klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bouli is weer thuis!!! en nu blijft ie ook thuis de komende 8,5 maand ;) fikken klaveren en duimen voor je ;)

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik wil ook graag de discussie niet weer hervatten over wel/niet of wanneer inleiden ;)

Ik kan alleen zeggen dat idd iedere situatie uniek is en dat alleen de begeleidende arts een weloverwogen keuze kan maken over dit soort zaken. Mijn gyn is helemaal niet van het snel ingrijpen, echt totaal niet.
    Maar hij is wel de enige die 100% weet van mijn medische status en is dus de enige die mij iets te adviseren heeft over wel/niet inleiden.

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Natas! Ik denk dat je zwanger bent! :$ GILLLL!!!!

Bright: lief zijn voor Bouli ;) Dan wil ie vast nog wel 8,5 mnd blijven zitten :)

En nu moet ik een beetje gaan, want mijn man wil gezellig samen een toetje eten :)

4. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Anne: das al snel :$
    Ben benieuwd wat je eruit weet te persen :D

Bright: 0800-bouliblijft8,5maandinsbahrmutti :D
    Succes meid!

Natascha: waaaaaaaaaat :D
    wow, ziet er goed uit! Ik hoop dat je morgen een nog posiderderdertest kans spammen.

@hier: geen nieuws, gewoon af en toe ernstig jaloers.
    morgen afspraak met donor, want die moet op controle bij de dr. Ik hoop dat die ook ff tijd voor mij heeft voor het vervolg :D

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    en manlief is niet thuis, loop hier dus echt als een kip zonder kop rond!!!!! :$ :$ :$

6. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    oh marjah, voel me nu wel heel lullig naar jou toe...

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    waarom???
    genieten meid!

8. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH Natas!!!!!!!!

Die is gewoon positief!!!!!!!

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

No way een indrooglijntje ;)

Woei, woei, woei!!!!!

:D:D:D:D:D:D

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Haaaai schatzis.....

Vandaag rustig dagje gehad ,bij vriendinnetje geweest en gebibberd voor liefbright...

@ anne jeetje zeg wie weet over twee weken. Had eigenlijk zelfde vraag als Loesie. Maar wel fijn dat ze rekening met jou en ventje houden.

@ sikki knuf lieverd. Hoop dat je op een gegeven moment wel meer kan genieten. Denk dat we allemaal huilen als jouw ukkie(s) er is(zijn)

@ sabrien jeetje ook bijna verlof wat gaat het snel. En heerlijk lekker shoppen. Je zit nu bij de groeiecho...
    Ja ik vind het eng maar ook zin in...dubbel gevoel. Maar posiklaverpower

@ anne en Ieoor had intke bij dr M. En vrijdag bij dr B.

@ piemelefant whahaha ook die foto is made by me....ik zag t en dacht aant piemelhoekje hier :D. Maar toen ie dat kunstje met zn anaconda deed was ik toch wel ff stil hahahaha...
    Ach klingel t zit krap maar t scheurt lekker zon piemelefant :p

@ klingel is t diezelfde oplichtschilder tsssssk sukkel! Wow wat een fijne nacht toch. Taartje uit delen in t babyrinth? We hebben wat te vieren toch ;)
    Enne kriebels ja....wat zou je dan willen qua huis of geen echte ideeen?

@ negers helaas niet ;). Maar als ik mn zus moet geloven ....zit ook dat krap :D

@ emma wow das een joekel zeg.....veel muggen en spinnen op t moment. Al ben ik niet bang voor spinnen. Zou geloof ik ook schrikken als dat plots je tas uitkomt...

@ ieoor hoe zenuwslopend! Hier duimfikklaver voor je en diamant aan. 3x3 moet ook voor jou negen zijn.

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Liefbright

Jaaaaaaaaaaa lieve kleine 7 cellige Bouli!
    Trots op bouli en op jou
    Foto geeft niks...die komt over 9 maanden wel.
    Diamant aan, fikklaverduimbid!
    Veel plezier met de visite.
    Heb je bibberhandjes vast

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Natas jeetje zeg....:D:D:D

Deze ziet er echt positief uit!
    Jeetje wat zul je stuiteren!

Whoei Whoei Whoei!

Waar was je nu in je cyclus???

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Marjah...stertke en succes!

13. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    hahaha cyclus....wa is da. ben al sinds 3 jaar niet meer ongesteld geweest want heb pco en zonder medicatie geen eisprong. vandaar dat de verrasing des te groter was!!!!

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Tjonge wat een lezers weer onderin....* kaching *
    7% meeleestax....
    Ons reisje hawai komt dichterbij :D

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee liefies...

Effekes heeel snel:

BRIGHT!! Whoehoe Bouli ims bauch! Super de puper en dikke knuf! ;)

Annedore wat spannend dat het zo dichtbij komt nu! Ik ben het met 'men' eens dat metingen flink kunnen afwijken, maar ik weet ook dat ze wel iets (kunnen) zeggen. Een vriendin van mij had ook een vrij (kuch) fors kind en dan is het niet zo gek om de boel iets eerder in te leiden. De bevalling kan best problematisch worden als hij TE groot is. (let wel: 'gewoon' groot hoeft de bevalling helemaal niet tegen te werken, kan juist sneller gaan doordat de druk wat groter is.)

Natas: :$ :$ WOW!!!! Das maf! En gaaf! En.... IEKSSS!!!! :D

Sikki ik word elke keer zo blij als ik je berichtjes lees. Je zegt wel van afwachtend enzo (kan ik me heeeel goed voorstellen) maar ik lees alleen maar enorme blijheid bij je. gewoon een algeheel heppiedepeppie gevoel. Luchtig en alsof er een last van je af is gevallen. :) Word ik heel gelukkig van!

Kling: :x waarom staat er direct achter het stuk over negers mijn naam?!! :x Wil je daar iets mee zeggen? :p Ik heb nog nooit iets met een neger gedaan... dusse... Mijn naam is haas.

Alex alles blij? Je klinkt een heeeel klein beetje... Mmm weet niet... :)

Emma knuffel in je holletje! ;) Confronterend snap ik! Zucht... :(

Ik stop weer. Sorry voor alle anderen, denk wel aan jullie.
    Werk is gewoon heeeeeel gaaf en leuk maar ook heeel druk en veel. Daar echt even mijn energie voor nodig.

XXXX

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.077
    2.220
    113
    Brabant
    @negers, ik ben met een blanke neger getrouwd! *helegrotehanden*

@babyvanannedore: jeutjemineutje! je weet van elize-metingen? en van oops ze is veel groter?
    Maar goed, die metingen zijn er niet voor niks en hendrik-jan lijkt erg groot.
    Ik ben positief van ingrijpen als nodig en ik weet uit ervaring: te groot is niet goed, zeker met geboren worden en bevallen enzo!
    Ik word bv ook ingeleid bij 39 weken, indien enorm wonder. En als groeiecho's groot lijken eerder.
    Ik vind het een hele geruststelling want zoals bij elize zou ik echt niet meer trekken. Ook de laatste loodjes niet.
    Houd vol;) nog ffies!!!

@natascha: WAHHHHHHHHHHHHHHHHHH ik heb nog noooooit streepje gehad op test als ik niet swang was! dus..... WAHHHHHHHHHHHHHHH

@llemaal, ben gesloopt, adios!

oh bright, sorry, JOEPIE

17. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Ben ik aan het teruglezen en zie ik ineens een positest van Natas voorbij komen.....hoe kan ik dat gemist hebben????? hier een voorzichtige gefeliciteerd!!!!!!! vandaag bellen met gyn neem ik aan voor echo?? spannend meis het is jullie gegund

de rest dikke.smak was weer vroeg vandaag 4uur zucht arme luuk weer wakker.en daardoor mathijs ook wakker en ik dus beneden met hun...

18. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    helaas hier vanochtend een omo wit...heel vreemd want zelfs manlief zegt dat de test van gister duidelijk was en is. Iemand hier ervaring mee?
    Test vrijag nog weleens en dan dus niet met kruidvat maar zelfde merk als ik bij noah mee positief testte. Zucht, baal echt.

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Waaaaaaaaat! Dat mag niet!
    Ik zou toch ook echt zweren dat het echt een tweede streepje was. Hij was veel te donker voor indroog :(

Dikke knuffel en ik duimfikbidklaverdiamantweetikveel voor een wonder(tje).

20. Ieoor

Ieoor Fanatiek lid

16 dec 2008
    2.688
    0
    36
    Natas; neeeee. Wat ontzettend K*T.
    Hoe kan dat nou?

Net als Marjah hoop ik op een wondertje voor jou!

Sterkte.

Deel Deze Pagina