Wat is het toch fijn om hier alles kwijt te kunnen en dat jullie het zo goed begrijpen...ILYA Sas, herkenbaar dat gevoel dat je overal de laatste lijkt te zijn. Hier ook zo. Op m'n werk hadden ze een 2-tal jaar geleden een pooltje wie de volgende zwangere zou zijn. Bijna iedereen gokte op mij, maar echt iedereen is me voorgegaan, ik ben echt de laatste van het bedrijf . Ach ja, en bij vrienden zijn wij ook al lang niet meer de eersten, eerder de laatsten @Sas, kan me wel voorstellen dat je er zin in hebt, jullie hebben zolang moeten wachten. @Annedore, wa's dat nou . Beetje jammer dat ze iets zeggen en er dan uiteindelijk weer vanaf wijken. Maar wat is de reden dat gyn er nu vanaf ziet? En wat is je eigen gevoel erbij? @Natas, succes morgen bij de dokter! @Loesie, hoes't met jou? Hoe voel je je? @Marjah, SPANNEND weer zaterdag TP!!! Heerlijk die afleiding die je nu hebt . @Klingel, lekker van je verjaardag aan het genieten?
@Alex, hoes't met jou meis? Hoe voel je je, nog steeds zo'n hoofdpijn? Morgen FM toch? Spannend weer! Ik duim/fik/klaver en heb je nog stevig vast hoor
Hoofdpijn is een stuk minder gelukkig Jaa spannend! Ben benieuwd en ergens een beetje bang dat er weinig groeit.. Verder voel ik me goed, mijn buik voel ik wel en is opgeblazen. Eerst nog ff werken en dan haalt mijn moeder mij op en dan door naar Geertgen. Alexman kon niet mee maar vind ik niet zo erg. Als ie r maar bij de punctie is. Ja ik had gezien dat t een vergeetmenietje was....mooi maar ook beetje verdrietig . Ik hoop met heel mijn hart dat je niet vergeten wordt lieve emma!
Ik had net mijn bericht aangepast . Had deze avatar in eerste instantie gekozen omdat ik hem mooi vond. Tot ik zag dat het een vergeetmenietje is, vond het wel toevallig . Dat we inderdaad maar niet worden vergeten door de ooievaar...maar ook Sas, Marjah, Ieoor, Bright, LadyZ en jij mogen niet worden vergeten .
ff mokken: mijn intralipid prikker heeft zich terug getrokken hoe krijg ik dat spul nou mijn lijf in? De huisarts is niet zo happig om mij te helpen... prednison kreeg ik zo, maar bloedafnames (immunologisch/schildklier/vitamines) nou nee liever niet en een bekkenfoto ivm jarenlange pijn was eigenlijk te gek voor woorden. Kreeg een opmerking over de telefoon van de huisarts dat het allemaal wel erg zweverig werd. Zucht, en nu?
Dan komt het goed met mijn avatar...das de goeie ooievaar. Ik hoop dat alle wensmamas op welke manier dan ook mama mogen worden. En nu ga ik naar bed heen... Van vijf uur vannacht tot half negen geslapen en morgen wekkertje om half zes. Tot kwart over twee werken en half vier de echooo....eierdoosje turen..
@Marjah, SHIT, MOK, KLOTE van terugtrekken infuusprikker. En ook stomme rot opmerking van huisarts met z'n zweverig worden :x. Snapt er blijkbaar geen klap van! Heb je niet nog iemand in je omgeving die infusen kan/mag prikken? Of kent iemand via via niet een infuusprikker? Mijn zus is arts, zou het haar best willen vragen, maar weet natuurlijk niet of ze het wil doen . Knuffel op mok...
Wat een lieve, meelevende reacties op inleiddomper van gister Baby zou erg aan de grote kant zijn/worden met 40 weken, maar gister was ie helemaal niet zo veel gegroeid in vergelijking met 8 dagen daarvoor. Nog steeds hetzelfde geschatte gewicht, dus we konden het nog wel even aankijken. Nou ja, dat snap ik helemaal. Inleiden doe je niet voor de lol. Alleen omdat hij het wel gezegd had, had ik me er heel erg op ingesteld. En het komt mij ook wel goed uit, aangezien ik niet eens meer zelf de honden kan uitlaten Ik hoef niet ingeleid te worden vanwege mijn eigen ongemak, maar dat de gyn een andere reden zag om in te leiden, dat kwam mij heel goed uit On top of all: 2 katten die niet meer willen eten. De ene sinds zondag en de andere sinds maandag. Met de ene gister bij DA geweest. Kerngezond bevonden Medicijnen tegen misselijkheid mee. Gister heeeeeel klein beetje gegeten. Waarschijnlijk morgen ook nog met andere kat naar DA. Die is overigens ook nog helemaal zijn vrolijke zelf, wil alleen niet eten En met de hond zijn we maandag bij DA geweest. Die heeft een ontstoken oog. Gaat wel lekker hier En hoe is het in het babyrinth? Niet alles blijft goed in hoofdje plakken momenteel.... TP van Marjah komt weer dichtbij? Kunnen we weer volop in de meeleef modus!!! Wel klote van afhakende prikker Alex vandaag weer eitjes tellen! Ik hoop dat je zo'n grote vierkante eierdoos nodig hebt voor de oogst Sas&Emma: een heel dikke knuffel voor jullie. Ik voel met jullie mee. En ik herken het gevoel dat anderen 'voordringen' zo! Toen mijn vriendin in 1 x zwanger werd, terwijl wij al 3,5 jaar bezig waren, heb ik het ook zo aan haar uitgelegd. Alsof wij al jaren in de wachtrij stonden en er aan alle kanten om ons heen mensen voor gingen Ik hoop dat jullie allebei, ondanks alles, nog genoeg hoop hebben om te kunnen geloven dat jullie beurt op een dag komt! (ook al is niks zeker, dat weet ik....maar hoop doet leven, toch?) Trouwens over zwanger zijn na MMM. Ik vind het moeilijk hoor. Soms loop ik te stralen met mijn dikke buik met belletje erop en ben ik zo trots! Maar er zijn ook heel veel dagen dat ik me ZO bewust ben van de stellen die ik op straat kan tegenkomen die zich zo voelen zoals ik me jaren heb gevoeld Die de aanblik van mijn zwangere buik niet trekken. Voor wie mijn geluk een extra confrontatie met hun verdriet is. Op die dagen zou ik mijn buik het liefst even verstoppen. Maar dat gaat echt niet Gisteren waren we dus op de poli. Maar (hoe onmenselijk! :x) op de poli voor blije, zwangere vrouwen is dus ook de poli voor niet blije, nog steeds niet zwangere vrouwen; de fertiliteitspoli. Stond ik gister dus even naast mijn man te wachten. Aait mijn man me ineens over mijn bolle buik. Heel lief van hem. Maar ik voelde me zo ongemakkelijk naar de mensen die daar voor de fertiliteitspoli zaten Nou, ik ga maar eens wat eten. Maag rommelt. Fijne dag!
Meiden, even mijn gal spuwen :x:x:x:x:x Vandaag naar zkh, en we hadden een hele lieve dermatoloog. Maar het begon al toen ze vroeg of wij de foto's bij hadden die vorige week door de huisarts gemaakt zijn omdat de plekjes er nu minder heftig uitzien. Wij zeiden in koor; nee die zijn al doorgefaxed door de huisarts en mijn man heeft daar gister nog een keer extra voor naar huisarts gebeld of dat gebeurd was. Toen zei de assistente; ja meneer, dat is geregeld. de huisarts heeft de foto's doorgestuurd. Ik dus meteen gebeld naar de huisartspraktijk en gezegd dat ik het mailadres van de dermatoloog had en dat ik wilde dat ze nu gefaxed werden zodat er actie kon worden ondernomen. Zegt ze; sorry maar die staan nog op het apparaat van de huisarts en die is pas vanmiddag weer aanwezig. Nou , echt........ik plofte nog net niet uit mijn vel. Dermatoloog bleef heel vriendelijk en zei meteen; als ik de foto's vanmiddag nog heb bel ik meteen naar jullie wat we eraan gaan doen en heb ik ze niet meer vanmiddag op tijd, dan bel ik je morgen om 9 uur. Ook heeft ze in het dossier genoteerd dat, als de plekjes terug komen, we meteen dezelfde dag langs mogen komen als 'spoedje'. Heel fijn dat ze zo behulpzaam was maar mijn man en ik zaten ons in de auto echt op te vreten. Hij gaat trouwens vandaag nog naar huisarts bellen want hij vond het echt bezopen, zeker omdat hij gister nog heeft gebeld om alles na te checken. En hij is in dat soort telefoontjes ook beter omdat hij op een rustige manier toch heel direct kan zeggen waar het op staat en dan ook op alles een antwoord heeft. Als ik ga bellen als ik boos ben, vergeet ik meestal de helft Dus nu weer thuis en niets wijzer..... Zo, nu ben ik het even kwijt en kan ik toch nog gaan genieten van mijn vrije dag! Stomme drol en stelletje dozen van huisarts en assistenten
Haha Sil, k'heb nu weer een andere uitgezocht Ik liet die vergeetmenietje-avatar aan Emmaman zien en hij vond het idee erachter té dramatisch . Zette mij weer aan het denken en met stilte op het werk nu op zoek naar een leuke nieuwe avatar. Hij zal dus nog wel een aantal keer veranderen
Even een zwaai voor alle lieve meisjes en een knuf voor iedereen die het nodig heeft!! Woensdag is, na het zwemmen met Gerodi, altijd mij nationale opruim/ schoonmaakdag.... Later meer!!!!!
annedore ik begrijp je volkomen het gevoel van mm blijft voor altijd bij je en je weet heel goed wat die mensen voelen als ze naar je kijken ik kijk ook altijd naar zwangere vrouwen en hoop dat ik ook zo hoog zwanger mag rondlopen. jij moet je nu lekker ontspannen meid het zijn de laatste loodjes xxx
Oja, er vroeg iemand (Alex?) wat mijn berichtje op fb betekende... Mijn vriendinnetje die al ZOVEEL! vreselijke dingen heeft meegemaakt moet nu afscheid nemen van dr mama.... Na borstkanker heeft ze leukemie gekregen, toen zo'n stamcellenbehandeling gehad (echt TE zwaar) maar helaas heeft het niet mogen baten, de leukemie is terug en mama is dus uitbehandeld.......
Oh wat ontzettend erg Lady. wat ontzettend hard en zwaar voor je vriendin en haar moeder en ook voor jou als vriendin van... een dikke knuffel lieverd