Iemand antwoord op mijn vraag?? is er een sprongetje rond de 12 13 maanden? word helemaal gek van Sanne..elke 45 minuten huilt ze, elke vreemde persoon huilt ze elk hard geluid huilt ze als mathijs tegen haar roept huilt ze.... snap er werkelijk waar niks van!!!!
Heel lieverds.. Even een hele oprechte knuffel van mij.. Het gaat hier even niet zo lekker. Kom niet aan zp toe. Later vandaag misschien meer, ben thuis gebleven vandaag, maar eerst even langs cb. Knuffel
Blijmeisje, och gossie rustig aan he meis!!! Silvia, oh jee Sanne last van sprongetjes? Lady Z, hahaha als BMS maar niet verkouden is hihihihi. Wat spannend morgen bellen voor ontdooiing!!! Maartje, lekker VERLOF!!!!!!!!! GENIETEN!!!!!!!! Taliaa, jeetje wat een verhaal zeg. Kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Nynke, lekker genoten dus! Alex, gelukkig dat het weer wat beter gaat. Voorzichtig hoor!!!! Jij ook genoten van de vrije dagen, echt heerlijk he? Kom nog eens een Sabrien update doen : Vandaag op controle bij gyn geweest, hartje gehoord . Baarmoeder gevoeld en alles was prima. Was nu zelfs 2,5 kg bijgekomen dat je daar blij mee kunt zijn zeg. Heb al 1,5 week niet meer gespuugd, durf het nog niet van de daken te schreeuwen. Soms nog wel een beetje missel maar STUKKEN beter. JOEPIE.. Verder genieten we enorm van alles wat er op ons afkomt en hebben we in het weekend de bestelde kinderwagen opgehaald en zijn we druk bezig met het shoppen voor de babykamer. Laminaat is al in huis en deze week nog spullen halen voor het plafond en dan klussen maar!!!! Heb trouwens bij het ophalen van de kinderwagen en maxi cosi in de winkel staan te janken , kon niet meer stoppen..... vond het zo emotioneel heb midden in de zaak mijn zonnebril maar op gedaan . Schaamde me kapot. Zo weten jullie ook weer een beetje hoe het met mij gaat, ben na een paar heerlijke vrije zonnige dagen ook weer aan het werk!! Kus voor iedereen!!!!!!!
@Silvia: ik heb mijn boek uitgeleend, maar ik meen inderdaad dat Siem en Femke dat allebei ook rond 12/13 maanden hadden. Succes er mee. @Blijmeis: knuff! @all: knuff voor de moeilijke tijden hier in het rinth.......
BM: digi knuffel voor jou, rustig aan meisie! Sabrien: super voor niet meer gespuugt en spulletjes opgehaald!!!
Haaaaaai schatties! Alex heeft heul goed geslapen en voel me beter..geen hoofdpijn nu... *kloptaf* En voordat we hier aan een poging beginnen hier nog eerst ff kilootjes dr af dus vanaf morgen ga ik dr echt voor... 20 kilo is t doel! En maar meteen gebeld voor intakeafspraak alvast...spannend! @ taaltje wie gehts schatzi? @klingelingetje hoe was chiro? @ ladyz zzzzzzzzzzpannend! Knuf op snot..beter snotneus dan baarmoedersnot....hoop op dikker nestellaagje. @ liefblijmeis dikke pletknuf voor jou @ sabrien wat heerlijk om je update te lezen! Whoei voor spulletjes...kan me voorstellen emo. Zo fijn minder spuug en missel. Welke wagen heb je? @juud geen dank!
Hey lieve meisjes, @Alexandra, Wat fijn dat hoofdpijn weg is. Gelukkig maar. Hoest met knie en spierpijn verder? En wat een lieve foto van slapend meisje!!! @Taliaatje, Genoten van je vakantie?? Waren jullie zo dichtbij dat manlief met Elize naar huis kon? @BM, Hoe was het bij CB? Al meer duidelijkheid? @Klingeldingel, SMAK OP DIEN WANKIE!! @Maartje, WOOOII voor lekker gezellig weekend!! @Juud, Heb gesponsord @Sabrien, Wat fijn dat je minder misselijk bent lieverd. En allemaal al spulletjes gekocht?? HEerlijk. @Emma, Nog maar een paar dagen en dan.... @Sil, JEP SPRONGETJE!!! Succes lieverd. @LadyZ, Morgen TP morgen TP morgen TP morgen TP!!! Ik klaverdeklaver. @de rest Hoe is het met jullie?? @hier, Juweeltje onder de rode bultjes. Ik vermoed waterpokken..... zal mij benieuwen. Hebben afspraak in ziekenhuis niet kunnen vervroegen. Dus nu Martini gebeld en daar kunnen we 8 juli terecht. Toch nog 3-4 weken eerder. Dus dan daar maar heen. Aanstaande vrijdag dan weer naar het UMCG voor gesprek over cryo TP. En dan denk ik in cyclus van augustus een TP. SIN IN!! SMAK OP JOEN WANKIES
@ bright...spierpijn en knie met de dag minder, gelukkig maar.. Fijn toch nog vroeger terecht in het martini... He nee toch juweeltje bultjes? Hier waren het echt blaasjes toen ze ze kreeg.. Enne spannend ook weer.....voor jou ook klavertjesplanten! En alvast veel succes morgen! Ik denk wij in september voor icsi-4......
@Alex, Wat fijn dat spierkniepijn minder wordt!! En in september waarschijnlijk nog 1 poging?? Ik klaverdeklaver lieverd!!! SMAK
Thanks lieve Bright! Enne trusten voor alle meisjes! Morgen weer werken na vijf dagen vrij...blegh ff geen zin in nog
@Blijmeisje: hele dikke (((((knuff))))) voor jou. @LadyZ: ik klaver voor een mooie tp morgen. Sorry lieve schatten ik heb een kl*te dag achter de rug. Vanochtend druk met opruimen en dieren halen en vanmiddag kwam ik er achter dat de hond vlooien had. Alles gezogen,gedweild en gewassen. Tijdens het douchen van de hond kreeg hij ook nog eens een aanval van 15 minuten. Gelukkig lijkt alles weer onder controle nu. Vanavond heb ik manlief geholpen met het plaatsen een nieuwe voorruit in de auto. Nu dus helemaal moe en bekaf. Tussen alle bedrijven door heb ik ook nog eens 1000foto's op pc,dvd en harde schijf gezet. Hopelijk morgen meer maar durf niets te beloven
@nynke SMAK voor jouw drukke dag! ik verwacht wel pics op hyves van mickey mouse etc! was het druk in ed? @alex, wahaha ontdooievaar!!! werkze, lastig he weer opstarten!!! draai jij alleen nachten in het weekend eigenlijk? hoe doe jij het met opvang *wilheelgraagterugnaarziekenhuisnamelijk,thuiszorgiseerstestap* @sas, hoe gaat t bijnaachterbuurvrouw?? @ll, mag ik even zeggen dat ik gisteren HELE lekker lasagna heb gegeten bij mijn zus (die wel culinair is, haha). gegrilde groente met ricotta/spinazie drap, jammiejammie! En dag 2 tegen de kilo's is begonnen. ben in de vakanties 5kilo aangekomen (gaat bij mij heel snel dus...) Dus nu 13 kilo te gaan!!! SMAK
Dank je wel!! De ontdooievaar heeft zn werk gedaan, nu de bms-vaar nog..... Nynke: jeetje meid, wat een dag! Hoop dat je lekker geslapen hebt. Hoe is het nu met de hond?
Liefies! Haai! Allereerst: LadyZ: KLAVERPOWERRRRRAAN!!!! Ik duim schatje! Echt wel spannend weer he? Zeker misschien omdat dit opeens zo 'snel' gaat? Ik bedoel geen hormonen spuiten enzo en daardoor misschien minder mee bezig en opeens hoppa tp! Lieve meisjes, heb hapsnap wel wat gelezen afgelopen dagen, maar als ik nu ga reageren vergeet ik 3kwart. Ik lees en leef met iedereen heel erg mee, echt. Maar even handenvol aan thuis.. Hier best beetje zorgen en stress om Mats. Heel lang verhaal maar het komt er op neer dat hij heel slecht groeit. Sinds ik aan het werk ben en hij dus uit een flesje drinkt zien we ook dat hij heel weinig drinkt. 90ml is normaal zeg maar. Daarbij ging hij opeens van 1 x in de 3/4/5 dagen poepen, wel 8 keer per dag poepen. Groen, dun en terwijl hij dronk, echt persen terwijl het heel dun is. Echt explosief. EN STINKEN!!! Brrrr... Verder minder blij, veeeeeel slapen, snipverkouden en spugen. Huilerig na de fles. Anyway gaat niet lekker hier. Ondertussen bleek meneer liever kv dan bv te hebben dus ben ik gaan afbouwen, ook om te zien wat hij nou eigenlijk binnenkrijgt. Echt te weinig blijkt. Zondag overgestapt op nutrilon pepti omdat hij toch wel wat symptomen van koemelkallergie heeft. Maandag nog op cb geweest en curve boog weer verder af Maak(te) me echt veel zorgen, ben ook thuisgebleven gister. Sinds we met de pepti zijn gestart poept hij minder en lijkt hij (ik typ dit heeeeel voorzichtig) heel langzaam wat meer te gaan drinken. Nu rond de 120 per voeding. CB maakt zich ook wel wat zorgen dus woe tel. contact met de vpk en do extra afspraak bij de arts. Hij moet echt gaan groeien nu. Nou goed. Mijn hoofd zit er nogal vol mee hoewel ik het nu weer iets mee los kan laten. Vermoeidheid helpt ook niet mee aangezien hij weer vrolijk om de 3 uur drinkt, ook snachts. Sorry moet alweer gaan, meneer is er klaar mee! DIKKE SMOK LIEFIES!
lieverd nietzoblijerd, gaat gij wederom naar cb? waarom niet naar echte kinderarts? ajb, laat je ha een verwijzing schrijven en ga naar iemand die er echt verstand van heeft. ik mag het zeggen, haha. Onze elize was zo ongelukkig en ben zo blij met onze doortastende kinderarts! Misschien is pepti niet genoeg en heeft hij nog een stapje extra nodig?? pffft meid, misschien herkent loesie nog wat hiervan?? dikke KNUFF!!! hoe voel je je onder afbouwen borstvoeding? @ladyz, thinking of joe!!