klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Heb bij geertgen een intake gepland op 8 nov.

Het dilemma is dus nog steeds: aanmelden bij eerst volgende menstruatie bij eigen zh. Dan kan ik me misschien wel meteen aanmelden, maar daar volgen ze een lang protocol. Dus dan duurt het vanaf aanmelding tot resultaat zo'n 9 weken. Weten we of het gelukt is zo rond half december.

Of we wachten op geertgen. Met een beetje geluk komen we dan ook half december uit. Met pech half januari. Dus misschien valt de vertraging eigenlijk wel mee... Toch vind ik het moeilijk :(

Vind het wel onwijs lief dat jullie zo meedenken terwijl ik hier helemaal niet thuis hoor..!

2. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hallo!!

Bright, blijf jij maar lekker even in je holletje, wij schuiven af en toe wel een warme choco met slagroom naar binnen.

Alex: hoera voor goeie nacht!!!

Sil: super power mommy woman, jij SPMW!! whahahaha

Milla: sorry ik kan je echt niet helpen... heb er 0,0 ervaring mee, maar zo te lezen zijn er genoeg die je tips en trucs kunnen geven! Heel veel succes!!

Loesie: heb jij je onzichtbaarheidsmantel van Harry Potter al aan?

Natas: mmmm wat is je gevoel nu? Denk je dat het een muggebult was, of voel je je afgescheept??

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Zorra, hoe gaat het met jou meisje?
    Met hart en hoofdje?
    En Zorralijfje?

Milla, ik snap heel goed dat je het liefst gelijk door wilt.
    Dat wilde (en deed ;)) ik ook altijd.
    Maar als je bij het Geertgen snel na je intake van start kunt, in het korte protocol dan verlies je dus waarschijnlijk geen tijd in vergelijking met Nijmegen.
    Dan is het misschien toch de moeite waard om te wachten.
    En het is natuurlijk heel fijn zijn als er embryo's ingevroren worden.
    En die kans is groter bij Geertgen dan in Nijmegen.
    En dat zit een stuk lekkerder in de wachtweken straks.

Rationeel is het natuurlijk veel makkelijker, maar ik denk dat ik zou wachten.
    Voordat wij onze intake in Gent hadden, hadden we ook gezegd dat we tussendoor nog een poging in DD zouden doen.
    Maar na de intake voelden we ons zo goed bij Gent, dat we dus alsnog gewacht hebben.
    En met resultaat!

Ik hoop dat jullie je ook zo goed bij het Geertgen gaan voelen!

Lauwtje, haaaaaai!
    Ik zie je onderin bungelen.
    Weet je wel dat je MP hebt???
    Jij hoogzwanger, bijna werpklaar meisje!

4. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Haaiiii!!

Vanuit hier een dikke verwaarloossmak!

En een heule dikke knuffel voor wie hem ook maar kan gebruiken!

Goed idee van club. Ik ben ook lid nu, cool he? :cool:

Smakkerdesmak!

5. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Sik: ja, we gaan gewoon door... onkruid vergaat niet hahahaha. Enige is dat mijn buik dus echt heel dik blijft, ik lijk (zonder dollen) wel 20 weken zwanger en ben van mezelf niet echt heel dik, dus iedereen denkt dat ik zwanger ben.... Snap er niks van dat het niet dunner wordt...

Lau: tof toch dat je als hoogzwangere lid geworden bent van een club! whahahahaha

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland

Hey mede-op-het-eind-lopende-zwangere! :p
    Ik dacht dat je een geboorteberichtje had geplaatst :D
    Nog niet dus....jammer. Rommelt het wel al?

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Haai Anne, idd de mede hoogzwangere :D
    Voor jou geldt natuurlijk dezelfde MP!
    Maar daar voldoe je gelukkig keurig aan tot nu toe ;)

Lid van DE club...
    Hmmmmm, tis maar hoe je het opvat ;)

Zorra, echt zo'n dikke buik lieverd.
    Zorralijf dan toch aardig van slag.
    Ik word er ook zo verdrietig van als je er aan denkt hoe lang jij nu ook al zo rondloopt.
    Het is alweer ruim 2 maanden na de eerste echo :(

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Ladyz, heb je binnenkort nog een keer controle of iets? Is toch raar dat je buik zo opgezet is. Getsiederrie zeg, wanneer houdt dat geouwehoer nou eens op! Mok! Knufje!

Annedore, whaha neee nog geen beebje hier. Bij jou ook nog niet zo te zien! :D ik had vannacht/vandaag in gedachten. T was ook volle maan toch? Maar onze frits is net zo eigenwijs als zn vader en zit volgens mij nog wel lekker. Mn zusje gaat zaterdag een weekje naar turkije, dus dat wordt nog spannend!
    Rommelt wel wat hier en daar maar het echte werk laat nog even op zich wachten denk ik..

En jij ook al aan het rommelen?
    Kloterig van gyn om je eerst lekker te maken met datum voor werp en dan toch niet doen. knufje daarvoor!

9. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Woww pukkeligesik! Morgen alweer 8wk!!!

10. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Oh gut Sikki....klein jankje hier omdat IK(!) MP heb :) Hoe is het mogelijk?
    Over 30 weken heb jij MP, moet voor jou dan wel nognognognog bijzonderder zijn! :)

@Lauwtje: Hier hele dag ongizeur in rug en harde buiken met onaangenaam gevoel. Maar ja....wat zou die baby zich daar van aantrekken? :p Zal ik de mijne ook maar Frits noemen? :D Is net zo eigenwijs als de jouwe!
    Maar andere kant: blijkbaar zorgen we goed voor ze :)
    Idd wel spannend met zussie een weekje uit land. In dat geval hoop ik dat beeb of NU komt of nog even blijf zitten tot zuslief terug is. Lijkt me wel leuk voor jullie.

11. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Volgende week maandag WEER eens vragen hoe dat kan.. maar hij is echt heel dik...

Posi test was 14 juli... bijna 3 maanden geleden..pfffft

12. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Duurt echt lang he :( Lijkt me echt pijnlijk om in deze situatie zo'n buik te hebben :( Knuffel!

13. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Huiltje voor lady z. Ik vind het zo oneerlijk deze hele nasleep. Een bolle buik die leeg is :(.
    Dikke knuf lieverd.

Jaaaa anne en lauwtje, MP! Spannend!

14. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Zouden jullie het vervelend vinden als ik hier een poosje mee blijf lezen? Ik merk dat ik wat ervaring betreft in de bus waar ik schrijf de aansluiting mis. Het is 'fijn' om onder gelijkgestemden te zijn/ mee te lezen.

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Milla snap dat je alles onderzoekt
    Bij geertgen is ruimte voor JOU. Ik wilde heel graag kort protocol en ander hormoon en dat kon.
    En kijk nu wrs maandag punctie dan heb ik dus maar twee weken gespoten vanaf punctie!
    Sterkte en succes meis.

16. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Wat spannend! Weet jij hoe het zit met het invriezen in geertgen? Vriest duseeldorf in of geertgen zelf? Ik zou dat dus heel graag in dusseldorf willen. Maar enorm bedankt voor jouw tip nog, want ik wist helemaal niet dat geertgen samenwerkte met dusseldorf. Geertgen is hier vlakbij en mijn zorgverz heeft een contract bij ze, dus twee vliegen in 1 klap. Heb jij ook bepaalde ervaringen met artsen daar? Ik heb een intake bij dokter Kuipers.

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    OHHHHHHHH:D
    Maar zit zij nu niet bij het linksdraaiend kantklossen???

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wees welkom Milla :)

Hier trouwens een ex-Geertgen klant. Maar heb geen ervaring met IVF (gelukkig). Wel met bijna alle artsen :) Dr. K is een aardige vrouw, komt soms alleen een beetje verward over of zo ;) Maar ik ben tevreden over haar en ook over dr. W, dr. C, dr. R en dr. M :)

19. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieve milla wees welkom
    Als je kling gewend bent komt t goed :D.

Om te antwoorden op je vragen.

Punctie is in geertgen, zaad is al in eerder stadium afgeleverd en gaat ingevroren samen met de verse eicellen naar dusseldorf met speciaal transport.
    Ik maakte me wat zorgen om het zaad en invriezen wat betreft kwaliteit maar ze hadden al een preofontdooiing gedaan met het ingevroren zaad van alexman en daar zaten in ieder geval 10.000 goede zaadcellen in.
    In dusseldorf passen ze eigenlijk altijd ICSItoe gaf de arts me gisteren aan.
    Afhankelijk van hoeveel je geteepeet wil hebben worden er twee of drie embryos apart gehouden voor de verse tp, de overige die bevrucht zijn worden in het lab in dusseldorf meteen ingevroren en de cryos komen samen met de verse embryos terug naar geertgen, waar de cryos vervolgens bewaard worden.

Ik heb tot nu toe dr M., dr C, Dr. B en dr K. Gezien. Vond ze allemaal erg aardig en prettig in de omgang. Dr K had ik bij mijn uitgangsecho dus maar heel kort gezien. Had gister dokter C en die vond ik erg prettig.

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Kling zit toch in de cursus hoe hou ik mijn vingerplant tevreden....

Deel Deze Pagina