Och lieverds toch! Wat is er veel gezegd de laatste dagen. Ik onderschik mij aan hare majepiemelsteit! (of majepiemelstijf???) Laat de rode draad weer roze worden!!! En die was er bij mij gisteren!!! MvM was hier gisteren. Die dame vond ons verhaal helemaal bijzonder. Kijk zegt ze, daar doe ik het nou allemaal voor, dat motiveert mij weer enorm. Zulke verhalen kan ik meenemen in mijn werk. Ze zei dat ze er kippenvel van kreeg. Vervolgens legt ze vanalles uit, geeft ze ons een tijdschrift en een kaartje waarop staat hoe wel ons kunnen aanmelden voor berichtjes uit je buik. Ja, zegt ze, dan krijg je een berichtje, hallo mama Sikki, blablabla... *huil* De rest heb ik niet meer gehoord, want ik moest toen enorm huilen Alleen maar door dat mama Sikki. Tis zo onwerkelijk. Zo bizar! Kreeg toen ze wegging nog een enorme knuffel van d'r Testmomentje vond ik toch weer spannend. En toen ze hoorde dat het er ook nog wel eens 2 konden zijn wilde ze nog een test doen, zodat we, indien nodig, 2 bewaardoosjes hebben. Daarna kwam de piano. Helemaal leuk!!! Zo mooi!!! Siklief en ik zijn er helemaal blij mee en zij al fanatiek aan het pingelen. De buren zullen minder blij zijn Want Taaltje jij vroeg er ooit om, maar we wonen gewoon in een rij. Taaltje, jij nu 6 dagen werken Sielig! Hoeveel ben je daarna vrij? Gaat dat nog allemaal goed? Met rug enzo? Daar hoor ik je namelijk niet meer over. En Alex, jij ook in werkritme aan het komen. En over 1,5 week al beginnen met spuiten! Eng maar zin in? Wel komen vertellen hier he! Blijerd, voor jou een extra dikke knuffel. Hoofd en hart zeggen andere dingen. Heel logisch! Vreselijk lijkt het me als er iets met je kind is. Ik weet het van mijn zus (hele andere gradatie, want kindje heeft met 2,5 jaar een beenmergtransplantatie gehad), maar ratio zorgt dat je door kan. En mensen om je heen praten ook alleen uit ratio. En dat is ook niet altijd fijn om te horen lijkt mij. En dan ook nog zo lang wachten KNUFFEL! Emma, wachten. Jij wilt ook niet meer wachten he. Heb je echt alweer helemaal zin om verder te gaan? Alles is er nu uit en de zin weer terug? Ik hoop het! Zin. Sas heeft er ook zin in! In VIA en Gent. Whoei! Whoei niet voor Marjah Kweenie wat ik d'r nog van moet zeggen. KNUFFEL! Is het echt definitief omo nu? En hoe is mannetje er onder? En Sil, alweer weinig slaap? Knuffel voor jou! @rest, kweenie meer SMAK voor joe alle! En hier is ie dan. De allerallerallerlaatste test.
@Lauw: Sorry, ik moet ff lachen hoor Het sneeuwde dus bij jullie @Sil: sterkte en beterschap voor klein ventje! @Sikki: Wow! Mooie doosjes hebben ze nu zeg! Hadden ze nog niet in februari Om voor eeuwig te koesteren @Klingel: wat een majestueus stuk heeft u weer georeerd. Ik buig! Vandaag laatste dagje hulptroepen in en om huis. Mijn paps en man zijn buiten bezig en mijn mams komt mij zo binnen helpen. Wil nog wat spul verplaatsen en opruimen. Bed gaat op kratten enzo. Eerst koffie!
Goedemorgen! *maakt buiging voor onze opperpiemelinakoningina* Moet je dat bosje "bloemen" eens echt goed bekijken, wat een rare dingen zo naast elkaar....!!! Ben blij dat ik er geen heb... whahahaha *So nu eerst een kopje koffie, zodat ik wat normalere uitspraken ga doen*
Ik had tig pagina's terug een stukje getypt over de stress/ angst die ik heb op dit moment heb... Door het rode draad verhaal is bijna iedereen het niet opgevallen (denk ik..) Ben eigenlijk toch wel heel erg benieuwd wat jullie ervan denken/ vinden...
Een hele mooie!! Maar zelf als onderdeel lichaam niet nee! Nee maar als je ze zo naast elkaar ziet (en ik heb er echt wel meer dan 1 gezien hoor) dan vind ik het echt zoooooooooooooo'n raar gezicht/ ding whahahahahah
@Zorra & stress Oei wat vind ik dit lastig. Want volgens mij krijg je nu vooral de stress omdat de tijd dringt. En je weet wat je wilt, maar is het gewoon niet te combineren met deze functie. En je kon het heel lang vooruitschuiven en nu niet meer. Ik denk er nu ook wel eens over na. In mijn functie moet ik minimaal 4 dagen blijven werken. En dat wil ik niet. Als dit allemaal goed gaat, wat ga ik doen? Zeggen dat ik dan stop met werken? Want 4 dagen vind ik te veel! Stoppen kan, maar wil ik dat ECHT? Wat zijn jouw opties?
Ja.... De tijd dringt qua tijd op werk, niet "in mn leven" zeg maar... 1 optie is weer gaan vliegen, maar ik denk zelf dat een combi van drukcabine en onregelmatig werken geen goede uitgang is voor zwanger worden. Nu 2x gelukt terwijl ik niet vloog. Werken op zondag wil ik eigenlijk niet meer... dat is nl onze enige vrije dag met zn allen. En ik zal elke zondag heeeeeeeeel vroeg moeten beginnen, dus onze zaterdagavond is ook weg dan... Ander werk... wat?? Ik kan alleen dit 20u werken in 2 dagen voor dit salaris is ook niet te vinden.... Ik weet het gewoon echt niet en dat maakt het allemaal een beetje eng.... Ik word gek van die berekeningen: als ik nu ongi word, dan is de volg x die dag en dan..... pfft.. Is er op jou werk geen andere, vergelijkbare, functie voor minder dagen? Ik zou 4 dagen ook echt teveel vinden.... (helemaal met een tweeling) Stoppen.... ik moet zeggen dat ik die 2 dagen wel echt leuk vind, even weer gewoon "mezelf" en niet als mama met poepluiers, eten en slaapjes. Vind het het mooiste wat er is, maar het is wel heel leuk om ook even wat anders te doen. En Gerodi gaat naar zn oma's, dus dat vind ik ten eerste voor beide partijen heel leuk en ook goed voor hem. 3 dagen is niet bespreekbaar? Het idee dat je met 3 dagen nl meer thuis bent dan weg, vind ik een fijn idee. 4 dagen is dan net het breekpunt, zeg maar... Lastig..
*hier een meeleesmeisje** Als jullie me weer kunnen laten lachen en ik moed uit jullie verhalen kan halen ben ik zeker bereidt om 7%doolhofbelasting te betalen! Leve de koningin Hoera Hoera Hoera! Liefs
Jemig LadyZ, dat weet ik ook eigenlijk niet... moet het 4 dagen aaneengesloten zijn? en is eventueel zaterdag een optie? @anders werk: kan ook, maar wat je zegt! waar vind je werk 20 uur in 2 dagen, dat ook nog eens lekker betaald. 2,5 dag werken vind je echt te veel? want dan heb je volgens mij alweer veel meer kans op een baan. @baan sikki: same here... Ik mag minimaal 30 uur werken en anders moet ik een andere baan zoeken. Ik zou het zo doen! Ik ben ook al wel om me heen aan het kijken, en mijn collega's te porren... als ze een leuke baan hebben, dan wil ik die! Een van de twee heeft er wel oren naar, maar de baan die zij nu net op het oog heeft, hmmmm dacht het niet. Werk is volgens mij wel leuk, maar dan moet ik samenwerken met een suffe k*ttekop. Dank! Ook ben ik heul sneaky mijn omgeving aan het voorbereiden op een duo functie ! Ik heb al een paar mensen mee, ook degene waarmee ik de duo-functie zou willen gaan doen . Nu mijn baas nog! Lees: ik de technische/praktische kant, zij het aansturen van de mensen en alles wat daar bij hoort. BRILJANT als zeg ik het zelf P.S. omo! maar het gaat nog steeds wel
Morgen schatjes.. Allereerst buiging naar heure meujesteut de keuningeun @ lauwtje wat je noutje....oepsie van het kussen..hihi En gezellig maandag met majesteit piemelen ja. Leuk! @ KLing neeeee mamas kunnen niet ziek zijn hoor. Swaffel op je keeltje, beste remedie Thanks lieverd! Enne die anacaonda sopte heeeerlijk, dreef nog net de stoel niet uit! @zwangere doosjes ja hoe mooi is dat....alle wensmamas moeten nu gewoon elke maand ook! Eerst liefbrightje....dan ben ik denk ik de volgende..dan Emma dan Sas en weet niet waar Zara zit maar die moet ook! Net als Marjah en Ieoor! @ weekje hawaï, ik zeg here we come! @ Sikki ooooo wow chickenskin van je mooie mvmverhaal! Wat lief en mooi en huilltje en bijzonder, twee testen. Och lieverd hoe fijn is dit toch dat het om JOU gaat, mama Sikki! Aaaa leuk van piano, lekker pingelen hihi. En saampjes uiteten hoe fijn is... @ Sil knuf op zieke Luukje, het houdt niet op he.... @ Loesiestoeipoesie ook zo fijn genoten van the voice gister hihi.... @ Anne nesteldrang ze! Wordfeud trapt vast niet in dat woord.. @ LadyZ jeetje snap de stress heel goed en wat ongelooflijk lastig. Die zondag zou ik dan idd niet opofferen als het je gezinsdag is. En snap ook die twee dagen wel willen werken. Maar wat je zegt waar vindt je goedbetaalde baan voor 2 dagen. Pff wat een hoofdbrekens. En heeeeel lastig en moeilijk en eng zeg. Ik weet het zo ook niet voor je Knuf @ Marjah mok grom stamp ....weer weet ik niet te zeggen. Heel veel sterkte en een knuffel @ bosjebloemen ziet er idd beetje fremd uit ja hahaha
Ladyz...oei...wat een lastige kwestie...en ook irritant dat je er zo van in de stress schiet...maar...wel begrijpelijk. Heb je er al eens met je arts over gehad over vliegen en zwanger worden?! Maarja, die zal ook vast zeggen dat er geen bewijzen voor zijn oid. Voor jullie toch wel iets anders dan breezersletjes die in de wc van het vliegtuig zomaar zwanger raken... En ja, die telcrisis hoe je cyclus uitkomt en dan nog maand wachten en ouderschapsverlof tot januari is ook nie bevordelijk. Die zondag heilig, volkomen begrijpelijk! En met minder salaris? Zou het helemaal in de soep lopen of is het gewoon even anders gaan leven?! Dan zou je misschien wel op zoek kunnen gaan, maar goed, waar naartoe... Lastig meid, zoals je merkt heb je nie veel aan mijn bijdrage! Sik, PRACHTIGE TEST!!! En ik las je verhaal al in Mia's topic, maar moest echt janken toen ik las dat jij zo moest janken!!!! S.iem keek me aan zo van: wat heeft die nou?! (keek op telefoon) Zooooooooooooooooo heerlijk dat dit nou om jou gaat!!!!! 'Nog' maar 9 nachtjes en dan echoooooooooooo! Aftellen voor jou!!! Jij dus ook al nadenken over baan en dagen en functie enz...lastig hoor! Ik zou 4 dagen echt veel te veel vinden, maar ja, ik heb gelukkig niet voor die keuze gestaan! BM, hoest met jou meisie! En hoe is het met je 2 prachtige mannen! Taaltjemethaarliefvooriederenverhaaltje! Gemis voor papa *huil*...doet me zoveel verdriet he! Als ik aan mijn eigen papa denk en aan de band die wij hebben, dan lijkt me dat zo erg om hem al zo jong te moeten verliezen...hoe oud was jouw papaatje?! Ik weet zeker dat hij van bovenaf mee kijkt en supertrots is op zijn lieve kleine meisje! Alex, geldt natuurlijk ook voor jou! Jouw papa is er nog, maar ook weer niet! En dat is ook frustrerend! Ik weet natuurlijk niet hoe ik me zou voelen, maar als ik er alleen maar aan denk dat ik mijn papaatje weer terug zou zien gaan naar zijn 'huisje'...bbbrrr..knuf! Oh my god de postbode!!! Toch nie weer zo'n anacondaenveloppe?! Om jullie even te laten zien WAT voor een post er gewoon rond gezonden wordt hier in NL: Bekijk bijlage 185324 Ernstig he?! Hulde trouwens wel voor HMDK en haar piemelrede!!!! Mooi gezegd, mooi gesproken en daar laten we het dan bij! Nyn, haaizwaai?! Hoe is/was het met al het leuke bezoek?! En hoe is het met de bouw?! Wordt tijd voor fotoupdeet!!! Sas, het was allemaal naar voren geschoven, jullie uitslagen toch?! Wat zul je het wachten zat zijn! Lauwtje, proest van kussen! Heb ik ook ooit een keer gehad! Wat een rotspul he?!?! Ennuh, wat hou jij de kamer angstvallig voor ons verborgen (of heb ik gewoon niet goed gekeken) of weten jullie stiekem wel wat het wordt?! Em, vergeven en vergeten he!!! Natas, heerlijk geshopt dus!? Alex, gek, foto's kwamen binnen op mijn smartphone, daar geopend, maar duurde te lang en nu staan ze nie meer op mijn gewone mail op lappie...huh?! SEG, WIE DREEF HIER DE STOEL UIT?!?!?! OP MIJN ANACONDA?!?!?! Ik is in shock! Bah, wat een vieze meisjes dwalen hier rond in het babyrinth! Hoop dat ze snel de uitgang vinden! Klingel, waar ik Mosa van ken! Mosa en ik zaten eerst op een ander forum, toen ik heeeeeel naief dacht dat me opa wel 100 zou worden en ik swang zou raken als ik me hond sou nemen... Toen werd dat forum veranderd en vond ik er niks meer aan en toen zei zij, ik zit ook op zp!!! En toen ben ik daar ook naartoe gekomen! Ondertussen al een paar keer gedate enz en nu doen we soms samen soms inclusief mannen! Errug gezellig! En MOK op keel!!!! Hebt u stiekem meegedaan met the Voice gisteravond!?!? (was nie live, weet ik) Ik doe altijd warme thee met honing....zooooooooooooooo 1900, ik weet het, maar wel lekker! Of trachitol! Sil, hoest met l? Al iets beter te pas?! Anne, heerlijk die hulptroepen! Maak er heerlijk ge(mis)bruik van!!!! Alles soppen en schoonmaken, heerlijk!!! Komen ze daarna bij mij Marjah, ook ff hier...kl*ten van omo!! Heb je nog vertrouwen!? Zara, ik denk aan je! Oeh Sik, ik heb me trouwens ook aangemeld bij Mvm! Hopelijk krijg ik nu ook zo'n mooi doosje!!! Bij S.iem zat het nog 'gewoon' in zo'n papieren kaartje! Hier, S.iem is beetje zielig! Errug verkouden, snot loopt uit zijn neusje en ook steeds vieze oogjes! Beetje pierig dus! Hij is heerlijk jengelig, wil niks en niks is goed! Gelukkig is manlief thuis en neemt hij het een beetje over. Vanmorgen moest hij werken (tot 12.00) dus ben blij dat hij er is! Vanmiddag hebben we verjaardag van kindje van vriendin van ons. (3 huizen verderop) Ze wordt alweer 3! Maar als S.iem zo blijft ga ik er denk ik ff alleen naartoe, kan papa mooi hier blijven! Ook weleens lekker! Morgen naar mijn ouders! JOEPIE!!!! Heb fotootje van emmy in lijstje gedaan. Mijn vader wil altijd zo graag foto's van S.iem hebben. Dan geef ik hem dat lijstje en dan zeg ik: hier paps, een foto van je kleinkind! Als hij het uitpakt zit er ook een kaartje bij met hetzelfde gedichtje, alleen een paar regels anders: Een embryo, dat is gek, die lijkt toch niet op mij? Maar hiermee wil ik wel iets vertellen, want wij zijn echt superblij! Rond eind mei 2012 en dit vind ik heel erg stoer. Krijgt mijn mama een kleine baby en dus word ik grote broer! Ben zooooooooooooo benieuwd hoe ze reageren! Mijn zus/zwager en kids heb ik ook even uitgenodigd om zondag bij mijn ouders te komen...en daarna gaan we naar mijn andere zus en zwager...vind dat het moeilijkste... Ik ga ff manlief helpen! SMAK
loesie: wat een leuk idee van dat foto lijstke en weer zo'n lief gedichtje sikki: jaaaaaH wat een mooi kadootje van MvM en wat zullen ze blij zijn met de dosis HCGtjes die jij gaat rondslingeren in de stinkpotten @ hier: alles prima, maar hoop? neen! ik denk niet dat ik ga klingelingelingen.
Proest om piemelpost! Zou de postbode eerst op de hoek even de enveloppe nauwkeurig hebben bekeken, en natuurlijk effe lekker voelen wat erin zit! whahahaha. Wat een mooi gedichtje Loesie! En een lief en bijzonder gebaar. Minder salaris zou mij niet schelen, maar er is geen contractvorm die ik kan overwegen.... (bijv ma/di/woe) Ik heb geen oppas op andere dagen, zondag wil ik als familiedag houden en verder..... Joost zal het weten.. Kent iemand Joost??? Marjah: mok op OMO.... en nu? Je "klinkt" vrij relaxt erover..
zit je nu WEER privepost hier live te bespreken? :x proesttttt sorry die moest ik even inpiemelen!! HZOR!
ik rea later weer inhoudelijker hoor. nu even in de breezerstand, lekker weer, zon, boodschappen, en dit omdat ME opa er ook 100 mee is geworden!
Er zijn vast genoeg banen die alleen op ma-di-wo kunnen. Ik zou gewoon eens ff lekker de kranten en internet bekijken of je iets vind, wat je mogelijk leuk kan gaan vinden. Of misschien kom je wel iets tegen wat echt helemaal toch stiekem aan gaat sluiten aan je huidige beroep (you never know) @ relaxt: ja! iets te veel teleurstellingen gehad om "the bottom" te "hitten". Dat heb ik al te vaak gedaan. Misschien praat ik over een paar dagen er anders over. Ik merk het vanzelf. Mannetje was van de week in zak en as, helemaal stil en zat apathisch voor zich uit te staren. Maar ook hij is eigenlijk nu blanco.
Klingel, niet ziek worden!! Arm keeltje, ik zou de tip van alex eens proberen. Een swaffelpiem in keel! Kom maandag gewoon bij oe heur. Ben smorgens toch bij mamsje dus in de buurt Lekker taarten, mmm! MamaSikki, *huil* kreeg traantjes in mn ogen om mvmverhaal. Wat is het toch een zegen om in die stinkpotten te mogen piesen. En lekker pingelen met sikkiman op piano. Leuk!! Annedore, jaa het sneeuwde bij ons! Dus de hulptroepen lekker aan de slag? Straks alles op orde voor de kleine man. Lekker hoor! Hoe is t inmiddels met buikje? Ladyz, aiii kan me je stress goed voorstellen! je hebt groot gelijk wat betreft gezinszondag. Die zou ik ook niet op willen geven. Hmmm.. Lastige situatie, en aan mij heb je ook niks. Ik zou t ook niet weten. Dikke knuffel! Marjah, dikke knuffel voor omo.. Vind t echt knap dat je je zo goed weet te houden. Loes, whaaa wat een vreemde post krijg jij zeg! Morgen naar ouders, leuk van foto en gedichtje. Zullen vast nog meer tranen komen.. Snap dat je er tegenop ziet om naar zus te gaan.. Hoop dat het geluk voor hun er ook snel is. Knufje! En beterschap met arme s.iem! Kamertje is nog niet helemaal af omdat vriend het zo druk heeft maar zodra hij fotoklaar is kom ik spammen! Stofzuigsmak!