@Alex: en bedankt voor olifantenpiemel tijdens mijn pap-en-sinaasappelsap-ontbijt Vrijdag Geertgendag! Spannend hoor! Succes alvast Welke arts ging je ook alweer? @Bright: diamant aan voor Bouli! En daarna dik buikkie! @Loesie: verschrikkelijk nieuws idd van nichtje @mij: straks weer controle gyn. Ben benieuwd naar grootte baby... Net op weegschaal gestaan en in anderhalve week maar 3 ons erbij
Alexandra; vrijdag naar het Geertgen. Spannend weer. Welke arts heb je? Blijft bizar die ooievaar zo dichtbij! Bright succes vandaag. Hier gaat het goed...... Ik voel me goed, ben benieuwd en bang tegelijk naar de uitkomst van deze poging... 3 x 3 was zwanger bij Sik, dus misschien is 3 x 3 gewoon het magische getal....
Even snel voor bright, Hier ook diamant aan voor bouli! Spannend meid, ik heb je heeeeeul stevig vast! Smak!
Bright, hier wordt ook voor je geduimd! Alex, vrijdag Geertgen. Brrrrrr Wat heb je het trouwens treffend verwoord. En ik kreeg een brok in m'n keel toen ik las dat je onophoudeljk moest huilen toen ze er eindelijk was. Ik denk dat zoiets mij ook kan gebeuren. Natas, kusje op krentjes! Loesie, wat een vreselijk verhaal van jullie nichtje! Brrrr! En donderdag MvM. Leuk! Majo, fijne vakantie! Kling, ik ken ze ook die gewoon helemaal niet komen opdagen Tja, sommige mensen...heel bijzonder! Laat je er trouwens wel een beetje goede verf op smeren Pas op als je het verkeerde merk noemt!!! (of weet jij niet dat Siklief...) Ieoor, kaarsje brandt dagelijks voor jullie! 3 x 3 is 'm hoor! Morgen alweer een week na punctie...
@Bright, ik ga voor je duimen meis . @Alex, bijna starten...spannend! Ik hou je stevig vast . @Ieoor, voor jou duim ik natuurlijk ook !!! Laat 3x3 inderdaad het magische recept zijn.
Loesie, wauwwww wat een goed nieuws over HCG uitslag en wat heerlijk dat jullie familie zo leuk heeft gereageerd. Wat een geweldig nieuws om te brengen, superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr........... Lekker genieten!!! Lieve Sikki, jouw gevoel is inderdaad zooooooooo herkenbaar!!!!! Wij durfden ook pas eigenlijk te genieten na de 20 weken echo en toen ik het kindje de eerste keer voelde. Dat is zo'n heeeeeeeeeerlijk gevoel!!! Ik denk dat dat toch heel normaal is na de lange weg die we hebben moeten afleggen om zover te komen. Je bent zo ontzettend blij dat het wondertje er is dat je ook heeel erg bang bent om het weer af te geven. Probeer toch een beetje te genieten lieverd, het is zooooooooooo mooooooooooooiiiiiiiiiii. Volgende week echooooooooooo, spannunnnnnnnnndddddddd. Lauwtje en Annedore, hoe gaat het lieverds? Lekker aan het genieten van jullie zw-verlof en rust? Lijkt me zo ontzettend heerlijk , ik maak volgende week donderdag de laatste, kijk ik echt naar uit!! Ieoor, duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm. Emma, Sas, majo en alle andere lieve MMM-meisjes, ik duim en hoop voor jullie iedere dag!!!!! dikke knufffffffff Kruip in hol gevoel, lekker aan toegeven. Doen waar jij je goed bij voelt!! Klingel, haaiiiiiiiiiiiiii!!!! Heerlijk van Florine aan het genieten? wat leuk babyfoon met camera. Wij zijn ons nog steeds aan het verdiepen maar wel ideaal dus? Bright, duimmmmmmmm voor Bouli vandaag!!!!! Alexandra, wat spannend zeg dan gaat het volgende weerk voor jullie weer beginnen. Kijk je er erg tegenop? Kan me voorstellen dat je het heeeel erg eng vindt en spannend!! Ik hoop zo dat het lukt, ga ontzettend voor jullie duimen!! Natas, inderdaad wat vervelend van krentbaard. och germ!!! Hopelijk snel een medicijn of oplossing wat goed helpt!! Zo zielig als die kleintjes wat hebben. Sorry heb niet meer alles bijgelezen, beetje erg druk geweest laatste dagen!! Nu weer een beetje rustig aan doen de komende dagen hihi. Gisteren vreselijk veel geshopt voor beebje, al het beddegoed al in huis en nog kleertjes (kon het weer niet laten liggen) en nog wat dingetjes die ik van mijn checklist kan afschrijven. Heb nog voor mezelf 3 leuke pyama's gekocht voor de kraamtijd en ondergoed. Kreeg gisteren toch wel een beetje de kriebels toen ik dat allemaal had gekocht. Jeetje nu gaat het er toch wel op aankomen!! Vanavond groeiecho en morgen controle bij gyn, spannend weer.... Volgende week donderdag maak ik de laatste en dan heeerlijk ZW-verlof, ik kijk er zooooo naar uit . Ga nog meer even aan het werk, fijne dag!! SMAKKERDESMAK!!
goedepiemelmorgen!!!! ten eerste, IEKS ik heb gisteren tijdens rea een heule bladzijde met daarop veel heftig nieuws gemist dus niet op gereaaaadebeaaat! maar, heb @loesie al op een andere manier geswaffeld wegens pracht emo vertelnieuws aan ouders. en ook over nichtje, oh nee wat vreselijk verschrikkelijk, de grootste nachtmerrie ooit... huil.. vind het zo vreselijk! ik stuur posipower, maar ieks... zucht @bright: nog meer duim en vinger hier voor jou schatje! hoop SO dat ie ontdooit! en dan lekker bij jou gaat zitten voor een maandje of 9. beste wat ie kan doen! (ja, IE!) @majo: fijne vakantie, en knuf! hoorde via lauwtje dat je overstimu hebt nu, huil. knuf! (.. en je weet... NA overstimu komen mooooie babys: zie bright zie zorra zie lauwtje zie mij enz! ) @sab: haai! fijn dat ie lekker gaat schatje. leuk van shoppen! en IEKS ja, kraamtijd komt! en werpen ook! GIL! ik vind de babyfoon met video nu super. eerste 10 maanden 3 philipsen versleten :x en opzich toen camera minder gemist hoor. juist! nu ze gaat staan en donderjagen is het goed om te zien of ik er heen moet of niet. wij vinden het superfijn! @lauw: SMAK op joe! enne, je had helft taart even moeten meenemen, ik ben nog wezen kijken of lauwto er nog stond, maar je was al weg! taartoverschot hier krijgen we nooit op @sik: schatje, ik sluit me maar weer es aan bij alex. hier ook pas ' geloof ' toen florine begon te bewegen. misschien weet je nog wel dat ik met 13 weken een echo heb geregeld, omdat ik ziek was van de onzekerheid! het is ENG en dat zal het blijven. cant help it! maar FACE it je BENT ZWANGER ! @sik: nou, wat schilder hier op de school smeert is niet wat, hoe toepasselijk, SIKKENS is. en volgens mij is dat ook sikmans kwakje op dit gebied? (of was dat nu groentehap, laatst ook een verfgesprek mee gehad ! ) nee, het is WIJZONOLLLLLLLLL mok! mok op hem, hij is gewoon een lamme tak. en hij heeft ons destijds opgelicht met PIPbehangbehangenrekening weten jullie misschien ook nog wel, dus hij kan t ook niet meer goed maken. @emma: AHA je gaat niet echt weg hier maar je zit in het HOLLETJE! je weet, er zijn speciale holletjes! ook voor jou. got, waar is die illustratie eigenlijk van een jaar ofso geleden? of juni? met SIKKIWIEGJE ook? voor iedereen een wiegje. en een piemel! @piemel: MIJN GOD DIE OLIFANTENSWANS!!!! je zal het maar in je hebben seg! :x dan nog liever een NEGER. heeft iemand het hier wel eens met een neger gedaan? @klingel: :x dat VRAAG je toch niet!! :x @rest: waarom niet! we weten hier toch alles van elkaar, tot en met eierstokken en piemelepap en dit en dat! @heu @blijmeis: hoe bevalt werken tot nu toe? naast druk en veel ontdekken nog natuurlijk? mis je andere werk/mensen? denk niet he! enne, leuk leuk van huis en indelen! wij hier ook weer de kriebels! zondag nog naar gek project gekeken, giethoorn. gaan we niet doen hoor, maar blijft gewoon leuk om weer over te dromen. @sik: weet je wat ik zei toen ik aan het PERSEN was? echt? nee ik zeg het toch niet! @ieoor: duim ook voor jou! @leo: HAHAH natuurlijk hoef jij, reallifecontacter, geen 7% meeso(a)ptax te betalen! @annedore: benieuwd naar controle ja! whaa! @ ieks! wordt al iemand wakker seg! nou mag ook wel: vannacht 1930-0815 met om 0630 snurkende BV! @BV: ik heb morgen een telefonische date met stefan kleintjes hoe leuk is dat! die ga ik eens even 29347249642 vragen stellen. de arme schat! @rest: later meer! en swaffel op wie ik nu niet live noemde, ik moet even naar mijn poppetjebloempjestralendegeluksdingetje. smak!
Hij zette het op een lopen en ik ben ook heel hard weg gerend, whaha . Heb snel een glas gepakt en hem op die manier naar buiten gegooid. Maar mennn, ik zit nu nog met zo'n rilling in m'n lijf. Gewoon het idee dat m'n tas de hele tijd naast me heeft gestaan in de auto, brrrrrrr.
Ons huis zit er op het moment vol van, brrrrr. Ieder voor- en najaar komen die beesten tevoorschijn. Ik denk dat hij vanacht mijn tas is ingekropen, IEKSSS alleen al van het idee krijg ik weer de kriebels...
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Emma, wat een vieze spin!!! Gets, ik zou die tas bijna ook het raam uit smijten! Brrrrrrrr Ik ben echt helemaal geen held met ongedierte. (en dan te bedenken dat ik graag naar Azië op vakantie ga ) Kling! Je maakt me nieuwsgierig!!! WAT zei jij tijdens het PERSEN? Enne Sikkens ja, zou je denken ja Maar laat het nou net die ANDERE zijn. En nee, ook geen Wij(n)zenol. @negers, niet mogen ervaren, maar vriendinnen van mij wel. Als ik hun verhalen moet geloven klopt het precies wat ze over negers zeggen..... .....dat ze hele grote handen hebben
Ik heb zo een afspraak bij de kapper, dus niet veel tijd. Wordt dus even een ego baby berichtje: Baby is nu toch wel erg groot aan het worden. Afmetingen van zijn dijbeen passen niet eens meer in de groeicurve De rest op de bovenlijn. Hij is wat aan het indalen. Bloeddruk is wat aan het stijgen. We hebben het gehad over, over een week of 2 inleiden. Wat een fijn idee dat hij er waarschijnlijk (inleiden moet wel lukken, misschien moeten we meerdere pogingen doen) voor de 40 weken wel uit is
Emma, IEKS! Wat een gevaarte!!! Bleeeh! Bright, hoe is het gegaan?!? Anne, het is maar een indicatie he?! Ik was 36 weken en S.iems beentje werd opgemeten en die kwam overeen met 42 weken, whahaha! En hij is lang, maar geen reus! Dus maak je nie te druk! Net bericht gehad van nichtje van manlief. Weer geen maagje te zien, nu moeten ze nog tot 3 oktober wachten voordat ze naar de gyn konden! (eerst was het een echobureau) Vind het zo kl*ten en vooral dat ze haar niet meteen door hebben gestuurd...Nu moeten ze weer 6 dagen in spanning zitten...ppfff... Oh, daar komen Manlief/Zoonlief en Hondlief aan!!! Doeidoei! SMAK
@Loesie: ik maak me niet druk hoor Ben alleen wel blij dat ik, mede door deze metingen, niet tot 42 weken hoef te lopen Wat erg dat nichtje nu weer zo'n tijd in spanning moet zitten
Wat ik wel 'raar' vindt is dat ze in sommige ziekenhuizen echt willen inleiden ook als de baarmoedermond potdicht zit. Als het nou echt moet om een levensbedreigende situatie oké, maar omdat jij het nu ook hebt over meerdere pogingen bij inleiden. Bedoel je echt dat ze met veters enz in de weer gaan om de baarmoedermond te verweken? Hier was S.iem ook aan de grote kant (zeiden ze, was dus niet zo) en ik zelf kon dus nog amper lopen, maar ze hebben me wel duidelijk gemaakt en ik wilde ook niet anders, dat als ik nog geen verweking of ontsluiting heb, ze me niet in gingen leiden. Want de klinisch vk zei dat er zoveel % kans is dat dat niet lukt en dat het kindje uiteindelijk dmv een keizersnee gehaald moet worden... Wil niet die hele discussie weer starten hoor, over inleiden, hoe en wanneer, maar zo zie je maar dat ze er overal anders over denken! Liefs
Hey meisjes, Even snel berichtje van hier. Ben weer lekker thuis met Bouli, ons 7-cellige toppertje ins bahrmutti. Helaas geen foto, want lab werd verbouwd... Nu lekker pannekoekjes eten en straks visite. SMAK en thanx voor duimfikbidklaverdiamantaan
OOOHHHH MY GOD!!!!!!!!!!!! Ik wil niemand voor het hoofd stoten met onderstaande bericht maar manlief is nie thuis dus moet het echt hier kwijt!!! Ik dacht vandaag, voordat we naar het zkh in oktober gaan toch even testen want dat gaan ze toch vragen, dus even snel tussendoor gedaan. manlief is ook niet thuis!!!! Krijg ik dit: Maar is wel een kruidvat test dus ik hoor ook meiden over indrooglijntje, in t echt is die wel wat duidelijker. Ohh sta nog te shaken en mannetje is pas om half tien thuis!!!! wat denken jullie want heb nog nooit deze test gehad...