OOk hier lieverd. Traantjes in de ogen. Nu al zon mooi krachtig hartje. Echt in jouw buik. * slingers * * ballonnen * * sik wordt echt mama * * huilllll* Wat een mooie dag.....hij kan niet meer stuk.
lieve sikki het is gewelldig nieuws en huil met jullie mee ik hoop dat ik volgend week ook een kloppend hartje te zien krijg
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JANNNNNKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK BRULLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL nu is werken helemaal niet erg meer, ik ga het lachend doen!!!!!! smak
goeie grut, zit hier ook al te brullen maar wat is het jullie gegund. echt helemaal super, grandioos, prachtig, wonderlijk, perfect!! en.....wat zullen jullie lekker kunnen eten met de fam.
whoehoe sikki, Gefeliciteerd. En nu genieten. yesyesyesyesyesyes Zat de hele dag al aan je te denken. Oh meid fantastisch. veel liefs Draga
oja, iets heel anders. morgen weer terug met noah voor 4de keer naar huisarts ivm weer terugkerende krentenbaard binnen 5 wkn. iemand hier ervaring mee?! het is na de kuur een halve dag weg en komt dan weer terug......
ik gok ook op roze... Wat ben ik blij voor jullie lieve lieve Sik....wat een heerlijk gevoel moet dat zijn!!! Geniet er lekker van....JIPPIEEEEEEEEE!!!! Dikke kus, Koos
Huil! Gil! Wauw... Sikki! Wat geweldig!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meid, het is jullie zo ontzettend gegund. En natuurlijk is dit een meisje, ben ik van overtuigd Maarja, ik was ook overtuigd van twins haha, dus aan mij heb je niet zoveel!!
ik was ook overtuigd van een twin saskia .... nou mischien zorg jij wel voor een belgische tweeling in het doolhof hier
ik zet trouwens ook in een knappe barbie-meid voor sik en sikman. Echt geweldig joh!!! Kan er niet over uit, fantastisch!
Oh, JANK! Wat mooi! Wat bijzonder! Eindelijk!! Sikkibeeb doet het! Wow!! Ik ben zo blij voor jullie! Was zelf ook even baby spieken weer. Wij zijn weer helemaal goedgekeurd en de gyn zei dat we over een week een datum voor inleiding gaan prikken. Heel waarschijnlijk is aankomend weekend ons laatste weekend samen. Wat spannend en wat leuk!
Oh annedore: wat spannend! En leuk, en bijzonder en en en....... We zijn ondertussen ook wel erg nieuwsgierig naar jullie wonder hoor! Geniet ervan want het is heel erg cliche maar het gaat sooooo ontzettend snel.