Sik wat fijn van de waardes. Ik denk zelf ook de naweeen van de griep. Idd heeeeel goed van je. weet je wat er bij mij bij de utro staat, pas op met alcohol hahaha. Sil er worden er twee geteepeet. Ga straks ff bellen hoe dat zit met die derde want we begrepen het zelf ook niet helemaal. Zoals dr u het vertelde zijn het er drie omdat ze dan de twee beste kiezen en willen en er is een kans dat eentje het niet red daarom voor de zekerheid drie om er echt twee te kunnen teepeen. Maar wat als alle drie toppers? Heb ergens gelezen dat het dan pech voor de derde is maar dat die dan niet wordt geteepeet of ingevroren. Daar ga ik vandaag even over bellen. Dat idee vind ik nu niet bepaald prettig. Maar anyhoe....ik ben blij en trots morgen twee kanjers mn buikkie in en dat diepvriesje hebben we gewoon niet nodig. Wow leuk dagje gehad zo te lezen. Fijn hoor. Wat balen dat je zo erge last hebt. Heb het ook wel eens gehad. Zo gruwelijk zeer doet dat branden. Ik stond idd alleen maar hele dagen onder de koude douchestraal. En zon ei of met een applicator?kus! Op je doosje laat ik ff achterwege Natas balen weer maar wel fijn dat de dokter het kan zien.
Alex met aplicatur dus echt een tablet en geen glad ei maar zo brand het niet hoor maar het brand als een gek als ik die zalf erop smeer...juist dat snap ik niet
*BABYRINTHBABYNEWS!* BABYRINTHBABYNEWS!* BABYRINTHBABYNEWS!* vanmorgen om 08:45 is J.ENS geboren! en wiens baby is dat dan wel? nou, die van lauwtje en lauwtjeman natuurlijk!! hij is helemaal gezond en weegt 3600 gram. lauwtje maakt het redelijk goed, maar heeft veel bloed verloren dus moet nog even blijven. verder is ze helemaal verliefd en verwonderd en een heeeeeeeeeeeel gelukkige mama! lauwtjelieverd, daar is hij dan eindelijk, jullie prachtige wonderzoontje j.ens! wat een mooie naam, en wat een rijkdom nu voor jullie. ik wens jullie alle geluk en gezondheid en vrede en veiligheid met hem, snif! en ik hoop dat je snel wat opknapt, na deze wereldprestatie. geniet!!! veel liefs, een emotanteklingel.
Sorry!!!! Ik heb 4 dagen geen computer gehad....... Maar hij is terug!!! Dus veel te laat, maar niet minder gemeend: Anne zet 'm op!!!!
Wauw..... Lauwtje wat flik je ons nou van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie wondermanneke J.ens ik wens jou en lauwman heel veel liefs sterkte en gezondheid toe samen met jullie zoontje geniet heerlijk van elkaar jullie hebben het echt zoooo verdiend!!!!!
Lauwtje en vriend: van harte gefeliciteerd met jullie zoon J.ens!!!! Geniet van elkaar en heel veel geluk!!!
en voor iedereen een grote lieve knuffel in deze mooie week dat er al 2 prachtbeebs zijn geboren (nou ja wel wat meer maar deze zijn nou eenmaal bijzonder voor mij) en zeker 1 onderweg! @annedore: je kan t je kan t je kan t! maMMMapowerrrrrrrr! go girl! dat zou wel bijzonder zijn, 2 doolhofjongensbeebjes op 1 dag! @blijmeis: lauw heeft wel naar me geluisterd heheh! @alex: je weet, ik duim en vinger voor je! @emma, sik, loes, de hele mikmak: zie alex! @sil: ieks, hoop dat je er snel vanaf bent. beetje verkoeling zou lekker zijn dan he, huu. vanavond gewoon doen! (of breng een bevroren komkommer in! waar haal ik die nu weer vandaan :x ) @sil: ik ben stil want ik heb/neem geen tijd voor PC! florine is nogal een handenvoetenbindertje, en die 2 slaapjes die ze doet besteed ik nu aan schrijven, fotoboek haar 1e levensjaar, schilderen, rondrennen, huisvrouwen... heu. komt vanzelf meer rust in mijn donder (en die van dochter) denk ik. hoop ik! voorbereidingen vallen wel mee hoor, zaterdag klus ik een giga brunchlunch in elkaar, en zondag vieren we het met de familie. de glitterbloemenvogeltjestaart die ik had besteld bij de beste patissier van drenthe kan niet doorgaan... hij heeft een MES in zijn onderbeen laten vallen en precies een gat is zijn achilles, dat verzin je toch niet! eng he. dus nu even op zoek naar een andere taartenmakert. smak op jullie!
blijft ongelooflijk hoe binnen 1 minuut het aantal meeleesleverssoapies dan zo oploopt! @zorra: smak op joe ook!! ha! enne, echt wel frits als 2e naam!
Klingel jeetje wat een pech zeg van je banketbakker nu snel op zoek naar een goede taartenbakster want is natuurlijk wel een uniek feestje he haar 1e B-day
WOooohoooooo Lauwtje en Lauwtjeman, gefeliciteerd met jullie zoontje J.ens!!!! Hopelijk ben je snel hersteld van de bevalling en kun je weer lekker naar huis met jullie gezin!!! @Annedore, Succes vandaag lieverd. Denk aan joe @Loesie, Wat naar van nichtje @Klingel, IEKS!! Mes in achilles van bakker, AUW!!! @rest SMAKKERDESMAK! @hier, We mogen in eerste week december gaan stimuleren. Denk half november beginnen met deca en half december punctie!! Hoop op mooi kerstcadeau!! Nu weer snel naar juweeltje
Jaaaaaaaaa * huiltje * eindelijk is hij daar dan. Jullie mannetje J.ens! Wat fijn en idd een fritsie! Lieverd sterkte met je herstel en straks lekker met je gezinnetje thuis genieten
Lauwtje en Lauwtjeman; gefeliciteerd met jullie zoon! Prachtige naam zeg. Neem de tijd voor je herstel (Floradix en Roosvicee Ferro kunnen goed helpen) en geniet van je kraamtijd!
he dames, @sil: ik had dat toen ook down there en kreeg eerst tabletten maar daarna een kuur van 14 dgn. Je hebt dan soort inbrengapplicator en daar doe je zalf in. en daarna breng je die aplicator in en druk je hem leeg dus komt die zalf meteen goed ver.....en dit dus 14 dgn lang en oja....nie rommelen in bed die 14 dgn @sik: fijn dat AB nog nie hoeft. Hiero even tips gervaagd: ze denken dat het bij noah om bedwantsen gaat, goeie grut. Heb net gegoogled en krijg er spontaan jeuk van.....Nu dus wel 2 soorten zalf meegekregen tegen de plekjes en nu moeten we spray gaan kopen om op de kieren bij venyl te sprayen en achter de kast enzo. Iemand hier ook ervaring mee??
Mijn computer doet raar en had de laatste bladzijdes dus niet geupload dus zie het nu pas: LAUWTJE EN LAUTJEMAN; EINDELIJK DAAR IS JULLIE GROTE WONDER!!!! GENIETEN NU!!!
*huiltje* wat een mooi nieuws Lauwtje en Lauwtjeman, GEFELICITEERD met jullie mooiste wonder J.ens!!! Lauwtje....je bent mama Heel veel liefde en geluk met z'n drietjes! Geniet meis....
Lauwtje en Lauwtje man, daar is Frits dan eindelijk in de verschijning van J.ens!!! Van harte gefeliciteerd!!! Ben je toch nog Anne voor geweest Sil, kusje voor jou! Natas, kusje op je meisje! Bright, spannend weer stimuleren! Dit keer toch met minder eenheden hoop ik? SMAKKERD voor de rest!
Lauwtje en Lauwtjeman, GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoontje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WHOEIIIIII!!!!!!!! Ik hoorde het vanochtend al, maar geen internet.. Lieve Lauwtje en man ontzettend gefeliciteerd met jullie eigen ZOON J.ENS!!!! Wat geweldig dat hij er nou echt is. Helemaal van jullie Ik hoop dat je snel naar huis mag en kan gaan genieten van je gezin!!!
Annedore: SPANNENDDDD!!!!!!! Sik: bijna 9 weken man! Wat ga je snelll!! Loesie jij ook! Echt geweldig hoor.. *gaat verder zitten wachten op annedore nieuws*