Oh ja lieve lieve blijmeis... Ik lees tussen de regels door beetje strijd met jezelf en gevoel. Struisvogelen is soms zo fijn, lekker doen of iets er niet is. Heerlijk soms, helaas alleen voor kortere tijd. Je wilt gewoon het beste mooiste voor je lieve kleine mannetje, je wilt niet dat mensen iets aan hem zien... Syndroom klinkt eng, maar zoals jij beschrijft, valt het gelukkig wel "mee". Gelukkig worden de onderzoeken versneld en hopelijk snel uitsluitingen ,aan enge dingen moeten we nog maar niet denken. Bovenal is je lieve kleine ventje jouw ventje, een wonder! Dikke knuf skatje! Taaaltje ik vind jou altijd zo lief en moeste huilen om je stukje over jouw lieve papa. En vertel nou eens hoe het met werk en rug is? Natas aaa leuk dagje zeg. Hoop dat je morgen een beetje kan uitslapen.. Ladyz knuf meisje op de onzekerheid en alles. Gelukkig zag je me zwaaien Sik hoe was de mvm test???? Sil hoe is t met de chagowederhelft Klingel du bist ein skatchen! Loesie dank u voor compliment *bloost*. Jij bent ook heul lief en je mannetje is een lekker ding. Heerlijk zijn lach, echt een innemend mannetje! Sas via betaald..whoei! Spannend hoor!! Anne pas je wel een beetje op jezelf???? Leeeeeuk al die voorbereidingen he * zwijmel * Emma wanneer kan/mag/wil jij weer verder?
Whahaha in je interieur, saai hoor. Daar moet je heule andere dingen mee doen... Dusse een anaconda voor erbij
@Alex, ongi is hier net geweest dus ik denk en hoop nog zo'n 3 weken te moeten wachten. Ben een beetje ongeduldig en die 3 weken kunnen me niet snel genoeg gaan. Ik wil doorrrrr . Wanneer gaat het voor jullie weer beginnen? Ik weet dat je het hier laatst wel gezegd hebt, maar ik ben het vergeten .
Oeeeeee spannend Emma. Vreselijk al dat gewacht. Je wilt idd gewoon door.. Hier over anderhalve week eerste spuit weer... *bibber*
*een bejaarde dame met plofkapsel, grijs gewaad en rimpels op plekken waar ook de zon niet schijnt komt het doolhof in goudekoetsen* ach lieve schatten, ach babyrinthgenoten. het is de derde vrijdag van september, het is piemeltjesdag. tijd om te reflecteren als staatshoofd. *laat haar troon zich bestijgen* -- denktijd om te visualiseren wat hierboven nu echt staat -- doolhofgenoten, het was een veelbewogen tijd. er werd luidkeels maar ook zachtfluisterig gediscussieerd alsmede gekittenfight. en in het kader van ' de piemel druppelt nu over ' vielen er rake fluwelen woorden. sommige ervan werden gehoord, velen wellicht genegeerd. ikzelve betreur het toch dat een bepaalde rode draad, waarvan het breiwerkje al een tijd geleden hier en daar werd begonnen, nog immer niet gezien wordt. terwijl er toch wel sprake is van een behoorlijk partoon in deze rode draad.. die overigens zwartwit is. een jammer teken. want in een spiegel kijken is een kans om mooier te worden. elkeweg, ik zit hier niet voor niks met mijn gefohnde pruik en mijn grijze hoed op wauwelen met een hete aardappel in mijn keul. doolhofgenoten, ook tijdens een economische, communicale of orgastronimische crisis moeten wij het hoofd en de piemels blijven verenigen. alsmede den humor! letters op een scherm klinken anders dan in uw poezelige oortjes. daarbij moet gezegd worden dat juist de raakste woorden, gesproken door misschien wel de meest zachte mensen, het weloverwogendst zijn. laten we, ja ik zeg we, gewoon een beetje op ons t(r)oontje letten. laten we onze eigen overtuiging ten eerste goed controleren op waarheid, echtheid en piemelheid. en laten we soms vragen of anderen zitten te wachten op onze piemel. en laten we niet vergeten dat de bedoelingen van elke piemelette in deze ruimte toch goed en liefpielemeld zijn. van iedereen!! maar laten we ook vooral blijven inbrengen onze lieve meningen en piemels. soms met tegenzin, maar die zin komt vanzelf wel. of zoals mijn man altijd zei ' Sin machtst du mahr, ich komme doch wohl klar ' en laten we niet in het verleden blijven leven, hoewel, mijn man vond de jaren 40-45 dan toch wohl de beste om in te blijven schwafflen. dat wederom ter zijde. ik ontving een handgeschreven brief van een van mijn ondergeschikten. overigens verpakt in een volstrekt onzedige envellop, landgenoten, maar dat terzijde. in die brief stond haar dilemma, of zij nu zoals ze altijd doet, met een monoloog van hier tot piemelstan zou reageren op een bepaalde hekele kwestie. of dat zij zou kiezen voor een coulantere, penetrantere en ook infiltrantere wijze van zich zou laten horen. ik zei tegen haar, babyrinthdinnen en alle meeleezerettes- die vanaf 2012 7% belasting verschuldigd zijn voor hun meegeso(a)p- , 'kind, bestel gewoon een bos bloemen en laat het erbij. er zijn belangrijkere dingen om over te epistelen. iets met roze sikki's, roze loesjes, bijnaroze rest en oudroze nogmeerderest. wilpiemel van nasauwe, kind ga maar je mond houwe' piemel zij met u. Bekijk bijlage 185239 ps begreep u geen ene reet van bovenstaande rede? sms ONDERPIEMELING AAN naar 0808. of pak een bepaald iemand haar glaasje wijn af.
@alex,niet zo bibberen,heb je teentjes vast,dadelijk trek ik ze eraf!(vind jou ook lief ) @piemel:die past hier met gemak hoor!!alleen de kleur is anders Heus Echt waar Dussss @sik,neergeladen. Was spannend,maar beetje slap.weet niet waar je vent met de serie?wij kijken met amerika mee. Hoest met de ziekenboeg? Ik ga slapen..moet 6dagen aan 1stuk werken...
Hulde! Driewerf hoera voor queenKling epistel! Serieus, met een grote lach en een traan. Beter had ik het niet kunnen zeggen Du bist gross grosser grosst... Findest du den piemels nicht zufiel???? Haben den jetzt alle dein pussy gekietelt???
Oh my...klinkeltje toch... Echt.ik rol van bed van delachstuipen... Hoe krijg je het voor elkaar? Ik merk dat we echt toe waren aan hare majesteitpiemelheid...
Whahaha taaltje hier ook... Briljant piemelspinsel.. En toch de rode serieuze draad is ook deutlich ja...
jemig... wat kunnen jullie ouwenelen zeg ik kan het haast (lees: nu helemaal niet) bijhouden. Met mij gaat het goed, nog steeds ZEN, zonder UW, berustend en gelaten. En ik heb echt best wel een boel gelachen vandaag. Ben een beetje moe van een OMO-test, werken en een uber-gezellig-uitje-met-collega's. laterrrrrrrrr
EN meteen schiet het aantal actieve gebruikers omhoog onderin. Dat wordt cashen dankzij de belastingmaatregelen vaan hare majesteit de piemelina... Bedankt sponsors!
Whahahah hulde aan klingels piemeltroonrede! *proest* Blijerd, heb even gegoogeld maar wat klinkt dat allemaal eng zeg! Kan me voorstellen dat je je kop in t zand wil steken.. Brrr lijkt me verschrikkelijk die mri onder narcose bij je kindje. Getss.. Gelukkig de kans heul klein dat hij het heeft, toch fijn dat jullie straks niet meer die zorgen hoeven te hebben en de zekerheid hebben dat hij het niet heeft. Dikke knuffel!! Natas, lekker geshopt voor jezelf. Zeg eens eerlijk, is dat lang geleden Sil, goedemorgen! lekker optijd.. Sikki, waar blijf je met je mvmknaltestspam?! Marjah, nog steeds omo? Ik had gister ook weer wat 'leuks' Zou die hoes van voedingskussen gaan wassen. Haal ik die hoes eraf, *flats* allemaal bolletjes door de kamer.. Zat er een gaatje in het kussen. Wat een zooi zeg! *gaat nu koffie zetten* SMAK!
sooo dus... goedemorgen seg! @taliaasas: heheh senks. gewoon eruit geklapt onder een vreemde mix van mopper, melig en een glas merlot. een betere combinatie van M's dan ik elders ken! *knisper* *zweet* *krak* ik begrijp nu wel dat een moeder nooit ziek mag zijn.. mijn lijf wil al een weekje gezellig de griep hebben, maar mijn mind zegt ' NO, NO, NO ' dus, liggen man nog en kind weer te slapen en vergiftig ik mijn keelpijn met een LATTE mchhchchciaatoooo. @alex en taliaa de ANWB: knuffel op jullie, en jullie papas. ik dacht eraan gisteren: eigenlijk missen jullie allebei je vader; eigenlijk is hij er bij jullie beide niet meer (zoals je hem kende) knuf! @alex: beetje op andervrouws anaconda zitten soppen he TSSKKKK ik stuur nog es een portie uruzgan naar ZWANGERE LOESIE :x @blijmeis: heb al met je gesproken over de matskwestie. iemand zei wat ik erg herken: dat je in een 2strijd zit. je wilt relativeren en stoer doenzijn, maar tegelijkertijd ben je bangboos. je weet dat (en waar) je ook je bangboos mag delen he. hoe moeilijk. (hoort wie het zegt! daarom juist ) trouwens, of had ik al gevraagd, is er bij hem nu ook sprake van een afhangend ooglid? @natas: heerlijk geshopt. wat voor jasje? FOTO! en hoest verder, hoe bevalt het moederschap? @lauw: HA maandag gaan we taart eten en bijroddelen! gezelli! mijn SMS doet t nog steeds niet. PB anders even als er wat verandert, mocht je je niet lekker of piemelig voelen! (ik wil ook wel naar jou komen) @SMS: leuk hoor een slimfoon. maar als ik op het icoontje ' berichten ' druk gebeurt er niks meer! :x kan wel zien dat het aantal ontvangen berichten stijgt (van de nog in de middeleeuwen levende nietwhatssappende vrienden ) maar kan ze niet zien! @SMS lekker interessant om te vertellen zeg :x @nyn: veel plezier met je lieve ouders en vriendin!!!!!!! *EDIT hier stond iets wat ik niet mocht zeggen van heure meujesteut de keuningeun* (blijft lastig ) @sil: beterschap op luuk! tis wat he. vervelend dat ze zo vaak ziek zijn @sikki en loesie: zwangere doosjes! hoe gaat t! wie had dat gedacht zeg. samen zwanger. ik vind t echt bijzonder. en emo. @loesie: (dit mag ik wel zeggen van HMDK) weet je wat ik nog wou zeggen. aangezien HCG verdubbelt en stel dat jij een nogal snel innestelende beeb ins bauch hebt: stel dat innestel 2 dagen na TP was. dat KAN. net zoals het ook kan dat een cryo zich bij hoge uitzondering pas 9 ! dagen na TP innestelt IK NOEM GEEN NAMEN FLORINE!!! en stel HCG 10 op die dag, heel aannemelijk. dan: 2 10 4 20 6 40 8 80 10 160 12 320 14 640 SO! dus. @loesie: er komt gewoon een razend snelle dolly aan, let maar op! @taliaa de hihaha: @oh oh meeleeszo HEHEH goed idee wel van de 7% belasting heffing op gratis meeleesso(a)p. ik denk dat we daar in 2012 wel een weekje van naar hawaii kunnen met het babyrinth! @zarasasemma: wou nog tegen jullie zeggen (als ik het niet al heb gedaan ) dat ik jullie een grote knuffel wil geven. het moet toch pijn doen, naast oprecht blij, dat er nu mmmeisjes en doolhofgenoten voor de 2e keer zwanger zijn, en jullie nog steeds niet. ik weet een beetje hoe het voelt vanuit een ander topic, waar men de 1 na de ander eruit perste terwijl sommige van ons in de MMM gingen. KNUFFEL!!! en weet dat we jullie swaffelen totdat IEDEREEN geworpen heeft! SO! en hou vooral vertrouwen. ik weet niet of het helpt, maar als ' zelfs sik ' het kan dan... nou ja. of klinkt dat heul dom? nee! so. @ehhhh ja nu weet ik het niet meer hoor, ik ga ophangen! kus op jullie poezelige wangetjes. (vind het SO kinderachtig hoe mensen hier met piemels zwaaien. echt.)