klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #3881 Emma 79, 11 okt 2011
    Laatst bewerkt: 11 okt 2011
    @Sas, knuffel meis op gekwetst hart en het niet mee mogen doen aan studie...

@Klingel:

2. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    Hey kling: proficiat en een heel fijne dag toegewenst voor het eerst met jullie wonder erbij. ben benieuwd wat je van ze hebt gekregen!!

@sas: jeetje, wat ontzettend jammer zeg dat jullie nu uitgesloten zijn. Wel een erg strenge procedure dan. Nu dus op naar de nieuwe poging. Maar wanneer mag je dan starten of heb ik daar overheen gelezen??

@blijmeis: wat rot om te horen dat je lichamelijk zo aan het tobben bent. hopelijk slaat de medicatie tegen ijzertekort snel aan zodat je je in ieder geval weer iets beter voelt!! Sjonge zeg.

Hiero toch wel tegen morgen op zien. Nu zijn de plekjes minder rood ( dat zul je altijd zien ) maar de foto's die vorige week gemaakt zijn toen ze zo heftig waren, zijn ook naar zkh verstuurd. En we hebben zelf gelukkig ook een hollandse mond dus zullen er even duidelijk bij vermelden dat we al langere tijd aan het tobben zijn.......
    Vanmiddag late dienst dus wel even afleiding!
    Verder hier alles rustig, heb hele leuke dingen bij de H&M besteld maar dat komt volgende week pas binnen, ben benieuwd. zit een heel leuk 'berenvest' bij, natuurlijk in het bruin en dan een capouchon met oortjes erop :) en een hele leuke muts voor de winter aangezien mw nu ook op de fiets zit!!

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Klingel, HAPPY BIRTHDAY TOE JOE!!!
    Je bent op dezelfde dag als mijn schoonpaps jarig :)
    Fijne dag!!!

Sas, wat ontzettend balen zeg!
    Maar deze poging moet gewoon genoeg zijn!
    Wanneer nu starten?

Emma, jouw ongi zal toch ook in aantoch zijn?
    Gaan jullie er dan komende cyclus weer voor?
    Ik hou je handje vast!!!

En ook die van Alex, brrrr morgen de FM!

Bright, knuf voor jou!!!

Seg Nyn, ik eis wel verhuisspam!!!
    Hoe is het nu daar?

Blijerd, ijzer te kort?
    Daar is gelukkig wel wat aan te doen.
    Ben je er wel gerust op nu?

Sil, ik las op fb enge verhalen over jou.
    Al bij ha geweest?
    En?
    Knuffel!!!

Hoe is het met de andere meisjes?

Hier gelukkig al weer redelijk aan de beterende hand.
    Gelukkig!

Gisteren dan het laatste raadsgesprek gehad.
    Wel raar hoor.
    Ik werd helemaal emotioneel toen ik ons gezinsrapport las!
    Zo bijzonder om te lezen hoe een derde persoon jou, je partner en je relatie ziet.
    Ik vond het echt heel bijzonder om mee te maken.
    En nog bijzonderder is dat de BT wordt aangevraagd voor 2 kinderen met een maximale leeftijd van 48 maanden of 1 kindje met special needs tot 36 maanden.
    Normaal staat hun protocol het niet toe dat je zonder kinderervaring voor 2 kids mag gaan.
    Maar ze achtte ons zeer geschikt :D
    Dus als alles goed gaat kunnen we over 2-3 weken onze BT hebben!

Zo bizar hoe parallel alles loopt...

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Natas, ik zie nu je berichtje.
    Morgen dan de afspraak!
    Goed dat je nog foto's hebt en een mond op de juiste plek :D
    Hopelijk weten ze wat het is en kunnen ze jullie meisje er snel goed van af helpen!

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    Wauw sik, wat een mooi verhaal. Je ziet maar; jullie zijn geboren ouders, nu al zelfs zonder kids!!! Mooi om te horen hoor!!!

6. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Sikki geweldig nieuws zeg ! wat is bt? of ben ik nu heel blond??
    natascha heel veel succes bij de.arts.met je kleine meid.. hoop dat ze.een.oplossing hebben

.hier alles.goed

7. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Sikki, wauw wat een superervaring voor jullie! En fijn zo'n goed gesprek.

@ Klingel, gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele fijne dag met je mannetje en je prachtige bloemenmeisje!

Volgende cyclus starten, derde week van november waarschijnlijk de punctie. Het gaat wel snel dus.
    Deze week hoor ik welk schema. Ben benieuwd of ze in het schema rekening gaan houden met deze belachelijke FSH-waarde.

8. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    zuilichem
    @sas: fijn dat het zo snel gaat, toch? En zelf ana de bel trekken als het jullie niet zint omtrend FSH-waarde.

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sas, dat is lekker snel!
    Zin in?

Sil, BT is beginseltoestemming.
    Dat heb je nodig om te mogen adopteren en je aan te melden bij een stichting die kan bemiddelen in de adoptie.

Fijn dat alles goed is!

10. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Glitterende Klingel van ons...
    Hiep hiep hoera!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciglitterd met je verjaardag :D

Geniet er van meis :D

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki wauw dus de toestemming en goedkeuring hebben jullie binnen ;)
    Nu op de wachtlijst bij een stichting..
    wat zijn nu jullie plannen en dromen omtrent het daadwerkelijk adopteren nu jullie in oooh zo blijde verwachting zijn?
    Hebben jullie het wel al gemeld bij de raad of toch nog stil gehouden vanwege de angst dat.... WAT NATUURLIJK gewoon allemaal goed blijft gaan en uitgroeid tot een mooie sikenguusbeeb ;)

heb je al wat klachten of nog steeds heerlijk klachtenvrij?
    ik werd echt strontziek van de geur van de viskramen op de markt hihihii maar verder ging het wel goed eigenlijk qua klachten ;)

12. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Sil, nog geen toestemming.
    De raad heeft een positief advies uitgebracht in het gezinsrapport en dit moet dus nu door de rechter worden beoordeeld en goedgekeurd.
    Pas als dit bij de rechter bekrachtigd is hebben we beginseltoestemming ;)
    Dat duurt dus nog 2-3 weken.

En nee, uiteraard nog niets gemeld, want je mag niet verder in het adoptietraject als je nog in de MMM zit, laat staan zwanger bent.
    Tot en met de VIA mag, maar verder niet.
    We houden het dus nog even geheim :)
    Want ze willen het liefst dat er een jaar tussen het einde van de MMM zit en het adoptietraject.
    Wij hebben gezegd dat onze laatste behandeling in april was en dat was ok, omdat we het goed konden verwoorden.

Maar mocht alles goed gaan dan moeten we sowieso het gezinsonderzoek opnieuw in indien we als tweede kindje een adoptiekindje willen.
    Want onze gezinssamenstelling is dan gewijzigd.

Adoptie lijkt ons nog steeds heel erg mooi.
    En mocht nu alles goed gaan en mocht er geen tweede biologisch kindje komen dan zouden we graag een adoptie brusje willen.

Hier nagenoeg geen kwaaltjes.
    Heb alleen heel veel last van pukkels, maar dat boeit me echt niets ;):D

13. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Bring on the PUKKELS :D:D:D

14. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *zucht* Net een mail gekregen van een vriendin dat ze voor een kindje gaan, dat terwijl ze eerder nooit de kriebels had, nu zijn ze er actief mee bezig.

Ik schaam me diep :) maar mijn allereerste gedachte was 'daar gaan we weer, weer iemand die mij in gaat halen, weer iemand die straks lekker zwanger is en een kindje krijgt terwijl wij nog steeds met lege handen staan'.
    Het voelt op de een of andere manier als een strijd, zoiets van maar ik moet/wil eerder dan haar zwanger zijn...nu zijn wij een keer aan de beurt.

Ohhh, ik wil helemaal niet zo denken :), gun nl iedereen een kindje, maar ik wil ook zo graag....

@Sikki, wat fijn van positief advies van de Raad.
    Ik vind het een mooi gebaar dat jullie open blijven staan om eventueel in de toekomst een adoptiekindje een warm huisje te willen geven.

@Sas, lekker dat jullie al snel mogen beginnen. Ben je er weer klaar voor en heb je er zin in?

Oh Sikki, ik verwacht/hoop dat de ongi dit weekend begint. En hopelijk is er dan een plekje vrij voor ons in het drukke VU.

@Annedore, is er al een werpdatum bekent?

Knuffel voor iedereen :)

15. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Emma, daar hoef je je echt niet voor te schamen!!!

Ik weet nog zo goed dat mijn beste vriendin vorig jaar ineens vertelde dat zij toch ook een kindje wilden (na jaren gezegd te hebben het nooit te willen).
    Ik ben er echt even goed ziek van geweest.
    En toen ze daadwerkelijk zwanger bleek, nou ja, dat weet je wel wat dat met me heeft gedaan :)

Dikke knuffel voor jou!!!
    En je hart ook hier luchten he!
    Er zijn er genoeg die weten hoe het voelt.

Maar om even op positieve dingen te richten.
    Dik weekend hopelijk ongi!!!
    En dan is er uiteraard een plekje voor jou vrij. Dat MOET!

16. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Even een snelle ego-update (sorry :))

We zijn een beetje teleurgesteld door gyn. Vorige week zei hij dat we vandaag inleidingdatum zouden prikken.
    Vandaag zag ie daar eigenlijk geen reden meer toe :(
    Dus er staat weer gewoon een afspraak voor maandag ;)

17. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

19 nov 2008
    9.472
    422
    83
    @ Annedore, is er misschien al iets gaande dan in je buik? Dat hij er daarom geen reden toe ziet, omdat hij verwacht dat Annedorebeeb zich zelf snel meldt?

@ Emma, zeker niet voor schamen! Ik herken je gevoel volledig en ook dat gevoel van strijd. Dat heb ik ook heel erg. Mag ik dan nergens een keer de eerste zijn? :(
    Ik eigen familie was zus al lang voor mijn kinderwens mama, maar in schoonfamilie ben ik dankzij zwager ook niet de eerste, in vriendengroep ook al lang niet meer (zelfs de laatste) en in vriendinnengroep ben ik hopelijk dan wel echt de eerste. Een vriendin uit die groep gaat volgend jaar trouwen en het strijdgevoel begint voor mij nu dus al. Stom hè ;) Misschien wil ze wel helemaal nog geen kindje, maar toch ben ik bang dat ook zij eerder gaat zijn dan ik.

@ ICSI, ja ik heb er zin in :) Ik ben er, ondanks crisis met Sasman, helemaal klaar voor! Ik wil wel even goed vragen naar FSH-waarde en schema.
    Verder heb ik vandaag de adoptiestichting gebeld en we zijn in februari aan de beurt voor de VIA. Komt perfect uit :D

18. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hai lieve meiden!!!

Als eerste KLINGEL!!! VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART MET JE VERJAARDAG!!!! Dat je maar een grote meid mag worden!!!!:D

Anne, gadverdarrie! Wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat je het fijn vindt dat je een datum hebt om naar toe te leven en dan zo ineens is het weer afwachten wanneer, hoe of wat!!!!

Sil, pas je goed op jezelf meid!!!! En op tijd aan de bel trekken als er wat vreemds is he!!

Sas, wat een tegenslag zeg!!! Ben stiekem een beetje kwijt wat een verhoogde fsh-waarde ook alweer inhoud, maar het is wel een rotuitslag! En dat jullie daardoor die proef mislopen is ook erg kl*ten!
    Wat naar dat sasman je zo gekwetst heeft...soms zijn ze zo lomp he! Hoop dat het snel weer goed komt meisie!
    En VIA straks, spannend hoor!!!!

BM, snap zorgen om je lijffie en hoop echt dat die tabletten goed gaan doen!!! Als ik zo de foto's zie heb je al geen grammetje vet teveel op je lichaam, dus verder afvallen moet ook nie! Goed dat je het meteen hebt laten checken!!!

Sik, wow, wat fijn dat ze/hij zo over jullie dacht! Lijkt me heel speciaal dat andere mensen zien hoe sterk jullie relatie is! En, als je zoveel samen hebt doorstaan en ook goed hebt doorstaan, dan heeft die man/vrouw dat goed gezien, want jullie zijn een topstel!
    En dan ook nog voor 2 kindjes! Wow!
    Maar...eerst een lief klein biologisch mupske voor jullie zelf!!!

Emma, lieverd! Dat gevoel kennen we echt allemaal! Maak je er niet te druk om! Het voelt ook als een strijd! Een strijd tegen jezelf en een strijd tegen anderen...
    Je bent altijd bezig met wie de volgende zou zijn die je 'voorpiept' .... Knuffel voor jou!!!

Sik, pukkels ja!? Haha, dat zou ook echt laatste zijn waar ik me druk om zou maken! :D
    Willen jullie trouwens weten wat het wordt?! En mogen wij het ook weten?!

Wij zijn daar nog niet uit nl...ik wil het dit keer (echt) niet weten en manlief weer wel...Het lijkt mij zo leuk om beide een keer meegemaakt te hebben! Maar goed, we hebben nog even de tijd om die discussie te voeren!:D

Ladyz, hoe gaat het bij jou!? Wanneer moet je weer prikken oid?! En verhaal op facebook, wat is er aan de hand dan?! (als je nie wil zeggen snap ik ook)

Taaltje, hoest met jou en de meiden!?!

Alex, Nu heb ik jou verschrikkelijk vast he! En mocht je bollen nodig hebben, ik heb weer genoeg:D!!

Klingeltje, hoe gaat het met bloempje?! Wil ze ook de hele dag alleen maar aan je handen stappen?! S.iem wordt echt boos als je hem neerzet, haha! Die wil niks liever, maarja, mama krijgt op een gegeven moment ook last van haar rug!!!

*schuift nog wat koekjes en warme chocomelk bij Bright naar binnen*

Natas, zwaai!!! Ben ff kwijt wat je ook alweer geschreven hebt als laatst, maar ben jou nie vergeten;)

Lauwtje, hoe gaat het daar?!? Al wat oefenweeën oid?!? Of krijgen we straks ineens buddynieuws?!?

Marjah, zwaai!!!

pppfff...heb echt het gevoel dat ik wel iemand vergeet!!!
    Mea culpa, mocht het zo zijn!!!!

Ik ga bankhangen, zwaar druk dagje gehad vandaag!

SMAK

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Sikki, goeso van bijna-BT :)
    en van de pukkels :D

Klingel: gefeliciflapperd :)
    zo, je hebt er weer een jaartje op opzitten :D
    Ik hoop op een glittertastische verjaardag :D

Sas: k** van FSH en studie :(

Anne: kl*** arts :(. Niet ja zeggen en nee doen :(

natascha: succes bij de dokter

@hier: vrijdag ontdooien en zaterdag alweer teepee van onze 7-celligen:D
    Had vandaag mijn niet zo favoriete arts als echo-miep, die ik van de week dus als vaste arts gedumpt had (we hebben nu een andere :)). Ze was poeslief, maar ik vertrouw haar niet zo.

Verder: druuuuuuuuuuuuk!
    PFFFFFF ik heb het gevoel dat ik alleen maar moet rennen op werk en van leuke dingen naar andere leuke dingen.
    Ow ja... nog een infuussysteem scoren voor de (jawel!!!) intralipid :D

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Sik wow wat klinkt dat goed. Op naar de BT. Zij heeft goed gezien wat we allang wisten. Dat jullie de perfecte papa en mama zijn samen en zoveel liefde hebben te geven dat jullie openstaan voor elk kind.
    Maar nu eerst jullie eigen sikkimeisje!

Emma ik word verdrietig van je berichtje. En die van Sas. Je hoeft je niet te schamen lieverd. We kennen de pijn, het vechten. Je gevoelens zijn menselijk meis. Erkennen dat je ze hebt is juist knap. Dikke knuf!
    Enne je avatar is mooi!

Sil gelukkig niks engs! Hoe is t met de baksels.

Anne nogmaals knuf meis. Ontzettend mok van die dokter :( :(. Hoop dat afspraak volgende gewoon niet nodig is en dat je knulletje er is.

Sas "fijn" dat je ondanks crisis ook zin in hebt! Hoop dat fsh volgendecyclus lager is. En 3x scheepsrecht! Moet!

Marjah spannend weer zeg. Hoop dat ze beide goed ontdooien. Jij dus ook sojainfuusje??

Loesie daar ben je. Gaat alles goed? Hoe voel je je? Hihi thanks voor de bollekes hahaha. Ik heb zelf nog vijf dozen dus voorlopig genoeg...maar ik weet je te vinden ;)

Deel Deze Pagina