Oh ja dat verhaal van Sjors, echt tenenkrommend! Amper onderzoek gedaan, maar gyn kan wel vertellen dat ze onvruchtbaar is. Weet iemand eigenlijk waarom ze geen kinderen meer kan krijgen
Milla welkom hier meis, natuurlijk mag je hier lezen en schrijven piemelen en swaffelen, alleen niet tegen mij want je weet nooit waar je ineens een dik blauw oog van krijgt hihihihi Marjah het word nu ook weer heel spannend voor jou lieverd we hebben je allemaal vast
maarre sil: jij gaat s'avonds rond tien uur - half elf naar bed maar zegt niet meteen te gaan slapen, snap niet zo goed wat je daarmee bedoelt want dat doe ik wel altijd..... Zal wel aan mij liggen Ben in een hele slechte bui........mannejte heb geluk dat die er nu nie is anders had ik die heerlijk kunnen stalken
Glitter en Glamour? en anti-MOK ik stem voorrrrrrrrr! Ben er ook wel eens aan toe Wanneer???? zucht *kijkt schuldig om a-slap-ouwehoer-maar-ego-nego-bericht
de teller staat maar op 7... *kijkt teleurgesteld, want denkt nu dat het door mijn geouwehoer komt* Correctie het zijn er nu 9
Trouwens meiden, hier even serieus, daarna weer in antimok-stand. door teveel medicatie voor mijn schildklier was die op hol geslagen en gevolg, nog meer afgevallen. Resultaat; 1.68 m en vanavond dus 52,5 kilo. schrok best wel en baal echt gruwelijk omdat ik wel normaal eet. Nu zijn ze weer bezig om het op de rit te krijgen en dat ziet er goed uit. Maar ik ben nooit stevig geweest maar nu is het wel heel erg. mijn vraag: iemand nog tips om wat aan te komen op een normale manier? en ik weet dat dik zijn niet leuk is maar te dun is ook niks.
maar ik ga niet meteen slapen idd want ik moet eerst mn wekker op 5.30 uur zetten dan 2x dubbel checken of ik hem wel goed gezet heb, dan naar de badkamer wassen en tandenpoetsen etc plassen vooral niet vergeten ( en goed uitplassen ook anders moet ik na 2 minuten liggen in bed weer plassen ) dan naar de slaapkamer en me in bed installeren doe ik mn ogen dicht hoor ik gehuil stap ik uit bed loop naar de tweelingkamer duik in het donker op de grond al voelend naar de verloren speen. speen teruggeven aan 1 van de twee dan weer even kusjes geven en naar mn eigen bed . dan mag ik gaan liggen en hopen dat de rest van de nacht ongestoord is, maar vaak moet ik het ritueel 3x herhalen nog tot mn wekker afgaat... Dus weet niet waar jij het over had hoor maar ik heb geen tijd om te rommelen in bed
Natascha ik ben 1.68 en woog 48 kg toen ik hierheen verhuisde allemaal stress en roken :S nu 6 jaar verder en 3 kids 61 kg
sjorrie (of gelukkig) heb ik geen ervaring met rare schildklieren (behalve die van mijn moeder). *duikt niet onder, maar onder de dekens * *met mannetje wel te verstaan* *woeps, dit heb ik niet gezegd* neee.... mannetje is ziekjes en gaat slapie doen. Ik ook! Tschussss Bis Morgen (of overMorgen) Glitter-Glamour-anti-MOK! SO!
schatjes, ook ik ga afsluiten. Ga nog even wat rommelen. Slaap lekker meiden ( of zoiets, doet een schuine knipoog naar sil en marjah ) tot morguh!!
ROMMELSE!!! En ook voor Taliaa, want vanaf nu alleen nog maar posi berichtjes EN op vakantie.... = rommelen!! Sil: ik zie het al helemaal voor me. (en zo gaat het hier ook ongeveer, alleen dan geen duo spenen natuurlijk, maar Gerodi is een soort Hans Klok, dus af en toe ben ik eeuwen bezig met het zoeken naar de "verloren speen")
Seg je bent te laat om te beginnen met roken hoor.. ik was 13 en stopte 19 jaar later.... ben nu al 5 jaar rookvrij *trots* en dus ook een aantal kilo's rijker hahaha maar wat heb ik er voor terug gekregen... 3 bloedmooie kinderen een nieuwe garderobe want de oude paste niet meer een gezonde kleur op mn wangen warme handen en voeten meer conditie om te piemelen... has ik al verteld 3 bloedmooie kinderen??? Moet wel eerlijk zeggen dat mijn motieven echt waar een eerlijk waar uit geilheid waren om te stoppen met roken dus niet eens omdat ik het zelf wou en dacht dat het beter was. Maar gewoon omdat mijn vriendje (nu mn man) astma heeft en ik verliefd en heel opgewonden was van hem * waarom vertel ik dan* dat ik met mn grote mond riep, "als wij ooit gaan samenwonen stop ik met roken voor jou" en hij kwam bij mij wonen dus was ik zo stoer om dan ook te stoppen met roken ipv buiten op mn balkonnetje te roken... goed he Heeft me 6 weken nachtrust gekost en 150 euro aan de lasertherapie maar nog geen moment spijt van gehad....
Nou ja SEG mijn schouder waarom? heb ik al niet genoeg last te dragen hier als BO (klingel) Hier lichtelijk een angstaanval Ik heb Mathijs dus alleen een onderbroek aangedaan en geen luier, moet toch een keer ergens beginnen..en de tijd begint te dringen voor hem (nou ja nog een half jaartje) en dan gaat meneer naar de kleuterschool en wil ik en de juffrouw toch wel graag dat meneer naar de wc gaat ipv zijn pampers vol te poepen en plassen Dat en dat ik die eeuwige pampers ook wel helemaal zat ben hoor. kan geen pamper meer zien soms. er gaan hier zoveel pampers doorheen dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie :S