klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Natas: nou ja! Ik heb ook PCO en heb VAAK getest met kv 2 v 5 en NOOIT een lijntje, hoe licht ook gehad als ik niet zwanger was. Mijn eerste lijntje kreeg ik pas december 2010 en toen was ik ook zwanger. Daarvoor in bijna 4 jaar tijd nooit een 2e lijntje gehad. Ik vind het heel raar :(
    Zou het niet kunnen komen door verschil in urine? Ik bedenk ook maar wat. Het zou zo'n mooi wonder zijn.....

@Sil: sterkte met kwakkelende kindjes.

@Alex: oh ja, Dr. M :D Kabouter Plop. Wel een heel aardige man :) Succes!

@Marjah: jij ook succces en een knuffel!

@Taliaa: knuffel op hard werken!

@BM: ook knuffel op hard werken! Powergirls! ;):D

@inleiden: Ben blij om te zien dat er geen discussie is ontstaan. Natuurlijk zullen er bij sommigen altijd vraagtekens rijzen, maar het is gewoon zo dat ik hier ook niet 100% van al mijn gesprekken en consulten met arts plaats he ;) Dat is ook wat ik bedoel als ik schrijf dat alleen mijn arts voor 100% de situatie weet en dat alleen hij wat te zeggen heeft over inleiden. Snap alle gedachtes wel van anderen, maar die weten nu eenmaal niet 100% van het verhaal ;):)

Dus fijn van geen discussie :) Dat wil ik graag zo houden, dus mij horen jullie er niet meer over hoor ;) De komende 2 weken ben ik van plan om nog lekker door te zwangeren en wie weet....komt ie wel vanzelf :)

2. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    annedore: lief van je. ik hoop dat het toch iets met de urine te maken heeft al is dat misschien wel kop in het zand steken. Ga vrijdag nog x testen met die van matcare....

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wil ik hier net komen gillen voor Natas, zie ik dat er al weer onzekerheid is :(

Die test van gister was echt heel duidelijk positief.
    Dat kan toch nooit dat ie dan vanochtend ineens helemaal omo is.
    Had je gisteren voor de test heel weinig gedronken en gisteravond daarna heel veel waardoor je urine vanochtend niet zo geconcentreerd was?
    Ik vond hem echt heel duidelijk gister!

KNUF voor joe!!!

Bright, hoera voor topper aan boord!!!
    Nu weer de uwweken in.
    Ik duim!

Wat ik overigens den ganzen tag voor Ieoor doe!

Blijerd, er is niet zozeer een bepaalde last van mij afgevallen, maar eerder geen nieuwe last bij op gekomen.
    Tuurlijk zijn we blij, maar echt heppiedepeppie helemaal niet.
    Juist iedereen die heppiedepeppie reageert drukken we gelijk de kop in.
    Ik zeg ook wel dat ik het gevoel heb dat ik momenteel in een soort emotioneel vacuum zit.
    Er komt niets bij en er valt niets af.
    Niet uitzinnig blij, maar ook niet enorm verdrietig.
    Momenteel dus gewoon in een staat van 'zijn'.
    Met enorm veel uw.
    Ik hoop dat daar maandag wel verandering in komt en er een beetje genieten bij gaat komen.
    Mijn zus vroeg ook al of er nu een deksel ergens open is gegaan en er enorm veel emoties uitkomen.
    Maar helemaal nog niet dus.
    Op de korte huilbui bij MvM na.

Jij druk met leuke dingen dus!
    Wanneer grote verhuizing naar het bos?

Marjah, knuffel op jaloerse gevoelens!!!
    Heel logisch!

Loesie, wat een vreselijk verhaal toch van jullie nichtje.
    Door dit soort verhalen ben ik ook bang dat als het wel goed gaat ik nooit helemaal kan genieten totdat het er is...

Morgen MvM! Weer testen! Leuk!

Taliaa, jij getrouwd met blanke neger.
    Ik ook!!!
    Met heule grote handen ;):D

Anne, ik snap dat ze je gaan inleiden bij zo'n grote baby.
    Het moet er wel uit!

Alex, bijna beginnen *bibber*
    Ik heb je vast!

Emma, geen spinnen vandaag?

4. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    ik had die test gisteren om half 7 s'avonds gedaan en die dag niet zoveel gedronken. En gisteravond ook nog maar 1 glas en dan vanochtend om half 7 zoooo wit, vind het echt heel vreemd en baalde er flink van want was er niet vanuit gegaan dat er vandaag niets meer te zien zou zijn op de test. of ben ik nu erg naief, want de streep die er te zien was, was voor mijn gevoel niet een 'indrooglijntje - pennestreepje - grijs streepje enz'
    En nu dus maar even wachten tot vrijdag. wachten, niet mijn sterkste punt :(

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nee, dat streepje was echt geen indrooglijntje.
    Geloof me, ik heb genoeg testervaring om dat te weten.

Maar gisteren had je dus niet zo veel gedronken, dus had je wel geconcentreerde urine.
    Maar goed, daarna dus ook niet heel veel meer gedronken.
    Het rare is, het lijntje was zo duidelijk dat ie dan vanochtend eigenlijk niet helemaal wit kan zijn.
    Ik heb namelijk vaker dat lijntje gehad en dan was de test een dag later niet spierwit.

Ooooo, wachten duurt sooooo lang!

6. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sorry even ego:

Ben nogal een beetje van slag....
    Gisteravond groeiecho gehad en ons beebje was goed gegroeid, nu 1800 gram en dat was prima. Echoscopiste merkte wel op dat ik weinig vruchtwater had. Ik vroeg nog of dat erg was en of ik daar extra voor op controle moet komen was er toch wel van geschrokken. Vanmorgen op controle bij gyn geweest, bij het luisteren van het hartje was er een kleine overslag te horen in het hartje, ik schrok me echt kapot. Gyn zei echter dat ik me daar echt niet druk over hoefde te maken, dat dat wel eens vaker voorkwam. Had te maken met de onrijpheid van het hartje. Daarna nog even verder geluisterd en toen was het gelukkig goed. Buik was goed gegroeid en dat was allemaal prima gelukkig.

Daarna begon ze zelf over het weinige vruchtwater en vroeg of ik wel eens het idee had of ik vochtverlies had. Toevallig heb ik soms het idee alsof ik wat voel lopen (afscheiding of soms urineverlies of zo). Daarop zei ze dat ik meteen naar de Verloskamer door moest gaan om te kijken of ik vruchtwater verloor... Toen had ik het dus helemaal niet meer........ Daar kwam de verloskundige binnen en die zei, mevrouw we moesten bij u even controleren of bij u de vliezen zijn gebroken??!?!??! Ik dacht echt huh gaat dit wel over mij?
    Met een teststaafje werd gekeken en gelukkig werd geconstateerd dat het geen vruchtwater was. Zag net op het formulier dat bij de echo P50 minder vruchtwater werd geconstateerd. Weten jullie misschien wat dit inhoudt? Of heeft iemand van jullie wel eens gehoord over minder vruchtwater?

Sorry voor mijn ego verhaal moest het even kwijt.....
    Gelukkig was alles wel goed en hoef ik pas over 2 weken terug.

Kussss

7. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    sabrien: begrijp heel goed dat je je lam geschrokken bent hoor!! Dit verwacht je niet en als je dan nog zo lomp benaderd word, zakt de grond toch even onder je voeten weg. Kan je verder niet helpen maar stel al je vragen aan de gyno, daar zijn ze voor en wees pas tevreden als het antwoord voor jou volledig genoeg is. Ik had zwangerschapsvergiftiging eind week 37 en had toen een 'inval'gyno tijdens mijn opname die vond dat het wel mee viel. Ik ben blijven aangeven dat ik me gewoon niet goed voelde en wilde dat hierna geluisterd werd. Volgende dag wilde ze me naar huis toe sturen maar toen kwam mijn eigen gyno onverwachts tussendoor kijken en 15mn later (!) begonnen ze met de inleiding dus luister naar je gevoel en vragen, vragen,vragen. Anders bel je nog een keer. Het is jouw lijf en jullie beeb!!!

8. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Bedankt natascha voor je lieve reactie, zag net dat je zelf ook in onzekerheid zit... ik duim voor jullie!!!!!

Heb net even teruggebeld en mag volgende week woensdag weer op controle komen gelukkig, vindt het toch prettiger..... Assistente aan de telefoon zei ook dat minder vruchtwater wel vaker voorkwam en dat ik me daar niet al te druk om moet maken maar ze zich goed kon voorstellen dat ik geschrokken was. Moet goed in de gaten houden of ik het kindje voel, minstens 10 keer op een dag en dat is gelukkig wel het geval.

9. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    goed gedaan dat je even gebeld hebt sabrien!

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #3490 Emma 79, 28 sep 2011
    Laatst bewerkt: 28 sep 2011
    @Natas, huh wat raar! Ik vind het streepje nl best wel duidelijk.
    Toch heb ik het ook 1 keer gehad. Ik had begin van de avond een licht streepje en de volgende ochtend was hij omo. Ik vraag me nu nog steeds wel eens af of ik toen zwanger ben geweest of dat het een foute test is geweest. Stiekem hoop ik het 1e ;). Maar jouw streepje is/was wel duidelijker dan die van mij.

@Sabrien, wat een schrik meis!
    Goed dat je gebeld hebt en dat je volgende week weer op controle mag komen. Gelukkig is beebje nog wel voldoende actief.

@Sikki, geen spin vanochtend maar deze kwam wel uit m'n tas struikelen :D:p

11. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Sabrien: kan me voorstellen dat je schrok hoor! Maar vergeet niet dat weinig vruchtwater niet erg is. TE weinig vruchtwater is erg ;) Snappie?
    Vriendin van mij had ook weinig vruchtwater, niks aan de hand.
    Laat je maar lekker goed in de gaten houden en buik/baby gewoon laten controleren wanneer jij dat wil, maar probeer je niet al te druk te maken (makkelijker gezegd dan....I know ;))

@Emma: wat doet mijn buurman in jouw tas :(:D

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Sabrien, jeetje meid, kan me voorstellen dat je enorm geschokken bent! Goed dat je weer gebeld hebt en fijn dat je volgende week weer mag komen ipv over 2 weken. Dikke knuffel voor de schrik!

Natas, wat vreemd van posi test en vanmorgen omo. Die van gister was idd geen indroogstreepje of wat dan ook! Ik duim voor je voor vrijdag alsnog een posi test. Zou toch geweldig zijn!?

Annedore, whaa!! Dus binnen nu en 2 weken ben jij echt mama! Wow spannend meid! Ben echt heul benieuwd naar jullie knulletje! :D

Loes, brrr wat een narigheid van nichtje. Bah zeg, Vreselijk!

Sikki, Nog een paar nachtjes slapen voor de echo. Echt ontzetten spannend! Hoop dat je dan iets meer kunt genieten. Al kun je je dan vast nog steeds niet voorstellen dat wat je ziet ook echt in JOU buikje zit.. Knufje!

Alex, bijna weer van start! Ik duimmmmmm!!

Emma, iiiieuw! Das echt een enge spin! Brrr..

Bright, jaaaaa bouli zit waa hij hoort! Lekker warm in brightbuikje! Ik klaverfikduimdiamant dat hij nog zo'n 8,5 maand blijft zitten!

Klingel, teveel taart is niet goed voor mij! :D jij kan t nog hebben. Geniet er maar lekker van!
    Vandaag toch gesprek met mister bv? Hoe was dat? Al je vragen beantwoord?

Rest, knuffel!!

Hier vanmorgen bij vk geweest. Ben me kapot geschrokken toen ze hartje ging luisteren. Klopte iets langzamer dan ik gewend ben. En vk maar luisteren op horloge kijken en tellen. Pffff hadhet zweet uit! Maar ze zei dat het wel goed was, 130 slagen per minuut ofzo. En dat beebje waarschijnlijk sliep waardoor hartje soms iets langzamer klopt. Hoefde me geen zorgen te maken, was normaal. En toch zit het de hele tijd in mn hoofd. Heb al met vriend afgesproken dat we vanavond even met de angelsound gaan luisteren.
    Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik geloof vk wel hoor maar vind t toch een beetje engig.. :)

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Op de valreep: goedemorgen!

Zou ik de meeleestax mogen incasseren?? Mn auto is stuk..... 3000,00 voor een afgebroken klep die mn motor ingeslagen is:$:(

Bright: Ja!!!! Bouli im bauch! En nu lekker blijven zitten waar ie zit!

Sabrien: schrikken! Ik vind het ook wel een beetje "lomp" hoe ze het gebracht hebben.. En gewoon bellen hoor bij twijfel, liever 10x teveel dan...

Sik: stiekem al aan de flessen gesnuffeld?:D

Emma: ieks!!!!!!! wat een vreselijk eng, vies, akelig beest!!

Hier nog nooit een neger "gehad", proberen waard???:D

Marjah: MOK.... succes met alle gesprekken....

Natas: hoe kan dat nou????? Snap er niks van...

Ga nu maar eens mn panty's uit de kast trekken en een bank zoeken die ik kan beroven:cool:

14. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Zo, goedemiddag zeg! Leuk zo'n rekening! :$
    Doe je wel een glitterpanty over je hoofd? :D

15. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Tjongejonge LadyZ, wat een geld moet dat kosten zeg :$.
    En inderdaad wel een glitterpanty :p.

@Lauwtje, kan me voorstellen dat het je bezig houd en dat je het engig vind. Knuffel meis....

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Glittert leuk op de beveiligingscamera:D

Ja, en nou heb ik natuurlijk ook net geen auto met goedkope onderdelen.... :x

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Lauw: ga ik ook jou nog even proberen een beetje gerust te stellen :) Ons mannetje heeft de ene keer een hartslag van 160 met uitschieters naar 190 :$ En laatst tijdens ctg bleef hij mooi tussen de 140 en 145. Zal idd wel te maken hebben met slapen/rust :)
    Maar goed, alles wat over je kostbare buiklading gaat en even afwijkt is gewoon reden tot zorgen ;) Maar niet teveel he, da's niet goed voor mama en baby...

Ennuh....ik ga niet uit van 2 weken hoor ;) Ga uit van over 2 weken eens een datumpje prikken en dan over 3 weken of zo mama :) Denk ik. We zien wel hoe het gaat lopen ;)

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Zorra: :$ Oh, arme jullie :( Moeten we een sponsorloop organiseren? ;):D

19. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik heb trouwens vannacht zo naar gedroomd :(

Mijn man was echt de slechtste vader ooit! :$

Eerst zetten hij onze zoon van 3 maanden in een hoekje op de grond in douche, waar ik aan het douchen was. Hij vond dat ie wel kon zitten :(
    En toen viel de kleine dus met zijn koppie tegen de tegels!

En daarna had ie hem in een rugzak op zijn rug gedaan, naar het bos ofzo.
    Had ie die rugzak dicht en was onze baby dood :( Zo'n akelig beeld!
    Ik werd dus niet erg lekker wakker en was zo blij toen ik mijn kleine mannetje voelde schoppen :)

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sabrien, ook hier nog even een dikke knuffel!
    Ik hoop dat je wat aan Sil d'r verhaal hebt.

Lauw, jij ook al zo'n eng verhaal.
    Kun je niet nog een keer terug komen om gerustgesteld te worden?
    Ik kan me voorstellen dat het je toch bezighoudt.

Anne, wat een enge droom :$
    Gets, dat is natuurlijk je grootste angst.
    Gelukkig is he still alive and kicking!

Zorra, al een bank uitgekozen?
    Als je maar wegblijft van mijn bank :p
    Maar wat een geld! Rij je in een Audi of Mercedes ofzo?

Emma, een neger die uit de tas springt kan heel lekker zijn hoor :D

Deel Deze Pagina