Ik kom even snel aanwaaien voor onze allerliefste Sikki... Sikki, heel veel succes maar ook plezier met de echo vanmiddag! En ik hoop, maar ga er eigenlijk wel vanuit dat we hier strakjes heel hard kunnen gillen om dat prachtige knipperlichtje (of misschien wel 2) wat jullie te zien gaan krijgen . Meissie, ik denk aan je!!!
ik heb vandaag bloed laten prikken voor hcg en hoor morgen de uitslag 11 oktober heb ik een echo bedankt voor de felicitaties
Duurt de dag voor jullie ook al zo lang?? ik wacht met spanning af.. helaas gaat ze later nog eten met haar famillie dus zou ze pas laat reageren hier zei ze, hoop dat ze iemand op de hoogte brengt die ons op dehoogte kan brengen... vind het zooooooooooooooooooooo spannend!!! mn kaarsje brand extra fel
Ik zag Sikki's naam en dacht: jaaaaaaaaaa maar je zit nog te wachten dus ooohhhhh spannnnnnuuuunnnddddd!
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Sikki je laat ons schrikken!!!!!! aub laat ons niet te lang in spanning als je de echo gehad hebt ik trek dit niet tot vanavond!!!!
*Komt het babyrinth binnen rennen voor nieuws maar ziet dat Sikki nog in de wachtkamer zit dus rent teleurgesteld weer weg*
Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (12 leden en 0 gasten) ‎silvia009, ‎Emma 79+, ‎Gabrie74, ‎kimski, ‎Lima 84+, ‎natascha01, ‎Sophy, ‎Wonder 1980, ‎zuurtje Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel dit onderwerp bekijken (12 leden en 0 gasten) silvia009, ‎Emma 79+, ‎Gabrie74, ‎kimski, ‎Lima 84+, ‎natascha01, ‎Sophy, ‎Wonder 1980, ‎zuurtje sikki is in trek
ik ga snel de tweeling op bed leggen zodat ik rustig j]kan huilen als sik het mooie nieuws komt brengen