alex! wat goed zeg 0800-tigmenopureitjes cilek: gefeliciteerd!!! @babayrinth: ik geloof dat we een dweilploeg moeten instellen... al dat gejank hier wie neem de avond dienst? ik helaas niet, want ik ga zo tukken.
*nog een inbrekende meeleeflezeres* Sikki, wat helemaal super geweldig!! Heerlijk, een kloppend hartje!! Van harte gefeliciteerd met dit wondertje in JOUW buik! *breekt weer uit*
*hier nog een meelezende lezeres* Sikki, wat fantastisch, eindelijk.... jullie wonder in jouw buik! Nu genieten hoor! Gefeliciteerd! *breekt weer uit*
Hi lieve schatten! Bedankt voor al jullie geweldige berichtjes!!! Het is zo onwerkelijk... En angstig tegelijk... Zo bang om dit weer kwijt te raken. Gisteren in Gent was zenuwslopend. Siklief viel van de spanning bijna flauw in de wachtkamer. Wachten, wachten, wachten. Vreselijk! Hebben we ook nooit eerder in Gent gehad, maar er kwam een spoedgeval tussen. Tja, kan gebeuren. Toen we binnen kwamen zei ze gelukkig wel direct, laten we snel kijken! En je zag gewoon gelijk het hartje heel stevig kloppend. Ze hoefde er niet eens voor in te zoomen om dat te kunnen zien. Vruchtje was ook perfect op grootte, namelijk 5 mm en dat zou overeenkomen met 6 weken en 5 dagen. Verder zei ze dat het heel mooi was ingenesteld. Geen bloedingen oid te zien. Van een tweede vruchtje was trouwens niet te zien Ik vind het ook niet heel erg hoor. Liever 1 en een goede zorgeloze zwangerschap, dan de risico's van een tweeling. Op Sil na hoor ik namelijk alleen maar horror verhalen na IVF/ICSI. Ze vroeg waar ze ons dossier naartoe kon sturen of dat we nog een echo in Gent wilden. En dat willen we wel graag, dus over 3 weken gaan we weer bij haar kijken! Verder blijf ik gewoon doorgaan met de medicatie tot in ieder geval 12 weken. Normaal kun je stoppen met de bollen bij hartactie, maar zij wilde toch liever dat ik nog even door ging. Voor het geval dat... Ik heb net ook even naar ons streekziekenhuis gebeld en daar heb ik donderdag een vroege termijn echo (bij dezelfde arts die hopeloze gevalletjes wegstuurt en mijn uitgangsecho heeft gedaan ). Siklief wil namelijk liever bij een gyn onder controle blijven. Gisteravond bij de familie geweest en al hele lieve cadeautjes gekregen. Zo bijzonder! Vandaag trouwens wel ziek thuis Door het wisselende de weer (overdag bloedheet en 's avonds koud) heb ik toch een griepje opgelopen. Dus maar even rustig thuis uitzieken. SMAK op alle lieve meisjes!
Liefsik huillll alweer....zo mooi. Vanaf nu steeds weer stapje vooruit lieverd. Langzaam aan komt t geloof en genieten. Verder schud ik je de hand. Hier ook ziek thuis Cilek gefeliciteerd! En das een hele mooie hcg waarde hoor!
Geweldig, meid! Dat wordt genieten!!!! Ook al snap ik heel goed dat je de komende weken het allemaal nog even spannend vindt. Gek, he, dat de 2de emmy foetsie is. Bij ons was er wel en restje te zien. Maar ik had precies hetzelfde als jij: liever een gezonde 1-ling zwangerschap, dat een gecompliceerde 2-lingen zwangerschap! Joeppie, Sikki is zwanger!!!
Hai lieve meiden, Ook is = ziek thuis! Lekkere nekspanningshoofdpijn waarbij alleen sarixell helpt, maar die mag ik dus nie! Dan heb ik echt geen trek in 22 pubers! Ik spring hier ff weer in! Sik, wat heerlijk he?! Dat moment dat je dat hartje ziet kloppen! Moest het manlief eerst aanwijzen, zo klein was het toen nog! En natuurlijk blijft het eng en spannend enz enz, maar ik vond het na die echo altijd wel echter...zo van...zie maar, er groeit echt iets! Zo'n streepje is geweldig, maar ook nog zo nietszeggend...(snappie?!) Goed dat jullie nog een keer naar Gent gaan en meds blijven gebruiken! Alles voor jullie wonder! Ik hoef ze eigenlijk nog maar tot vrijdag te gebruiken, maar ik heb de laatste keer 6 pakjes bollen gekregen, heb er nu nog 5 over!!!! Dus ik kijk wel ff of ik nog verder ga zelf! Beterschap wijffie, goed dat je thuis bent gebleven, lekker bijkomen en uitzieken! Alex, spannend weer!!!!!!!!! Ik hou je vast! Nog even heel kort, want de letters beginnen te dansen, nichtje van mijn man hebben gister echo gehad bij dr. S (waar ik ook 20-wekenecho heb gehad) en die was stomverbaasd, hij had dit nooit eerder gezien, de maag is niet te zien en ook geen slokdarm. Ze moest vanmorgen om 10.30 in Utrecht zijn, dus zal eens kijken op hyves of ze al geweest is...Arm kind! Oh ja en mijn zus wordt donderdag geopereerd aan cyste, urineleider enz...spannend! Oh en wordfeudvriendjes, mijn lader ligt nog in Friesland, waar we weekend zijn geweest, die wordt opgestuurd, maar batterij is al bijna op, dus ik doe rustig aan met de tel! Smak op joellie!
Loesie ook ziek thuis! Beterschap!!! Sas, ik had je verhaal over Gent gelezen. Die studie en een gratis poging klinkt wel goed! Ik zag de oproep wel hangen gister. Maar ik las ook ergens dat je zelf nu twijfelt over wel of niet meedoen? Wat maakt het dat je twijfelt? Natas, so sielig je meisje!!! Wat is nu het plan? Zorra, is de ongi al in aantocht? Ei was wanneer ook alweer geweest? Cilek, gefeliciteerd! Anne, datum al bekend? Spannend hoor!!! Alex, gaat het goed met spuiten? Heb je last van de deca of valt het mee? Ik hoop op een mooi aantal follies morgen! @rest, kweenie meer SMAKKERDS!
Ah nee loes ook ziek. Hier ook vreselijke hoofdpijn. Weet niet of dat van de deca kan komen... Beterschap meis! En rustig aan! Sikki ja het spuiten gaat goed. Voel de vloeistof van deca wel elke keer, beetje onaangenaam. Meno voelde ik niks van. Ik hoop ook dat er al wat te zien is maar na twee dagen meno spuiten verwacht ik er nog maar niet al te veel van Sichtig aan jij he... Je hebt het kostbaarste van alles in je mooie warme nestje. Een beter nestje kon sikkimeisje niet krijgen! Smakkkkk!
@ sik: het blijft spannend, de hele 9 maanden! Maar wat een fijn nieuws en donderdag weer lekker echo. Snap heel goed dat manlief graag bij gyno wil blijven, zou ik ook willen in jullie geval. Maar fijn om dit prachtige nieuws te oren zeg en lekker verwonnen. wat heb je gehad??? Enne.....je moet nu voor 2 zorgen dus inderdaad nu thuis eerst uitzieken ( wijst vanachter pc met streng vingertje naar sik ) @loes: heb je wel even met sik overlegt dat jullie samen thuis blijven Ook voor jou het strenge vingertje!! Hiero weer naar huisarts geweest met dochter en krentenbaard maar ze denken dat het nu geen krentenbaard meer is maar wat dan wel is nog onbekend. Hebben met speciaal apparaat foto's ervan gemaakt en doorgestuurd naar dermatolooog en vanmiddag ( als het goed is ) de uitslag. ben erg benieuwd!!!
Natascha arme meisje zit het ook niet mee ik hoop dat de uitslag niet lang op zich laat wachten en dat het goed te behandelen is zodat ze er voorgoed vanaf is Mischien helemaal geen krentebaard geweest vanaf het begin al niet?? vandaar dat het mischien steeds terugkomt na de ab kuur??
sjongejonge, word net gebeld door de huisarts en het is een soort allergie maar niet de normale allergie. Je hebt ene cel in je lichama en die scheit een stofje af en als die teveel afscheid krijg je dus deze reactie. Nu naar de dermatoloog en dan moeten ze onder plaatselijke verdoving een stukje op kweek gaan zetten. En dat bij mijn kleine meisje
ik had zelf gebeld voor een afspraak, kan het pas op 27 november! Ik vroeg of het eerder kon want die plekjes zitten bijna allemaal in haar gezicht en ze word er niet echt knapper van, maar dit kon niet eerder of de huisarts moest bellen. Dus ik naar de huisarts gebeld en zij gaat nu voor mij bellen. Zit dus op haar telefoontje te wachten wanneer we kunnen.
Ach arme... ik word er altijd zo boos en gefrustreerd over als ik niks kan doen om mn kinderen te helpen als ze pijn of last hebben :S Hoop dat de ha iets kan betekenen voor jullie... ik heb gegoogeld gisteren op krentebaard en je ziet echt vreselijke dingen voorbij komen