ik ga voor 2 mooie knipperlichtjes... en over 12 weken een minianaconda en portomenee te zien bij geslachtsbepaling
Ow Sik, wat balen!! Daar zit je dan....wat zullen de minuten lang duren zeg. Hopelijk vergaderen ze lekker vlot.
Dringende vergadering??? zijn ze nu helemaal bezeten daar... weten ze niet hoeveel hollanders er hier in spanning zitten te wachten op goed nieuws van ons Liefsik??????
Zeg, Sikkilief heeft toch regelmatig gezien hoe zo'n apparaat werkt, kan hij niet even kijken Ik hoop dat het een korte vergadering zal zijn...
rukt. Mag je wel zeggen hoor in dit rinth Is zelfs nog best netjes ook En aangezien het toch al over trekken ging kan 'rukken' (bil)naadloos erachteraan.
1 krachtig kloppend hartje! *huil* In MIJN buik! Perfect op schema! En mooi ingenesteld! *huil* Onwerkelijk.......
Huil!!!! ik ben zooooooo blij Lieve Sikki van harte gefeliciteerd meis het is jullie zo onwijs gegund....... ik huil hier niet normaal meer
JAAAAAAAAAAAAA Sikki en Sikkiman GEFELICITEERD met dit prachtige kloppende hartje!!! En JA Sikki, echt in JOUW buik *huil*
Lieve Sikki, Gefeliciteerd met dit prachtige wonder. De wonderen zijn de wereld nog niet uit .......en de aanhouder wint!
*meeleesinbraak* Sikki, wat is dit je gegund!!! Ook hier tranen. Gefeliciteerd met zo'n prachtig wonder in JOUW buik! *meeleesuitbraak*