hey lieve marjah, is het nog gelukt met dingen afmaken?! en zo niet, dan niet en het loopt echt niet weg. Kan me goed voorstellen dat je hoofd even nergens naar staat. kan me alleen maar en voorstelling maken maar weer opnieuw met iets beginnen vergt altijd weer moed, lef, doorzettingsvermogen, kracht,energie en positiviteit. Hopleijk kun je toch iets hiervan uit onze berichten hier voor jou halen. We dweilen allemaal met jou mee hoor!!
Emma: hoe zien de komende weken er voor jullie uit mbt zkh? Ben het even kwijt, sorry! verder hier straks om 6 uur een volleybalwedstrijd zpelen, daarna snel douchen en dan naar schoonzus en zwager. altijd zeeeer gezellig met overvloed aan drank...oeps. ach, morgen staat manlief op voor Noah dus dan kan moeder uurtje langer blijven liggen. Zij lopen ook in de MMM dus vinden het altijd wel fijn om het daar met ons over te hebben en daarna gaan we het spel koeienhandel doen. Heeeeel leuk spelletje met gokken en bedriegen en liegen alsof het gedrukt staat. We hebben er zin in!!!
tja, heb ik dat.... heb morgen een uitje en wie is de organisator??? IK! ben dus route beschrijving, groepsindelingen en ander geneuzel aan het printen/afmaken/verzamelen etc. Route: check! groepjes: af, maar nog niet geprint spullen klaar: sponsjes! die moet ik nog hebben prijzen... hmmm moet mannetje daarvoor vragen. Ik hoop dat ie morgen even iets kan regelen. Anders morgen naar appiehappie ofzo *dweilt verder* *drinkt (nee zuipt) wijn* *(vr)eet patat* *heeft een hekel aan de kat, die de kattensnoepjes-zak te pakken had en er dwars mee door de kamer is gesjeest* (valt mee dcat het dit keer niet de makrelen-vellen is geweest... (ja dat is ook ooit gebeurd ) *irriteert zich aan de buren die een feestje hebben* *vind schoonmoeder ineens weer iets beter te pruimen* *vind een hele hoop zp-meisjes lief* *is dankbaar voor alle telefoontjes/sms-jes/pb-tjes en berichtjes* *irriteert zich aan "joepi de 22 weken echo was fantastisch" van vriendinnetje op FB* (heeft spontaan een hele hoop www en andere updates geblokkeerd op FB en hyves. Ik weet gelukkig nu dat dat kan, hiervoor gooide ik iemand gewoon van FB/Hyves af als ik (op het moment van diepe shit) teveel babypraat zag.... sorry iemand uit het babyrinth . Beetje radicaal, ik weet het ) *kan vast nog veel meer sterretjes bedenken* Seg: heeft iemand nog een piemel gezien? Ik iig (nog) niet
Marjah, jij bent echt een sterk wijffie!!! Een hele dikke knuffel voor jou! Hier helemaal onder de indruk van het berichtje van Lindinha in de baby-achtbaan. Hun zoontje is gisteren, 8 weken te vroeg, met de keizersnede geboren. Maar het gaat gelukkig goed. *huiltje* Hij is er... Na zoveel ICSI's en tp's...
@Natas, ik denk morgen of anders maandag ongi te worden, heb nl al duidelijke aanwijzingen dat het ieder moment begint . Dan het VU bellen en hopen dat er deze cyclus plaats voor ons is en dat er een cryo wil ontdooien . Moet zeggen dat ik er wel weer aan toe ben en echt zin heb om verder te gaan.
Emma, spannend! Ik hoop dat je ongi snel komt (nou ja, beter was van niet natuurlijk ) en duim dat er dan wel plek is voor je deze maand! Loesie, bloedprikken moet iedere 2 weken voor controle op eventuele infecties die de prednison kan veroorzaken. Indien mijn bloedwaardes dit uitwijzen moet ik direct aan de antibiotica. Ze houden me goed in de gaten Jij lekker bezig met de voorbereidingen van de grote dag
Krijg zojuist de uitslag van de immuunarts in DD. Mijn waardes (die wijzen op een infectie) zijn dusdanig dat ik van hem maandag direct mijn bloed in NL moet laten checken en indien de waardes weer niet goed zijn moet ik direct aan de antibiotica. Wellicht dat mijn ziek zijn vorige week eea toch heeft aangewakkerd. Zal blij zijn als ik van die prednison af ben. Toch wel even schrikken...
Sik: ben blij dat ze je zo goed in de gaten houden en snap dat je wel geschrokken bent... maar als het heel erg ernstig was, zouden ze dan tot maandag wachten?? Ik heb er totaal geen idee van, dus misschien zeg ik iets heel raars..... Voor jou ook een dikke knuf!
Dat zei Siklief ook al Die zei, als het heel ernstig was had hij je al gelijk aan de antibiotica gezet. We blijven er dus maar even rustig onder... Ben wel bang dat als er echt een infectie is mijn lichaam alles gaat afstoten. Dat hoor je namelijk wel vaker. Maar goed, maandag maar even afwachten.
Even een snelle knuffelsmak op enorme teleurstelling van Marjah! En Sikki ook een knuf op uitslag infectiewaardes. Niet te druk maken he? (lekker makkelijk gezegd) Ennuh, gelijk weer aan mp voldaan. Weer een fijne valse start gehad vanmorgen Wanneer komt ie nou echt? SMAK
Marjah, hele dikke knuffel voor deze enorme teleurstelling! En ik vnd je ook altijd heel sterk overkomen. Sikki, das even schrikken zeg! Wel fijn dat je goed in de gaten gehouden wordt. Hopen dat het meevalt met de waardee morgen, ander aan de ab. Alles voor sikbeeb! Tot wanneer moet je nog aan de prednison eigenlijk? Annedore, hihi meldplicht, goedzo! Dus vanmorgen valse start? Flauw zeg! veel last van voorweeen? Hier rommelt het af en toe maar niet zo erg dat ik denk dat het misschien begint. Denk dat wij nog even geduld moeten hebben.. Emma, vandaag of morgen ongi en dat cryo ophalen! Hoop dat er plek is! Dat moet! Spannend! Smak!
haai! even een zondagmorgenswaffeltje. heb wel bijgelezen, maar zo hier&daar en op de raarste tijdstippen&plekken dat ik t allemaal even niet meer kan reproduceren! daarom nu even ' alleen ' - een grote knuffel voor de sik. heb je net gesproken, dus ik hou het bij de grote lieve knuffel! - lauw, jij rommelend doosje! HA wat spannend. wie weet toch wel jij EN annedore op florinezorrajaardag? (nog geen diaree enso gehad? het schijnt toch wel HET beginteken te zijn wat dan ook echt door iedereen niet als zodanig wordt gezien op dat moment- behalve door de omgeving ) - marjah, smak! wat shit. en wat mooi, dat donor door wil... enne, ja het is VINDT! ik heb ooit een heel college over D en T en DT gegeven hier. stel je voor dat je ipv ' ze vind ' (want je praat over jezelf nu niet in ' ik ' maar in ' ze ' ) ze piemelt zegt. staat er een T achter de piemel? JA! dan is het ook vindT! goed he, leuk he! (en lekker belangrijk ook he, zullen velen denken ) - emma: ik VINGER voor je! een duim is te weinig! - alex: spannendddddddddddddddddd ook jou hou ik vast! ja, ik hou iedereen vast seg. ik ben gewoon een octopussy met 12937 armen, voor ieder babyrinthmeisje 1! - milla: ik vind t heel fijn dat je je hier thuis voelt! voel je vrij om te zeggen en te krijsen wat je wilt. van diep tot hoop tot laag tot scheef en en - ieks! ik weet t nu al niet meer! OHJA LOESIE wat ik al steeds tegen jou wil zeggen: weet jij wel dat je een jaar geleden ook al zwanger was, en nu ook al! jij SLETTEBAKJE!!! :x en wat een SUPERverhaal van de lieve S. wat ontwikkelt hij zich mooi! hoest met MAMA zeggen, snapt ie dat al? hier zegt ze alleen echt ' da ' als dag inclusief zwaai, en ja 1320 onduidelijke woordsels. wel mamama en papapa maar niet gericht. lijkt me zo bijzonder als dat komt, echt een mijlpaal! - taliaa de aanmaakhoutje: fijne vakantie schatje! - ehhhhh -natas: hoest met de krentenbaardelllende? - bright: knuf op je liefmeisjejuweeltje. ben erg benieuwd wat de arts gaat zeggen en vooral DOEN - annedore: haai! fijn dat je even MP doet. enne, wat/hoe was het een valse start? wat voelde je en en ? - SLIJMPROPPEN ook al zoiets dat het startsignaal geeft. hoewel - kan ook 3 dagen tussen zitten dan hoor! *jaar geleden,.. ach mijmer mijmer... die maandag 2 cm, en weetjes, die dinsdag nog steeds 2 cm :x en WEEen, die woensdag 3 cm en WEEEEEEEtjes en toch lekker de HEMA in omdat ' het best nog wel even kon duren ' volgens de superVK, en toen donderdag DE dag... mijmer mijmerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr SNIF* oeps pardon daarvoor - lindinha: wow! 8 weken te vroeg, maar alles safe? en weer een prachtkindje op de wereld via de MMM. hoera!!!! ehhhhh ieks ieks, ik hou NU op, dan noem ik ' zoveel ' mensen niet dat het niet onaardig is segmaar! anders nog iets? ja vanalles maar ik ga lekker de zon even in, tuinen met een krant en een dekentje! florine is een schatje, wisten jullie dat al? , gaat het heul goed mee. superblije baby! .. alleen... als het maar geen bergbeklimmer of extremesporter wordt alleen .. wat een ondernemersdriftdrang seg. geen seconde rust haast! moeders wordt er best wel moeder van soms! latte macchiaaatooooo met aardbeienslagroomwaaromnietsmak!
@Klingel: nostalgische gevoelens naar rommelend begin van rest van leven een jaar geleden. Een JAAR! Time flies! Begint iedereen aan werp met rommelen? Wat is rommelen eigenlijk? Hier vannacht wel 3 x bed uit geweest ivm darmen en diarree Makes you wonder En nu idd nog af en toe wat voorweeen. Voelt als menstruatiepijn en dan trekt er zo nu en dan zo'n fijne kramp van onder uit buik naar boven. Trekt lekker wat door naar rug. Maar totaaaal geen regelmaat, dus niks voor het echie nog. @Lauwtje: wat houDT jouW rommelen eigenlijk in dan? Ook voorweeen?
@klingel, klinkt fanastisch dat gemijmer over een jaar terug en het gemijmer over wat je meissie later gaat worden Lekker ondernemend dus! net als ma lijkt me Altijd wat te beleven Anne: rommel je lekker verder? Succes meid geen ervaring mee, dus kan je niet vertellen wat gerommel is. @hier: ach we zijn weer een stapje dichter bij "het eind" . Poging 6 is definitief mislukt en ik heb nog maar 1 poging te gaan. De donor is voor alles in en ik mag dus ook rondkijken naar andere klinieken. Zit hard te denken om toch over te stappen. Niet vanwege slecht ontdooiende emmies, maar door een voorgevoel die zowel wij als donor-familie hebben. Alles gaat zo niet-gecoordineerd daarso. Ben volgend mij klaar voor de strijd vanmiddag Alleen extreem verkouden geworden. KUCH! SNOTTER! sjips!
Snelle swaffelzwaaismak! Sikki knuf. Snap even schrikken. Maar ze houden het in de gaten! Marjah kut . Knap al weer verder denken Emma al ongi? Lauwtje en Anne wat wordt het toch spannend! Klingel zwijmel op mijmelarij...ongelooflijk he jaar geleden en nu. Heerlijk ondernemertje heb je... Geniet lekker in t zonnetje schatje! Hier verjaardagen, ziek meisje. En even nog niet denken aan morgen . Morgen is er dan iets??
nondeju, net heel stuk getypt en valt het internet opeens weg, aaaarghhhh. dus opnieuw; @sik: snap je angst goed hoor, zo lang gevochten en je moet er niet aan denken dat er iets fout gaat. Maar je staat gelukkig onder goede controle en geef duidelijk aan wat jullie willen en prettig vinden! @emma; hopelijk dus snel bezoek van de duiveltjes. Hoe dubbel ook...en dan weer op naar een nieuwe poging. De positiviteit is er in ieder geval, nu de beeb nog. Volop klaveren dus!!! @lauw: nog steeds afwachten tot het echte werk begint net als bij annedore...wachten, wachten, wachten......diepe zucht. @klingel: Wauw-Wow. alweer bijna groooooot feest voor jullie meisje als ze 1 word. Wat gaat de tijd snel en dan ga je inderdaad weer terug denken een het begin. En hoe gaan jullie de knal-knetter-fabeltastische-glitter-glamour-party aanpakken??? @alex; he balen van jullie ziek meisje, inderdaad proberen nog even gedachten te verzetten maar je bent morgen in mijn gedachtenn hoor meis!! @marjah; zoek eerst uit waar je inderdaad de laatste poging het liefst wilt (laten) doen. Fijn dat donor voor alles in is. Weer erg spannend, zeker nu laatste poging is. He gats, wat klinkt dat toch altijd naar. Net alsof je kunt stoppen met de wens koesteren van een wondertje wat al zolang in je hart zit Hiero om half elf mijn bedje uit. daarna naar mijn ouders gefietst ( hoe leuk is dat met ons moppie voorop ) en daar lekker gelunched. Nu even de strijk weg gewerkt en manlief zei al; vanmiddag doen we helemaal niets, op dvdtje kijken na. Goed plan lijkt mij. Fijne middag allemaal!!