Sil: ik dacht ipv een schouderklopje...! Spannend hoor! Ja, je moet ergens beginnen... Zal vast wel goedkomen!!!
Schatjes! Net ff gedildood....eierdoosje mooi in beeld ook links godzijdank. Zeker 12 groot...morgenavond pregnyl, maandagochtend de punctie. Baarmoederslijmvlies was al mooi 13 mm! Joepie! Eigenlijk maf dat je blij bent met punctie hahaha
Hee wat een mooie score en wat spannend weer allemaal.. Ben heel benieuwd hoe de punctie gaat bij Geertgen. Heb je er al eens een gehad daar? Ik ga in elk geval enorm voor je duimen..! Hier wel voor 90% keuze Geertgen gemaakt. Of de intake moet tegenvallen natuurlijk. Vind het wel spannend allemaal..
@ ladyz stukje jouw kant op sturen is ook zo wat he...al doe ik het met alle liefde. Knuf! @ milla wordt mijn eerste punctie daar, wordt ook eerste punctie met pijnstilling. Andere puncties alleen maar diclofenac zetpilletje. Nu lekker infuusje met wat fijns er in. Had vanmorgen echt super fijne dokter! Dr R. En Dr. C zijn wel mijn favorieten, maar heb nog geen vervelende gehad alleen deze twee sprongen er wel uit. We hebben echt een heel goed en fijn gevoel bij de kliniek. Al na de intake...
wow, alex; wat een goed nieuws en toch is die punctie dan wel 'fijn'omdat je dan weer stukje dichterbij moederschap bent! @sil: jij kunt dus door de pampers het pak nie meer zien maar idd spannend....laat even weten hoe het is gegaan!!! Je moet het toch een keer gaan proberen. Vanochtend manlief zijn wekker ging af om te gaan werken en ons drolleke was ook al wakker. Dus manlief zegt, ik ga even kijken en dat nijntje-gluid-ding opdraaien en daarna door naar het werk. Maar na 5mn brak mw dus echt al de tent af dus ging moeders er maar uit en wat bleek......zat ze tot op der rug onder de poep. Ik manlief gesmst dat ik best begrijp dat noah nie meer verder wilde slapen want dat zou ik ook nie doen als ik onder de poep zou zitten. Belt die op en zegt die; heb echt niks geroken hoor en heb zelf nog wel even onder de dekens gesnuffeld........ Wat moet je daar nu mee he!!!!!
Tjonge, wat een piemelgeklets hier zeg! Whaha natas, die mannen soms ook! jij kan dus ook lekker ongegeneerd zitten ruften naast hem, ruikt ie toch niet! Alex met lekker vol eierdoosje, whoeiiiii maandag punctie! Helemaal chill met roesje! Mijn punctie is morgen een jaar geleden.. Mila, welkom! Ik heb geen ervaring met geertgen. Maar zo te zien is jullie keuze zo goed als gemaakt. Hoop op mooi plakwondertje voor jullie! Sil, oooeh spannend! Ben benieuwd, kom vast goed! Marjah, bijna teepee! Klaverdiamant gaat natuurlijk weer aan! SMAK!!
Waterballet hier eetkamerstoel laminaatvloer onderbroekje alles volgeplast meneer klaar met plassen "MAMA. ik heb geplast" Aaaaarghhhhh dus maar weer een luier aangedaan want de tweeling is uit bed nu en ik kan het me niet veroorloven dat die twee dadelijk vrolijk door mathijs zijn ongelukjes heen kruipen *huil* ik weet echt niet hoe ik dit moet aan pakken.....*slechte moeder ben ik *
Jij bent geen slechte moeder! Hallo, weet je hoe lastig het is om een kindje zindelijk te maken! Ten eerste heeft het tijd nodig, en je hebt nog 2 kindjes. En ten tweede doet elk kind het op zn eigen tempo. Ik kan je helaas geen tips geven, maar weet zeker dat het je gaat lukken!!
Zeg sil, wil je dat niet meer zeggen?!! *probeerd heul streng te kijken* Jij bent GEEN slechte moeder maar juist een hele fijne goede mama! Ik heb geen verstand van zindelijk worden (ik ben het wel geworden ) maar denk niet dat het in 1x lukt en dat maakt jou dus echt geen slechte mama! SO!!
Kijk, lauwtje is ook zindelijk geworden dus dan kan jouw vent je het ook Maar ook hier vandaan een heul streng vingertje naar sil want er zijn op in dit klingel-gebeuren geen slechte moeders!!!! En je moet het toch een keer gaan proberen, zou wonderlijk zijn als het meteen goed ging. Morgen weer een dag! Ik ga zo mijn late dienst draaien en daarna ook mijn weekend inluiden.
Lieve sil Je bent niet slecht lieverd. Het ene kind is het andere niet. Matthijs is er nog niet aan toe en dat komt niet door jou. Pushenw erkt vaak averechts. Zoals je weet was mijn meiske er totaal niet mee bezig en zo ineens wilde ze zonder luier slapen. Vanaf dat moment was ze wel meteen volledig zindelijk maar t kwam voor mij totaal onverwachts. Ik dacht ook die gaat nooit zindelijk worden. Knuf vor joe! Lauwtje bevallen jij...en Anne ook! Werk ze natas
Sil, mafkees, slechte moeder,neenee. Hey, mis kun je een onderbroekje in de luier doen, zodat hij beter voelt dat hij plast? Hier ook een rampenplan hoor, mbt zindelijk worden. Ze kan het wel ophouden maar kan niet plassen. Raar he? Maar goed, weet je, maak je niet druk. Het gaat echt wel lukken hoor! Gewoon af en toe op het potje zetten, flink laten drinken en helemaal los gaan als hij een keer plast!
@ Taliaaa, yes yes yes voor lekker in velletje zitten! Van nu af aan is het echt Genieten! Bijna vakantie? Thuis of nog weg? @ LadyZ, jeetje meis Gedver, wat vreselijk om een dikke buik te hebben terwijl er niks in je buik groeit. Bah bah bah, wat is dat wreed zeg! @ Marjah, het is weer bijna zover. Ik hou je linkeroor vast meid! @ Alex, wat een prachtig gevuld eierdoosje en wat een super bms! Jeetje, dat ziet er echt goed uit. Maandag punctie... en natuurlijk heb je daar zin in @ Sil, seg! Jij bent toevallig een hele lieve en goede mama die er altijd is voor haar kindjes! Niet meer zeggen hoor! Zindelijk worden kost zoveel tijd. Komt echt goed, het kan alleen nog ff duren. SMAK voor jullie! Hier verder weinig nieuws. Gent heeft gebeld en het plan is om me volgende menstruatie toch kort aan de pil te zetten, zo'n 12 dagen en dan uitgangsecho en behandelplan. Maandag moet ik bellen om concreet af te spreken. Ik heb ook nog wel wat vraagjes.
Sas wel fijn dat ze het echt op jou toespitsen. Hoe is het met jou en sasman... Verder swaffelsmakje!
Met mij en Sasman gaat het een heel stuk beter. Veel gepraat en afspraken gemaakt. Liever zeggen: "Ik wil het er nu niet over hebben, of ik wil er niet over praten" dan glashard liegen. En dat was waar het een beetje om ging. En ik haat liegen en ik vind het doodeng als iemand zo goed de waarheid achter kan houden en ik het niet eens in de gaten heb. Ergens snap ik het ook wel, want tja... het is maar net wat je van huis uit mee krijgt en Sasman kon vroeger zijn verhaal nooit kwijt. En nu vindt hij het moeilijk om over dingen te praten en is hij bang dat hij me kwijtraakt als hij eerlijk is over dingen die ik misschien liever anders zou horen. Komt goed.
Alex, ziet er goed uit!!!!!!! Maandag DE dag! Sas, fijn dat het beter gaat. En spannend van start in Gent! Alle lieverds een SMAKKERD! Drukke dag gehad. Bloedprikcheck in DD en high tea met dinnetje in Arnhem. En last but not least....vandaag 8 weken!