klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    haaaainachtelijkezwaai en buiging

Nu wel even langer de tijd....

lieve Em en Sas en Marjah....wat vreselijk moeilijk, k^$#^t mok grom en stamp. alle woordjes lijken zo zinloos omdat jezelf ook weet hoe de barstjes en dipjes voelen. Doe wat goed voor jullie voelt, even lekker in een holletje en nergens aan denken, hier spuien of wat dan ook, wij zijn en blijven er als jullie ons nodig hebben.
    En wat Natas zegt is waar, uit de mmm maar de mmm krijg je niet meer uit het meisje. Ook al heb ik wel het geluk mogen ervaren, de pijn het verdriet, je vergeet het nooit meer.
    DIkke knuffel!

@ Loesie * huiltje * wat fijn mooi emotioneel. Pinkt traantje weg... En je zussen ook zo lief allemaal.... geweldig lieverd!

@ Natas bofferd met je cadeau, t is zo heerlijk he fietsen.

@ Leonie over je voorstel wordt nog gedebatteerd...als het door de algemene beschouwingen is behandeld hoort u het

@ Sas wat mooi en fijn van kraamvisite. En je gevoel heel herkenbaar.

@ Sil die lahmacun zag er lekker uit op foto was ie dat ook?

@ Taal mooi en zwaar en emo zijn zulke diensten he. knuffel!

@ Bright swaffelsmakje op je wangetje. Bijna mag de ontdooievaar aan de slag. Spannend en eng en hoopgevend. Heb je vast!

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Een dikke knuffel voor Emma, Sas en Marjah!! En jezelf in bescherming nemen is soms heel noodzakelijk en wordt absoluut begrepen!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Ook ik kom even een hele dikke knuffel voor Em en Sas en Marjah brengen!

Ik weet echt hoe jullie je voelen meisjes.

En hoe blij ik ook ben waar ik nu sta, ik kan niet zorgeloos hiervan genieten.
    En hoe raar het misschien ook klinkt, ik kan er sowieso niet echt van genieten.
    Alles is onder voorbehoudt en ingehouden.
    Zelfs het vertellen aan mensen is niet met uitzinnige blijdschap en plezier, maar met angst en voorbehoudt.
    Op het MvM huilmomentje en het 'blijf bij ons samenzang'-huilmomentje na heb ik nog geen geen echte emotie toegelaten.
    Alles is rationeel en nog niets emotioneel.
    Alsof ik bang ben dat het zo weer weg is als ik de emotie toelaat.
    En ik ben zo bang dat het straks allemaal voorbij is zonder dat ik echt het genoten.

Ik voel mij nog steeds 1 van jullie...

En toch hoop ik dat jullie snel verblijdt worden met positief nieuws!
    En dat jullie daar dan echt van kunnen genieten, zonder dat er een te groot en zwaar MMM verleden in meespeelt.

En ik hoop dat jullie toch jullie gevoel hier bij ons kwijt kunnen.
    Want dat mag en moet!

En het niet lezen van alle blije (kinder) berichten herken ik!
    En is niet erg ;)

SMAK!

Loesie, wat een mooi moment!

Bright, morgen is het dinsdag!

Sil, een betere nacht gehad?

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    knuffel voor alle meiden!

Ik denk dat het is...je kunt een vrouw uit de mmm halen, maar de mmm niet uit de vrouw. Ook al is ze zwanger geraakt.
    En ik denk ook, hoe langer in de mmm, hoe moeilijker het is om om te schakelen naar de 'andere kant.'

Dus Sik, ik snap ook heel goed dat jij het zo voelt. Oh nee, ik begrijp het...ik kan het denk ik niet snappen omdat we die lange weg van jou niet bewandeld hebben. Jij was al veel verder natuurlijk door adoptie en ook het 'wat als'...
    En nu je geen afscheid hoeft te nemen van die grote droom, is dat denk ik heel moeilijk om te beseffen...en toch nog een beetje die angst, of het allemaal wel goed blijft gaan...heel logisch ook.

Genieten, ik kan het wel een beetje, maar ik wil toch eerst de echo afwachten. Mijn moeder vroeg gister ook of ze het al verder mochten vertellen, maar dat wilden we niet. Ik wil eerst met eigen ogen zien dat er echt iets leeft in mijn buik!

Bright, spannend tijd meid!!!! Toi toi toi!

Alex, lekker aan het slapen!?

Sil, hoop dat je vannacht lekkerder hebt geslapen!

Kling, trotse mama van bloem! Wat gaat ze hard he!?

Anne, hoest nu? Geen rare fratsen meer uitgehaald!?

Ladyz, hoest met stress?! Rustig blijven he:)
    En met andere lichamelijke klachtjes?! Wel op jezelf passen he?

bm, is het allemaal een beetje gedaald lieverd! Heb foto's gezien op fb, wat een prachtig stel!

Maartje, hoop echt dat je toch wel weer komt hoor. Ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens...hoop ook dat je nog op mijn pbtjes reageerd.

Em, lekker in de meelees/negeerstand!!!

Sas, al bijgekomen van het leuke weekend met schoonmama?:D

Lauwtje, manlief al aan het werk gezet??:D

Sik, alweer ruim 5 weken meid! Ik hobbel lekker achter je aan!:D

Sorry voor meiden die ik vergeten ben! Ik moet weer aan het werk!

Liefs

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    even snelle knuf voor alle meiden hiero en voor iedereen; doen wat goed voelt!

ego-bericht:
    zo weer naar huisarts met onze meid voor alweer de krentenbaard, ben beniewd. Zaterdagavond voor het laatst de 'zware'antibiotica gegeven en gister alweer 2 plekjes en nu alweer 6 erbij!!!! Gelukkig is ze er niet ziek van maar word nu toch wel tijd voor een goeie uitdrijving ;)
    Dus heb der even op bed gelegt in de hoop dat ze nog even snel een dutje zou doen voordat we gaan, maar ze ligt nu volop de meeste dromen zijn bedrog te zingen in babytaal volgens mij :)

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @alle wensers: een dikke, dikke knuffel!!! ik weet ook niet wat te zeggen.. Hou elkaar maar stevig vast!
    en wij jullie! smakkerd!!!

@sik, och. en dat zal blijven. maar ik hoop dat op een gegeven moment wel het besef groeit! (met je buik) brrrrr op naar de e.c.h.o...... smakkie!!

@nyn, je bent stil! druk natuurlijk! en nu heerlijk bezoek! geniet ervan meis!!!!

@loesie, ohoh, wat een jank momentjes!!! En ook jij op naar de echooooo... spannend toch he!!! smakkie! en op naar een silvia! haha

@maartje, is de schijf van je meisje al weg?? Anders nu toch echt even langs de ha he!!

@alex, het hele feest begint bij jou ook weer brrrrrrijna he??

@sil, hoest nu bij jullie?? alle bacillen deze kant op gestuurd? *zucht*
    met wie ga je eigenlijk naar die taartenbeurs? is een beetje bij jou in de buurt toch he?

liefss, Taliaa

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    lieverds!

even een snelle smak en swaffel!

@emma: knuf op joe. hoop dat minder ZP je ook minder pijn doet.
    weet wel dat we je vasthouden!
    en dat je juist altijd mag gillen hier.

ik denk juist wel dat dit ook een plek is om over ellende enzo te praten. dat deden we en dat doen we en dat zullen we altijd doen.

true, er kleurt meer roze, soms zelfs voor de 2e keer.
    het doet pijn aan ' de verkeerde kant ' te staan...

:(

@sik: wat de rest ook zegt: de MMM gaat niet snel uit je.
    ik weet dat ik er echt nog de helft van mijn zwangerschap in zat. en het niet echt geloofde.
    niet echt.
    misschien pas toen ik haar voor het eerst voelde.

@marjah: smak op OMO :(

@lauw: HA hoera, straks een taartje eten! :)

@allemaal: weet je wat ik nu echt IRRI vind?
    dat iemand zijn werkdag 2 uur te laat begint en dan ook nog met ' zoooo eerst even lekker een koffie en een sigaretje doen hoor '

:x

of is dat nu mijn aparte HORECAarbeidsethos? ;)

grom!

gaat over de schilder die de school een beurt :p geeft.
    TSK ik mag m sowieso niet maar dat is een ander oninteressant verhaal :p

wou meer brabbelen maar een bepaald iemandje wordt nu wakker.
    slaapkop!

ik zie haar staan brabbelen tegen haar konijn in haar bedje. te gek, een babyfoon met camera! :D

big klingel is watching YOU! :p

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.076
    2.220
    113
    Brabant
    @klinkel,doe ik ook altijd hoor..kom ik t uur te laat bij een client,waardoor zij in de poep zwemt of in een coma glijdt,zeg ik:zoow,dus uurst efkes een bakkie doen...
    jij niet dan?

@alex,thnx.wennen die dingen ooit?

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha meiden,

Taaltje nie fit?! Of kids niet fit?! Knuf!

Kling, stomme schilder! Belachelijk hoor, hoe durft ie!!!!:(
    Aant werk moet ie! Gekke te laat komer!

Sik, ik krijg donderdag Moeders voor moeders!!!! Zelfde vrouw als de vorige keer! Leuk mens! Ze belde net! Mag ik nog een keer testen YES:D! Zei net tegen manlief, was de portemonnee vergeten, maar anders was ik nog wel even langs de kv gegaan om een test te halen? Hij: waarom dat dan?
    Nou, om even te kijken of ik nog wel steeds zwanger ben:D!
    Zo af en toe bevestiging is toch heerlijk! haha!

Kling, kleine kletskous die Florine van jullie:D!

Trouwens, S.iem heeft echt twee mijlpalen gehaald vandaag! En hij heeft zich voor het eerst echt opgetrokken aan de box EN hij zei PAPA!!!!! Zoooooooo lief! Wij leerden hem dat altijd aan ipv mama...en ineens voor het eten de hele tijd!
    Hij brabbelt sowieso de hele dag door, maar nu was het echt Papa!!!! Ben zo TROTS! (mag best he?!)

Taal, een Silvia?! Whahaha, nee hoor, ik heb er gewoon 1tje terug laten plaatsen dus als er één een Silvia gaat doen is het Sik wel!

Ennuh Sik, is u jaloers op mijn knuffelmoment met pot?!?! Nie doen hoor! Jij bent ook swang, daar hoef jij geen vervelende kwaaltjes voor te hebben!!!!

Trouwens slecht nieuws gehad van nichtje van manlief. (die met 19 jaar zwanger was) Ze is nu 21 weken zwanger van de 2e en vorige week een 20-wekenecho gehad...nu konden ze geen maagje vinden...op die plek zat gewoon een zwart gat...ze hebben in totaal 3 uur gezocht, meerdere mensen bijgehaald en ze moest even rondlopen, zodat het misschien zou draaien, maar ze zagen niks. Nu moet ze morgenmiddag terug komen en als er dan niks te zien is dan overlijdt het kindje tussen de 21 en 27 weken. (want dan neemt het maagje enz het over van de navelstreng)....erg he?!?! Heb gister ff heel hard gejankt. Ze woont hier bij ons in het dorp, dus we spreken haar wel regelmatig...of even via hyves. Maar dit is zo erg!!!:(
    Het was weer een meisje...

Sorry voor het zielige verhaaltje!!

S.iem wil ook ff wat typen:`

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
  11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Snappen jullie hem?! S.iem dacht, ik verstuur hem vast!!!

12. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Loesie wat ontzettend zielig dat verhaal van je nichtje. Verschrikkelijk gewoon.

13. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    jeetje loesie, wat een triest bericht. Dan draait mijn maag altijd even om als ik deze verhalen hoor. Dankbaar dat wij ene gezonde meid hebben. Dan klinkt mijn gezeur over krentenbaard ook zo kleinzerig, jakkie.

14. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    * Breek nog snel even in om Sikki en Loessie succes te wensen met hun 1e echo!! Gaat goedkomen meiden!! Op naar een mooi kloppend hartje (of 2 ;)). Wij gaan morgenvroeg op vakantie dus ben er pas over 12/13 daagjes weer!! Hoop dan heel mooi nieuws te lezen van jullie 2!!

* Breek weer gauw uit*

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Haaaai schatjes!!!

Ik was doodmoe vanmorgen...viel als een blok inslaap. Heb heerlijk geslapen, maar wel brak gevoel en hoofdpijn. Paar molletjes doen wonderen...

Vrijdag afspraak Geertgen voor medicatieschema en echo en dan maandag/dinsdag starten met junken...iekssssss eng en onwerkelijk

@ LieveLoesie aaaaa MVM donderdag en die testen terbevestiging...herkennen we niet hoor...
    Ik heb dr ook heel wat versleten bij mijn meiske.
    Die lieve kleine knappe Siem hij gaat hard ineens! En hij kan ook al typen, haai schatje.
    Brrrr...kippenvel om verhaal van nichtje. Das je ergste nachtmerrie. * huil*

@ taaltje nee dat went denk ik nooit...je hart wordt verscheurd dan.
    Knuffel voor joe lieverd!

@ HMDK ja das heeeeeel normaal hoor. Ik kom ook altijd vier uur te laat ga dan uitgebreid eten en dan es ff kijken of er patienten zijn...
    Ongelooflijk zulke werkers, alsof t normaal is.
    Liefbloempje is een schatje en wat gaat ze hard! Heerlijk van slaap nu!
    Lekker taartje met Lauwtje gegeten???

@ Sikki.....och meis toch het is en blijft moeilijk, zeker als je zo een lange weg hebt gehad en zo hard hebt gevochten. Je staat nog steeds in vechtstand en het is moeilijk om te schakelen. Omdat het zo mijlenver weg leek, maar godzijdank nu toch dichtbij, kun je het niet geloven en laat staan er blij mee zijn. Wat als dit je weer afgepakt wordt.
    Pas toen ik mijn meiske voelde kwam er wat geloof en genieten bij me. De echos enzo heerste altijd ongeloof, dit kan toch niet over mij gaan.
    Je vergeet gewoon echt niet wat je hebt moeten doorstaan om er te komen. Hoe langer zwanger hoe meer geloof en ook wel meer genieten. Maar ik was pas echt gerust toen ze er eindelijk was. Ik heb heel hard gehuild onhophoudelijk alsof alles er toen pas uitkwam.
    Wat betreft je kwaaltjes, ik herken het! Ik voelde niks, geen aders op borsten, geen grotere of gevoelige borsten, helemaal niks. En dat maakt het er ook al niet beter op, je kan het gewoon niet geloven.
    Maar kwaaltjes wel of niet, het zegt gewoon niks. Voorlopig proberen te vertrouwen op mooie dikke vette positesten en mooi HCG.
    En ik hoop dat je na de echo wat rust krijgt en misschien ook wat kan gaan genieten, want dat verdien je!

@ Natas jeetje wat hardnekkig die krentenbaard zeg :( Hopelijk krijgt ze iets wat haar er echt van af helpt......

@ Ieoor hoe gaat het?

@ Marjah :( omo. Dikke knuf

@ InbraakMajo.... fijne vakantie!

@ rest... pletsmakkie op de wangetjes!

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #3436 alexandra80, 26 sep 2011
    Laatst bewerkt: 26 sep 2011
    En speciaal even voor LiefBright...

Deze (ontd)Ooievaar moet morgen zijn werk goed doen! MOET en SAL
    Wat ongelooflijk spannend. Telefoon is verboden morgen.
    OP naar Boulie!!
    Denk aan je en heb je vast!

17. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    HMDK wilde graag foto van piemelefant hebben die kan zwaaien met zn anaconda....

U vraagt wij draaien...

18. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Bright: DUIMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    BRIGHT ik DUIM ook!!!!!!!!:D:D:D:D

Ontdooievaars van Alex moeten helpen en trouwens, ik denk dat die zwaaiende anacondafant ook wel zoden aan de dijk zet! Wie weet!

SMAK

20. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Even snel een hele dikke ontzettend zenuwachtige piemelswaffelsmak brengen aan Lieve Alex.

Thanx voor je (ontd)ooievaar lieverd!!!

Ik hoop dat ie zijn werk goed doet en we geen telefoon krijgen vandaag en hopelijk om 16:00 uur met Bouli ins bahrmutti weer naar huis kunnen.

SMAK

Deel Deze Pagina