Ben net boodschappen wezen doen met alledrie de kids. Mathijs en Sanne in het karretje zelf en Luuk in het karzitje. Dus de winkelwagen al helemaal vol met kinderen amper plek voor boodschappen. Loop er een oud mannetje achter me aan en houd me staande, hij miste de kleine kinderen om hem heen zo erg. Zijn vrouw en hij waren toen hun kinderen klein waren van elkaar gaan scheiden, en de rechter had zijn dochters aan hem toegewezen omdat zijn vrouw losse handjes had tegen de kinderen. dus hij had ze van dreumes af aan opgevoed, en nu waren ze natuurlijk al volwassen en uit huis en hij miste zijn kleine meisjes zo, hij zou zijn linkerarm geven om weer van die hummeltjes vol leven om zich heen te hebben vond het zo sneu voor die man....*huil* je zag het gemis in zijn ogen. hij heeft zijn dochters laten beloven dat als zij kindjes krijgen dat hij dan voor ze zou zorgen ipv een kdv.... was zo lief en ook zo zielig tegelijk... deed me nog meer beseffen hoeveel geluk ik heb met mijn wondertjes om me heen (ook als ik denk dat ik het allemaal even niet meer weet )
ach sil, wat een mooi en beetje droevig verhaal Zo zie je maar weer hoe geweldig bejaarden de kleine kindjes nog vinden. Daar fleuren ze helemaal van op! Maar het lijkt me een hele job om boodschappen te doen met 3 kids! Hoe pak je dat aan, mogen ze dan alle 3 iets voor zichzelf van bv zakje snoep uitzoeken of zijn ze gewoon keurig opgevoed...???!!
Zijn keurig opgevoed whahahahahaha Ze zeuren nergens om tenminste en M.athijs krijgt van de kassiere altijd een snoepje als we klaar zijn en L&S niks (die snoepjes zijn knoerhard) Maar ze spelen gewoon met de boodschappen die in de kar liggen. als ik echt ga winkelen is het een ander verhaal hoor dan trekken ze overal de kleren uit te rekken etc zo dra ze er maar enigzins bij kunnen vanuit de buggy M.athijs gedraagd zich dan wel heel lief en netjes ;0
@Natascha: wat een moppie, idd! @Silvia: ontroerend verhaal! Oude mensen bloeien inderdaad op van jonge kinderen.
Godverdegodverdegodver....... Het is te druk....we mogen deze cyclus niet voor een cryo :x Wéér een maand wachten, alsof we al niet lang genoeg hebben gewacht! Ik ben er zo klaar mee met dit gewacht.... kan wel janken, maar zit het weg te slikken omdat ik op m'n werk zit. KUTZOOI
Alweer niet!!!!! vorige cyclus kon het ook al niet toch??? wat is dat toch met dat ziekenhuis... kost dat zoveel tijd dan om even een cryo te ontdooien en in 2 minuten weer er terug in te zetten?? heb het een beetje simpel omschreven natuurlijk maar ik snap niet dat het te druk is hiervoor... knuffel lieverd
oh em, wat een gruwelijke %#*&zooi. Ik snap heel goed dat je nu het liefst even een potje wil brullen. Sjongejonge zeg. Ik had het ook echt niet verwacht. En als dit de tweede keer achter elkaar is, dat er geen plaats is, dan misschien even laten bezinken en morgen terug bellen om dit aan te geven? Weet het niet hoor maar zit me dat nu te bedenken......
emma: TE DRUK wat een onzin! Het is "maar" een cryo! sjongejongejonge grote grrrrr Heb je wel een toezegging gekregen dat JIJ nu als eerste op de lijst staat voor volgende maand? Sil: ik zie mijn vader en mijn oom voor me... *huilt* Mijn vader is 78 en zou onze kinderen echt slijtplekken bezorgen van het heen en weer gezeul/geknuffel/gespeel Wat zou het mooi zijn *mijmert lekker verder* en mijn kinderloze oompje van 82 die net is overleden... als ik aan hem denk... Ow... wordt weer helemaal emo, want dat is mijn grootste angst. Oud worden en in het bejaardenhuis zelfs geconfronteerd worden met het feit geen kinderen te hebben. sorry! zit weer in de dweil modus. @MCK Goed gesprek gehad, mijn hart kunnen luchten en harde afspraken kunnen maken. Over 2 weken gaan we weer van start! De beste man wist niet wat m overkwam, denk ik . Ik had nl al de hele medicijn rompslomp voor hem bedacht En... hij vond het een goed plan ! Om nou het over de kerst en onze vakantie in januari en de donors vakantie in ferbuari heen te trekken vond hij ook iets te gek
Thanks lieverds! Heb net twee uur geslapen...nu wakker worden. Men wat een spul dat dormicum.. Buik voelt zwaar en gevoelig maar ach komt wel goed. Mijn mams komt zo nog ff thee drinken.. @marjah strijdlustig alweer zeg. Houdt je misschien ook op de been? Enne thanks voor compliment op mn onderschrift...kwam hem tegen op een tegeltje. @natas ah lekker moppie! @sil huil slik...voel de emotie van die man meteen. Wat mooi he. Heerlijk vakantie meis. Leuk morgen een date zo. @ emma nee toch meisje %&*()9/zooi. Dat kan toch niet waar zijn. Te druk???? Ik vind het echt belachelijk dat dat kan. Heb het nog nooit meegemaakt/gehoord behalve bij de vu. Dikke knuf meis. Dit is gewoon zwaar kut. Brul stamp mok schreeuw hier maar van je af! Smak!
Ja, te druk, hoe verzin je het hè. Ik zei al tegen die vpk dat ik al een maand had gewacht en nu dus weer en of ik dit volgende maand weer te horen ga krijgen. Volgens haar dus niet, volgende maand hebben de stellen die deze keer niet mogen voorrang op de rest....nou ben benieuwd wat ik volgende maand te horen ga krijgen . Ik had er zoveel zin in om een cryo op te halen...zucht....nu wéér 30 dagen wachten....zucht....heb ik zo geen zin in....wat een domper .
Emma echt waar ik meen het echt serieus, hoe kan er TE weinig tijd zijn om een cryo te ontdooien en terug te plaatsen?? ik snap dat echt niet hoor. een volledige behandeling kan ik me iets bij voorstellen alle echo's en punctie etc... maar een diepvriesje even weer naar mama te brengen is te veel werk?? ik snap de logica niet (al snap ik ook heel erg goed dat de mensen met een complete behandeling ook niet willen wachten )
*&%$#*^*+)&#@%$%*& :x Emma, wat ontzettend KUT! Wéér een maand wachten. En je had er zo'n zin in! Gelukkig hoor je het wel nu ipv pas nadat je de pregnyl hebt gezet zoals Zorra dat heeft gehad. Maar toch. Grrrrrr :x KNUF! Sil, wat een ontzettend ontroerend verhaal. Wat zei je tegen die man, ik kom ze morgen wel even 2 uurtjes brengen Petje af voor boodschappen doen met zo'n volle kar met kids! Alex, kater redelijk weggeslapen Lekker spul he! Morgenochtend hoe laat mag je bellen? Natas, wat een lekker moppie!!! Marjah, knuf op snelle doorstart!
Sikki Ik vond het zo sneu voor die man maar S.anne en M.athijs waren zo aan het babbelen met die man dat het ook wel weer een glimlach op mn gezicht bracht
Nou, dat vond ik toen helemaal belachelijk :x. Dan ben je helemaal dichtbij en wordt het gewoon afgeblazen! @Sil, wat schattig ook dat S.anne en M.athijs zo met die lieve meneer aan het babbelen waren. Zal die meneer ook wel erg leuk hebben gevonden . @Sik, ben benieuwd naar bloeduitslag morgen. @Marjah, fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad. Knuffel meis... @Alex, lekker geslapen. Wat een spul hè . Ik weet nog dat ik heb gehoord hoeveel eicellen er gevonden waren en dat ik mijn schoenen heb aangetrokken. Hoe ik verder bij de auto ben gekomen is voor mij één groot zwart gat. Volgens Emmaman was ik behoorlijk van het padje, whahahaha.
em: het is gewoon een domper, hoe je het ook bekijkt. En dan voelen die 30 dgn gewoon hele lang als je er juist ZO klaar voor bent!! Zeker omdat het idd niet ene hele behandeling is maar juist terugplaatsing bij moeder......We balen met je mee meid. Maar wanneer mag je dan bellen voor de volgende maand??
@marjah: fijn van het goed gevoel gesprek. Dat je in ieder geval alles op tafel legt. En ik denk dat je in de MMM altijd blijft denken van; had ik sus of had ik soo, zolang jullie wens onvervuld is. Net wat sik zegt.....