Als ik wist waar joost was stuurde ik hem naar je ladyz. Pff echt lastig. Marjah knuf. Je komt zo sterk over. Whahaha die envelop. Gnurk. Hij is geweldig Enne kling die zit Loes huiltje om je gedichtje en de foto. Echt super! En snap dat je zus t moeilijkste, maar t komt vast goed schatje. Zal voor haar misschien even slikken zijn maar ze zal ook blij voor jullie zijn Ach arme Siem, hij zat gisteren al te snotteren he. Beterschap voor je ventje! Lieve blijmeis brak door kindertjes of door iets anders
Even snelle piemelsmak en diepe diepe penetrerende buiging naar onze opperklingeldingel!! Hulde aan uw epistel, zo vol waarheid en piemels!! En knuf aan lieve Zorra, voor werkdilemma. Een knuf aan Marjah voor nog steeds omo test. Een knuf aan Sikki voor mooie MvM testen! Een knuf aan Loesie voor mooi vertellen in ben zwanger gedichtje. Een knuf aan Alex voor altijd lieve woordjes. Een knuf aan Blijerd voor niet zo blij zijn wegens M. zorg en brak zijn. Een knuf voor Taaltje voor papagemis en zoveel werken. Een knuf voor Annedore voor leuke hulptroepen ontvangen!! Een knuf voor Natas voor lekker winkelen. Een knuf voor Sil voor zieke kindjes en sjaggie Silman. Een knuf aan alle lieve babyrinthdinnetjes. Ik druk zoals al de hele tijd. Wat gedoe met Brightman, wordt het ook niet beter van trouwens. Verder vandaag met die nieuwe medicatie (lutinus?) begonnen, zou minder troep moeten geven.... Heb nu het gevoel alsof ik constant urine verlies.....
@Sikki, wat een mooi MvM verhaal. En ja, echt waar, je wordt mama Sikki...bijzonder hè . Verder een knuffel voor jullie allemaal. Ik laat het hier even bij. Ik heb voor mezelf besloten dat ik wil proberen, met de nadruk op proberen om wat minder tijd door te brengen op ZP. Ik wil niet kinderachtig zijn, ik wil niet zielig zijn, ik hoef geen medelijden, maar het voelt kut om zoals altijd als één van de weinigen niet zwangeren achter te blijven. Hoeveel ik het iedereen ook gun, alle leuke en begrijpelijke ik-ben-zwanger-verhalen zorgen ervoor dat mijn eigen situatie me héél erg frustreerd. En dat gevoel wil ik kwijt, ik wil weer positief en happy zijn. Ik ga niet weg, zal vast nog vaak genoeg langskomen maar niet meer dagelijks, althans dat moet ik proberen van mezelf. Gewoon even om mezelf weer terug te vinden . Lieve meiden ILYA
Lieve Em, Je hebt groot gelijk! Af en toe even weg en je hoofdje vrij maken is het beste wat je kunt doen! Je moet hier komen om lekker van je af te beppen en te ventileren en niet om alleen maar gefrustreerd te raken over je eigen situatie. Ik hoop dat je je weer beter gaat voelen en dat je weer lekker in je velletje komt te zitten!!!! Bright, troubles in paradise!? kan gebeuren he! Hopelijk komen jullie er snel uit! Druk druk druk dus!!! Lauwtje, ik zit klaar hoor voor fotospam! Laat je mannetje maar gauw opschieten! IK IS NIEUWSGIERIG! Alex, werkze vanaaf! Ik ga bankhangen! SMAK
Haaiiiii zwaaiiiiii lieve Alexandra. goedemorgen allemaal dames... gisteren drukke dag gehad dus niet goed bijgelezen alleen via foon gespiekt (nu ook hoor) vandaag ga ik hobbien en proberen om.helemaal.zelf Lamachun te maken .mjammie.nu al.zin.in.....lees vanmiddag bij dames... heb jullie gemist
haaizwaai. werkenwerkenwerken. gisterenmooiezwareemodienst gehad, kun je wel raden wat er gebeurd is.. nu even thuis, om 1400 weer verder werken.
taliaa: kusje voor "gisterenmooiezwareemodienst gehad, kun je wel raden wat er gebeurd is.." en werkse Blijerd: hoest met je? ik heb niet eerder gereageerd omdat ik er over heen gelezen had, door een ander verhaal wat erg veel tekst in beslag nam in dit topic. Ik hoop dat het opschiet met de wachtlijsten. Emma: dikke knuf. Afstand nemen is soms lekker en dit is nou niet bepaald een topic waarin er over problemen wordt gesproken, maar dat er ook daadwerkelijk mensen zwanger worden. GELUKKIG! maar wel confronterend . Misschien kom ik je tegen in andere topics, en anders gewoon af en toe hier In ieder geval wil ik je heel veel succes wensen met de hele behandelplan. @fotoSPAM: ik heb ook nog geen foto's gezien volgens mij van lauwtje. FOEI! of staan ze in je albums? @Postbode: arme man (of vrouw)... die heeft ook weer wat te vertellen! Loesie: hoe nam de fam het nieuws op????
*breekt maar weer eens in* @Blijmeis, tjee wat schrikken maar toch ook weer niet omdat niet zo hoeft te zijn maar toch maakt ja hart een gigantische sprong want ze hebben het over jullie zoontje! En ook met jouw verleden lijkt het me extra confronterend omdat toen wat leek iets onschuldigs ook mega werd. Maar o wat duim ik dat het bij je kleine man echt iets kleins blijft, waarschijnlijk wel van syndroom omdat dat echt wel lijkt te zijn maar dt het 'gewoon' gaat lijken op een 'schoonheidsfoutje' en that's it! Ik hoop dat jullie snel terecht kunnen want struisvogelen kan goed en fijn zijn maar duidelijkheid ook. (welke kant ook op helaas) @ Emma, ik kan het me niet voorstellen maar toch ook ergens weer wel een klein beetje dat dit forum geweldig is maar je ook zo met de neus op jullie feiten kan drukken, dat er andere meiden wel zwanger worden en jij nog steeds niet. Ik hoop dat (beetje) afstand van het forum je goed doet. Hou je ons wel op de hoogte van jullie stappen, ondanks dat je het van mij niet leest leef ik erg met je mee. @ Marjah, dikke knuffel voor omo. Je komt onwijs sterk over zeg, al mag het ook minder sterk he dat weet je! Er zijn hier prachtige meiden om met je mee te leven en ook las ik heb je prachtige meiden van forum in je 'echte' leven gekregen. Ik duim/fik/klaver ook onwijs voor jou dat jullie beebgeluk waarheid mag worden. Zo en nu breek ik weer uit *smak* P.S Als je real-life contact hebt met la queen Kling geldt het dan ook dat je meeleesleefcontributie moet betalen?
@sil; lamachu...?????? Ben benieuwd of het goed gelukt is! @marjah: even een knuffel voor jou, je houd je zo sterk maar kan me goed voorstellen dat het wel zwaar is. Al maak je er grapjes over, iedereen duimde toch voor een ariel color. @emma; ik begrijp je goed hoor meid. Je leest toch die verhalen van iedereen en kan me voorstellen dat je daar dan meer down van raakt. Kies voor jezelf en doe wat goed voelt! @loes: ben ook erg benieuwd hoe fam reagerde dus vertel vertel vertel! @egooooootje: hier gister voor het eerst met onze dame op de fiets!!! Leuk hoor en zeker omdat ze nooit een wandelwagen-fan is geweest. Draagzak vind ze dan wel weer prima maar op de fiets is toch wel heel wat anders en aangezein ik in een dorp woon kan ik nu een keer een ander rondje maken dan met de wagen. En nog iets....( dit gaat echt heel verwend klinken dus zeg het alvast ) Manlief heeft me vandaag laten uitslapen tot half 1 en maakte me toen wakker door zachtjes mijn dochter op mijn buik te leggen....Whaaaahaa, mijn lieverds!! En nog een laatste bericht: gister laaste keer antibiotica gegeven en nu heb ze er weer 2 plekes bij, aaarghhhhh. Even kijken hoe het morgen is en dan maar voor poging 3 naar de huisarts. Zo frusterend want verder heeft ze nooit iets maar die krentenbaard gata maar niet weg...
Lieve woorden weer meiden . Maar ik neem geen afscheid van dit topic hoor, daar zijn alle lieve meiden hier mij te dierbaar voor . Op het moment zit ik gewoon slecht in mijn velletje en dan doen de ik-ben-zwanger, ga-bijna-bevallen en alle-lieve-kindjes verhalen een beetje pijn . Maar aan de andere kant ben ik ook wel weer héél nieuwsgierig naar alle verhalen. Maar die frustratie over m'n eigen situatie, die moet er echt even uit en dan moet je datgene waar je er juist mee wordt geconfronteerd wat meer mijden. Maar da's best moeilijk als je zo'n beetje verslaafd bent aan ZP, haha . Ben echt aan het afkicken en moet steeds aan jullie denken, ben veel te bang iets te missen Ik ben dus even in zo'n welbekend holletje gekropen , ben lekker veel aan het lezen en relaxen. Weer even aan het opladen . @Loesie, Je hebt vast een super mooie reactie gehad van je familie . Hopelijk was het niet te moeilijk voor zuslief . Knuffel voor allemaal
Ik heb bijgelezen, maar even geen zin in een uitgebreide reactie. Een paar dingen wil ik wel even kwijt. @ Sikki, wat super om dan eindelijk zelf eens zo'n MvM-gesprek t hebben en dan ook nog eens zo'n mooie test als toetje @ Loessie, mooi gedichtje weer en leuk om dat met de foto te geven. @ Marjah, hoop weg en nog steeds omo-testen Het zou echt werkelijk waar verboden moeten worden! Je bent sterk! Dikke knuffel voor jou. @ Emma, ik begrijp je meis Zit een beetje met hetzelfde. Ik ben ook te nieuwsgierig om afstand te nemen, maar het doet weer pijn dat ik nog steeds niet zwanger ben, 3-jarig jubileum is in zicht, en het topic steeds meer roze kleurt. Ondanks dat ik het natuurlijk helemaal geweldig vindt voor de mmm-meisjes die eindelijk wel zo'n prachtige test in handen hebben natuurlijk! Dat voorop gesteld. Maar ik denk dat het voor mijn eigen gemoedsrust veel beter is om hier niet meer iedere dag te komen en ook niet altijd alles maar terug willen lezen. Uiteraard kom ik hier wel genoeg lezen en zal ik ook weleens reageren hoor Vandaag op kraamvisite geweest! Een ontzettend schattig, klein prinsesje van vrienden van ons (zij heeft heel even op zp gezeten). Het is een prachtig halfbloedje, vind ik zoooooo mooi! Haar papa is geboren in Sri Lanka. Ze heeft heerlijk in mijn armen liggen slapen. Ik ben verliefd hoor! Voor de rest zijn we gisteren met schoonmama en haar man naar het 15-jarig jubileum van de Martin Gaus hondenschool geweest en daar waren allerlei demonstraties en kon je ook wat dingen met je hond uitproberen. Ik moet zeggen, het was hartstikke gezellig! Ook Sasman begint weer een beetje meer los te komen naar zijn moeder toe. Ik blijf me erover verbazen, maar het gaat echt de goede kant op!
Ego: de eerste barstjes komen hoor! Ik ben alleen niet verdrietig. Maar ik baal gewoon. Ik ben wel ontzettend jaloers, merkte ik vanmiddag toen een meisje van paar jaar jonger langs kwam lopen met een kinderwagen. En af en toe een vlaag van "zal het ooit nog lukken?" Wel gek hoor, ik heb vandaag de financiële onkosten vergoeding met de donor doorgesproken. Ze wil er niets aan verdienen, dus streept ze bijna all haar uren weg... Alleen de uren ban haar man blijven staan en een aantal uur van haar. Gek hoor... Gisteren zijn we bij hen op de koffie geweest, en ze is teleurgesteld, want ze dacht serieus dat het wel goed zou komen bij deze verse tp. Maar ja, zij is dan ook 2x binnen 2 maanden zwanger geworden.
Hai lieve meiden, Emma, snap je wel hoor! Van beide kanten, je wilt niks missen, maar ook eigenlijk niet teveel lezen over de 'goeie' dingen...heel logisch ook! Je moet echt doen waar je jezelf goed bij voelt en je kan ook tijdje in de ikpikeruitwatikwillezenenreageerniet-modus! Sas, wow! Wat fijn dat het zo goed gaat zeg! Ben toch wel heel benieuwd wat haar ertoe gebracht heeft om ineens die ommezwaai te maken! Maar superfijn natuurlijk! Wat goed dat Sasman ook een beetje los begint te komen. Kan me voorstellen dat hij het lastig vindt, omdat hij ook wel heel erg teleurgesteld is vroeger! Wat goed dat je lekker genoten hebt van de kraamvisite! Marjah meis, dikke knuffel voor jou! Kan me voorstellen dat het nu toch begint te komen. Het besef dringt misschien nu door. En lief van de donor dat ze zo met jullie meeleeft... Ik denk niet dat het heel veel zegt hoor hoe snel zij zwanger zijn geraakt, de innesteling is zo'n ingewikkeld en daar kan nog zoveel mis gaan! Ik hoop echt dat de volgende keer beter uitpakt! Hier, De reactie van mijn ouders was super...Ik had mijn vader het pakje gegeven en hij moest dan ook het gedichtje voorlezen. Hij begon bij het eerste couplet en toen hij halverwege was had hij het door en werd hij te emotioneel om te lezen, hij keek mijn moeder zo aan en mijn moeder keek mij weer aan, ook met tranen: Echt waar?!?! Ik: ja echt waar! (ondertussen ook in tranen) En toen vlogen ze me allebei om de nek! Aaaaah zo mooi!!!! Toen wilde ik mijn zus bellen om te vragen of zij ook nog kwamen, maar ze deed een beetje 'moeilijk' omdat zwager nog aan het schilderen was enz, dus toen heb ik het haar aan de telefoon verteld...ze was echt blij voor ons, ik moest zelf huilen omdat ik er best tegenop had gezien, maar ik moest niet zo gek doen en ze vond het geweldig! Toen zei ze: we komen er meteen aan! Later bleek dat ze thuis nog wel even gehuild had bij zwager (logisch, zou ik ook doen) en toen ze later begon te praten toen ze bij ons kwam, volgden er ook nog wel wat traantjes, maar ze was echt oprecht blij! En toen kwamen mijn zus en zwager en kids...ik had taart gebakken en mijn andere zus at een stukje. Toen zei één van de kids: mama, waarom eten zij taart? (nou, mooie aanleiding) dus ik zei: omdat we wat te vieren hebben! Nou, zei mijn zus en wat hebben we te vieren? Toen zei ik: S.iem, zeg jij het maar! Zeg maar dat je een broertje of zusje krijgt! Dus die natuurlijk ook helemaal enthousiast en blij! Heel mooi om te zien! Mijn zus die zei nog: Ik heb vanmorgen manlief er voor wakker gemaakt, want ineens bedacht ik me dat jij wel heel vaak vroeg of wij nog kwamen...en dat je anders wel bij ons zou komen...toen had ze gezegd, ik heb niet de illusie, maar wat zou het mooi zijn als ze weer zwanger is! ...nou dat klopte dus!!! Kreeg later nog van beide zussen een smsje dat ze superblij voor ons zijn! Dus het was een geslaagde middag!!!! Ik ga zo lekker SYTYCD kijken!!!! SMAK
@Marjah, Dikke knuf voor barstjes. Omo had gewoon weg moeten blijven @Emma, Ik maak thee en lekker taart voor je, voor bij je holletje. Smak op joe. @Sas, Dikke knuf voor ook geconfronteerd worden op ZetPee. @Natas, Wat leuk van fietsen!!! Het is het weer er ook wel voor @Loesie, Wat een heerlijke reactie van je familie. Ik helemaal huil ook @rest SMAKKERDESMAK!!!
Sas: dikke knuf! Ik hoop zo op een geslaagde poging, zodat je binnenkort ook hier de boel rozer dan roze kan kleuren. Tot die tijd zijn de meiden hier en ik heb het donkerbruine vermoeden dat menig mmmeisje precies weet hoe wij (alle worstelende) meiden ons voelen. Dikke knuf en kussie
voor alle nog worstelende meiden zoals Marjah, emma en sas: Als ik jullie verhalen weer lees zit ik weer middenin mijn MMM tijd. zoiets vergeet je nooit en ik denk dat dit ook iets goeds heeft, zo koester je wat je hebt maar probeer je ook degene die er nog wel in zitten zoveel mogelijk te steunen. En ik denk dat degene met al wel een wondertje op de wereld, dit het beste kunnen omdat ze weten waar ze het over hebben. Veel liefs natas
Natascha: iemand zei hier ooit " ik ben uit de mmm, maar wanneer gaat de mmm uit mij?". Daarom is wat je zegt waar: bijna niemand begrijpt je beter dan hier op zp, ook al wil je omgeving nog zo goed begrijpen. Het blijft echter confronterend dat de anderen altijd zwanger lijken te worden en jij niet. Dus dat bekende holletje is soms zo fijn! Maar ook dat weten jullie maar al te goed. Ooit is er iemand (misschien wel meer meiden) ontzettend jaloers op mij geweest, naar haar eigen zEggen. Hoe ironisch! Zij loopt achter een kinderwagen.... En ik zit nu emo op de bank, naar een stomme U-boot film te kijken. Niet dat ik het haar niet gun!!!!!! In tegendeel. Dat soort meiden geven ook weer ladingen hoop
Barstjes horen erbij maar zijn wel ontzettend pijnlijk Jaloers ben ik ook ooit. De ene keer nergens last van, maar de andere keer kan ik een meisje met een bolle buik wel de baby uit haar buik kijken