Ik heb sinds een uurtje best wel enorme ongi zeur in de buik. Heb er gewoon trillende lippen van Zwangeren en ex-zwangeren, zijn jullie hier bekend mee? *bibber*
Even meelees inbraak om Sikki gerust te stellen: Bij mijn beide zwangerschappen die goed zijn gegaan heb ik in de eerste weken steeds een ongi gevoel gehad, zo'n opgeblazen gevoel tegen mijn rug aan. Bij mijn MK en MA heb ik dit niet gehad voordat het mis ging. Nu is dit geen wetenschappelijke steekproef, maar alleen een ongi gevoel is geen reden tot denken dat er wat mis kan gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan, dat weet ik, ik zat bij deze bij het minste of geringste ook tegen het plafond van de stress. Logisch dat jij dat ook hebt, je hebt er zo veel voor moeten doen en moeten doorstaan! Als dit je niet gerust stelt, gewoon even weer HcG laten prikken en dan kom je het weekend wel door tot je echo!
Thanks Juul! Rustig blijven is idd makkelijker gezegd dat gedaan, maar wel fijn te weten dat iemand het herkent. Bloedprikken op HCG heb ik aan gedacht (we gaan toch vrijdagochtend bloedprikken in DD), maar als het dan niet goed is, zit ik het hele weekend in de stress, terwijl we toch maandag de echo hebben. Die 3 dagen kom ik dan ook nog wel door. En aangezien we met mijn familie het hele weekend in 1 huisje zitten, wil ik het liever nog even gezellig houden
Lieve, zwangere, Sikki...ik heb tot 6 of 7 weken die ongizeur in buik gehad. Was volgens arts 'gewoon' het groeien van de bm. 100% geruststellen kan ik je niet, want dat kon men ook niet bij mij toen ik degene was met de zeur in babydragende buik Maar je vroeg of iemand er bekend mee was, ja dus Knuffel! Waarom ben ik vandaag 'iedereen' aan het geruststellen (poging tot). Ben niet het orakel hoor
@sabrien.p50 staat voor 50 vd 100.dus 50 vd 100 vrouwen hebben meer vruchtwater.no worries,heel normaal. en hartje overslaan ook! en lauwtjeok
Lauw hier had Luuk ook een terugval tijdens de echo stopte zijn hartje even was ook paniek dokter porren in buik en toen begon hij weer, daarna nog 45 minuten aan de ctg gelegen en was alles goed, en nu een heerlijk lief en zacht manneke waar ik helemaal verliefd op ben...
Even een snelle piemelsmak voor iedereen. Hier alles prima. Druk met kamers schilderen en het weekend komt de keuken erin.
@Nyn, daar was u weer een keertje . Piemelsmak terug en succes met schilderen! Enne...ik wil foto's @Sikki, knuffeltje meis...
Ja Sikki! (ik heb jou trouwens op FB een uitnodiging gedaan, als je denk "wie is dat nou weer! Begint met een E ) Ja, bekend mee! Dat is het oprekken van je baarmoeder Er moet ruimte gemaakt worden voor je frummeltje Het is ook "bandenpijn". Er verschuift vanalles in je lijf en dat voel je! *anti-bibber-move!*
@Sikki: ja! Doodeng maar er moet ruimte gemaakt worden voor de twins. @Loesie: had jou nog niet gefeliciteerd bedenk ik me net. Gefeliciteerd!!!! @hartje: ook als beeb al UIT de buik is kan de hartslag dippen en het hartje zelfs even stoppen En onze ka heeft ooit gezegd dat bijna alle kindjes dat doen, alleen liggen de meesten niet aan de monitor (gelukkig maar!)
Bedankt voor al jullie lieve reacties meiden, dat doet me goed!!! Lauwtje, kan inderdaad voorkomen en heeft te maken met de onrijpheid van het hartje is mij vertelt!!!! Niet druk om maken zegt de gek zelf hihihihi. Sikki, heb zeker tot 12 weken zwangerschap menstruatiepijn gehad is het rekken en groeien van de baarmoeder en juist een heel goed teken!!!!!!! kussssssssss Over menstruatiepijn gesproken, heb sinds afgelopen maandag op en af wat menstruatiepijn en er is mij gisteren vertelt dat dat indalingsweeen kunnen zijn. Op mijn verloskundekaart stond bij indaling BIBI dat betekent (lange leve google) Beweeglijk In Bekken Ingedaald. Sinds vanmorgen 6 uur heb ik aanhoudend menstruatiepijn en heb net naar het z'huis gebeld, moest toch langskomen voor een CTG onderzoek en daarna bij een arts komen. Vindt het toch prettiger als alles goed wordt nagekeken!!!!!!!!! Laat jullie straks wat weten!!!! Sorry voor mijn gezeur, vindt het zooooooooooo spannend die laatste weken.............
Tnx dames, ik ben wel gerustgesteld. Gister hebben we nog even geluisterd met angelsound en klonk weer zoals we gewend zijn.. Hoop dat sikki en sabrien ook gerustgesteld zijn dankzij lieve meisjes hier?! Sabrien, je hebt gelijk hoor dat je je goed laat nakijken. Je wordt er zo onzeker van en om in de stress te blijven zitten is natuurlijk niet goed voor mama en beebje! Sikki, snap dat je bibberig wordt van ongikrampjes. Ik denk ook dat het te maken heeft me de groei van bahrmutti! Taaltje, lekke vakantie! Waar gaat de reis heen? Annedore, brrr wat een enge droom! Dan wordt je even raar wakker he? Wat kun je toch vreemde dingen dromen. Zo ben ik zaterdagnacht bevallen in de auto Ladyz, misschien wordt het dan tijd voor een fiat panda uit 1988? wel zo'n vale rode! Stuk goedkoper! Nyn, lekker aan het skilderen? En de keuken er bijna in! Nog even en je kunt lekker kokkerellen in jullie paleisje! Heerlijk!
Even ego-bericht: pffff, ik kom even niet voor of achteruit. Vandaag komen de testen van matcare binnen dus gooi er nog maar een test tegenaan. baal er flink van dat die van kruidvat dan dus 2de streepje aangeven en de dag erop niets......We waren er zo blij mee, was toch even een domper en we willen nu wel zekerheid. We gaan er maar vanuit dat de afspraak op 1nov bij de gyno gewoon blijft staan.... x natas
Dank dames voor het geruststellen! Want dat hebben jullie echt wel een beetje kunnen doen! Het zeurderige gevoel was gelukkig na een uurtje of 2 wel weer weg. Ik prent mezelf ook maar in dat het misschien juist goed is om IETS te voelen ipv niets. Want als er niets gebeurd is het eigenlijk veel verontrustender... Taaltje, joe met vacanzione!!! Waar? Wanneer? Leuk! Natas, en zo zit je weer midden in de UW en de onzekerheid KNUF! Lauw, fijn dat jullie het hartje weer als vanouds hebben gehoord! Gut meis, je gaat echt snel. Bijna zover, bijna zover, bijna zover... Sabrien, goed van toch even een check zometeen! Succes! Sil, kindjes allemaal weer beter? En mama ook? Ah Zorra, een BMW meisje. Ja, daar kun je wel een bank mee overvallen Nyn, wanneer verhuisdag? Wil wel foto's zien hoor!!! Vandaag de laatste werkdag voor dat er een lang weekend aanbreekt. Ik mijmer al dat de volgende keer dat ik op kantoor kom de wereld er voor mij heel anders zal uitzien. Ik hoop mooier! Vanavond vanuit het werk naar verjaardag bij dinnetje. Haar dochtertje is 2 jaar geworden vandaag. Daarna snel tas inpakken, want morgenochtend via DD naar de Ardennen. Sin in!
Ha lieverds! Sabrien, nie zeggen dat je zeurt hoor! Die fase heb ik ook heel erg gehad dat het dan te spannend werd! Je hebt eerst die beginfase waarin je bang bent voor een MK of slechte echo...dan leef je toe naar de 20-wekenecho...dan weet je dat dan alles goed is en dan leef je toe naar die 26 weken. Dan is dat voorbij dan heb je even een tijdje waarin je kunt genieten en daarna komen de zorgen voor de laatste loodjes en de bevalling! Want owee als het je nog op het laatste moment uit handen wordt genomen! Dus...heel herkenbaar... En na de bevalling is dat even voorbij als je ziet dat alles goed is en dan beginnen de volgende zorgen...drinken ze wel genoeg, plassen ze wel genoeg, poepen ze wel genoeg, ademt het nog wel, slaapt het niet teveel, is de temperatuur wel goed enz enz Klinkt gezellig he?! Maar eigenlijk gaat het dus nooit over! Goed dat je je weer even helemaal laat checken!!!! Lauwtje, dat was ook schrikken zeg! Ben blij dat later weer alles goed voelde en dat het hartje weer zo te horen was als voorheen! Weet niet meer wie het schreef, maar S.iem heeft toen ook aan de monitor gelegen tijdens zijn z'huisopname en hij had ook een hele wisselende hartslag en ook de saturatiemeter (zuurstof) sloeg regelmatig aan! Maar dat schijnt dus heel normaal te zijn, want niemand reageerde er geschokt op daar... En toen zeiden ze ook dat er veel meer kindjes zijn die dat hebben, maar dan weet je niet, want die liggen niet aan de monitor...en zo is het ook! Nyn, lekker druk meid! Ben heel benieuwd naar huisupdate hoor! Natas, wat een onzekerheid zeg...bah! Was zo blij toen ik die test zag en nu is hij gewoon weer wit! Blij gemaakt met een dood vogeltje. Knuffel voor jou en hoop dat die matcaretesten toch een positieve uitslag gaan geven! Zora, wow, wat een bedrag zeg voor zo'n onderdeel! Rib uit je lijf!!! Zoooooooooo zonde, geld uitgeven voor auto's...maarja, we kunnen nie zonder! Al beetje uit stresssituatie?! Sik, ongikrampjes zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel normaal! Been there, done that en do it now again! Nee, grapje, maar het is zoals gezegd gewoon het uitzetten van je baarmoeder! En dat van dat opgeblazen gevoel 's avonds heb ik precies zo! En dat had ik bij S.iem ook heeeeeel erg! Taaltje, ooooooooh, ik is jaloers!!!!! Waar gaat de reis naar toe en hoelang?! Annedore, gadverdarrie! Raar kun je dromen he, als je zwanger bent?! Gelukkig is er dan nog zoiets als wakker worden! Cin, dankjewel voor je felicitatie Bright, hoe voel je je?! Rest, knuffel! Vanmorgen moeders voor moeders geweest! Toch wel weer even spannend zo'n test! Maar...hij was mooi duidelijk: Bekijk bijlage 186477 Ik heb een mooi armbandje gekregen en zoals jullie zien zit de test ook in zo'n mooi doosje! Ik is helemaal blij! Vanmiddag gaan S.iem en ik gezellig naar een vriendin met haar zoontje en morgen gaan manlief en ik een weekend weg met vrienden! S.iem gaat dan naar schoonouders!*slik* Tot snel! Liefs Loesie