Haaiii!! Blijerd, een tand!!? Yaaayy! *smelt* van broederliefde, neusje schoonmaken. Hoe lief!! Hoe staat het met het huis? Sik, vrijdag weer beebje kijken! al uitslag van t bloedprikken? Alex, al bericht van bevruchte alexbeebjes? Ik duimklaverrrrr! Hoe ist met buikje? Al iets minder gevoelig? Knufje! Loes, jaahh 8 weken! Arme s verkouden? Beterschap! Nog anderhalve week tot zn 1e verjaardag! Al druk met de voorbereidingen? Annedore, heeeeel veel succes morgen! Gaat je lukken! Nog heel even en jullie hebben jullie knulletje in jullie armen! Hier een best spannende nacht gehad. Heb al een paar dagen enorm veel slijmverlies. Vannacht om 2u naar de wc, zag ik bij afvegen bloed!! Whaaa ik helemaal hyper! Kon niet meer slapen. Ook wat krampen gehad die kwamen en gingen, zonder regelmaat.. Uiteindelijk om 5u pas in slaap gevallen. Nu alleen de hele tijd zeurderig in buik met af en toe een wat sterker krampje. Zet nog niet door dus.. We wachten dus gewoon weer verder Ohh en wat echt niet grappig is, is dat ik een koortslip op voel komen.. Tsss zul je net zo zien he? SMAK!!
Oooo Alex, wat vreselijk! Kun je zelf niet bellen??? Dat mocht ik namelijk altijd. In zowel DD als in Gent. KNUFFEL!!! Hier nog steeds geen uitslag van de ha. Ja, ik heb 2 uur geleden gebeld en alles is binnen. Maar toen heb ik de assistente gevraagd het mij te mailen, zodat ik het door kan mailen naar DD. Want het is nogal een brij aan waardes. Maar nog steeds niets binnen. Arrrggggh! Anne, je bent uit de lucht... En de volgende keer dat je er weer bent ben je mama!!! Blijerd, jippie een eerste tandje! Wat stoer!!! *smelt* om lieve broertjes! Loesie, jij ook al weer 8 weken Hoest eigenlijk met nichtje afgelopen? Die weet nu toch vast al meer? SMAK voor alle meisjes! En Lauw, ook vandaag MP
Alex, *bibber*! waarom laten ze je toch zo lang wachten? Dat mag niet hoor! Anders zelf bellen, niet in de zenuwen blijven zitten. Ik heb je teen vast! Sikki, mijn mp staat al op vorige pagina! En stom dat assistente ook jou laat wachten op uitslagen. Hup, mailen die hap!!
Sik, Nichtje wordt morgen ingeleid...ze is dan 23/24 weken (weet het niet precies)...het meisje is niet levensvatbaar. Heb gister de hele dag lopen janken...vind het zo erg voor hen! Ze is haar vader ook 5 jaar geleden al verloren, zomaar ineens... Weet zeker dat hij goed op haar zal passen... Hoe waren de waardes dan? Of kom je daar zelf nie uit!? Balen dat ze het niet doormailen! Alex, zoals gezegd op whatsapp, gewoon zelf bellen hoor!!! SMAKKERDESMAK
Loesie wat verschrikkelijk!!!! heb er eerder niet op gereageerd omdat ik het zo pijnlijk vond en echt niks kon verzinnen om te schrijven daarop. Maar dit is echt het verschrikkelijkste op aarde volgens mij wat een mens kan overkomen *huil*
Even snel.. Oh loesie wat ontzettend verdrietig Jeetje meis wat heftig.. Voor hun en ook voor jou... Pfffff.... Ik kan jullie alleen maar heel heel veel sterkte wensen! Dikke knuffel voor jou!! Lieve Alex ik zou echt bellen! Lieve Sikki dat geldt ook voor jou!
O Loesie, wat een afschuwelijk bericht. Krijg het er koud van! Alex, brrrrr Nog steeds geen nieuws? Hier ben ik er al weer helemall klaar mee. Nog steeds niets op mail (3 uur later!!!) en krijg via de telefoon het antwoord apparaat. Ben het zo zat om altijd bij die artsen te moeten leuren :x Ik merk gewoon dat dat me te veel wordt na zoveel jaren. Echt, laat ze toch verrekken!