Spiek ff, ondertussen aan het werk! Loesie moet vrijdag 7 oktober om 10.00...bbbrrrr... Sik, had je al gewhatsappd, maar ook hier HOERA!!! voor het prachtige kloppende hartje!!!! *smelt!* Ga weer aant werk! SMAK
Haha Sil, dat zou wat zijn! Alleen is 1 van de nadelen van de studie waar wij misschien aan deel gaan nemen dat er maar 1 geteepeet mag worden. Jammer hè Ik heb nu meer info over de studie gekregen en woensdag bloedprikken, echo en een informatiegesprek. Door de info heb ik heel veel vragen dus ben benieuwd. Ik kan en mag er niet al te veel over zeggen maar ik zet bij een paar dingen grote vraagtekens, dus de allergrootste vraag is of ik na woensdag zelf nog wel mee wil doen.
Overigens, lieve twittervriendinnetjes: ik spreek op twitter niet over de inleiding ivm familie op twitter. Dus mondje dicht aub
@sas: hoop toch dat ze je antwoorden goed kunnen beantwoorden woesndag en jullie er een fijn gevoel aan overhouden! hou ons op de hoogte.
Sikki...........wow........... wat geweldig meid!!! van harte gefeliciteerd met jullie kloppend hartje! Yesssss, EINDELIJK! Jippie!!! P.S. ik schrijf hier nooit, moet ik vaker doen
Sik ook nog even op het topic; GEFELCITEERD MEID! Wat geweldig is dit. Sik en Sikman hebben een baby in de buik!!! Gaan jullie er heel voorzichtig nu volop van genieten. Nu is het echt!!!!! Liefs,
*Breekt in* WAUWWWWWW ooooh van harte meid met de mooie echo! Hier ook een traantje weggepinkt!! *Breekt uit*
*breekt weer in* SIkki... ook hier volop tranen....wat geweldig voor jullie!!!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd nogmaals!!!! Geniet ervan meis!!!!!!!!!!!!!! *breekt weer uit*
Jaaaa.... ff korte reactie van mij (weer in zkh)... SIKKIIIIIIIIIIIIII..... GEFELICITEERD! Ik gun het jullie zo!! Mooi om te zien he... en toch nog zo onwerkelijk dat dit je nu echt overkomt!!! Geniet ervan meid, voor zover dat nu al lukt! Dikke knuf!!!
Oh sikki...wat is dit geweldig! Wat zullen jullie je intens glukkig voelen!! Gefeliciteerd!!En nu iets meer proberen te genieten!!
Sikki!!!! Wordt het een poesje of een pikkie!! Lieverd wat onwijs super gaaf, fantastisch, mooi, geweldig en onbeschrijfelijk!!! Ik hoop dat jullie nu een beetje kunnen genieten. Ben echt zoooooooooooooo enorm blij voor jullie!!!!
Whahaha een poesje of een pikkie... Enne de eerste menopur zit er ook in. Vandaag gebeld en woensdag uitgangsecho!