klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Pfff lady doe je wel een beetje voorzichtig en anders ff bellen!

Trusten!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Trusten lieve meisjes!

En zwaai naar alle lezers onderin

3. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey meis,

Ik kan ze wel opsturen, maar dan moet ik dat eigenlijk vanavond nog weten. Want ik moet morgen de hele dag naar Utrecht en kan dan niet naar de brievenbus.

Als ik het voordat ik weg moet (6:00 uur) weet, kan ik het klaarleggen en dan mijn moeder vragen of ze het pakketje naar de brievenbus wil brengen.

Laifs

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Aaaaarghh!! Bright lieverd, jou vergeten!!! Sorry :)

Hoe gaat het meis? Met je hoofd alweer helemaal in de volgende ronde? Vind je namelijk wel wat stil en sip.. Knuffel dus en wel kletsen hier he over mok en meuh en wat dan ook!
    Hoe gaat het met je meisjes armpje?

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    hai lieverds,

we hebben ramptoeristen, zie allemaal meelezers hangen die ik nog nooit heb gezien:)
    HAAI

*schaamt zich diep, want is zo ook zelf begonnen...*
    Heb eigenlijk GEEN idee hoe ik hier toch ooit beland ben. sorry!!!! haha, maar ben een trouw dier (rot op, groene broccoli! met je horror filmpjes!!!), net een hond. Dus ik haal de krant voor jullie en ga op jullie voetjes liggen!*grijns*

@blijerd, licht me ff in, hoe was het bij de neuroloog?? heb het niet gelezen??
    *schuift red bull naar boshuisje van blijerd* Staat alvast klaar dus!

@loesie, JANK om gedichtje!!! wat orgineel!!!! en stom van schoonfam verder!!! hebben die zelf ook kinderen?

@moeilijke kwestie, ik heb vandaag op mijn vingers gezeten en wil me er eigenlijk verder niet in mengen.
    Sommige mensen hebben gewoon het hart op het toetsenbord liggen en anderen wat minder.
    En ik denk dat we hier zijn net als in het "echt", dus dat botst ooit en soms doen mensen dingen waarvan je denkt :"ehm moet dat nou".
    maar we zijn een heel lief, volwassen clubje en we gaan er verder geen bitchfight van maken! (sorry, ramptoeristen onderin).
    Moet wel zeggen dat ik de afgelopen jaren op het forum bepaalde mensen omtrent bepaalde onderwerpen heb leren kennen en daar dus bijv. niet op reageer. (jullie kennen ze wel, de bvmaffia bv, of de lekker opbouwende kritieken in de lounge, ahum). En zo is het hier ook een beetje, sommigen zijn op bepaalde punten erg fel en ach, soms lees ik eroverheen, soms reageer ik, en soms doe ik net alsof het buiten interessanter is..
    Dus... haha, lekker nikszeggend stukje!

@broccoliinjeoog, gaat het wel een beetje??

@ll, bah ff mokken. net naar arhem geweest voor schoenen (ja arnhem ja, gewoon ff heengereden) en heb ik gewoonweg te DUNNE kuiten voor alle laarzen! Niet normaal. Ben 20 kg (sorry 18, maar 20 bekt beter) dan toen ik trouwde en blijkbaar is er niks in mijn kuiten gaan zitten. GROM
    Heb al idioot grote voeten en merkte dus in de winkel dat er veel 43 dus niet meer paste. Uiteindelijk een paar gevonden, heel saai, en bruin. Maar met skinny in de laarzen ging het wel. Dus die ga ik bestellen in het zwart.
    k*t voeten, haha.
    En mijn bruine laarzen laat ik maar oplappen bij de schoenmaker.
    Ben weer blut, haha.
    En op naar 10 kilo verliezen, heb nog hoop dat het ooit ga lukken. Ben bijna zover dat ik ga sporten, bijna.. haha

Liefsss, Taliaa

oja, alex, ik word ook altijd sip van jouw verhalen over je papa. lijkt me ZO moeilijk. Ik ben mijn superpapa verloren, maar dat is wel afgesloten. Het went niet, maar er is nu mee om te gaan. maar jouw papa... zo moeilijk. Knuffel voor jullie allemaal!!!

6. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Hey skatjes,

Ik ben heel heel heel erg druk, vandaar weinig reactie en hap snap eventjes een postje hier en daar. Vandaag werken, crematie, uit eten met vriendin in Grunn, net thuis dus nu even snel bijlezen. Morgen vroeg op naar symposium in Utrecht en dan 's avonds een workshop voor herfststukje. Op zijn vroegst dus zaterdag weer echt wat online.

Zo ist, niks ernstigs aan de hand hoor :D

Ik denk aan jullie allemaal en ik lees met alles mee, alleen op iedereen reageren is even teveel werk nu waar ik geen tijd voor heb ;)

Armpje meisje gaat prima, weer helemaal over. Alleen schrik bij mama nog niet weg en dat zal nog wel even duren denk ik.

En ook ik ga iets zeggen over heikel ondewerp. Ik ben misschien wat ongenuanceerd en hard, maar ik heb even geen zin om heel politiek correct te zijn.

Ik wil Nyn een dikke knuffel geven, want ik vind de reactie van Maartje (over geen mmm-meisje zijn) echt totaal, maar dan ook totaal nergens op slaan en eigenlijk zelfs heel erg ongepast!!
    Nyn, ik sta volledig achter jouw bewoordingen en ook achter die van Loesie.

Maartje, hoe jij dan vervolgens je op negeermodus zet en eigenlijk in je reactie laat zien dat je geen idee hebt van wat er nu eigenlijk in de basis wordt gezegd, zegt mijn inziens veel over jou.
    Misschien wordt het ook eens tijd om naar jezelf te kijken en je af te vragen waarom mensen dit nu eigenlijk (al vaker) tegen je zeggen.

En dat is alles wat ik erover te zeggen heb.

En nu ga ik naar bed.

Slaap lekker allemaal!!

Smak

7. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    *breekt in*

Sikki en loesie super gefeliciteerd!!! Wat een mooi nieuws.
    Op naar een mooie echo voor jullie beide

*breekt uit*

8. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Ho ho ho lieve schatten,
    ik kom even gauw aanwaaien ( dacht ik ) maar moest toch even bijlezen.
    EN ik stel voor..........:
    Dat we hier morgen weer ALLEMAAL zijn in de 'hoera ik ben zwanger' of de 'hoera bijna weekend' of de 'hoera, sik en loes-swang' modus en zonder blauwe oogjes of gebroken neusjes ;)
    Laten we er nu over ophouden en elkaar weer verder gaan steunen, updaten, moppen tappen of penis zwengelen!!

Trusten, en deze muts gaat morgen heerlijk shop till you drop, whaaaaaaaaaa :)

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Marjah is omo eindelijk colour geworden vandaag??

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Goedemorgen!!!!! vanmorgen heerlijk met mijn met mijn gezicht door een vies goor en reuze groot spinnenweb gelopen brrrrrrrr zo eng ik stond helemaal te shaken vond het zo eng en goor om 5.30 uur vanmorgen.....heb nog overal de kriebels

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!

Hoe is t met de ZWANGERE sik en ZWANGERE loesie?!?

Sorry :) het blijft zo leuk om te zeggen.. :D

Marjah.. Nog getest? Duimmm!!!

Hier schijnt de zon! Ik doe de kindjes vandaag op slaapcursus (wishfull thinking ;)) kraak. Vanavond ook nog een bruiloft (leuker dan een crematie bright :( iemand dichtbij?) dus zal morgen wel gaar zijn haha. Ach ik ben een hippe werkende jonge moeder die alles kan toch? Werk, huishouden, hardlopen, beminnen, taarten bakken, fessten. Dus kom maar op! :D hehehe

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dat laatste was sarcastisch he... ;) ik faal hopeloos op meerdere fronten haha.

Sjonge jonge wat een gebazel. Ga slapen joh!

13. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh nee schoonmaken bedoel ik.

Zie! Een gesprek met mezelf voeren gaat me ook al fan-tas-tisch af!

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Goedemorgen!

@ bright pfff druk zeg. Ook nog een crematie gehad en vandaag heule dag utrecht. Succes vandaag. Hoe is t in koppie meis??

@ taaltje in arnhem geweest. Seg das 5 km bij mij vandaan....balen dat het niet zo lukte met de schoenen. Lastig lijkt me dat als je een grote schoenmaat hebt. Enne die kilootjes, komt goed schatje

@ blijmeis hahahahaha leuk zelfgesprek.... Jij supervrouw kan heus alles ;)
    Seg vertel je nog van neuroloog??
    Succes met poetselarij enzo..

@ zwangere doosjes hier :D. Net als blijmeisje vind ik het zo gaaf klinken. Sikki vandaag mvm toch? Spannend en leuk maar ook ieks... En ongelooflijk want JIJ mag op mvmtest piesen!

@ marjah las elders van omo. :.( MOK veel sterkte!

@ sil gadverdarrie....

@ nyn veel plezier vandaag met Maartje en je ouders!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    Haha....mafkees

Mogguh allemaal.iemand tips voor oorpijn?dwarse peutenee?jammer!haha

Marjah,denk aan,je

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Oe oorpijn...niet leuk. Heb jij dat?
    Paracetamol zetpil werkt het beste, beter dan tabletjes.
    En oorzaak oorpijn weten...

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Dwarse peuter...oef... Geen tips helaas

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @alex,alsk alleen was hak t wel laten weten:)(had je dat leuk gevonden?)maar mam en zus waren mee

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    @Taliaa ja tuurlijk! Gezellig met je mams en zus op stap. Hebben die ook zulke grote voeten? Hahaha wat een vraag

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Bedenk me net dat ik en alexman vandaag 12 jaar samen zijn....
    Tjeempie wat een tijd hahahaha

Deel Deze Pagina