Sikki lieverd het is gewoon goed echt waar.... Lieverd probeer aub de stress te laten gaan... stress is namelijk ook niet zo goed voor je lieve buikmeisje.. Ga lekker genieten en weet dat je echt 100000000000% zwanger bent... en wat lady zegt normaal zou je pas bij 12 weken een echo krijgen en dan had je dit ook allemaal niet geweten het is is in het begin gewoon heel erg moeilijk om te meten ik heb metingen gehad dat ze zelfs kleiner waren dan 3 metingen daarvoor.. gewoon omdat je een andere gyn hebt en een ander apparaat. Maar ik snap je bezorgdheid helemaal lieverd na zo'n lange strijd wil je het gevonden geluk niet opgeven en kwijtraken... dikke knuffel lieverd
Even snel: Sik lieverd, er zit maar 3!!!!! dagen tussen de echo's. Jouw ukkie groeit hard, maar niet zooo hard hoor! Ik sluit me helemaal bij LadyZ aan wat betreft meten met twee maten (nou ja je snapt wel) en sowieso de moeilijkheid om met deze termijn exact te meten. Soms weten we ook teveel tegenwoordig... Maar goed, het zaadje twijfel is geplant en dat is Kut. En dom van dat mens. Hoe kan je nou zo snel met zulke non argumenten het woord miskraam in de mond nemen!? :x Ik hoop echt dat je het een beetje los kan laten lieverd... Volgens mij is er echt geen enkele reden tot paniek. Sterker: hoe kan een beebje dat 2 dagen VOORliep op 6/10 en sowieso iets gegroeid is (5,46 of 6,nogiets )dan na 3 dagen ACHTERliggen? Kan helemaal niet! Ladzy... Ik heb er een tijdje over nagedacht maar wil toch even iets met je delen... Ik heb ook ooit een miskraam gehad he. En dat ging ook niet zoals het hoorde. Heb overigens geen pillen etc gehad, maar het ging niet uit zichzelf weg. Ze hebben toen een aantal keer Hcg geprikt en dat bleef op een gegeven moment hangen (op 100). Hebben ze overigens hele mooie termen voor. Op de echo konden ze alleen niks meer zien waar het zat en ik kon dus ook niet gecuretteerd worden.. wat ik had noemden ze PUL (pregnancy of unknown location) met een plateauerend (ja volgens mij was dat het echt) Hcg. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat het misschien toch goed is om hcg te prikken en later ook weer om te kijken wat er gebeurd. (hadden ze nu nog niet gedaan toch?) ZOEN!
Klingel oh mijn god wat een rea's weer HEERLIJK!!!!!!!!!!!!! Afvallen is niet erg ze is nu actiever dus verbrand veel meer. Mooie nippelpiercing gekregen dus van mevrouw hhihihihi dat is altijd mijn grootste angst geweest... maar ja geen bv uiteindelijk dus angst was ongegrond Nyn wauw wat een mooi plaatje van jullie keuken.. heerlijk fris en zomers..straalt gewoon een en al vrolijkheid uit.. heerlijk Kan je lekker in kokkerellen Alex hoe gaat het met hoofdpijn??? en spuiten? en jou over het algemeen en nieuwe staart van N Loesie..spannend morgen de echo... word morgen constant naar het toilet lopen om te kijken op zp hihihihi (zp opent nl heel langzaam op mn foon in tegenstelling tot mn twitter die heel snel is ) Natascha spannend hoor met je dochter... Lady knuffel lieverd het is allemaal ka uu tee en oneerlijk Emma knuffel voor jou huilend hart, maar ook ik heb volle hoop dat je hart gevuld worden met alle liefde voor jullie beeb en dat emmaman (net als silman) klaagt dat er alleen maar ruimte is voor de kinderen en niet voor emmaman Blijmeis...knuffel voor stress werkdrukte bouwhecktiek knuffel voor je prachtige kereltjes. Lauw wauw nog eventjes!!! deze maand word je gewoon mama...kan je het al bevatten??? hoe bizar is dat zeg Annedore zie Lauwtje... spannend allemaal hoor hihihi Maartje ben je kwijt... Sorry ben niet zo'n mega rea fan @Hier....het gaat zoals het gaat laat ik maar zeggen. 2 nachten weer mogen doorslapen dus dat is heel erg fijn. Broertje heeft me verwijderd van facebook. ouders heb ik sinds augustus niks meer van gehoord, ze zouden nog komen voor de doop maar moeten nu nog komen. Begin steeds meer en meer te beseffen dat er voor mij niks meer is in brabant om ooit naar terug te keren en mijn leven dus echt hier ligt.... dit en het drukke leventje op het moment met werk en drie drukke en ondernemende kinderen maakt me soms een beetje emo en laat me op de meest rare momenten ineens uitbarsten in huilen zonder welke reden dan ook... Maar verder gaat alles goed en ben ik blij dat ik hier in het doolhof altijd wel even relax kan lezen hoe het met iedereen gaat en ik me even kan afsluiten van alle andere shit die om me heen gebeurd ILYA
Ach lieve Sil, ik wil je een hele dikke knuffel geven! *pakt Sil vast en geeft haar een stevige knuffel* Ik vind jou zo'n sterk mens met alles wat er in je familie gebeurt en hoe ze jou behandelen. Daarnaast nog werken en je prachtige gezinnetje draaiende houden...respect hoor meis! Je leeft hier altijd zo met iedereen mee, probeert ons een hart onder de riem te steken, gilt bij iedere zwangere en geboorte, maar vergeet niet dat ook jij hier mag spuien hè!
@Sikki, ik weet niet maar ik heb eerlijk gezegd meer vertrouwen in gyn Gent die zei dat je ukkie mooi op schema groeit, mooi is ingenesteld, enz. Maar ik snap wel dat je nu weer een beetje onzeker bent gemaakt, maar luister naar de meiden hier en naar Siklief en dan hoop ik dat de UW weer wat richting de ZEN gaat . Knuffel....
Sikki, dikke knuffel. Ik heb ook meer vertrouwen in Gent als ik je verhalen zo hoor. Het klinkt echt als een prutser en/of een minder geavanceerd apparaat of een dwarse baarmoeder... Echt, ukkie doet het vast goed met zo'n mooi kloppend hartje . En een dikke 5mm, bijna 6mm, met 6 weken en 5 dagen is volgens mij gewoon goed, hoor. Die van ons was toen (6 weken 5 dagen) veul en veul en veul kleiner (4mm) en die liep dus echt achter. Meis! heb vertrouwen . Komt wel goed skatjuh... SO!
Hè bah, Sikki, wat maakt dat extra onzeker zeg! Prutser! Ik geloof ook in Gent en dat jouw beebje het hartstikke goed doet. Maar hele dikke knuf voor UW en onzekerheid! Verder doe ik ook even ego: Ik ben gister geweest voor de screening in Gent. Op het eerste gezicht zag dat er prima uit. 17 basale follikels, en geen gekke dingen ontdekt. Maar vandaag werd ik gebeld met minder nieuws. Mijn FSH is te hoog. Nu moet ik morgen terug om het nog eens te prikken. Ze hoopte en dacht dat het komt door het pilgebruik, maar het kan ook zomaar zijn dat er iets niet goed is. Ik schrok er heel erg van! Mijn amh was goed. Als het morgen weer niet goed is dan moet ik volgende natuurlijk cyclus laten prikken en hopen ze dat ik meteen door kan. Als het niet goed is, mag ik sowieso niet meedoen aan het onderzoek. Maar buiten dat onderzoek maak ik me ook een beetje zorgen. Komt nog bij dat Sasman en ik even in een flinke crisis zitten Ik wil er even niet teveel over kwijt, maar het gaat echt even niet goed tussen ons. En soms vraag ik me af of de ups nog wel opwegen tegen de downs. Wordt vervolgd Heeft er hier iemand een ervaring met verhoogd FSH maar wel een goede AMH?
@Sas, ik weet er allemaal te weinig vanaf, maar ik wil je wel een knuffel geven. Hopelijk komt het door het pilgebruik en is het morgen of anders volgende cyclus weer normaal! MOK om crisis met Sasman . Hopelijk komen jullie er samen uit. Dikke knuffel meis.... @Blijmeis, snap er geen snars van
Ik heb net het allereerste ziekenhuis van ons gebeld. Ik moest daar toch nog de gegevens van mijn uitstrijkje opvragen voor Gent dus ik heb meteen naar mijn FSH-waarde van toen gevraagd. En die was in december 2009 9,7. Volgens mij is dat op het randje toch?
9.7 is wel vrij hoog, maar nog wel goed. Maar AMH zegt meer dan FSH. Alle poffertjes, die in het vervroegde overgangs topic schrijven, hebben volgens mij een laag AMH en een hoog/normale FSH (lees 10 en hoger, maar geen 300). Dus ik zou me vast houden aan je mooie AMH! Wanneer heb je je de FSH in je oude zh laten meten? En op welke cyclus dag was dat?
Klingel: PROEST! En ik heb weer onbedaarlijk moeten lachen om CB verhaal, wat een stel dozen! ehhhh.... ontzettend-lelijk-dichtgenaaide-dozen En verhaal over bloemenmeis: verslikken in appeltje Wat een schrik! en CB-terreur over afvallende meisjes! Vind je het gek! het kind is hard bezig om te leren lopen en bewegen! stomme duffe doos om zo te zeuren.
BM: jeetje meis, wat een verhaal ook weer... Heb liever dat je lachwekkende verhalen uit die oude doos tevoorschijn tovert.. Mijn HCG was nu nog 9, niet veel, maar teveel om een cyclus op te bouwen. Dus denk dat dit wel een ander verhaal is, maar wel ontzettend lief dat je er over meedenkt! Sil: *huil* om je verhaal, heel confronterend lijkt mij dat.... Maar zegt echt meer over de familie dan over jou meis! Jij mag trots zijn op wat je hebt en hebt bereikt. En als dat nu in een ander deel van NL is... dan is dat zo. En ach NL is niet zo groot, dus als het moet ben ik in pak 'm beet 1 uur bij je!!! Sas: Sorry, maar ik snap echt niks van AMH/ FSH En kan je daarom echt niet helpen, alleen maar duimen dat er niks aan de hand is. Wil je wel een hele dikke knuffel geven voor crisis in sashuis.... Marjah: shit die namen die jij al hebt "bedacht" in je onderschrift vind ik echt super gaaf, wil ik ook!
Hmmm Sas, FSH van 9,7 is wel aan de hoge kant. Wat raar. Maar waar in je cyclus zit je nu dan? Want FSH alleen meten op CD1, 2 of 3 hè! En na de pil zou FSH juist gedaald moeten zijn. Vreemd hoor. En knuf op crisis met Sasman Blijerd, gepland ja Sil, *huil* om stil verdriet om familiesores Vind het zo erg voor je. Maar hopelijk haal je genoeg liefde uit contact met schoonfamilie en natuurlijk je eigen prachtige gezin! Sil, je bent een PRACHTmens! Zorra, hcg 9? Das niet veel nee. Maar moet weg ja! Wanneer weer terug? Bedankt lieve meisjes voor jullie gerustellende woorden. Siklief en ik hebben net zelf de echo nagemeten en komen tot de conclusie dat ons sojaboontje de 7-8 mm is. SO SMAK
Sik: 17 okt. *gooit bril naar Sikki toe voor echo mevrouw, want dat blijkt dus ECHT nodig* GOOIIIIIIIIIIIIIII
Ik heb mijn FSH toen op 16 december 2009 laten prikken en dat was op dag 3. Het probleem is dat ik niet mee mag doen met de studie als de FSH waarde te hoog blijft
Even snel knuf voor Sik, omdat die stomme echovrouw jullie zo heeft laten schrikken en dus een bril nodig heeft. Sil, omdat je momenten hebt waarop je gewoon even emo wordt. Sas, omdat je vervelend nieuws hebt gekregen. Hoop dat het volgende onderzoek betere uitslagen geeft. de rest, omdat ILYA!! SMAK
Schatjes, kom ik hier en lees ik weer van alles wat van de lieve, emotionele berichtjes tot 'ala-klingel-ik zal jullie ik tranen maken'berichtjes @sas: begrijp goed dat het een tegenvaller is, hopelijk morgen wel een positieve bloeduitslag. Maar je liet me wel schrikken over crisis met jullie tweetjes. Ik hoop soo dat jullie er samen uit komen want het is ook allemaal niet niets en ook iets wat je samen moet doen. Heel veel positieve kracht gewenst lieverd! @klingel: daar bende weer!!! En weer zo'n prachtige brultekst getypt. En uitgerekend jij komt weer de 2 grootste schapen van nederland tegen op het CB. Wat zeg jij: 'bij mij is de bestelling ook niet goed gegaan, heb ook een meid...tsssss grrr%@#&@# Ik blijf me daar over verbazen dat er ouders zijn die gewoon niet ontzettend blij zijn met wat ze hebben, ze weten niet wat ze missen. @Marjah; hoe gaat het met jou meid?? @Sik: toch een beetje balen van die echo omdat ook uitgerekend jij het derde grote schaap in het zkh moest hebben bij de tweede ontmoeting met sik-barbie! Echt wel een meid Ook verkeerd besteld!!! @emma; kan me je dubbele emo-gevoelens goed voorstellen als je dan dit klingel bericht leest. Hele dikke knuffel want ik kan niet zeggen van kop op of iets in die trend, omdat juist wij hier weten dat het zo niet werkt en dat die gevoelens heel begrijpelijk zijn hoor! @sil; jeetje sil, klinkt toch wel heftig hoor van familie of juist niet meer familie. Dat kun je je dan niet voorstellen he. Hopelijk heb je wel genoeg andere familie / vrienden om je heen met wie je alles kunt delen. Maar toch, heftig! sorry meiden, ben even in een vervelend melige bui en jullie zijn de dupe want manlief is trainen en ons wondertje, ons drolleke, ons meisje ( jaaaa, meisje !!! ), ligt al heerlijk te dromen. Morgen bericht wanneer naar zkh met onze vlekken-prinses Soms vind ik dat best jammer dat je iemand van hier niet ff door de computer kunt trekken om ff flink te knuffelen of een schouder geven om op uit te huilen. Dat had die man van apple dan nog niet uitgevonden, beetje jammertje. oooooh, dat klonk wel erg slecht en fout Ach jaaaaaaaaaa Zo, nu even een lekekr bakkie zetten. Nouja zetten, heb dolce gusto. Geweldig ding zeg! Oja, lasagne was goed gelukt!! Manlief houd eigenlijk niet van kaas en salami maar zelfs die zei 'smaakt best' Ja, niet te enhousiast he Morgen heb ik late en ga daarvoor eerst even lunchen met vriendin die ook in de MMM zit en daarvoor echo heeft, spannend dus weer! Ze is trouwens 20 kilo afgevallen terwijl ze stevig was en niet dik. Super knap dus!