klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Maartje ik moet toch reageren want vind je reactie wel een beetje flauw.
    Nyn probeert iets te zeggen vanuit haar gevoel wat haar dwars zit.
    Ja jij bent iemand met een sterke mening en je weet ook veel door ervaring. En ook ik heb zeker wat aan je info gehad.
    Maar je bent altijd wel vrij stellig. Zoals de prednison en de combinatietest. Het is prima dat jij er zo over denkt maar een ander hoeft er niet zo over te denken.

En nu het goed is krijg je de volle laag, helemaal niet. Het is prima als je mensen wilt waarschuwen maar dan moet die wel gegrond zijn. Er was bij Loesie geen enkele aanwijzing voor een bbz, ook die 3+ test niet. Enkel en alleen dat ze goed swang is en dat is ze!
    Want als ze net heeft getest na hcg dubbel kan dat net het verschil wezen tussen 2-3 weken en 3+.
    Jouw referentiekader is gekleurd door je omgeving en daardoor ben je er misschien waakzamer door maar wat bij anderen is gebeurd hoeft niet altijd zo te zijn.

We zijn hier allemaal heel waakzaam voor elkaar en bij geen van ons is bbz in de gedachten geweest, bij mij ook niet en ik heb in mijn omgeving het ook gezien. Anders had loesie vast meer waarschuwingen gehad.

Jammer dat je zo reageert met in de negeermodus en kijken of het nog gezellig is hier. We schrijven hier allemaal al een poosje en zijn allemaal volwassenen, je kan hier toch constructief over praten?

2. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai meiden!

Sas, oh wat fijn voor jullie dat smoeder het licht heeft gezien!!!! Ze heeft eindelijk door wat wij allang door hadden, namelijk dat je een topper bent!!!!!!
    En ook fijn dat je het hele adoptie'gedoe' anders bent gaan zien en er nu wel naar uit kan kijken! Wij zijn er voor je, bij elke stap!!!!

Lauw, lekker gesmikkelt van de macaroni? Hadden wij gister! En lekker toch, mannetje laten koken, jij moet heeeeeeeeeeel sigtig doen!

Marjah...hhhmm...nog witte testen...hoe voel je jezelf?! Heb je er nog vertrouwen in? Ik fik verder hoor!!!!!

Sik, hoe is deze banner?!:D

Ik weet niet zo goed of ik me ermee moet bemoeien, maar wil toch iets zeggen omdat het wel om mij gaat in dit geval.
    Vind het namelijk heel lief dat Nyn het voor me opneemt en vind het ook heel knap dat ze zegt wat ze denkt en eigenlijk ook wat ik soms denk...

Want Maartje, je weet idd veel, maar soms vraagt iemand niet om die kennis en dan is het soms heel rot om dat toch te krijgen. En zoals ik al zei, het gaat om de manier waarop je het brengt...
    Onze lieve sik is zwanger door al die dingen die ze geprobeerd heeft en door al haar kracht en moed die ze had (en haar man) om het door te zetten en het is dan een beetje ergelijk om te lezen dat jij er met de prijs vandoor wil gaan, omdat jij aangaf dat ze prednison 'moet' gebruiken...
    En over Gabrielle, dat ze een slechte echo had en verschrikkelijk in angst zat over de combinatietest ed...dan blijkt dat alles goed is en dan is iedereen zo blij voor haar (jij ook natuurlijk), maar dan nog even zeggen dat je die combitesten onnodig vindt...
    Dat vind ik dan jammer, want niemand vraagt op dat moment naar je mening...
    En jij hebt ons toen ik zeer duidelijk gemaakt met het 37 weken inleidingsverhaal dat je niet op onze mening zat te wachten, dus je moet toch weten hoe het voelt...

En je mag het dan niet als opbouwend zien, maar zo bedoelen we het wel...want soms moet je gewoon proberen je mening niet overal te willen verkondigen...want dat is niet altijd leuk om te horen. En ik weet dat je bezorgd om me was en dat je het goed bedoelde, maar ik blijf erbij dat er geen enkele reden was tot paniek en dat je het ook anders had kunnen brengen.

Weet dat het op hetzelfde neerkomt als wat Nyn schreef, maar wil je toch echt vragen om het als opbouwende kritiek te zien, want dit bedoel ik ook goed...

ff ego nog:

Schoonouders waren helemaal weer in tranen!!!!!
    Ik had een oppasboekje gekocht en daar het volgende gedichtje
    in gezet op een kaartje: (was uit naam van S.iem)
    Lieve opa en oma,

Een oppasboekje, dat is gek,
    want die hebben jullie al van mij,
    maar ik wil jullie iets vertellen,
    want ik ben echt heel erg blij.

Rond eind mei 2012,
    en dit vind ik superstoer.
    Krijgt mijn mama een kleine baby
    en dus word ik grote broer!

kusje van S.iem!

Helemaal ontroerd weer!
    Daarna nog naar zwager en schoonzus geweest, maar die reageerden weer zo koel als de vorige keer...zelfs manlief vond dat. Maar we kennen ze langer dan vandaag, dus ze moeten maar doen!

Ik ga!
    SMAK

3. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Loesie..*huil* tranen branden in mn ogen van dat gedichtje....

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    OOoo loesie wat een leuk idee zo zeg, ben ontroerd ervan. Geweldig gedichtje!
    Jammer van reactie van je zwager maar zoals je zelf zegt...zo zijn ze..

5. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    OJA EN DAN NOG EENS IETS!

ALEX EN MINIALEX KOMEN MORGEN OP DE KOFFIE!!!!!
    Hoe leuk is dat!?!?!?!?!:D:D:D:D:D:D:D!!!!!

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hihi..... :D :D

7. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Kijk dat is nog eens leuk om te lezen :D een mini deet weer in het babyrinth :D

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    *gluurt heel voorzichtig om het hoekje*

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    HAaaaaaaaaai schatje * zie je wel gluren * :D

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik ga offline #House kijken....... ben natuurlijk altijd te whatsappen ;)

Wordfeuders...sorry geen tijd gehad ivm Lieve Luuk....

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee sik... Weet je????

JE BENT ZWANGER!!!!!!!!!! :D :D en niet zo'n beetje ook zeg.... :$ die test!!!! Holy smoly!! Hehehehe.... Ooh lieverd ik ben zo blij! (vraag maar aan klingel ;))

Oh enne in het kader van afgezaagd:

Had ik ook niet!

:D

Ik heb nooit (nee echt nooit!!!) gevoelige borsten gehad!!!

So!

Zeg loesie....

Weet je??

JIJ BENT ZWANGER!!!!!!!!!!

:D :D

En niet zo'n beetje ook zeg!

(jammer dat 'copy-paste' niet zo makkelijk is op de ipad hihi)

Lieverd ik ben heel blij met je goede bloedwaarden!
    Zal ik eens wat zeggen?

(ziet iedereen wegduiken)

Ik vind die digitale indicator zoooooooooooooo stom!!!!
    :x

Altijd al gevonden... Ik bedoel WTF!! :x wat denkt zo'n staaf wel niet. Dat ie almachtig is? Ik heb nog nooit iemand gerust zien worden na die test, alleen maar ongerust.. Enweet je? Dat hcg schemaaatje, die kennen we allemaal! En die waarden lopen echt per dag met 100-en uit elkaar. Hoe the f*ck zou zo'n staafje dan moeten kunnen zeggen of jij 4 of 5 weken zwanger bent?! :x

Nou da wou ik even zeggen. Ik zou iedereen aanraden NOOIT zo'n test te doen;)

Lekkere mosterd na de maaltijd dit, maar ja deze carrierevrouw was hard aan het werk oo haar vrije dag. Solly! ;)

Nyn wat gaaaaaf dat huis zo dichtbij komt nu!!! :D en knuffel voor eerlijkheid!

Anne wat eng dat ze even dachtendat je aan t bevallen was! Gelukkig wordt het steeds veiliger he! Lekker aan he nestelen? Enne he zal lichamelijk nog steeds wel heel pittig/ nog pittiger zijn nu. Knuffel daarvoor en dat je dat haast nooit zegt! (moet/mag wel!!!!)

Lauwtje ook al bijna werpen!!! Enne snik.., ik ben er ook nog hoor:(

Vinden jullie mij niet meer lief :(

:)

Grapje! Ik gewoon beetje stil he.. (leez: heeeeeel druk en en nou ja nog wat dingejes)

Alex hoe gaat he met de bibbers?? Ben even kwijt hoe wat waar en wanneer vooral.. Sorry!

@tweelingen: hallo zeg!!:x hou s op met dat gesmijt met tweelingen zeg! :x eerst maar eens gezonde eenlingen hoor! Hehe :D

Klingel: heb je al (ja vast.. ;)) zuivel door fruitprutje geprobeerd? Beetje smoothielike? En anders misschien toch iets pedagogisch onverantwoorder met wat roosvicee door yoghurt?
    En qua fruit, vaak afwisselen? Hier ook veeeeel fases qua eten.

Taaltjeamedaaltje (jaja) (wordfreud eat your heart out) ;) bevalt werk? Vertel weer s! En e. gaat hard he? Leuk!!

Alex: uuuuuh ik wou iets zeggen...

Oh ja, dat ik altijd heel sipjes word van je papa berichtjes.. Lijkt me zoo pijnlijk... Dat je hem wel door elkaar wil schudden en roepen 'hallo papa!!!!! Toe eens...' maar ja.. Helpt niet he.. Meuh..

Loesie: hier jank om gedichtje... Snif. Slik. Wat lief en mooi!

Sas wat ongelooflijk fijn en bijzonder en maf ook wel ;) van schoonmoeder! Hopelijk blijft het zo! En wat goed dat jullie VIA (met goed gevoel) weer opgepakt hebben!

Lady z wT bist du toch een eng mens! :p nou weer even klaar hoor met t medische circus. Ik herken het gevoel wel dat je er ee beetje onrustig van wordt. Zo van what's next? Nou niks hoor! Puh.

Marjah.. Ik HOOP echt dat omo ariel wordt!!!!

Maartje: tja ik ga me er denk ik maar niet meer mee bemoeien... ;)
    Ik sluit me wel bij alex laatste berichtje aan. Ik hoop dat je de boodschap onder de kritiek kan horen enmeenemen...

Uuuuh

Uuuuuhhhhh

Uit het hoofd op ipad rea duurt te lang om nog te weten wat je net op 6642 pagina's gelezen hebt

Sil hoest met luuk? Heeft hij ab gekregen? Nachten wat beter?

Nou nog even ego...iklaat het even hierbij. Werk is heel leuk maar veel dus druk, heerlijk tijdelijk huis gevonden dus fijn, welstand heeft goede eisen/aanmerkingen maar hebben rigoureuze invloed op inrichting en dus mijn wensen meuh,kinderneurloog, tja, vertel ik later wel eens, onze kleine grote jongen is volgende week jarig! Tssss waar blijft de tijd zeg!

Nou dat dus...smakkies!

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh ja sas... Over dat slapen.. Ik ben beetje zelfde als klingel. Wij hebbe nooit moeilijk gedaan over slapen ergens. Ook al regelmatig bij de opa's en oma's gelogeerd. Maar idd niet te vaak want heel rustig is het niet voor die ukkies. Dus met kerst, of een verjaardag of het ek :D pluk ik ze snachts uit bed in auto in bed en da is geen probleem, maar niet elke week/maand omdat ik weer eens iets leuks wil doen. Wel toen ze heel jong waren trouwens, toen sliepen ze gewoo overal. Ik probeer het dus te voorkomen, maar zal belangrijke dingen er absoluut niet om laten! Maar kan me bepaalde fases voorstellen dat het iets moeilijker is maar dan kan je net als kling dat gewoo aankondigen toch..tja das mijn mening...

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ik voel me vereerd :D ;)

Loesie, wat een prachtige manier om het te vertellen, érg lief gedichtje :) Veel plezier ook met het vertellen tegen jouw familie, dat zal helemaal wel een emotionele happening worden ;) Geniet er maar van!

14. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve reactie's. Hier en op andere plekken.;)
    Maar ik had deze reactie van Maartje wel verwacht. Jammer maar helaas.

@Maartje: flauw en kinderachtig is je reactie. Maar goed dit is zoals jij het ziet. Ik ga geen poging doen om je op andere gedachten te brengen. Ik heb mijn kijk op dingen gegeven. Niet meer en niet minder.

Verder ben ik het volledig eens met dit stuk van Loesie.
    Dat je nu in de negeermodus gaat en gaat bedenken over hoe gezellig het hier is zegt meer over jou dan over een ander.

En dat ik geen mmmmeisje ben weet ik zeer goed hoor.;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

@loesie: wat een lief gedichtje. En veel plezier met alex en haar lieve meisje.

@Saskia: die sm van jou toch. Spannende tijden voor jullie. VIA en weer een poging in het verschiet.

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En trouwens Klingel: je mag nu zeker wel intree geld gaan vragen. Zoveel meelezers en zo weinig reactie's. ;)

Weltrusten lieve Babyrinthmeisjes!!!

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Aaaa lieve blijerd...geeft toch niks schatje net nieuwe baan, alles met je huis en nog je gezinnetje en mijmer om neuroloog enzo...
    Kom als dat lukt hoor!
    Hoop zo dat je nieuwe huis wordt zoals je voor ogen hebt
    En kleine grote man bijna jarig...leuk vooruitzicht!
    Lief van je wat betreft papa. Zo voelt het idd soms, alsof ik hem door elkaar wil rammelen en schreeuwen doe nu maar weer gewoon. Het gaat eerder achteruit dan vooruit. Met zij begeleiders onlangs gepraat en die gaven aan dat hij steeds defecter wordt...zucht, had ik zelf ook wel gezien natuurlijk. Ik kan het nu wel wat sneller uit mn hoofd zetten maar het is er altijd

Enne nog twee weken en dan weer start.. *bibber*

Baan druk maar wel leuk toch?

@ nyn knuf! Zo fijn dat papa en mama er zijn en morgen maartje06

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Trusten lieve Nyn!

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hihi je was me net voor Nyn....

Ik kan nog wel een sponsor gebruiken hoor ;) :D

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Hahaha onderin hangt zon reclamebanner....over de ondersteuning van Alex... Voel me vereerd :D

20. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ik kom alleen even langszwaaien, hoop zonder typfouten, want heb me toch een waas over mn oog... alle letters gaan heen en weer......?
    Kom morgen alles even bijlezen, nadat ik eerst de douchekop op mn oog heb gezet.... Truste!!

Deel Deze Pagina