klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    We snappen je!!:D

Sik: sta je al met trillende handjes naar het wijnrek te kijken:p:p

2. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Nou ja seg!

DAT had niemand mij er bij verteld :x

Heb de wijn zelfs nodig gehad bij de innesteling :p

3. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Smak!!!!!
    Weet heus wel dat je niemand negeert!

4. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Trillende handjes? Die loopt al weken ijlend door het huis.. Komt dagelijks bij de AA en doet zich te goed aan kersenbonbons! :D

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Vooral kwijlend voor het wijnrek waar de 56 flessen Franse wijn die we 2 maanden geleden meegesmokkeld hebben me smekend aanstaren :D

6. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *proest*
    3x p/w bij de chinees eten, slaat hoofdgerecht over, doet u mij gelijk maar een koffietje met een bonbonnetje

7. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Betrapt :)

8. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hahahahahahahaha!! Bij de Chinees ook.... :D

9. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Tja, je bent een pinda of niet :cool:

10. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Over 8 maanden smaken ze nog lekkerder!!!! Alhoewel ik wel denk dat wij hier uit het babyrinth toch echt moeten helpen om die 56 flessen weg te krijgen:D *kijkt in agenda voor mooie zomerse dag in juli*

11. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Oh maar straks, straks als je dat kleine meisje eruit hebt geperst en ein-de-lijk na maaaaaaanden van de borstvoeding af bent.. Dan trek je 1 van die flessen open en proeft het als goud op je tong.... Denk daar maar aan...

(hoewel.. de kans is groter dat sikman de hele voorraad alleen heeft opgedronken voor jouw neus en jij het met een goedkoop aldi wijntje moet doen omdat het geld op is...)

:D

12. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Heeft Annedore eigenlijk het nummer van iemand??

13. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Huis staat open!

Maar Zorraatje, voor jou een druivensapje dan hè ;)

14. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Gezellig!!
    Oh ja, leuk... kan ik jouw "taak" overnemen:cool::D:p
    Mag ik dan wel even ruiken en spoelen, zo lekker ongegeneert in een emmer spugen??:p

15. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    :D ik ben op het goede moment weer online zie ik. :p Ik zit aan een heerlijke st.chinian Rose.

PROOST

Nu eerst even bij lezen en verder reageren.

16. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haaaaaaaaaaaaaaaaai!!!!! Liefnyn!!

17. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Proost!:D

18. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    *spiek*

19. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik ben ingehaakt op pagina 200.

@Milla: van harte welkom in het babyrinth. Vraag,lees,huil,gil,lach en krijs maar lekker mee.
    Wij houden bij de volgende poging allemaal weer braaf je handje,vinger,teen of wang vast.;)

@Sikki: wat fijn dat je bloedwaarden weer goed zijn. Hoelang moet je nog aan de pred?
    Die wijn neem ik in December wel weer mee terug hoor!!:p Zijn jullie al bezig met namen,kinderkamer,spullen etc of is dat nog te eng? Wat ik snap hoor.;)

@Klingel: gewoon een dikke kus en knuff voor jou.

@Sil: nog erg last van de jeuk? Kindjes wel allemaal weer opgeknapt?
    wbt zindelijk worden het is ook een kwestie van doorzetten. :) Niet na 1 dag natte broeken opgeven. Je kan ook luierbroekjes proberen. Die kan hij zelf makkelijker aan en uit trekken.

@Alex: morgen tp van twee kanjers. O,ja??:( JA!! dat moet namelijk.

@Bright: morgen kno arts las ik elders. Hopelijk komt er een goed behandelplan uit voort.
    En weer iets uit je holletje gekropen, werd tijd ook begin te stinken daar.:D En op voor een nieuwe poging. We hebben je vast.

@LadyZ: geen hcg meer, eisprong gehad, en volgende cyclus voor cryo. En dat is en blijft een echte plakkerd. Genoeg gezeur gehad klaar over en uit.
    Knuf voor werk/hoofd dilemma.

@Lauwtje: GEFELICITEERD MET J.ENS wat een prachtige naam. Ben zo benieuwd naar je verhaal en foto's.

@Annedore: ik hoop zo dat je nu flink aan het genieten bent van jullie knul. En zoniet: zet hem op JE KAN HET!!

@Taliaa: geniet op haar roze wolk van haar vakantie. Zo fijn om te lezen. taaltopic in lounge;)

@Marjah::( snik wat vreselijk RUK. Al klink je super sterk en ben ik blij te lezen dat de donor ook nog een poging met jullie wil gaan doen.

@Emma: :$ geen plek en dus een maand overslaan?? Zijn ze helemaal gek geworden daar!!:x Kus voor jou.

@Saskia: hoe is het nu tussen jou en je mannetje? En wat balen van je waarde en dus niet mee mogen doen met de proef. K*tzooi. ((knuff))

@Natas: oei, die bedbeestjes zijn niet fijn. Hebben ze niet gezegt dat je het beddengoed moet wassen en alles goed moet zuigen etc?? Sterkte ermee.
    Tips om aan te komen? Veel zetmeel en volkoren producten misschien??

@Loesie: :( wat een verdriet zeg. Ik huil even met je mee.
    Hoe voel jij je verder? Zoonlief een vrolijk mannetje? En alweer bijna 1! Tijd vliegt echt.

*moet zo even naar de babyachtbaan*

@Gabrielle: ik heb geen woorden voor jullie mega groot verdriet. Ik blijf, misschien tegen beter weten in, hopen op een klein wonder.

@Blijmeisje: website inmiddels weer gevonden denk ik zo!!:D Hoera voor tand!!
    Waarneer gaan jullie naar boshuis, hoe gaat het met bouw, werk en met je twee mooie kinderen??

@Sabrien: fijn dat het goed gaat met jullie wonder. Alweer 36 weken. Nog 6 dagen en je hebt MP!! hoor.:D

ZO ik ben weer bij. Ik hoop zo dat ik niets belangrijks of iemand vergeten ben.:)

Hier gaat alles prima. We wonen nu 1,5 week in ons nieuwe huis en het is zo mooi,fijn,geweldig etc etc. Het voelt nu al echt als thuis. Gelukkig zijn we sinds vanavond ook weer online. Het heeft wat vloeken en schelden gekost maar dan heb je ook wat. Ons pakket met de decoder was ineens weg:( en 26 sept had ik al gebeld en zou het binnen 3 weken geleverd worden. Maandag weer gebeld en weer kregen we te horen dat we binnen 3 weken de spullen zouden krijgen. Gelukkig werd ik gisteren gebeld door de technische diens waarom we nog niet de decoder hadden aangesloten. Lang verhaal kort: vandaag konden we de spullen ophalen.
    Verder nog erg druk met de elektra aanvraag. Ook daar staan we ineens niet meer in de computer. Net als bij het waterbedrijf waarvan ik een brief kreeg dat we per 17 Oktober zouden worden afgesloten. Maar verder gaat het goed hoor.:D

Voor foto's verwijs ik jullie naar de website. Heb je het adres niet stuur dan even een pb-tje.

20. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Duuuuuuuuuuuuurt lang............ :)

Nyn ziet er heeeeel mooi uit!!!! Heerlijk hoor dat het nu (zo goed als) klaar is!!

Mila: ik vergeet je steeds. Sorry. Maar ik wou al de hele tijd zeggen: WELKOM! :D Ik hoop dat jullie heel snel weer zwanger worden en blijven...

Deel Deze Pagina