Ja ook (heb het hele pakket), maar dat is anders Lau waaarschijnlijk drukkies. Had Anne nog gezegt wie ze zou inlichten??
Bob heb ik ook al eens gehad en die heeft toen geen geluk gebracht... Ik stem voor Klaas en Truus. Lekker hollands Of misschien Dieter und Bertha omdat ze immers in DD in elkaar gezet zijn
HahaHaha Nick en Simon.....ook lekker hollands hahah Gewicht is iets meer dan begin deze maand maar heb sinds toen niet meer op de weegschaal gestaan.
Das duidelijk. Die komen dus morgen ins bauch Klopt, Anne zei dat ze het zelf zou komen melden. Spannend hoor... Hoop dat alles goed gaat/is gegaan! Hier morgen de echo met 9 weken... *bibber* En had ik al gezegd dat we gisteren de brief van het Ministerie van Justitie op de mat hadden liggen met onze officiele beginseltoestemming! En alles is ook doorgestuurd naar de door ons opgegeven stichting. Zo bizar...
Nou ik vind het maar spannend...... Alex: vanaf morgen ben je de trotse bezitter van Gunther en Friedel! Wie super geil ist das!
Echo op Florines en mijn verjaardag moet een heel mooi cadeau worden!! Oh wat goed van de brief! E wat "raar" ook. Kan/ wil je ook gewoon doorgaan met de adoptieprocedure etc?
Nee, mag natuurlijk niet... Maar de wachtlijsten zijn zo lang en wij staan nog steeds met lege handen. Dus we wedden momenteel illegaal nog even door op 2 paarden Morgen maar eens contact opnemen met de stichting wat hun procedure is. Waarschijnlijk komen we eerst op een centrale wachtlijst. En pas als er doorstroming is krijg je een intake om op de landenwachtlijst te komen. Kijk, dat is natuurlijk een moment dat je open kaart moet spelen. Maar dat kan zo nog 2 jaar duren. Dus zodra wij zekerheid hebben over ons sojaboontje (lees in de armen hebben ) dan zullen we het doorgeven En we vinden het ook heel mooi en bijzonder om dit traject te mogen doorlopen. Mag ik nog even een mooi stukje citeren uit ons gezinsrapport? Indrukken raadsonderzoeker: 'De heer en mevrouw Sikki kijken elkaar tijdens de gesprekken regelmatig aan en ze vullen elkaar aan. Onderling wisselen ze nonverbale boodschappen uit, die snel door de ander begrepen worden. Hierdoor komen ze ook over als de eenheid die zij zelf schetsen. De heer en mevrouw Sikki maken een rustige en optimistische indruk. Door de verschillende karakters en door de waardering voor elkaar, houden zij elkaar in evenwicht.' *huil* Precies zoals ik het ook voel en dat is gewoon onbesproken opgepikt door een onafhankelijk derde partij. Hoe bijzonder toch...
Wow Sik, wat een ontzettend mooi stukje, helemaal dat iemand dat door jullie te observeren zo heeft kunnen schrijven... Echt super mooi en emo!! Dus als ik het goed begrijp mag je eigenlijk geen kindje adopteren als je zelf een kindje krijgt/ hebt? (en ik snap helemaal dat jullie er gewoon mee doorgaan) Voeger was dat anders of niet? Het nichtje van mijn moeder heeft 3 zoontjes (waarvan 1 tweeling) verloren vanwege het feit dat haar bm niet sterk genoeg bleek. (Zij had nooit een tweeling mogen/ kunnen dragen), maar in die tijd wisten ze dat helemaal nog niet. Ik heb een geadopteerd achterneefje en nichtje uit India. En in die periode is die vrouw ook bevallen van hun eigen dochter. (mijn achternichtje, zij is 1 jaar jonger dan ik) Zij hadden dus ineens een gezin met 3 kindjes.
Yep gunther en friedel ins gebahrmutti! Ik hoop ook dat me anne alles goed is. Ben benieuwd of ze gisteren ook is bevallen Zorraatje ook bijna jarig.....geef je een feestje? Ik proost in ieder geval op je hoor Sikki negen weken morgen alweer. Jeetje het gaat snel toch zeg. Zo hebben we het er over twee weken geleden en nu is het zover. En morgen is gewoon een te mooi dag. Echo van sikkie, bloemenmeisje 1, liefzorraatje jarig en een emmyuitrEIking! Wow mooi de beginseltoestemming. Ik snap heel goed dat je ook doorgaat met dit proces, zeker ook omdat je oveel hebt gehad en ervaren tijdens de via. Jullie hart is gevuld met zoveel liefde voor jullie eigen sikkimeisje straks maar wie weet ook voor een kindje die het heel hard nodig heeft. Wow slik huilll wat mooi dat stukje uit het rapport. Jullie komen zo op mij ook over, een heel sterk stabiel team
Alex: ik doe een klein proostje en een taartje met een koffie/thee versnapering. Niet echt iest groots.
Idd morgen een bijzondere dag!!! Zorra, jij mag het wel klein houden morgen. Maar indien hier in het oosten morgen goed nieuws dan eet ik wel een extra GROTE versnapering Adoptie met een kindje mag, maar je mag niet in de procedure zitten als je zwanger bent of wilt worden. Pas als je kindje dan 1 jaar is, mag je weer verder in de procedure omdat er dan lang genoeg een stabiele situatie is. Alles gaat er om dat er een stabiele situatie is. STABIEL is het sleutelwoord in de hele procedure.
Een heule grote versnapering! En dan gaat de vlag uit! stabiel zijn jullie zeker, ook met sikkimeisje straks! En gezellig toch ook zorra? Ik vind soms klein en intiem leuker als groot uitgebreid omdat je tenminste dan met mensen kan praten.
in geval van goed nieus in het oosten... neem ik zelf een grote versnapering Wel eerst mn galajurk weer uit anders scheurt hij mischien wel dus word versnaperen na de emmy uitrEIking
Oh ja, Huisvrouw spelen valt niet mee met een puberende peuter en een knokkende tweeling, dus verschoven naar vanmiddag als 2 van de drie op bed liggen
Ja!!! bij goed nieuws uit het oosten neem ik nog een extra stuk taart! Dik ben ik toch al whahahahaha