klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    Joehoeeeeeee 8 weken vandaag nog maar 32 weken te gaan!

2. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Whoei voor acht weken!

Enne was je zomaar 5km bij me vandaan..... ;)

3. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    SAS wat fijn. Zo belangrijk blijven praten maar vooral leren praten. Hier ook eentje waar thuis nooit over gepraat werd, zodra er emoties bij kwamen al helemaal niet.
    Knuf meis! fijn dat ergste crisis voorbij is.

4. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Prettigweekendsmak voor jullie!

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    zwaai vanuit mijn holletje...
    niet van harte, maar ff uit beleefdheid

dikke tranen... ik dacht dat ik alles nu wel eens had meegemaakt in baby-maak-land.

Ongelofeloos!

6. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Wat is er Marjah? Gaat teepee niet door? Dat is toch vandaag?

:(

Ik ga zo afsluiten, maar ik stuur een warm dekentje, een doos bonbons, een pak chocomel (eventueel met rum) en een dikke knuffel je holletje in!

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    *breekt in*

Dat klinkt alsof er iets heel ergs gebeurd is marjah, wat is er loos?

@Milla: fijn dat je hier mee schrijft nu! :)

*breekt weer uit*

8. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Marjah, watskebeurt????? Ontdooien niet goed gegaan? Heule dikke knuf meis!!

Sas, fijn dat het weer goed gaat met sas en sasman! Praten praten praten.. Maarja dat is ook niet altijd makkelijk. Dikke knuf!
    En nu op naar superbehandelplan in Gent!

Taaltje, was ik jou helemaal vergeten een fijne vakantie te wensen. Excuses!! Dus bij deze: fijne vakantie! :D Waar gaat de reis heen? Volgens mij heb ik dat een beetje gemist.
    En wat fijn dat de roze wolk nu eindelijk komt!!

Fijn weekend allemaal!

SMAK!

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Lieve Marjah,

Wat is er aan de hand meis!
    Wat het ook is, dikke knuffel van mij en ik wilde dat ik wat voor je kon doen! Want zo verdrietig heb ik je nog niet vaak gezien!

Sil, als jij een slechte moeder bent, dan is de hele wereld dat!
    Seg, zet jezelf eens niet zo achteruit!
    Je kunt die dingen niet pushen, komt het, dan komt het en anders komt het later...Je doet je best toch! Het is niet zo dat je het laat gebeuren, omdat jij het allemaal mooi makkelijk vindt en er geen zin in hebt!!!
    Ook knuf voor jou!!! Petje af, ook voor jou! Jij bent wel de spil in het gezin ja! En je doet het top!

Sas, gelukkig dat het weer beter gaat tussen jullie! En idd, liegen is iets waar ik ook verrekte slecht tegen kan!
    Maar inderdaad, hij heeft het ook niet van huis uit mee gekregen en dat maakt het wel lastiger. Maar goed dat jullie er goed over gepraat hebben! Want dat blijft, hoe cliche ook, toch het belangrijkst!

Anne, voldaan aan je meldplicht, waar je is medeopheteindzwangere?!

Alex, overmorgen is het zover! Yes!

Sik, waarom bloedprikcheck? Op wat dan?!? En jij alweer 8 weken geweest, jij gaat zoooooooooooo hard! En ik hobbel wel mooi achter je aan:D
    Hoe was de hoge thee?! Zo gezellig altijd!

Hier gaat S vanavond logeren bij mijn zus en zwager en 3 kids! Wij hebben een feestje! Hij is zooooooooooooooo verkouden en aan het hoesten, maar ook zoooooooooooo goed te pas!
    Het is zo'n lekker ding! Geeft je echt al slijmzoenen zo met de mond open! Hij staat nu soms zo stevig dat hij al even los staat, zonder dat hij het door heeft, stapt heel goed aan de handen en kan nu ook vanuit de buik zelf gaan zitten en dan weer gaan staan.

Kruipen en tijgeren doet hij nog steeds niet, dus ik heb sterke verdenkingen dat hij dat gaat overslaan! Stappen gaat hem gemakkelijker af, haha!

Heb gister een koemelkeiwitvrij taartje besteld bij de bakker in het dorp waar mijn ouders wonen.
    Wordt zo'n chocoladebereklauw met sojaslagroom en fruit enz! helemaal leuk!
    Nu daar ook nog even een grote slagroomtaart bestellen!
    De uitnodigingen zijn de deur uit (tenminste, de kaartjes voor de fam en close vrienden, maar weet niet zeker of manlief nou ook de rest per mail heeft uitgenodigd)

Hij is gister voor het eerst naar de kapper geweest!!!! Hij moest bij mij op schoot en normaal wil hij dat helemaal niet, maar hij vond de kapster zo interessant dat hij heel mooi stil zat!
    Ze deed het ook heel goed!!! Nu blijft zijn haar tenminste rechtop staan, ipv dat het weer uitzakt!

hhmmm...dit was hem wel volgens mij!
    Ga vandaag rustig aan doen, want gaat weer slecht met de pijn dankzij het weer en ben de laatste paar dagen ook heel trillerig en duizelig! Iemand een idee hoe dat komt?!
    (eet wel goed)

Fijne dag!
    SMAK

10. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oh daar was lauwjte ondertussen!!!!:D

Taal, ik heb het ook gemist! Maar, GOEIE REIS!!!!!

SMAK

11. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    pppfff...zwangerschapsdementie, want wat ik ook nog wilde doen was Mila van harte welkom heten hier in dit mooie babyrinth!

En mocht je verdwalen, er staat altijd iemand op de hoek om je weer op het juiste spoor te brengen!!!!

12. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    Whaha Loes, ik ben er wel!! :D

Dus al helemaal klaar voor de grote dag van S? Helemaal leuk!
    En gelijk een bezoekje aan de kapper gebracht. Zn haar moet natuurlijk wel goed zitten op zn b-day! En nog sjansen met de kapster ook! charmeur! ;)

Klote van pijn. Knuf daarvoor! En duizelig en trillerig? Misschien bloeddruk aan de lage kant ofzo? Kweetnie, roep maar wat.
    Maar je bent natuurlijk ook heul swang dus misschien wel daardoor? Nouja, doe maar lekker rustig aan!

Ik ga even zuigen....en dweilen.

13. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    yep...

onze twee emmies-met-hoop-want-van-bleezerslet-donor hebben het niet overleefd.

goffer!

*plannen-aan-het-smeden*

moet wel weer zorgen voor meds, want de donor wil door...
    vandaag nog.

14. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    oh marjah; wat een kl*&%#@te nieuws zeg. Snap goed dat je je even schuil houd in jullie holletje. Maar even een domme vraag, dan moet de donor weer opnieuw leveren of welk gedeelte moet dan weer opnieuw? Sorry maar heb daar geen ervaring mee maar ben er wel nieuwsgierig naar.
    Hou je taai lieverd, dikki digiknuffel vanaf hier!

15. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    kan niet in mijn holletje blijven zitten...
    zo ben ik nou eenmaal niet.

Mijn hol-time is blijkbaar niet langer dan een kwartier, daarna mis ik zp te veel. Okee, of ik maak mezelf anders gek.

zucht...

okee antwoord:
    De donor moet de HELE IVF poging opnieuw ondergaan. Dus gewoon net als de meesten van ons, stimuleren, deca, echo, verder stimuleren, echo, pregnyl, punctie en 2 weken met ons mee wachten, de teleurstelling doormaken, ongesteld worden en weer opladen voor het volgende...

Net zo k** als voor elke mmm-IVF/ICSI-miep-maar-dan-erger-want-je-doet-het-niet-eens-voor-jezelf! (behalve het gedeelte van de teleurstelling, want die is toch van iets andere orde... Zij baalt voor ons, wij balen voor onszelf (en staan nog steeds met lege handen))

k** k** k** k**

16. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    wilde dat ik iets voor je kunt doen want het voelt zo machteloss. Maar wel veel respect voor jullie donor!! En fijn dat ze dit weer opnieuw wil doen. Hopelijk dan wel nieuwe toppertjes 'in de maak'. Vind het echt heel rot, zeker omdat jij altijd zo'n positieve powerboost bent voor anderen. maarre...wel goed om te horen dat je ons niet zolang kunt missen. Nog een extra dikke knuf voor joe!

17. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    heb net een zp-dinnetje gesproken en heb huilend gebruld dat ik zp-dinnetjes zo lief vind en dat ik daar zo dankbaar voor ben :)

Hulde voor alle ZP-meissies!

en ja: ILYA :D
    en KTA *SMAK*
    dit keer zonder piemel en swaffel geneuzel... gewoon een dikke vette SMAK *SMAK*

*SMAK*

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Lieve Marjah, wat een gigantische teleurstelling moet dit zijn :(.
    Wat oneerlijk dat ze het alletwee niet overleefd hebben, al was het er maar eentje die teruggeplaatst kon worden....

Ik vind het wel heel lief dat jullie donor nog een keer een behandeling wil ondergaan.

Meis, dikke knuffel.....en wat klink je sterk!

19. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    whahahahah STERK??? Ik?
    waar? heuh?

nee!
    je verwart me zeker met zeker met iemand anders!

Ik dweil vandaag lekker door de kamer en ik heb nog zoveel te doen!
    zucht!

ja! dat ga ik afmaken: NU!
    checken jullie straks ff of ik het wel gedaan heb?

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    ECHT Marjah, ik vind je sterk overkomen meis, echt waar!
    Kijk, ik kan niet door het beeldscherm van de computer heenkijken, maar uit je berichtjes straalt dat je geen opgever bent, dat je niet bij de pakken neer gaat zitten hoeveel verdriet je nu ook hebt.

Knuffel...

Deel Deze Pagina