klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sikki met meisje in dr mikkie. Echo! Toch weer spannend en bibber enz.
    Hopelijk weer mooi en laat die arts daar in t mst maar ff poepie ruiken ;)

2. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh, Kling...JANK om HCG=0&meisje=nubijna1jaar-oratie! (lijkt wel een code! :p)

Ik weet nog dat wij elkaar voor het eerst tegenkwamen op ZP toen je net wist dat je dan TOCH zwanger was van bloempje :) Vond het toen al zo'n indrukwekkend en wonderBAARlijk verhaal :)

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    #3743 Sikki, 6 okt 2011
    Laatst bewerkt: 6 okt 2011
    JANK!!!!!!

Om prachtige mijmelarij...

En om voor het eerst alles letter voor letter te kunnen en willen lezen...

ILY!

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Sikki, veel plezier met babykijken vandaag :D.

Loesie, veel succes morgen bij de eerste echo, spannend hoor en spannende dag voor je zus. Ik duim voor haar!!!!!!!!!!

Annedore en Lauwtje, wordt spannend nu he? Nog last gehad van harde buiken annedore?

Alexandra, nog zo'n hoofdpijn? Ik had dat altijd heel erg van de Deca, blehhhhh....

Nyn, druk aan het verhuizen? ben eens benieuwd, spannend maar vooral ook heeeeeeeel erg leuk allemaal!!

Klingel, wat een geluk straalt van je berichtje af. Jullie wondertje al bijna 1 jaar en natuurlijk verdient dat een glittertaart, al maak je die niet zelf :p hihihi.

Lady Z, knuffffffffffffff, wat een ellende.....

Emma, hoe is het met jou?

Sas, wanneer gaan jullie ook al weer starten op korte termijn? Sorry kan het zo snel even niet terugvinden!! SPannend he? Vindt het wel ontzettend positief klinken daar in Gent!!!!

Silvia, ziekenboeg weer voorbij?

Sorry ben vast een hele hoop vergeten, dit is even wat is blijven hangen.

Ego:
    Gisteren een drukke en emotionele dag gehad....... intake kraamzorg gehad, errug gezellig en leuk met die mevrouw gekletst. Voelde zo onwerkelijk alsof het helemaal niet over mij ging?!?!?! 's Avonds informatie avond over bevallen in het ziekenhuis, wel interessante dingen gehoord. Maar vindt dat ze het allemaal ook wel erg dik erop leggen zeg maar, ik hoef het allemaal niet te weten in details. Ik zie het wel en laat het op me afkomen, kindje moet er toch uit toch :D? Ben er ook totaal niet zenuwachtig voor, hoop alleen maar dat met het kindje alles goed gaat.

En dan vandaag mijn laatste werkdag voor het zw-verlof, heb vanmorgen ook al een traantje gelaten................ mijn laatste werkdag met ons mopje in mijn buik. Als ik volgend jaar terugkom is hij/zij al weer 3 maanden. Moeilijk voor te stellen allemaal.
    Morgen weer controle in z'huis, CTG en controle bij arts echt fijn dat we zo goed in de gaten worden gehouden, geeft echt een heel fijn gevoel!!

SMAKKERDESMAK!!!!!!!

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *rukt kop uit zand*

Liefklingeldingel,

HUIL om je stukje over terugkijkendmijmelarij.

"dank je wel voor meer dan jij ooit zult snappen"

HUIL HUIL!!!!

*steekt kop weer in zand*

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Bright: kom je af en toe wel even boven voor een hapje adem??

Sikki: veel plezier vandaag met de echo!!

Sabrien: raar! Nu dag zwaaien en volgende keer met platte buik en mama van een lief klein beebje!

Kling: niet zo hard gillen dat bloemenmeisje bijna jarig is... dan word ik dus ook weer een jaar ouder:x......:p
    Maar prachtig hoe je dat verwoord hebt, echt heel mooi. En vreemd is het. Ik had dat toen ik zwanger was ook met de houdbaarheidsdata van produkten die ik kocht (ja ja, ik heb een vreemde kronkel...) dan dacht ik: oh als dit niet meer goed is, dan ben ik al bevallen!

BM: hoe gaat ie nu? Ik heb echt geen idee wat te doen, zou altijd bij twijfel naar de ha gaan....

Nyn: hoe is het in vive la france??

Anne en Lau: moeten we een pol maken wie er het eerste gaat werpen??:D

Sil: hoe is het bij jou???

Alex: gaat ie daar nu beter met koppie??

Loesie: nog 1 dagje!! AAAAHHHHHH

En voor alle andere een hele dikke anacondaswaffelsmak op jullie.......:D

7. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Weet iemand trouwens of dat als er bloed in je bm is gezien op de echo, maar je echt geen druppel verliest, wordt dit dan opgenomen door je lichaam of moet ik WEER het zh bellen dat het er niet uitkomt....????

8. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    @Zorra: ik zou toch even bellen. Is misschien niet bij iedereen hetzelfde? Bij mijn collega ging het niet vanzelf weg, maar da's heel ander verhaal dan bij jou....

@Sabrien: bijna verlof! Wat fijn! En idd ook reden tot emodenkmomentjes :) Straks nog even op en top genieten van wonderbuik en daarna van wonderbeeb :)

@hardebuiken: heb ik elke dag wel veel, maar niet meer met regelmaat gehad sinds zondag.

@Zorra: poll? Moeten jullie wel opschieten :p, want aankomende dinsdag kan ik jullie in ieder geval vertellen wanneer het plan is om in te leiden. Of het dan ook nog gebeurt is een tweede (verloskamers vol, bm niet verweekt dus lang traject), maar dan hebben we wel een soort van indicatie :)
    Maar wie weet verrast Lauwtje ons nog dit weekend? Of ik? Had ik maar een glazen bol :D

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ha!

ik durf hier alweer te panty-en want ik kreeg zoveel lieve berichtseljes over mijn emofilopraatje, dank je wel! :) schatjes.

mooi dat jullie het herkennen ook.

@annedore: heheh :D ja net codetaal he! gelukkig snappen jullie klingliaans inmiddels :)
    veel plezier vandaag!

@groentehapje: hm, ik denk dat niet alles eruit moet komen op die manier, dat het ook kan worden opgenomen,
    maar ik weet het niet zeker!

ik vind het so rot en raar dat er nog HCG is, je gaat er rare dingen van denken he :( waar we het al over hadden.
    huiltje..
    ben het even vergeten, maar jij hebt je HCG waarde nooit geweten toch? alleen via test en echo?

trouwens, weet je nog dat ik toen ik over was gelopen van meppel naar heerenveen een mini curettage kreeg, omdat er ook ' iets ' in mijn baarmoeder zat?
    daar moet ik nu opeens aan denken. het was ook een paar cm groot, de LGG sprak over een stolsel inderdaad.
    ik heb toen daarna wel weer een echo gehad, en toen was het ' bijna allemaal weg ' en hoefde er niks meer te gebeuren.

hm, weet eigenlijk niet of jij dat weet want toen kenden we elkaar volgens mij nog niet.
    hoe ben jij hier eigenlijk ooit terecht gekomen?

zou leuk zijn, ieders eerste (voorzichtige en nog zedige :D) berichtje hier te lezen, maar hoe zoek je dat op?

@poll: annedore gaat werpen op 11 oktober, een PRACHTIGE dag al zeg ik het zelf :D en lauwtje of ze nu wil of niet, op florinezorrajaardag! jawel!

enne, dat worden dus 2 jongetjes, ieder 1 :D

@jongetjes: gisteren geprek op CB afgeluisterd, ik kwam niet meer bij.

2 vrouwen kwamen elkaar voor het eerst met hun baby tegen, ze hadden samen zwangerschapscursus gedaan.

' blabla hoe is het met jou '

eerst een *ik vond pijnlijk en veelzeggend* gesprek over dat ze allebei ' weer ' een jongetje hadden gekregen:

' ja ik wist het al hoor.. dat het weer een jongetje zou worden.. ja, dat wisten we al.... dus..... weer een jongetje dus....'

' ja, wij zouden dus een meisje krijgen eindelijk (!) maar het was dus toch een jongetje, weer.... maar ja dat wisten we niet dus ik gebruik gewoon de roze flessen hoor... is het toch nog een beetje een meisje .... *kiepijnlachje*'

snap teleur best wel hoor. ik was ook even van de leg toen floris florine bleek, laat staan als je het pas bij werpen merkt!
    maar het was gewoon zo opvallend. pijnlijk.
    nou ja, vond ik dan met mijn tussenderegelarijfetish :p

en toen ' nou ik ben dus gehecht door *naam vergeten*, die was net klaar met de studie, was haar eerste keer, ach ja, IK HOEF GEEN MODESHOW TE LOPEN VAN ONDEREN DUS MAAKTE MIJ NIET UIT HOOR HOE ZE DIE SCHEUR DICHT NAAIDE! '

:$

ik heb echt een schaterlach moeten camoufleren als hoestaanval! :D

en haar MAN stond ernaast, met een vrij ongemakkelijke kop.
    je zeg hem denken ' ja maar IK moet er wel in, met mijn drenthse worst, in de dicht-gepunnikte gleuf van je!!! '
    :x

PROESTTTTTTTTTTTTTT

.. goed, dit geheel terzijde allemaal.

:D

@sab: wat een onwerkelijk iets he, jij krijgt een kindje, het gaat echt om/in jou! :)
    geniet! ook (juist) van de laatste maanden, ook samen als stel voor het laatst!

@blijmeis: heb je al gesproken, wou je nog een grote knuffel geven hier ook.
    ik blijf erbij, je hebt het (ookal vind je zelf van niet of wil je van niet vinden, ik heb je wel door hoor! :p) DRUK met kindjes, nieuwe baan, (ver)huisbouw.
    dat gaat ook geestelijk tol eisen.
    ach je weet het wel. en ach hoort wie het zegt, mevrouw ikkanookallesaan :)

anyway, lijf is wellicht daardoor toch meer moe dan je denkt. zwabber is raar. morgen alles laten checken!
    nou ja veel laten checken ;)

@bright: mijn lieve struisvogeltje, ik aai je over je veertjes en ik kriebel je in je knieholtes. blijf maar lekker in het zand, we graven je over een week wel uit met onze roze glitterschepjes.

@sik: wat heerlijk dat je het nu echt kan en wil lezen he, al dat euforische (en nog altijd ingehouden :;>) gewauwel over moederkindjedingen he.

over een jaar kwaak jij ook zo!

en OH wat ga ik daar van genieten!

je moet je wel even voorbereiden op een glittertranendal bovenop je beebje hoor. want ik nodig mezelf uit met een diamantkado en ik ga je baby onder janken. en ja jou ook! :p

heel erg is dat. ik kan er nu al wel om janken!

@janken: dacht juist dat ik afgelopen weken, door weer normale(re) slaap, klaar was met emojank, maar MEN wat een emojank de laatste dagen! :D

@tv: kindjes die opgroeien bij verslaafde ouders, hebben jullie het gezien? programma van sophie hilbrand, ik geloof ' je zal het maar zijn ' ofzo.
    wat een nooit meer in te halen achtersprong :)D mooi woord) hebben die kindjes.
    ouders ' zijn alleen maar aan de hasj, wiet en coke ' zeggen ze zelf. ik vond het zo erg!
    je zag de verwaarlozing, en dan is de materieele nog het minst erg :(

en dan een meisje dat zich had losgeweekt van sekte-gezin. die was er wel goed uitgekomen.

maar hoe erg, als je als onschuldig mensje zon start ' krijgt '

wehhhh!

en dan gisteren ' de tiende van tijl ' , klassieke muziek ' toegankelijk gemaakt ' met humor zegmaar.
    zetten ze een vleugel (piano, geen struis!) op de oncologie-afdeling en werd er een concert gegeven voor ' opgegeven ' patienten en hun partners.
    was 1 man die niemand naast zich had.
    en 1 man die zo hard moest huilen, terwijl zijn terminale vrouw (die 2 weken later overleed) hem troostte.

wehhhhh o get nu huil ik weer :(

wehhhh

:)

GUT waar gaat dat heen met dit weekdier!

heu.

:D

@naar het koffieapparaat denk ik maar!

maar nog wel even vertellen dat:

- florine mij gisterochtend SO hard in mijn linkernippel beet dat de hele straat mijn gil moet hebben gehoord
    - ik sindsdien HEUL bang ben als ze drinkt, want ze doet een soortvan ' afscheidsbijtje ' voordat ze loslaat als ze klaar is
    - ze die ochtend vergat haar tandjes tijdens de bijt weer van elkaar te halen toen ze gezicht wegtrok van tit
    - mijn nippel er gepierct uit ziet en ook zo voelt, maar dan zonder HEUL mooi niet mooi lellek ringetje erdoor *waar ME opa ook 100 mee is geworden*

auwwww ik ga stoppen met de BV!

ohnee toch niet :D

ohja en dan nog serieus, dat ze zich paar dagen geleden SO erg verslikte in stukje appel dat ik de deur van de buren heb ingetrapt zo ongeveer :)
    ik was er echt een dag koud en naar van. ondanks dat ik baby EHBO heb was ik toch wel even in paniek, althans, ik wou niet alleen zijn. misschien niet zo dom ook?

en ohja gisteren CB: dat ze in 1 maand tijd niet aangekomen, maar 20 gram afgevallen is :( en ik daar best wel van schrok, maar nu weer kalm ben :) mede door lieve en kundige woorden van meisjes hier.

ze is gewoon zo actief, alleen maar lopen en doen, en ach ja, ' kind van haar ouders ' qua bouw.
    maar, er gaat wel roomboter op die 3 :$ boterhammen die ze per dag eet!

arts zei wel ' ze moet niet meer gaan afvallen ' ja wat moet je daar nu mee. ik krijg er echt niet meer in hoor, en ze eet juist gigaveel vinden wij!
    en de BV zet toch ook wel aan, zou je denken. misschien dat t komt omdat ze niet meer 293 keer per nacht drinkt sinds een maandje?

ARGH wat een geklets!

ik ZEI toch al dat ik teveel letters in mijn vingers had zitten! :p
    lekker puh!

en nu gaak weg, even omkleden want zelfs IK vind dat ik er vandaag te hysterisch uit zie voor de herfstwaai die ik buiten hoor en zie. even mezelf ont-disco'en ahem!

proest.

SMAK!

enne sorry voor gewauwel, gum het maar uit als je er gek van wordt!
    *gooit piemelgum in babyrinth*

10. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Klingel, wat een prachtig mooi stukje terugdenkmijmelarij *huil*.
    Ik word er op 2 manieren emo van....als eerste omdat er zoveel liefde vanaf straalt, zo mooi om te lezen :). En aan de andere kant word ik er emo van omdat ik soms zo bang ben dat ik dat gevoel misschien wel nooit zal mogen voelen/meemaken :(.
    Hoe positief alles er bij ons ook uitziet, niemand kan ons de garantie geven dat wij ooit een kindje mogen krijgen.

11. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, knuf voor jou!!!

Even ego...

Terug van echo.
    Hartje klopte nog maar de lengte was volgens haar te klein voor dit termijn.
    Echter had ze wel veel moeite om het goed op te meten en in beeld te krijgen. Ze was best aan het knoeien.
    We gaan er maar vanuit dat ze dus makkelijk een mm of 2 gemist kan hebben...

Was trouwens dezelfde arts als met de uitgangsecho.
    Beetje autistisch mens.
    Had nu niets meer te zeggen over mijn 9 ICSI's...

Maar komende weken blijven dus spannend!

12. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sikki: in 1e instantie schrik ik ervan, maar denkende aan een van je vorige posts.... bij echo in Gent liep beeb toch 2 dagen voor?? En dat opmeten is zo moeilijk, helemaal als je bij 2 verschillende ziekenhuizen bent... Zelfs in het ivf centrum is het ene echo app het andere niet. (Bij mij hadden ze de ene dag bij app 1 bms van 7,1 gemeten en paar dagen later bij app 2 4,9.....) Volgens mij moet je nu echt van het kloppende hartje uitgaan! (klinkt misschien raar) maar volgens mij raden ze zelfs af om bij verschillende zh echo's te maken om dit verschil. Sikkibeeb heeft gewoon ook een grapjurk aan, of zal het een lolbroek zijn.....?!

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Nou ja Sikki dat is gewoon een stuntelaar eerste klasse!!!
    Het gaat harstikke goed met jou en je beeb ;) je hebt pas de echo in Gent gehad en daar was ie ook helemaal goed en goed op schema... geloof niet dat die paar dagen zo veel verschil maken ;) zagen jullie wel verschil in grootte?
    en de hartslag was nog heel krachtig? dan is er zeer zeker niks aan de hand lieverd...
    spijt me te zeggen maar het gaat jullie nu een hoop centjes kosten ben ik bang... kinderkamer wandelwagen maxicosi's over een paar weken zijn jullie blut van alle aankopen voor de BEEB ipv icsi poging 10 ;)

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Emma: ook een hele dikke knuf voor jou! Ook ik kan het je niet beloven, maar blijf heel positief!!

15. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Vruchtje was ook perfect op grootte, namelijk 5 mm en dat zou overeenkomen met 6 weken en 5 dagen.

Tadaaaaaaaaaaaaaa, dat was bij 6w3d! SO!

16. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *gaat nieuwe bril kopen voor mevrouw in zh NL*

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Wij gaan er ook maar vanuit dat het door het verschil in apparatuur komt.
    Ze kreeg de vrucht hier ook niet goed in beeld.
    Was een beetje aan het prutsen.
    Ze heeft wel 3 x gemeten en 3 x een andere lengte.
    Hartje klopte wel goed volgens haar.

Maar toch...

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Was er verschil in lengte met Gent? En wat was de lengte?
    Gerodi was met 6w3d 0,62cm bij de VU, vraag mij nu af of dat in Gent bv weer anders zou zijn en dan ook een andere termijn..?

19. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    En Sik, ik begrijp het echt dat je je nu zorgen maakt. overal kan je garantie bij kopen, maar bij dit..... Ergens moet je wel vertrouwen houden hoor, want juist door die vele echo's weet je nu ook dingen die je ander niet geweten had.

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, dat zei Siklief ook al ;)
    Die herhaalt dat de hele tijd als een soort mantra...

Maandag in Gent kon ze ook veel beter inzoomen en kreeg ze het vruchtje veel scherper in beeld.
    Toen was het dus 0,5 mm.

Hier kon ze het niet zo scherp in beeld krijgen.
    Dus ze had een keer 0,548 gemeten en later 0,620.
    Tja, ik moet het maar loslaten...

Deel Deze Pagina