klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Mooie test hoor Loesie!

(seg, hoe plaats jij die foto's toch altijd IN de tekst??? Ik kan ze alleen maar onderaan plaatsen)

Jij ook de armband gekozen.
    Ik zou niet weten wat ik er mee moet.
    Voorheen kreeg iedereen veel leukere kado's (boek, dvd, serviesje, enz.)
    Maar goed, we doen het ook niet voor de kado's he!

En jullie kleine manneke dit weekend dus naar schoonouders.
    Gelukkig heb je een ander kleintje wel bij je :D

2. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Hier ben ik weer!!!!!

Gelukkig was alles goed, pffffffffffffff. Heel uitgebreid nagekeken geworden, CTG, inwendig onderzoek baarmoedermond was nog mooi gesloten gelukkig, urine-onderzoek, afscheiding op kweek gezet.
    Menstr. krampen waren op CTG soms te zien, hartslag vh kindje ging dan mooi omhoog, mag absoluut niet omlaag. Gelukkig geen overslag meer te horen in het hartje, mama is weer gerust....... :D
    Nu wel iedere week CTG-controle en over 2 weken weer een echo om te kijken naar hoeveelheid vruchtwater, ze nemen het gelukkig serieus en daar ben ik erg blij mee. Sabrienman kreeg vanmorgen al een appelflauwte toen ik die krampen kreeg, die stakkerd staat iedere morgen misselijk van de zenuwen op. Heb gezegd dat het best nog wel eens 2 maanden kan duren hihihihi die zenuwpees.

Loesie, wauwwwwwwwww wat een mooie test. Zwijmellllllll........
    Hoe jij dat vertelt over die onzekerheid kan ik me helemaal in vinden, kon het zelf wel geschreven hebben en over dat poepen en plassen etc kan ik me wel wat bij voorstellen. Je maakt je als moeder toch overal druk om, lijkt me inderdaad normaal. En dit weekend zonder S. iem weg, slikkkk maar je heb inderdaad zoals Sikki zegt wel een heel mooi ander wondertje bij je!

Sikki, hoe is het vandaag met menst. krampen, jullie gaan toch ook lekker weg het weekend he? Fijn een beetje afleiding tot maandag, spannund!

Natascha, SHIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Knuffffffffffffff

Lauwtje, fijn dat je ook weer gerustgesteld bent, heb alles nagevraagd bij CTG-mevrouw en zei echt dat het geheel normaal is.....

Ga zo lekker naar huis in het zonnetje zitten, nog lekker even genieten!!!

Kusssss

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    snelle macaronivoorlievemamaenflorinemaakSWAFFEL!

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ha wijffies!

Sab, gelukkig was alles goed! Nu niet meer zo stressen he:D
    En laat je maar goed in de gaten houden!

Sas, ooooooooeeeee spannend meid!!! Moet je zelf bellen of word je gebeld!!! Ik fik voor je!

Sik, de foto wordt geplaatst waar je de....(ach hoe noem je dat flikkerend balkje ook alweer) .... neerzet....dus als ik onder een tekst een foto wil plaatsen, druk ik op enter na mijn laatste zin en dan op het paperclipje!:D

Klingelwhatsappringel, was de macaroni lekker?! S.iem is er dol op! (en op aardappels en op vlees en op alle groente en op chicken tonight en op bami enz enz:D)

Knuf voor iedereen!

SMAK

5. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land

He klingel er is goed nieuws bij de barrameiden. Kijk maar is in het topic dat Vlinder pas geopend heeft. Hoe is het met de.....
    Het is zeer leuk nieuws.

Groetjes Draga

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Haaaaai

@ loes wow mooooooie test. Hoe voel je je verder??
    @ sab pfieuw wat een opluchtig...gelukkig wordt je in de gaten gehouden
    @ lauwtje jij ook ff klein schrikje...gelukkig angelsound
    @ sas spannend vandaag. Ik herken je geveoel hier met beste hoge dosering gonal heel wisselend eiaantal van 2 tot max 7.
    @ natas mok :( knuf
    @ sik heeel herkenbaar. Dacht de hele tijd alsnog ongi te worden... Heeeel fijn weekend!
    @ blijmeis gefeliciteerd schatje met je kleine grote man!

@straks echo en medicatie halen..pff gaat t dan echt weer beginnen? Ben gewoon zenuwachtig....

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Loesie, cursor ;):D
    Maar bij mij doet ie dat niet.
    Hij plaatst de foto altijd onderaan.

Anyway!

Ik kom effe iedereen een goed weekend wensen!
    Wij vertrekken zometeen richting DD en de Ardennen.
    Maandagmiddag de echo en daarna blijven we of IN de droom of zijn we UIT de droom.
    Nog effe naar mijn banner gezwijmeld...6 weken...die heb ik maar mooi effe gehaald.

Ik laat maandag van mij horen zodra het kan!
    Paps en mams willen, indien goed nieuws, maandag nog uit eten met de hele familie, dus het kan een latertje worden.

Nog wel even Sas vandaag veel succes wensen!
    Ik hoop op mooie uitslagen!

En Alex heel veel succes!!!

SMAK voor iedereen!!!

8. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki heel veel plezier dit weekend heniet er van met zijn viertjes ;)

ik ga nog steeds voor een twin een belgische dit keer ;)

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Sas veel succes vandaag!!

Alex, spannend weer he? Heel begrijpelijk!

Sik, dat ding bedoel ik ja, dank u!:D
    Veel plezier en succes ennuh, lang leve whatsapp he?????
    *hint hint*
    Ik hou nie van in spanning zitten!

Alex, voel me prima! S.iem heeft me tot 8.00 uit laten slapen! Heerlijk!

Wij gaan vanmiddag ook weg! Een weekend richting Friesland!
    Smak!

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ik kom even een goedemorgensmak brengen voor iedereen!

Sikki! Ik denk aan je hoor! En idd, die 6 weken heb je maar mooi gehad en daar komen er nog zo'n 30 bij (twins he) als het aan mij ligt :) Geniet van jullie weekend en succes maandag! :)

Ik ga vandaag de adressen maar eens compleet maken en misschien alvast de blauwe muisjes cupcakes bakken :)

SMAK

11. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    sikki: jullie blijven natuurlijk IN de droom, ben je helemaal besodemieterd!!!
    Annedore: de laatste dingen!!!! Leuk, leuk, leuk.
    Alex: het is toch ook wel weer spannend, en ook wel benieuwd wat er wel en niet op de echo te zien is!
    Loes: hoe ist zwangere loes?!!

Hier vanochtend test gedaan van ander merk en zoals verwacht zonder resultaat waarop manlief zei: ik kon het al niet geloven, het had dan wel een heel groot wonder geweest...
    En hij heeft gelijk, wat is nu geweldiger dan spontaan zwanger worden zonder MMM?!!

Maar goed, straks late dienst en dan lekker weekend. Mannetje werkt op vrijdag altijd nog 4 uurtjes thuis dus we zijn nu gezellig met zijn drietjes!

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, wat klote Natas :(

13. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Goedemorgen!

Sik: geniet van het weekend EN van de echo!!! Dat moet!! En van mijn part stuur je een chatberichtje via wordfreud whahahahaha!!

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Shit Natas..... hoe kan dat nou??? Geniet iig van het hele mooie weekend (qua weer)

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goedemorgen!!

Sik lieverd ik duimmmmm heeeeel hard! Veel plezier dit weekend!

sabrien en Lauw en Annedore, wat een enge dingen allemaal! Doe maar voorzichtig hoor en meteen bellen als je bang bent..

Loesie wou al heel lang zeggen wat vreselijk van nichtje :(Dat is toch je grootste nachtmerrie.. Hoop nog steeds op een wonder!En ook een knuffel voor jou! ;)

Rest: snelle piemelsmak! Later meerrrrrrrr

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    BM: happy birthday in huize blijmeisje!!!!!!!!

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Dank je lieverd! Het is een beetje raar omdat we het echt morgen vieren. Mijn man moest vandaag werken (nu ziek thuis) dus voor de duidelijkheid dachten we, we doen het echt zaterdag. Maar is nu toch ook wel een beetje vreemd haha. Nu druk taart aan het bakken enzo, gister cadeau's ingepakt. Vanavond versieren. ZIn in!!

Hoe gaat het met jou lieverd?

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    A-ha BM, is vandaag de grote dag? Gefeliciteerd! Is het alweer een jaar geleden sinds de lanceerbevalling? :p Time flies! :D
    Beterschap voor je man ook en morgen een mooi 1e verjaardagsfeest gewenst!

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Maar vooral lekker genieten! Van het taarten bakken, versieren en de blikken/ gezichten als de cadeautjes uitgepakt worden!! Is altijd een bijzondere dag he! En beterschap voor je man....

Hier wel ok, ben te ongeduldig aan het wachten op die verrekte late ongi en baal van mn auto.... maar goed, dat is maar materiaal. Geniet ontzettend van mn mannetje, hoe hij kan spelen met zand en water (zie fb) en dat is allemaal veel belangrijker!

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    PROEST! Annedore! Nee joh... Dat scharminkel is nog geen 8 maanden oud hahahah.. Ik heb er nog 1 he! En die is vandaag 2 geworden! :D ;)

Oh en dat was trouwens bepaald geen stortbevalling te noemen ;)

Deel Deze Pagina