klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Even een knuffel en beterschap voor alle zieke meisjes hier!

Sikki, wat een mooie foto van jullie beebje!

Loes, vrijdag echo toch? Spannend!

Natas, he bah wat naar die ellende met jullie meisje.. Belachelijk dat je tot eind november moet wachten! Hoop dat ha wat voor jullie kan regelen.

Alex, inmiddels alweer begonnen met die 'fijne' spuiten! Succes! Wanneer heb je eerste meting? Ik duim voor mooie eierdoos!

Verder voor iedereen een dikke smakkerd!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hoi hoi!!

Sikki: het blijft ongeloofwaardig en dat blijft.... zelfs als je straks je wonder in je armen hebt, dan denk je: is die van mij???? whahahahahaha

Loesie: ok ik wacht wel met mn woord voor 100 punten:p Beterschap!

Natas: gatsie... waarom altijd van die lange wachttijden... en helemaal bij kindjes...:(

Hier een heftige paar dagen meegemaakt, wilde niet alle posi berichtjes onderbreken, dus even gewacht..
    Heb zaterdagavond bezoek gehad van de ha, ik was "iets" verloren van ruim 4cm:$ Ben zoooooooooooooo geschrokken... Alle horrorverhalen schoten door mn hoofd. Gister opeens onwijze bloedingen, dus vandaag maar even op bezoek bij de VU. Ik ben dus een enorm (opgehoopt) stolsel verloren (thank god niet iets anders) en er zit nog bloed in mn baarmoeder. Verder zag alles er heel rustig en goed uit. Er is bloed geprikt, krijg morgen de uitslag, en ze denken dat dit dan mn 1e menstruatie is na de mk. Als het zo is zoals ze denken dan mogen we na de volgende menstruatie weer beginnen, dus ergens begin november. Ik hoop dat het einde van deze periode nu eindelijk in zicht is!

3. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Het lijkt hier wel een ziekenboeg....beterschap meiden!

@LadyZ, jeetje wat een verhaal, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig was het 'maar' een bloedstolsel en niet dat waar je bang voor was.
    Hopelijk nu een normale cyclus en dan in november door voor een TP.

@Sikki, WAUW wat een prachtig sojaboontje op de foto :D:)

4. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.092
    7.843
    113
    ***En excuus aan Klingel voor continue babyrinthvervuiling***

Sikki, ik moet donderdag ook weer voor mijn ziljoenste echo in hetzelfde zkh zijn (E. toch?) Ik weet niet hoe vaak je er geweest bent en hoeveel van de gyns je allemaal gehad hebt, maar als je hulp nodig hebt bij het uitzoeken van een leuke (want er zitten een paar horken tussen) of evt. geplaatst wil worden in de high risk poli kan ik wel even kijken wat ik voor je kan doen....heb er toch zowat een klantenkaart ;)

5. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Natas wat balen. Hoop dat de huisarts het eerder voor elkaar krijgt.

Lieve ladyz...er is ruimte voor ons allen. Cijfer jezelf toch niet steeds zo weg lieverd. Wat zul je geschrokken zijn. En eng. Nog steeds zoveel nu?
    Dikke knuf en op naar november. Hoop dat je nu eindelijk echt het kan afsluiten

Lauwtje hoe is t met jou? Spuiten gaat goed. Morgen echo ;)

6. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Jeetje Zorra!
    Wat ontzettend eng :$
    Idd meid, dit soort dingen MOET je wel melden hoor!!!
    Wat zullen jullie ontzettend geschrokken zijn!
    Maar wel fijn dat er nu eindelijk iets uit is en je baarmoeder straks eindelijk schoon is.
    Je zegt dat ze nog wel bloed in de baarmoeder zien, maar dit is niet heel veel en heel erg meer?
    Waar hebben ze op geprikt dan? En wanneer uitslag?
    Ik hoop dat jullie straks eindelijk verder kunnen en mogen!
    Knuffel!!!

Nasats, wachten tot 27 november :$
    Dat is toch niet normaal!
    Huisarts al iets kunnen regelen?

Juul75, idd het MST.
    PB me anders eens wie volgens jou de beste arts is.
    Want ik wil idd niet door iedere hork geholpen worden.
    Siklief wil eigenlijk zelfs liever een vrouw...
    Want zijn zus had ook een hork van een gyn.
    Maar dan niet de vrouwelijke fertiliteitsarts dr. H. ;)

7. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    cilek: goeso meis :D
    wow wat spannend

Zora: getsiederrie voor dinges, maar ik hoop dat je snel weer door kan :D

Natas: balen van de 27e :(
    so sielig voor ukkie

alex: hoop so dat die spuiten gewoonm zorgen voor een pracht beeb (s)

Sikkie: ow nee!!! ziekjes!
    marjah-din heeft ook griep gehad met 6 weken en heeft nu een gezonde zoon.... wordt het toch een pikkie?

8. cilek

cilek Bekend lid

28 apr 2010
    560
    0
    0
    NULL
    arnhem
    dank je lieve marjah

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ladyz, jeetje! :$ wat zal je geschrokken zijn zeg! Gelukkig lijkt alles nu verder rustig en kunnen jullie straks weer verder.. Die hele situatie heeft nu wel lang genoeg geduurd!

Alex, morgen echo dus, spannend!
    Hier alles goed. :)

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Lady wt een schrik zeg...kan me goed voorstellen dat je het doodeng vond en dus naar de dokter bent gegaan...
    Gelukkig word je goed in de gaten gehouden nu en hopen we met je mee dat het nu een einde is aan die nare periode...
    hoop voor je begin november weer vast te mogen houden ;)

Sikki heel veel succes met de horken bij het mst... ik vond in het sgt ook een paar gyn echte horken,,, maar toen het puntje bij paaltje kwam waren zij altijd wel diegene die voor me klaar stonden en me later nog op kwamen zoeken op de kraamfdeling ;)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @ladyz, muts! die dingen willen wij toch weten he!!!
    maar "gelukkig" lijkt het mee te vallen! smakkerd voor jou! en de hoop dat deze ellende maar snel achter de rug is!!!

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Sikki lieverd wat raar en vreemd en gaaf en onwerkelijk dat dat kloppende hartje in JOUW BUIK zit he! :D :D :D Ge-wel-dig!

Natas wat naar zeg met je meisje :( Is het dan wel krentenbaard? Of is het gewoon iets heel anders wat ze eerst voor krentenbaard aanzagen? Hopelijk kan je sneller terecht.

LadyZ: jeetje zeg :( Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen! Enne ik zal wel heel dom zijn, maar waar was je dan zo bang voor? Klinkt alsof het iets specifieks was..
    Gut het moet nou een keer afgelopen zijn hoor met alle ellende!

SMOKSMAK!

13. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @blijmeis: het is dus geen krentenbaard.....het is een soort allergie maar niet de normale allergie. Je hebt een cel in je lichaam en die scheit normaal een stofje af en als die teveelvan dat stofje afscheid krijg je dus deze reactie. Nu naar de dermatoloog en dan moeten ze onder plaatselijke verdoving een stukje op kweek gaan zetten. En dat bij mijn kleine meisje :(

14. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Natas, ha al gebeld met een andere datum?

Blijerd, ik ben je helemaal vergeten te feliciteren met je grote kleine boef!
    Dus bij deze, gefeliciteerd!
    Leuke dag gehad?

Ben trouwens ivm koorts maar niet naar de pianoles gegaan :(
    En morgen blijf ik denk ik ook nog maar een dagje thuis.

15. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    nee, de verwijsbrief is meteen doorgefaxed dus morgen datum bekend...

en hoe ist met baby in JOUW buik sik? en niet fit, dan goed uitrusten en lekker misbruik van je mannetje maken want zwangere moeten sowieso goed verwend worden maar zeker als ze zelf niet topfit zijn ;)

Zeg klingelling: hoe ist met jou?? waar ben je allemaal druk mee dat we sooo weinig van jouw gezellige klets horen???
    En florine ook alweer bijna jarig, onvoorstelbaar hoe hard het gaat zeg!!!

Ladyz: poeh, heftig zeg. 'gelukkig' dan stolsel maar wat voor eentje, sjongejonge. Hopelijk dan wel je menstruatie.

nu even boodschappenbriefje in elkaar flanzen. Heb heerlijk receptje ( of het smaakt weten we dus nog niet ) voor lasagne; met salami en verse spinazie dus we gaan eens een poging wagen. Ben een erg beroerde kok dus zorg meestal wel dat ik recepten kies die niet kunnen mislukken ;) word vervolgd. Nu nog ff bakkie koffie doen en dan.........Komt er nog wat boeiends op tv? Heb vanmiddag heerlijk het tijdschrift Wij jonge ouders gelezen ( die je volgens mij gratis krijgt tot ze 1 jaar zijn ) toen Noah op bed lag, even 'momentje voor jezelf'.

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Natas ik hoop dat dat stofje in je lichaam niet scheit :D maar scheidt :p
    Gelukt met het briefje?? Klinkt wel goed dat recept.
    Heerlijk die momentjes voor jezelf...

Lauwtje fijn alles goed. Spannend he?! Is die plank al opgehangen ;)

Liefsik morgen zeker niet werken. Goed uitzieken hoor je moet nu niet lleen voor jezelf zorgen maar ook je voor je buikbewoonster ;)
    Laat je maar verwennen!

Blijmeis lukt het allemaal.

Morgen 10 uur voor echo...eerst meisje bij mijn zusje brengen dus al vroeg op pad. Ben benieuwd of na twee dagen stimuleren al iets te zien is...

17. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hee meisjes..

Even ego: Ik zit (totaal zinloos ws ;)) een beetje in de stress.. Ik ben altijd keurig regelmatig ongesteld en zo ook na mijn bevalling. Nou is het wel wat heftiger en langer dan vroeger, maar ok. Anyway, ik word het en het is weer klaar daaromheen nooit (echt nooit) spotting ofzo. Nu ben ik vorige week ongesteld geweest (voordat jullie denken dat ik bang ben zwanger te zijn ;)) tot afgelopen donderdag of vrijdag ofzo. Daarna dus helemaal over.

Maar nou heb ik zowel gisterochtend als nu net bij het afvegen opeens een klein beetje (sliertjes) bloed. Daarna niks meer maar vandaag dus weer. Moet ik me daar zorgen over maken? Oh ik weet dat ik me echt aanstel, maar ik zit gewoon een beetje in de paniekmodus. Voel me helemaal niet 100% dus had net de huisarts gebeld. Echt zwabberbenen, duizelig, moe. En, nou ja, met mijn voorgeschiedenis.. :) Dus nu raak ik hier ook helemaal van in de stress. Heb overigens geen seks gehad ;) en verder ook niks raars. Nou ja, misschien hebben jullie hier ideeen over...

Thanks..

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ha meisjes

Net echo gehad. Zeer onaangenaam door verstopte eierdoos achter gebahrmutti. Rechts uiteindelijk in beeld, links niet. Geen cystes gezien, rechts 5-7 follikels voorzover zichtbaar. Nog klein.
    Nu over week terug tenzij ik eerder merk dat het hard gaat.

@ blijmeis rond eisprong kun je ook wat bloed verliezen. Misschien is dat het?

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Enne blijmeis hangt in de lucht denk ik want herken je klachten...ook zwabberbenen ,moe...

Smak op joe!

20. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Blijmeis vraag anders even aan je ha.. maar kan ook goed eisprong zijn of mischien een adertje gesprongen bij zware belasting?

Deel Deze Pagina