Eindelijk nieuws. Van de 13 eicellen konden er 8 voor icsi worden gebruikt. Hieruit vier bevruchtingen. 1 cryo en drie zijn er nu in het lab om hele mooi te worden. Donderdag tussen 8 en 9 telefoontje over wrs tp donderdagmiddag. Pfff last van schouders en gemengd gevoel. Met 13 had ik toch gehoopt op iets meer. Maar aan de andere kant. Er zijn embryos! Nu even bijkomen.
Alex, ik snap gemengde gevoelens. Maar toch, 4 embryo's!!! Ga daar proberen van te genieten meid! En morgenavond nog een lekker wijntje en dan hoppa, 2 ins gebahrmutti! En weet je, een wijntje of 2 of 3 of... in de eerste week na tp kan ook geen kwaad. Check m'n banner Hier eindelijk ha te pakken gehad. Schijnbaar heeft ze het gemaild, maar komt het niet over. Ook op mijn werkmail nog een keer geprobeerd, maar helaas. GROM :x Dus ik net Siklief naar de ha gestuurd voor een hardcopy. Die heeft hij net ingescand en naar mij gemaild en heb ik net weer doorgezet naar Pfeiffer in DD. En afwachten maar weer. Pffff, wat een gedoe. Volgende keer rij ik liever 3 uur op en neer voor het bloedprikken, want dat scheelt een boel stress en irritatie!
haaai lieve meiden. Sorry heb jullie schandalig verwaarloosd!!! Annedore, ik wil je heeeeeel veeeeel succes wensen met de inleiding en bevalling morgen. Whoeiiiiiiiiiii wat ontzettend spannend, eindelijk is het zover. Denk aan jullie!!!! Lauwtje, whaaaaaaaaa bij jullie is het ook al zo spannend. Slijmprop verloren en nu wat krampen. bij jullie gaat het vast ook opschieten. Jullie ook heeeel erg veel succes. Loesie, wat vreselijk van je nichtje......... zo ontzettend oneerlijk. Veel sterkte voor jou en je familie. Alexandra, 8 bevruchtingen van de 13 is prima toch!!!! Snap je gemengde gevoelens ook, je had er meer van verwacht maar er zijn toch maar mooi 4 emmy's. Spannend hoor. Voor jullie breekt nu ook weer een spannende tijd aan. heel veel succes in de WW. heb het verder niet zo gevolgd de laatste dagen sorry, lijkt wel alsof ik het nu drukker heb dan dat ik werk hihihihi. Krijg heel veel aanloop en ga nu het kan er nog lekker op uit. Morgen weer controle bij de gyn met CTG, altijd weer spannend. tot nu toe gaat het allemaal goed. Het vruchtwater blijft weinig maar niet verontrustend gelukkig. Kindje is wel goed gegroeid sinds we het weten van het vruchtwater dus dat is wel een hele geruststelling. Het is wel een fijn, klein en lichter kindje vorige week 2225 gram en zal geen reuzebaby worden volgens gyn. Hou jullie zeker op de hoogte en probeer weer wat meer langs te komen . Annedore en Lauwtje, ZET HEM OP!!!!!!!!!!! Smakkerdesmak!!!!!!!!!
Alex, eindelijk! Snap je gemengde gevoelens ook wel. 4 uit 13 lijkt weinig, maar je hebt in ieder geval 4 mooie emmy's en 1 cryo! Maar die ga je niet nodig hebben Krijg je er 2 terug geplaatst? Wordt weer een heule spannende tijd, en ik heb je heeeeeel hard vast! Sikki, wat een gedoe voor een mail! Pfffff.. Gelukkig is het met moeite gelukt. Hoe lijken de uitslagen? Of moet je ze eerst naar dd sturen voordat je er wat wijzer van wordt? Sabrien, haaaaiii! Alweer 36 weken! Lief klein beebje in je buik dus, en morgen weer check? Nog een paar weekjes, spannend hoor!
Lieve alex, Zou ook teleurgesteld zijn.. maar.. Wij hadden de vorige keer 9 eicellen. Daarvan hadden er 8 goed gedeeld, een mooie A terug gehad. En de rest weg gegooid... Ze wilden ze niet invriezen... Dus moesten het er mee doen en we hadden helemaal geen hoop. Maar ik was wel mooi zwanger!! De miskraam stond los van de ivf, wil ik even extra benoemen.. Dus ik duim me suf voor jou!! Nog een paar dagen en dan heb je weer iets in je buik....!
even korte klets; @alex: snap je gevoel wel hoor. Maar probeer nu aan die 4 toppertjes te denken en daarvoor te gaan. We houden hier je haden vast meid!! @lauw: je houd het spannend, en dan zit je toch op wacht he! @annedore: nog even extra girl en voral heeel vele moeder-power voor als je hier stiekem nog even komt lezen @sik: nu dan al wel iets bekend? je word er toch simpel van en bovenal helemaal kriegel!! Hiero morgenvroeg weer ritje naar dermatoloog want mw heb weer 2 flinke plekken in haar gezicht dus meteen gebeld, hoppa!!! Ben dus erg benieuwd. Aan de ene kant baal ik wel maar aan de andere kant; misschien ontdekken ze nu wel wat het is en we gaan er toch wat van zeggen want we zijn best bang dat ze van die plekjes toch littekentjes overhoud in haar gezicht.... Word vervolgd.
Wauw blijerd jij bent er vroeg bij Anne ook ik kwam je succes wensen en ik hoop dat je inmiddels al onderweg bent naar de verloskamers!!!!!! zet hem op meis je gaat mama worden!
Anne, heel veel succes vandaag!!! Dit wordt een hele bijzondere dag! Hier van slag door nieuws in de babyachtbaan over het kindje van Gabrielle
Hee meiden, Hoe is het met jullie? Hier gaat het redelijk.. Heb gisteren alle formulieren voor Geertgen de deur uit gedaan. Dus bij ongesteldheid gaan we niet naar ons eigen zh bellen om ons aan te melden voor de volgende behandeling. Het voelt ergens ook nog te snel, dus het is goed zo. Bij ons is er geen medische oorzaak voor het niet zw worden. Dus we hebben besloten er deze ronde (als ik ongesteld ben geworden) weer eens helemaal voor te gaan. Hebben heel lang geleden wel eens die smep methode gevolgt en gaan we nu ook weer eens doen. In elk geval goed voor ons wekelijks gemiddelde.. Alex weet je al iets over een tp? Liefs Milla
Ah spannend Milla! Respect dat je er zo in staat. Ff lekker in de rondte smeppen Wanneer had je afspraak begin november toch? Ik word morgenochtend gebeld door de embryoloog daarover...
Knap hoor Milla, dat jullie weer zo positief kunnen denken! Alex, morgen morgen morgen... Ik duim als een dolle! Hier waren de bloedwaardes gedaald, dus ik hoef voorlopig niet aan de antibiotica. Denk zelf dat het toch met het griepje van 2 weken geleden te maken heeft gehad. Nu extra blij dat ik gewoon de hele week thuis ben gebleven.
Gelukkig zijn de waardes gedaald Sikki. Idd lekker dat je de hele week thuis bent gebleven,je moet nu heel erg goed voor jezelf en sikbeeb zorgen hoor...alweer bijna 9 weken wauw wat gaat dat hard!!! en vrijdag weer echo spannend weer en zie dan maar eens wat beebje gegroeid is is een wereld van verschil! Milla de eerste stap weer gezet ook spannend dus, nu hopen dat je heel snel op intake mag komen Ook ik vind het knap dat je er zo positief instaat weer, heb ontzettend met je meegeleefd in de Bus. Alex mijn duimen zijn een beetje blauw aan het worden van al het duimen maar het komt goed dat moet en sal... maar ik snap nog steeds niet waarom ze 3 embryoś hebben in het lab en 1 cryo, weet jij hoe dat zit? je laat er toch maar 1 terugplaatsen dacht ik ?? Blijmeis hoe gaat het met jou je hoofd en je hart? druk druk met nieuwe baan en gezinnetje en huis, wanneer verhuizen naar prachtig boshuisje? Nyn hoe gaat het daar in LDF? helemaal gesetteld al? Saskia lieverd hoe gaat het met jou? en de lekkage in de badkamer? Loesie al last van kwaaltjes? wat een heerlijk manneke is Siem toch, was de logeerparty goed gegaan? Lauwtje ben je al aan het bevallen?? Annedore hoop dat het voorspoedig gaat bij jou zet hem op. Klingel je bent stil (althans in mijn ogen) waarschijnlijk druk met voorbereidingen voor B-day van je mooie meisje en overal en nergens te vinden op de whatsapp waarschijnlijk Natascha kom je snel vertellen van je bezoekje aan de dermatoloog? ben wel heel erg benieuwd, klinkt bijna als een allergie achtig iets
Taliaaa jij voelt je helemaal happy las ik op twitter ben blij dat jij zo blij bent Bright knuffel voor je schrik gisteren met je lieve hondje, arm diertje is zich vast een apenootje geschrokken Hier gisteren de meet gehad metde twente meiden was super gezellig en zelfs mijn kinderen hebben zich keurig gedragen en lief gespeeld waar Sanne de vorige keer alleen maar huilde was ze nu heel vrolijk en druk met spelen, ze wilde zelfs nog wel in de ballenbak hihihi. ik heb een beetje last Down there dus een kuurtje gekregen van de ha met een zalfje en tabletten oor inwendig gebruik... nu heb ik ineens roze afscheiding raar he e als ik die zalf smeer ga ik zowat dood dat brand een gat bij mn gat zeg maar echt zooooooo ongeloofelijk irritant ik kan me net bedwingen om het te gaan spoelen onder de koude douche kan je nagaan... vanavond maar eens aankijken anders morgen maar weer terug naar de ha
@Alex, ik kan je gemengde gevoelens over 4 uit 13 wel voorstellen, je hoopt toch op meer als je zoveel eicellen hebt. Maar je hebt in ieder geval embryo's en dat is natuurlijk helemaal super! Ik duim meis.... @Annedore, beetje laat waarschijnlijk . Maar heel veel succes vandaag...nog even en je bent mama...hoe mooi/geweldig/emo is dat . @Sikki, fijn dat bloedwaardes gedaald zijn, kan je weer lekker verder gaan met genieten op die roze wolk . Alweer bijna 9 weken...WAUW @Natas, MOK van weer plekjes op gezichtje. Hopelijk kunnen ze nu goed zien/onderzoeken wat het zou kunnen zijn. @Klingel, lekker met voorbereidingen voor bloemenfeestje bezig? Kom eens even vertellen! @Sil, meeting was dus gezellig, leukleukleuk. En last down under...zo erg dat je wilt spoelen met koud water! Lang geleden ook wel eens gehad, alsof je in de fik staat daar beneden . Maar smeerseltje gaf juist altijd verlichting. Kusje voor jou...niet daaronder hoor