F*ck, het was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn..... Geen eisprong gehad, nog HCG in mn bloed, dus 17 okt weer bloed prikken en onze nieuwe poging........ daar durf ik geeneens meer over na te denken... Hoe sterk ik ook klonk, ik begin nu toch wel een heel klein beetje af te brokkelen.......
Lady hoe kan dat nou toch allemaal??? Meisje toch een dikke knuffel voor jou....wou dat ik meer voor je kon doen echt waar... mijn hart huilt met je mee...
zorra, lieve schat. Dat zijn ook niet de berichten waar we op gehoopt hadden en nog steeds HCG in je bloed? Jeetje, dat duurt lang. En ik weet zeker dat er ene nieuwe poging komt ondanks het mindere nieuws vandaag. Hou vol en gooit het eruit hier bij ons op het forum. Maar die onzekerheid is ook zwaar en soms moedeloos. dikke knuf
Och nee lieve ladyz.... Wat een ellendige nasleep is dit toch. En elke keer weer confronteren Zou verboden moeten worden. Dikke knuf meis. Logisch dat je nu afbrokkelt. Je wilt niet meer wachten. Je wilt door. Dit duurt te lang. Hoop dat het bloed en stolsel het laatste restje was en de volgende bloedprik moet. Hcg 0 zijn. Sterkte meis!
Ow ladyZ: ik hou joe handje vast! Kus en knuf @blijmeis: ik zwabber ook en als ik mijn ogen dichtdoe dan draait het, zo moe. misschien gewoon je ei of wat oud bloed? alex: 7 follies rechts mooie score! Nu maar hopen op een lekkere groei
Lieve Lady, Wat een ontzettende Kaa Uu Tee zooi!!! Logisch dat je nu toch een beetje begint af te brokkelen, het duurt ook allemaal zo verschrikkelijk lang Dikke knuf voor jou. Voor de rest, dikke piemelsmak. Ik heb even kop int zand en dus niet veel online. SMAK
Kwam even snel spieken.... @LadyZ: wat klote dit. Vind het zo naar voor jullie @BM: ik weet het niet....zou me er zelf niet zo druk om maken als het bij 1 x zou blijven...Maar je kan voor je gemoedsrust toch even de ha raadplegen. Zorgen maken is ook niet gezond... Euh...verder Oh ja, de follies van Alex! Gaat de goede kant op dus Mooi! En...verder Black out SMAK!
oh en natuurlijk ook knuffel voor jou Alex. Hoop dat het de volgende keer wat beter zichtbaar is allemaal...
Ha lieve meiden... ladyz, knuffel voor jou meis! Heel begrijpelijk dat je zo langzamerhand steeds meer afbrokkelt...Het heeft nu zo'n lange nasleep, het is nu gewoon genoeg geweest! Ik hoop echt dat het binnenkort gewoon goed is en het hcg gewoon op 0 staan!!! BM, nie stressen hoor! Kan een keertje voorkomen! Idd even in de gaten houden, maar zolang het maar bij iets blijft en niet elke cyclus terug komt...alles prima! En wat sil zegt, misschien idd een eisprong! Sas, heb je hele verhaal gelezen, maar weet niet goed meer of ik heb gereageerd! Zo nee, uitslagen klinken super en misschien in een onderzoek meedoen! Goh, dat zou wat zijn! Hoop dat het voor jullie goed uitpakt! Sik, ik denk elke keer 4 dagen verder dan ik ben en dan denk ik, goh, sik is al bijna 7 weken!!!! Gaat wel hard he?! Vind je niet!? Griepje weer een beetje te boven?! Hoop het! Banner is nie zo leuk vin ik, maar die andere site lag eruit, dus kon je die nie zien!!! Anne/Lauwtje, spannende tijden bij jullie!!!!! Sab hobbelt er ook mooi achteraan! Alex, net ff via whatsapp gesproken, kort! Hopen dat linker zich duidelijk laat zijn tijdens punctie! Oh ja, I'M BACK!!!!!! Heb mijn lader weer, dus telefoontje doet het weer! Heb hem gemist!!! Emma, hoe is het daar?!!? Natas, wat vervelend zeg, een allergie dus! En kun je er nog achter komen waarvan dan?! Hopen dat ze er snel vanaf is!! Euh....weet het niet meer.... Hier alles weer goed, hoofdpijn is afgezakt, dus heb vandaag weer gewerkt! Kwam ik er op school achter via een collega dat ik vanmiddag nog een dyslexiemiddag had...pppfff...van 13.30 tot 16.30...en als je daar niet aan gedacht had, dan komt dat zo rauw op je dak! Was juist van plan om lekker op tijd naar huis te gaan...nou, niet dus!!! Verder, vrijdag eindelijk echo!! Ben er nu zo aan toe! Morgen nog verjaardag van de oudste van mijn zus, dus heb wel lekker afleiding. Vrijdag om 10.00 echo, dus wel mooi op tijd! Ik ga gtst kijken...rare gyn trouwens, beetje te vrolijk! Liefs
Ladyz, gets het zit jullie absoluut niet mee! Wat een onwijs lange nasleep zeg. Is echt niet zo gek dat je nu begint af te brokkelen. Dikke knuffel! Alex, verstopte eierdoos? Altijd al gehad? Hopen dat ie zich de volgende keer wat makkelijker laat zien met lekker veel follies! Nee die plank hangt nog steeds niet Blijerd, mijn eerste gedachte was ook misschien eisprong?! Dikke knuffel voor onzekerheid! Loes, vanavond maar optijd onder de wol? Vrijdag echo, spannend! Bright, voor jou ook spannend! Hoe voel je je? Ik duimklaverfik!! Smak!
@loesie joe is er weer.....dubbel banner en jezelf.. balen als je op een middag instelt en die verloopt anders. Bijna vrijdag meis spannend! @ blijmeis dank lieverd! @bright segt se.... Ik versta je niet met al het zand in je mond . Lekker struisvogelen schatje.....heb je vast! @ lauwtje beeb mag bijna komen....nu moet ie op schieten die plank en we willen fotooooos. Links is altijd wel een beetje verstoppertje aan het spelen maar als ie voller wordt dan vaak wel beter zichtbaar. @ anne wordt spannend he..... @ klingel ik mis je gezellige gekrijs hier! Ook al spreek ik je wel elders @ lieve verhuisnyn...nog even in de drukte en dan dit weekend eindelijk in je mooie nieuwe huisje. Ben benieuwd naar de fotooos. Knuf @ emma hoe gaat het??? @ sil knuffel op je moe! @ sabrien bijnaaaaaaaa verlof! @ natas weet je al meer??? @ taaltjewerkkanaaltje...alles goed schatje?? Lukt t allemaal? @ ladyz nogmaals knuf
Even snel. Kunffel voor Zorra! DTL! GROM :x Ik hoop echt dat het nu heel snel een keer KLAAR is! Knuf! Blijerd, ik snap je onzekerheid daardoor ineens. Maar het hoeft niets te zijn hè. Ik heb ineens een keer of 2 een ovulatie bloeding gehad. Schijnbaar kan dat zomaar. Knuf! Bright, ik graaf mijn duimen niet in hoor! Alex's follies grow! Loesie, nog 2 nachtjes! Hier morgen echo in streekziekenhuis. UW! Verder vandaag nog ziek thuis gebleven en ik denk dat ik er morgen ook gewoon nog aanplak Smak voor de rest!
Sik, lekker doen hoor!!!! Goed voor jezelf en jullie jongetje zorgen! (zal ik eens lekker eigenwijs voor een jongetje gaan! haha) Succes morgen!!! Heerlijk, weer een extra echo, is u gegund!!!! SMAK
piemelinnen! ja, daar ben ik ook eindelijk weer es seg sorry dat ik even een beetje kwijt ben! het heeft geen reden, nou ja- ik gun mezelf de tijd niet, om te PCen in de slaapjes die florine slaapt overdag. dan ben ik aan het rondrennen, huisvrouwen, schilderen, schrijven (deze volgorde is precies in de verkeerde volgorde als gewenst :x) enzovoort. maar- ik spreek dan wel iedereen bijna via diverse andere (geboorte)kanalen dus echt kwijt ben ik niet! anyWEE ik rea nu niet op alle vele zaken want ik ben al 2 uur onderweg naar bed aan het gaan te zijn te lopen te wezen! en ja mijn huis is best heul groot maar zo groot nu ook weer niet. ik struikelde net over een nieuw glas rose (lang leve niet meer BVen tussen 20-06 ) en ik moest nog schrijven in florinedagboek, en nog whatssappperen, en en en. nou ja, ik weet dus van de zorraschrik, de sikkeUW, de nynverhuisdoos, de blijmeiszorgjes, alexeierdoos en nog veel meer. allemaal al over vergaderd, elders. het voelt een beetje breezersletty, maar ja, de GSM is soms net even wat makkelijker te beswaffelen dan de PC! ook van de mooie nieuwsjes, de sikkeZWANGnieuws namenlijk en de loesiebijnaecho en de brightstruis en de bijnawerplauannedore. en de sabverlof en de emmasashouvast! en de zaraknijp. en de friesemaartjestaartkoppigeklok , en de wie ik nu echt niet expres vergeet!!! maar ieks, arme natas haar meisje! knuf erop. en leuk dat je hier weer vaker schirjft is de lasagne gelukt?? en de marjah, hih moest erg lachen om de klingelcopyright in je banner inzake ZEERRRRRRRRRRRR mooie namen! toch ook knuf op joe wegens ' weer niet ' ... en ook wegens ' go for it ' deze ronde! trouwens, ik zag een HEEL erg gave naam in de WIJ ouders. wat dacht je van: Jay' Given ja, dat ' dat wappert daar niet voor niks! hoe PRACHTIG! denk erover na, het is echt wel een erg mooie optie! @sik: hoewel ik zoals je weet ook niet op meeeer dan een 1ling durfde te wedden, gewoon uit bijgeloof al, wed ik wel op een meisje. wat dacht je van ' Mirikul ' ? gewoon ,lekker fonetisch geschreven natuurlijk ? again, think about it! gotsiebakkie, ik zit op mijn dagboektroon, dat gaat helemaal niet goed! ja of wel natuurlijk- 1/2/3/4 jaar geleden mijmerde ik hier ook zo rond. ... @taliaa (over mijmeraria gesproken) ik heb je antwoorden gelezen op mijn vragenvuur, senks! blij te lezen dat lijf wat beter gaat, ondanks je NEGEERRRR wat betreft lijnvraag, en terecht. en wat betreft (bio)wens, ergens vind ik het zo mooi dat het zo ' open ' klinkt . maar is dat ook niet frustrerend, voor een ' ikwilhetondercontrolehebbentype ' als waartoe ik jou schaar??? @lauw: jij schiet op seg. men men. ongelievable. weet je nog weet je nog, dat jij meppelde, en ik, en dat jij mij herkende aan mijn verhalen hier, op je werk met mijn ontschaafde duimtop??? IEKS! dat PBtje vergeet ik nooit. het was nog in de tijd dat ik echt anoniem en letterlijk ongekend was! haha! nu komt laujochie er bijna aan. HOE bijzonder. *huil* @sik: meisje! @sil: hoest daar met iedereen? ik hoop zo op betere gezondheid en betere nachten voor jou. respect voor twins ook, naast M en stiefkindjes! @twins: mee eens. super en geweldig als het (gezond!) mag komen maar ik snap en herken de angst voor een enge(re) zwangerschap en bevalling en en. nogmaals respect voor sil, ook nog wegens 1 (?) in stuit! tijdens werp! @iedereen: sorry wie ik nu niet meer ga noemen! ik lijk wel tipsy zeg, met mijn kletspanty aan. misschien ben ik dat ook wel na 3 hele wijn! mijn vingers marathonnen over het toetsenbord, zonder ook maar gecheckt te zijn op interessantheid of *rode draad* kortbondigheid. fuk it! laat me lekker, het hele piemelhof slaapt en ik mag best even dagboeken! kan zomaar zijn dat ik dat vaker doe deze tijd, ergens tussen florinesnurk en florinewakker. want het is tijd om terug te kijken seg, en vooruit ook. poe! so sta je op de uitgerekende dag WEEen op te vangen in de HEEma, en zo sta je een jaar later na te denken over welke glittertaart je moet gaan bestellen *ja bestellen, sorry deze op dit front lazy ass gaat NIET zelf bakken! * omdat een bepaald iemandje 1 jaar wordt. 1 jaar. van ' uw HCG is NUL, volgende keer beter ja daag bel maar als u ongesteld bent ' tot (10 dagen later) ' GOH das ook gek, uw HCG is 95, zeg die TP van 3 cryootjes maar af en laat die fles meursault maar dicht, u hebt *gediapauzet* en is zwanger!! tot ' als u het echt wilt weten en dat wilt u want ik ken u, het is een jongetje ' tot (3 weken later) ' ehhhh u ging een jongenskamertje bestellen bij de kids factory?? ik zou het niet doen want het is echt een MEISJE' tot NU: ik kijk naar het LUVION (@bright: jeeeej WE LUV LUVION DONT WE! ) schermpje en zie een poppetje in een wit slaapzakje met roze rozen. in een bloemige en vogenhuizige kamer. ze heeft haar konijntje vast, en frutselt met de konijnenoortjes. blijkbaar is ze een beetje wakker. dat ziet mijn inmiddels soms eindelijk een beetje geoefende mamaoog ze ligt daar, in vol vertrouwen, vrede en en veiligheid. te slapen- en door te slapen!, want dat doet ze ' opeens ' sinds een maandje. morgen gaan we weer stappen en lopen en klimmen en staan, en zwaaien en hoera' en en DADADADAen. en keihard lachen tijdens een dansje, en kietel en een verhaaltje. en zoet-duimend tegen me aan zitten tijdens een van de vele voorlezels. en wandelen, en eendjesvoeren, en nog meer vertelikhiernietjes. ach florine, mijn kleine konijntje, mijn stralende bloeiende bloem. alleen voor en door jou, was het toch ooit begonnen- dit babyrinth! dank je wel voor meer dan jij ooit zal snappen. bijvoorbeeld ook voor al die rare babyrinthtantes die jou kennen vanaf het cryo'ste begin. SMAK! en nu druk ik op SEND en dan ren ik heel hard weg voor de komende dagen. zodat ik toch niet de rare rea's op deze vreemde dagboekpanty meer zal terug lezen! en nu gaat dit avondmens naar bed! *wapper* *plof*
Daar is liefkling dr gekrijs en hoe. Kan alleen maar zeggen huiltje bij je laatste stukje. Want zo herkenbaar , mijmelarij en terugdenk aan jaar geleden. " dank je wel voor meer dan jij ooit zult snappen". Vind hem prachtig en heb al traantje weggeveegd kijkend naar mijn eigen meisje... Dank je wel lieve kling met je altijd fijne leuke soms serieuze dagboekspinsels. Ik zou ze niet willen missen.