Net terug van vakantie breek ik even snel in voor Sikkiiii !!! En hier wordt ik dus écht BLIJ van WAUAUAUAUAUAUAUW!!!! Sikkiiiiiiiii!!!! Je hebt gewoon al 2x!! een kloppend hartje gezien!! JOEHOEOEOEOEOE!! *Doet hier een vreugdedansje door de kamer*...... Ben echt zó onwijs blij voor je!! (Dus hoe blij zul je zelf wel niet zijn zeg !) Op naar de volgende 2 echo's!! (wat krijg je er lekker veel kort op elkaar!! Scheelt heel wat 'zenuwpezen'!!) Dikke knuf!!
En nog een snelle inbraak!! Loessieieieieie!!! Jij ook een kloppend hartje gezien!! WAUW wauw wauw!! Ook zó ontzettend GAAF zeg!! Ook een dikke knuf voor jou!!
En dan de laatste inbraak hier weer (voorlopig )! Bright ..... las in de gauwigheid dat jij een Omotest had/hebt . Bah bah bah!! En nu? Een poging weer helemaal opnieuw?! Ook voor jou natuurlijk een hele dikke knuf. (had 'm je liever gegeven voor posinieuws.....
Ach meis! Ieoor! Lieverd! Mijn hart breekt als je dit zegt! Ik gun het je zo! 9 pogingen tot Icsi en nog steeds geen resultaat... Ach ach ach! Worden het er twee, dan hoop ik op 1 in mijn buik en 1 in die van jou! Pffff ik word weer helemaal emo van Bright: hoest met emoe spelen? Ik hoor al dingen over warme choco... Ik hoop dat het helpt. Knuffel!
Megadikke babyrinthknuffel.... Het is hard en oneerlijk. Hoop dat het helpt dat we aan jullie denken en meeleven. Meer kunnen we niet doen helaas...
Lieverds Ieoor Bright Emma een hele dikke knuffel, de wereld is zo oneerlijk en ongeloofelijk hard Alle andere babyrinth dames ook een dikke knuffel
dag lieve doolhofdiva's! even een zondagse regenachtige gezellige herfstswaffel! verder hou ik even mijn waffel want ik ga onwijs banken. maar wel een grote lieve konikmaarwatmeerdoenknuffel voor de nognietmamas... we houden jullie vast! net zolang totdat.. juist. kus!
Dikke knuf voor alle lieve meiden hier! Ik wilde even melden dat het iets beter gaat tussen Sasman en mij. Ergste crisis is weer voorbij, maar hij heeft me vorige week nogal gekwetst en dat had ik totaal niet verwacht en aan zien komen. Dus het kwam extra hard aan allemaal. Maar na veel zware gesprekken kan ik het van zijn kant iets beter begrijpen. Al blijft het pijnlijk op het moment. We komen er wel weer uit. Er is weer wat licht aan de horizon
Gelukkig maar Sas... wat moeilijk als je zo gekwetst bent. Maar gelukkig praten jullie en gaat het beter.. LiefNyn hopelijk slaap jij heeeeeerlijk nu in je nieuwe huisje! Dikke verhuissmakkerd. En voor de rest ook eentje natuurlijk! ILYA! Oh enne begin mijn buik en eierstokkies toch wel te voelen nu (denk ik) hahaha vijfde keer maar toch. Heb druk gevoel in ieder geval en af en toe links dan weer rechts steken. Ben zo benieuwd naar woensdag.....
Alex, spannend hoor!!! Sas, blij te horen dat het weer wat beter gaat. Knuffel op gekwetst hart! Ook voor de andere mmmeisjes! Mijn verhaal geeft natuurlijk zoveel hoop, maar daardoor komt het misschien ook wel extra hard aan als het dan niet lukt Knuffels!!! Hier weer aan het werk na een week ziek thuis te hebben gezeten. Ik hoest nog wel gigagroeneklodders En ben een beetje gammel, maar ja, thuiszitten begint ook te vervelen. Vooral met buren die aan het verbouwen zijn :x Vanmiddag naar de Raad voor het laatste gesprek. Toch wel spannend.
Helaas Wij zijn uitgesloten voor deelname aan de studie. Gent net aan de telefoon, mijn FSH was 14. Ze heeft het instituut nog gebeld om een volgende cyclus te prikken, maar je mag maar 1x door de screening. Dus daar gaan we dan, op naar onze laatst vergoede poging. Uiterlijk donderdag word ik gebeld en dan hoor ik welk schema. Het was te mooi om waar te zijn.
Sas toch heb er geen woorden voor.... weet echt niet wat die waardes allemaal betekenen sorry ik geef je een hele dikke en gemeende knuffellll en deze poging is gewoon de enigste die jullie nog nodig hebben roze roze roze!!!!
Hele dikke pletknuffel voor lief bright, en lief sas, en lief emma en lief nyn voor de verhuisdrukte en lief alex en natuurlijk alle andere lieve meisjes. Het wordt saai, maar hier zooo druk. Dat plus dat ik me echt wel zorgen maakte om lijf. Echt rare klachten en afvallen en enorme zwabberbenen, maar vandaag bloeduitslag en heb ijzertekort. Die conclusie had ik overigens afgelopen dagen zelf al getrokken maar nu dus bevestigd. Hopelijk helpt het snel. xx
Morgen schatjes Lieve sas dikke knuf meis. . Wat een tgegenslag weer... Liefblijmeisje ijzertekort dus. Je bent ook zo druk. Pas je ook op jezelf schatje?? Knuf! Anne spannend!!! Sikki doe je wel voorzichtig met jezelf en beebje? Hoe was het gesprek? Liefbrightschatje... Vandaag officile testdatum he... Pletknuffelvoorjou... *smak* En dan nu....* trompettergeschal * * slingers * * ballonnen * Ons allerliefste klingeldingel is jarig!! Gefeliciglitterd schatje! Op naar nog vele mooie intense liefdevolle jaren met je allereigenste bloemenmeisje! Geniet van alle verwennerij. Dikke verjaardagssmak!