klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by klingel, May 25, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ah! bij taliaas bank, rechtsaf?
    dank!
    Ik ben der soooooo! Laterrrrrrrrr

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,076
    2,220
    113
    Brabant
    ja, rechts af, en dan ploffen op bank:)
    *hangthierweleenpoeplucht* wasn't me, hahahaha

3. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ik volg mijn neus, bedankt voor de tip :D

4. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Loesie wat gaaf!!! een goede waarde dus helemaal hoteldebotel swang....
    en stiekem hoop ik op een gemene deler in je buik..gewoon omdat ik een tweeling ontzettend gaaf vind :p

5. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Super Loesie!!! :D:D

Het is een feit! Mijn schoonmoeder heeft het licht gezien. Ze kwam echt gezellig kletsen met een glas cassis in dit geval. En ik vond het nog gezellig ook :$
    Something is changing :D:D:D
    Ik ben er heeeeeel blij om. Gewoon omdat het Sasman zijn moeder is, maar heel eerlijk gezegd ook omdat ik er zo bang voor was dat "the twisted family" van Sasman een reden zou zijn waarom wij geen beginseltoestemming voor adoptie zouden krijgen :( En nu lijken we wel haast een normale band te hebben :$:$

6. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Super Saskia!! Fijn dat ze het licht heeft gezien en nu hopen dat het zo blijft!!

7. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @sas: wat fijn van schoonmoeder die het licht heeft gezien!
    ik denk echt dat dat kan hoor, zeker als mensen wat ouder worden enso.
    :)

@mosa: leuk je voorbij te zien komen!

@loesie: wat leuk dat je mosa kent! weet niet wrom maar ben altijd fan van mosa geweest :D
    ken haar helemaal niet :) maar wel van het temperatuurkaartjestopic (LINGO) enso en dit en dat. en zus. en SO

@orgie op taliaas schoot: :x

:D

kijk maar uit dat daar geen kindjes van komen!
    :p

(zeker omdat jullie er niet mee bezig zijn)

@nyn: wat :$!
    :x
    dat ik geen rea geef?
    ik moet zeggen, er is al zoveel wijssss gezegd.
    nu ook weer door jou eigenlijk.

@maaartje: ik hoop dat je hier wel een rode draad van ' feedback ' in ziet misschien een geen aanval, dat kan nooit bedoeling zijn van onze dweilkoningin die zo lief en caring is.

ik zei het toevallig net al, we gaan roze kijken en geen zwartwitkortdoordebocht hoor.

daar hebben we topics voor als:

' ME opa is er 100 mee geworden, kan ik zwanger zijn dit omdat ik NIET sekxs hp gehat? '

enzo.
    dus.

en dan nu: SPAGHETTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII verder maken.

@de moeders: SEG welke baby wil ook niet langer dan 1 minuut in de box? meine gute seg, ik kan geen stap zetten!

@de moeders: wie heeft er nou DE sneaky zuivelgeefTIP en fruitgeefTIP?

florine wil alleen zuivel dan de klingelhoeve ;)
    geen yoghurt, niet in schaal/beker/riet/lepel/recht op haar gezicht afgevuurd.
    niet in bad/ochtend/nacht/nooit!

1 hap en dan niet meer

enne fruit, elke week is een ander fruit ' in ', heb ik net een nectarineboom geplant wil ze niet meer!

nu wil ze wel druifjes zelf pakken en eten, maar na 5 ook liever weg keilen.

HOE DOEN JULLIE DAT!
    :x

meer nieuwsgierigheid dan iets anders hoor, voor de rest eet mijn rapleybabylady heul goed vind ik eigenlijk.

nou ZWAAI met jullie piemels!

:p

8. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Wat goed sas :D
    zo weer een stapje dichter bij de BT :D

gaat wel snel zo, op deze manier... acceptgiro binnen in twee keer knipperen, schoonmoeders die het licht zien en jullie een normale familieband bezorgen.
    Pas je op dat je niet volgende maand al een ad-optie-beeb hebt
    :D

9. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    ATWT alarmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

10. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Haha Marjah, je zou bijna denken dat het zo moet zijn!
    Want want want... ik had nog ergens een spaarrekening waar ik het wachtwoord van kwijt ben geraakt. En ik ging daar vandaag naar op zoek. Dat is een rekening waar ik geld van mijn mylène-party-eigenlijk-doe-ik-het-voor-de-lol-en-niet-voor-het-geld op stortte en laat daar nou net precies 900 euro op staan :$ en nog een paar tientjes aan rente.
    WTF, dat is precies het bedrag van de VIA!
    Op die manier voelen we het ook niet, ghighi!

11. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    @Sas, wat fijn dat s.moeder het licht heeft gezien....en het was nog gezellig ook :$.....goed so :D.

Zeg, het lijken wel allemaal tekens ;).

Mag ik je vragen waarom jullie het adoptieproces toch door gaan zetten? Ik weet nog dat je een tijdje geleden aan het twijfelen was, ben dus benieuwd wat de doorslag is geweest. Alleen vertellen als je dat wil hoor ;).

12. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    @ Emma, misschien zijn het wel tekens. Misschien is dit dan wel de weg die we moeten bewandelen, maar stiekum hoop ik toch op een bio-kindje hoor.
    Ik schrijf mee in het adoptie-topic en daar staat al het een en ander. Ik zal het hier kort neerzetten.
    Ik zie onwijs veel beren op de weg als het op adoptie aan komt, terwijl ik het best wel zou willen. Maar er was toch vanalles wat me tegenhield. Zoals de lange wachtlijsten, special need en de procedure op zich. Die meiden in het adoptie-topic zijn zo enthousiast over de VIA, zelfs degenen die ook heel veel twijfels hadden van tevoren. Dus we hebben er veel over gesproken en besloten om het gewoon te doen en te zien of we het doorzetten en kijken wat er allemaal op ons pad komt. Stapje voor stapje.
    En ik moet zeggen dat ik nu zo enthousiast ben gemaakt, dat ik heel erg benieuwd ben en het liefste vandaag al start met de VIA.
    De doorslag was dus eigenlijk al die lieve meiden, zoals Sikki en Marjah :D
    Vandaag aan mijn ouders verteld dat we de procedure weer oppakken. Verder lichten we niemand in. Het is zo'n lang proces en zo onzeker of we het wel echt doorzetten. Maar we willen de kans gewoon wagen en we komen er gaandeweg vanzelf achter of het iets voor ons is.

13. marjah

marjah Fanatiek lid

Sep 12, 2009
    4,275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    heey Sas, je geeft ons te veel credits!
    je kwam zelf steeds met de juiste vragen aan :D

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Heel goed meis :), als het goed voelt zou ik er ook zeker mee doorgaan ;).
    En tuurlijk hopen we allemaal met je mee voor een bio-kindje, waarvan ik denk dat Gent jullie daar een goed handje mee gaat helpen ;).

15. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Loesie, prachtige waarde! Ben echt oprecht heel blij voor je!! :)
    En ik had het al gezegd, sorry voor angstig bericht van mijn kant. Gelukkig gelukkig gelukkig is jouw waarde gewoon prachtig!! Fijn dat je het hebt laten checken! !

16. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

Feb 26, 2009
    2,834
    3
    38
    Oh lieverd, ik las je berichtje nog een keer. Maar zo bedoelde ik het niet hoor :). Ik bedoelde meer dat het misschien tekens zijn dat het goed is dat je je gevoel volgt en door gaat met het adoptieproces, gewoon voor ALS en niet dat ik er vanuit ga dat dit jullie weg is naar een kindje.

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    @ sas jeetje ehct het licht gezien. Gewoon fijn dat t nu zo kan...en zeker ook fijn die spaarrekening :D
    Enne knap de keuze zoals ie ze maakt maar je doet gewoon een Sikki!

@ orgies op schoot. He bah zeg zulk vies gepraat

@ nyn ik vind het knap dat je vanuit je gevoel zo je stukje naar maartje heb verwoord. Geeft maar weer aan dat je lief en caring bent wat me bij kling brengt en idd hoop dat maartje dit niet als een aanval ziet maar als feedback.

@ atwt kijken jullie niet op rtl 8 die loopt een afl voor ;)

@ marjah had gemist van omo...pfff goffer. Duim voor gekleurde pies...

@ spaghetti hier oooook :D

@ klingel box: hier een boxhater was echt grote drama ,hier was ie toen ze 1 was de kamer weer uit....alleen maar krijsen gillen, ze wilde ontdekken

@ fruit hier altijd dramas mee gehad, luste geen enkel fruit, net een banaan maar met haar obstipatie niet handig...steeds geprobeerd op gegeven moment een appel maar verder niks. Wat ze wel luste, gek kind, waren die zakjes knijpfruit omdat ze verder ook weinig at gaf ik er haar daar maar eentje van. Inmiddels lust ze appel peer banaaan druif aardbei en mandarijn ;)

Eet smakelijk allemaal

Smak op joen wankies

18. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    @boze Nynke: Ja, ik kan een sterke mening hebben, uiteraard zijn angstige berichten niet leuk. Maar soms niet geheel (on)verstandig.
    Daar ben ik het mee (on)eens. De attack verders van jou vind ik een beetje boel zinloos. Ik dring mensen niet het gebruik Prednison op, dring mensen niet op om geen vitamine C te nemen. Ik deel inderdaad (belangenloos) mijn kennis, ik heb de afgelopen jaren veel zaken uitgezocht, veel informatie vergaard. En zonder arrogant over te willen komen: meer informatie dan dat ik vermoed dat jij over deze onderwerpen hebt. En ik weet dat veel mmmeisjes blij zijn dat ik mijn kennis deel, erg blij zelfs.
    Uiteindelijk moeten mensen zelf weten wat ze doen met de informatie en een arts vinden die er aan mee wil werken. Wat ik ook altijd er bij meld is dat ik geen arts ben en dat mijn ervaringen helaas geen garantie biedt voor de ander.
    Verder wil ik er geen woorden aan vuil maken, ik heb Loesie op basis van mijn ervaring ergens voor gewaarschuwd. Nu blijkt dat Loesie haar waarde gewoon mooi is krijg ik de volle laag, dat terwijl voor hetzelfde geld haar waarde wel in de duizenden was. Ik ben liever het zwarte schaap dan dat straks achteraf er wat anders gezegd werd.

@Loesie, ik had het al gezegd maar het spijt mij echt dat ik haar zo bang had gemaakt. Maar dat weet ze al, want dat heb ik al meerdere malen gezegd. Ik ben echt heel blij voor jou met je mooie waarde: er is een brusje op komst!

@nogmeerattack: doe de negeermodus aan zolang het niet opbouwend is.

Ik ga koken en later eens kijken of ik het hier nog steeds wel gezellig vind.

19. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Weet ik, ik nam het zo ook niet op ;):)

20. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

May 21, 2007
    1,358
    0
    36
    Jaaa Loes! Mooie waardes. Nu gerust gesteld en lekker genieten van S.iems brusje in je buikje!!! :D

Sas, wauwww wat goed van smoeder! Fijn dat ze het licht gezien heeft.
    En mooi van goed gevoel VIA. Jij gaat echt wel een Sikki doen! ;)

Spaghetti, hier was t macaroni, lekker makkelijk. ;)

mannetje werk laten doen, die arme jongen heeft het al zo druk..

Verder een dikke smakkerd voor iedereen!

Share This Page