Talia ik heb een eepad van asus dus helaas kan je niet helpen want de mijne draait op android zelfde als mijn slimme foon maar wordfeud al geinstalleerd????
@Taliaa, GEFELICITEERD met je verjaardag . @DUOzwangeren: lijkt me hartstikke gezellig samen met Sas te mogen zwangeren Volgens mij kijk ik teveel naar GTST, ik droom de laatste dagen werkelijkwaar iedere nacht dat ik zwanger ben, van pril zwanger tot bijna moeten bevallen zonder dat ik weet dat ik zwanger was
@Lauwtje: hahahaha, mijn man denkt ook steeds dat HET begonnen is als ik een tijdje achter elkaar harde, gevoelige buiken heb ZO schattig! Maar ja, het KAN ook ieder moment he? Heb je zelf een voorgevoel? Lijkt me nog steeds lachen om te synchroon bevallen @Klingel: ik weet echt nog niks concreets hoor. Op 11/10/11 horen we DE datum, maar het lijkt me niet dat gyn 's ochtends zegt 'laten we het gelijk maar doen' @Loesie: Wat een stumpert zeg die co-ass. Maar goed, snel weer vergeten! Jullie kleintje doet het!! Geniet er fijn van! Ik geniet ook nog even verder! Het dringt steeds meer tot me door dat dit zwangertijdperk straks voorbij is....
@ Taliaa, gefeliciteerd buuf! @ Sikki, 7 weken WOEHOEHOEHOE!!!!!!! @ Loesie, jaaaaaaaaaaaaaaaaa een kloppend hartje. Superrrrrrrr! Maar wat een stress van te voren zeg! @ Alex, knuf voor jou. Dat doet vast veel pijn om je meisje zo te zien met een lief klein baby'tje @ Marjah, ik had nu 17 basale follikels, maar moet dus nog gestimuleerd worden. Bij de eerste icsi-stimulatie had ik 11 follikels (10 eitjes) en bij de tweede ineens "maar" 6 (en 2 eitjes). Het wisselt dus nogal. Kwaliteit van embryo's is ook steeds matig, en slechts 2x goed. Nooit een topper. Ik ben vandaag naar Gent geweest en mijn FSH waarde was dit keer dus 15 Schrok me rot! Vandaag weer geprikt en maandag de uitslag. Indien niet goed, dan volgende cyclus hormoonvrij opnieuw prikken op dag 2 en hopen dat het dan lager is. Het moet onder de 12 zijn om mee te mogen doen met de studie. Dan begin ik ook direct met de stimulatie op dag 3. Het wordt dus erg spannend! Ben daarna nog met mama de stad in geweest en we hebben heerlijk geluncht en een kasteel bezocht. Was gezellig! In het kasteel hebben we nog wat kleingeld in de wensput gegooid
Lieve meisjes, even ego, ik heb jullie hulp nodig. Ik heb vandaag getest en hij leek eerst omo te zijn, maar bij nadere inspectie (uur later) zag ik toch wat en Brightman zag het ook. Dag 14 na EI, dag 10 na TP. Willen jullie je blik eens laten gaan en alsjeblieft voor ons duimen, fikken, bidden, klaveren, diamanten enz enz?
Ooooo liefbright van sip naar hoop. Ik heb al bekeken en ik zie toch ook echt wel vaag wat. T MAG geen indroog zijn. Het MOET iets anders zijn. Ik duim fikklaverhoopbidiamant tot ik een ons weeg skatje. Smak op joe!
Bright ik duim ook heeeeeeeel hard voor je ik hoop het voor je! Maar de 1e iui voor een brusje had ik dit ook maar het was helaas niks Ik hoop voor je dat het bij jou wel goed nieuws betekend!
Sas *schrik* wat een hoge fsh waarde. Hoe kan dat nou Zo'n mooi amh, zoveel mooie antrale follikels. Dat rijmt helemaal niet met elkaar. Welke CD zit je nu? Ik kan het alleen maar verklaren als je nu te ver in je cyclus zit. Ik duim voor mooiere fsh waarde zodat je toch aan de studie mee mag doen.
Groggy,ik zie zeker wat,maar juich nog nog niet te hard. Morgen nog een testje wAgen?(haha,groggy is wat de ajpet maakt van bright ) Sik,nou...net zat ik een foto op fb te bekijken,en had ingezoomd, maar hoe kom je daar dan weer uit??nu elke keer als ik fb open zit ik die foto te bekijken, haha, en kan dus niks meer. Ik 'mis' een knopje ofzo??
even snel want heb gewerkt en duik zo mijn mandje in. @loes: lekker zwijmelennnnnnn! Fijn joh voor jullie!! @bright; hopelijk word de streep de komende dagen duidelijker, we klaveren, duimenm en hopen natuurlijk mee meid! Ook hier luek nieuws. Goed vriendin liep ook alweer 1,5 jaar in zh en we gingen vanochtend lunchen voordat ik moest gana werken. Zij zou daarvoor een controle echo hebben, stata ze me bij het restaurant al buiten op te wachten en ze is 9 wkn zwanger en had helemaal geen controle echo maar wilde het pas vertellen na 2de echo. Dus samen geknuffeld en ons verwonderd en ik heb wel 20 keer in 1 uur gezegd hoe ontzettend, waanzinnig, gwedlig ik het voor ze vind. Soooo leuk zeg. En ik had al heel lang het boekje 'oei, ik groei' voor ze klaar liggen en die heb ik nu met een mooie kaart in een grote envelop gedaan en familie D. erop gezet en die gaat morgen op de post!!! Oja, as woensdagochtend naar dermatoloog. Huisarts had fout gemaakt met doorverwijzing dus heb flink moeten rellen met het zkh maar is gelukt, as woensdag dus!! Manlief gaat ook mee. Hoop dat ze meteen punctie doen maar verwacht van niet.... Nou, nu mijn wondertje weltrusten kussen en dan lekekr van het weekend gaan genieten. doeg lieverds, tot morgen!!
*breekt in* ctrl F5 ???? Werkt hier wel vaak! Comp. slaat url soms op zoals ie er dan bij staat en dan blijft ie die openen.... Succes! EN NATUURLIJK GEFELICITEERD AAN LOESIE EN SIKKI, EN EEN VETTE FIK-KLAVER-BID VOOR BRIGHT Ben poosje niet hier geweest, maar ben bussin en af-en-toe-poster-in-babyrinth... *breekt weer uit*
*late inbraak* Loesie, van harte gefeliciteerd met kloppend hartje!! *breekt uit, zodat ze lekker kan gaan slapen*
Net terug van sumo worstelen, lasergamen, levend tafel voetballen met de donor. Ze kan goed keepen trouwens! Heb een vreemde relatie met de donor. Ze is geen familie, geen vriendin, maar.... Verzin het maar