SEG! :x beetje over wijnen bazelen terwijl ik hysterisch een godsvermogen aan HEUL hippe verjaardagskledingsetjes voor de florine en de mijzelve sit uit te geven! te lopen! TSK! @blijmeis: je segt inderdaad iets breezerigs, want pinot grigio is altijd wit maar, wat dacht u daar van, hij wordt wel gemaakt van de blauwe pinot grigiodruif, hoe vindt u die! jaja! dus, opzich kan je je hier wel uitredden vind ik! @annedore: schiet eens op seg! met nieuws! (en met werpen, mag hopen dat jij er ook geen 3daags festijn van maakt ) @alex:u weet, ik heb je vast! een TP op florinezorraday is natuurlijk helemaal hurray! @sik: en een supermooie echo is ook al hippy de pippy jeey jeey jeey! @lauw: FOTOSPAM! @bright: hoe was de KA? en fijn dat je ook weer een beetje bijna gaat beginnen he. huu! @natas: jij ook toch deze maand weer naar de gynnegap? @emma: hoest daar met u. klaar voor de poging? we houden ook jou vast! @alex: kalm an doos! niet naar de intratuin gaan! :x het zal langzaam weer normaal worden in je eierdoosje, maar ik zou bij twijfel zeker naar de gyn gillen. hier lopen helaas best wel veel OHSS experts rond crisis he. maar- er komen WEL vaak meteen daarna mooie beebjes van! zie juweeltje/frits/florine/gerodi/en en en. trouwens, ook weer niet TE veel drinken he. als in 5 liter. welk doosje deed dat hier ook alweer? het was de sas of jijzelf. in t kader van, ik haal de namen door elkaar! @sas: hoest met U! @anaconda: ja lekker!!!! @clip: KRIJS! @vouwgordijnen dichtdoen: @milla: hee seg, kan je een beetje wegwijs worden hier tussen al die hysterische wijven? ik snap dat het schrikken is hoor, in de bus was ik de enige en hier lopen er wel 20 rond die zo apart zijn! @mila: en voel je niet verplicht om op iedereen te reageren he. gewoon lekker je ei(eren) kwijt kunnen hier is al fijn. en laten bevruchten! @sjit, ik wou echt iets zeggen tegen iemand. vergeten! mok. @KA: wie vroeg er laatst naar de KA aan mij.. volgens mij blijmeis in de whattsappert. of de wordfeuddd natuurlijk. of de sms, de fax, de meel, de postduif, de twit, de fb... je wordt er toch niet goed van! maareh, waarom was dat ook alweer. ohja wegens knobbeltje onder haar tepeltje he! niet verteld? nou de HA was zeer overtuigd van een kliertje dingetje dat vooral zuigelingen (en ook pubers) kunnen hebben, ik heb mister google er nog even op nagetrokken (niet te verwarren met af getrokken ) en ik ben ook wel koest erover! goed he! hoest met jouw en de zorgjes rond *censuurs* oog? mri nog dikke maand? @nyn: ha! weer online. en wat wordt het huis mooi he! ik moest wel heul erg lachen om dat jullie de open haard hadden getest met 28 graden! volgend jaar komen we weer lekker in de tuin liggen tralala! WIT SIT WIT SIT WIT SIT WIT SIT en dan: PIT! so! @ieks, ik weet niet meer... @loesie: vreselijk vreselijk vreselijk.. echt je allerergste nachtmerrie inderdaad.. wat een pijn.... meu.. @sik: wou je nog vragen ja, hoe ervaar jij het niet meer kunnen wijnen? @zorra hapje van me: giet er maar een gooische borrel in: NHNK! @sil: knuf op de ' vermoeiende ' kindjes! @allemaal: nog meer knuf, en sorry wie ik nu niet noem! ik ga even verder wapperen. lekker macaroni uit de vriezer sleuren en dan es even wat hysterische bloemglitterslingers mise en place leggen om op te hangen straks ben uiteraard helemaal aan het trippen down meMMMory lane: een jaar geleden zat ik NU in de HEMA te WEEen en een stroopwafelvlaai te eten, heheheh. en morgen was ZE er. verder een fotoboek gemaakt, en een brief geschreven aan haar (krijgt ze elk jaar, troonrede van haar mamaatje) en en en dus loop over van de eMOOIties. morgen weinig drukte, zondag wel heule familie. die klein is gelukkig ik draai en superculi brunchlunch in elkaar, en een superbakker maakt een speciale bloementaart met een vulling die ik nooit zou kunnen bakselen zo 1 2 3. kortom, hoera!!! so. en dan nu, een smak op iedereen en een SWAFFEL erachteraan!
Duurt lang hè?! Hopelijk is ze al lekker aan het genieten van haar kleine mannetje en is ze ons even vergeten door al het knuffelen
Nou schenk dan maar eens even een lekker wijntje in zorra! Wat heb je in de aanbieding? * proost * @ klingel wow wat mooi die brief en boek * emooihuiltje * @ moet goed komen he uitreiking morgen...ik zal Unterhose grussen von ihnen.. enne ik drink genoeg maar zeker geen vijf liter en ja ik doe sichtig aan. Ben benieuwd naar hippie outfit..wie wat waar geshopt? Zon knobbeltje heeft mijn meiske trouwens ook gehad en is weer verdwenen... Lekker druk en mooi en memorylane * zucht he *. Ongeloof al weer jaar geleden dat jullie allereigenste bloemenmeisje jullie eindelijk papa en mama maakte en je leven zo enorm heeft verrijkt... * emo * Die culibrucnh klinkt erg jammie en van jou mag je wat verwachten
Jeetje, nog geen anne-nieuw. Hopelijk zijn ze sooo aan het genieten dat ze ons spontaan vergeten is!! @nyn: wat fijn dat jullie op je nieuwe plekje al jullie thuis gevonden hebben. En als kers op de taart weer online, yeah!!! @lady: fijn dat HCG weer op 0 staat. Hopleijk kunnen jullie dit nu afsluiten en vooruit kijken en het een plekje geven? @loes: wat ontzettend triest en verdrietig van je nicht. Krijg er gewoon kippevel van. brrrrr. Dus extra genieten van het wondertje in je buik dat wel compleet is, hoe dubbel dat ook voelt. @BMjonge, dan zal je batterij wel snel leeg zijn ja, met korte nachten en toch de gewone dagen. Hopleijk waait dit snel weer over. Ik stuur je wat extra energie vanuit hier @alex: wat spannend zeg, hopelijk gaat alles goed met de toppertjes en voel jij je ook snel weer wat beter want het klinkt wel heftig zeg!! Let je wel goed op jezelf?! (wijst met streng vingertje ) Ik denk - duim - klaver voor jullie! @sik: morgen weer een super echo van het grote wonder met.....9 wkn!!! Ik herhaal: 9 WKN!!!!!!!!!Whaaaaaaaaa. @kling; bijna, bijna, bijna. En wat geweldig dat jullie grote wonder een brief krijgt, Geniet ervan samen!! Hiero: gister alles gewassen en speciaal alles gespoten ivm bedwantsen ( als het dat echt is, want we hebben goed gezocht maar niets kunnen constateren maar dit is het einige wat we kunnen doen ) Maar dan komt er toch nog veel bij kijken want alles moet gewassen en ingesptoen worden, dus; - bedje - ledikant - gehele kamer - wandelwagen - wipstoel - boxkleed - interieur van 2 auto' s en autostoeltje - draagzak Maar nu is het donderdagavond en dus manlief trainen en ons drolleke op bed EN....de mentalist is weer begonnen emt nieuwe afleveringen. YEAHHHHHH!!!!!!! ander nieuws; dinsdag afspraak bij gyno en we gaan toch meteen beginnen. Manlief gaf aan er al klaar voor te zijn maar ik twijfelde nog omdat ik erg bang was dat ik dan meer met MMM bezig zou zijn dan met onze prachtige dochter maar ik heb het gevoel nu ik er rustig over na heb gedacht, dat ik dit wel kan scheiden. spannend dus weer.
Ook hier nog even..... Sikki.... heel veel succes morgen!! Spannend he?! Ik zou zeggen...op naar een mooie 9 weken echo . Enne Klingel.....al druk bezig met de voorbereidingen voor haar eerste verjaardag?! Een hele fijne dag morgen!! Geniet ervan
Even snel voor morgen: Sik heeeeeeeeeel veel plezier!! (en succes.. maar dat heb je vast niet nodig..) Alex heeeeeeeeel veel succes!!!! Klingel heeeeeeeeeeel veel plezier!! Annedoreeeeeee.... Waaar ben jeeeeee????
geen werpnieuws??? meu! *hoort wie het zegt, die het babyrinth vorig jaar uit zijn voegen liet UWEN een paar dagen lang heheheh* schatjes, ik geef jullie een dikke knuffel, ben even offline hoor. deze emmmoeder gaat een feestjesweekendje in. de slingers hangen, de kadootjes zijn beglitterd, en de taart is in de maak. hopsa! @shop: prachtig setje van 10feet. voor haar dan- voor mij hoerig kort rokje met mijn favo motief: pied de poule! en en en. heb wel bijgelezen maar ga nu banken. smak op jullie doosjes, jullie TPs, jullie wansen, jullie echos en wat al niet meer. we hebben wel contact over de belangrijkste zaken per whatssappert: wil iemand mij gillen als annedorenieuws er is? 21 oktober yeah dat zou cool zijn! SMAK en ohja groen hapje: FELIKNUFF!!!
Liefkling geniet van al het emoois dit weekend. Een jaar mama zijn ook vieren. 10feet leuk merk! Pied de poule...mijn meiske heeft daar een winterjas van en ben er verliefd op. Die stond op die mooie foto van laatst. Je hoort t via de appert... Geniet schatje van al het moois! Enne dadelijk krijg je een whatsappertbom van ons allemaal
Lieve Florine, gefeliciglitterteerd met je eerste verjaardag!!!!!! Wauw wat ben je al een grote meid, maak er samen met papa en mama en familie en vrienden een hele leuke dag van!! Klingelmama en papa jullie natuurlijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Lady z, gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een leuke dag van!!!!! Alex, succes met de tp vandaag!! Spannend!!!! Ik houd je goed vast lieverd!! Verder een dikke smak voor iedereen, ik draai me nog een keertje om in mijn lekker warm bedje hihihi!!
Klingel van harte gefeliciteerd met Florine haar 1e verjaardag ik wens jou geen diamanten, geen weelde, rijkdom of fortuin. Ik wens jou 7 regenbogen, die al je tranen zullen drogen. Ik wens voor jou zoveel fijne dingen, dat je steeds kunt lachen, dansen en zingen. Ik wens je de mooiste dromen, waar elfen, vlinders en engeltjes in komen. Ik wens voor jou een warme zonnestraal, dat wens ik je het meest van allemaal. Annedore van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Melle!!!! Lady van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Sikki heel veel succes vandaag!! op naar een prachtige echo! Alex een hele mooie Emmy uitrEIking gewenst ik sta aan de rode loper vandaag!! wat een drukke dag vandaag zeg voor iedereen maar allemaal leuke dingen!!!!!!! Ik wens iedereen een fijne dag toe vandaag!
Ooo sil wat een mooi gedichtje! lief bloemenmeisje! Al 1 jaar maak jij het leven van je papa en mama zoveel mooier, bloemeriger en liefdevol. Gefeliciteerd lief meisje. Net als papa en mama gefeliciteerd met jullie meiske en 1 jaar papa en mama zijn! Anne ook hier! van harte met jullie zoon Melle. Eindelijk is hij daar dan! lief zorraatje gefeliciteerd schatje! Dikke verjaardagssmak liefsikki op naar geweldig mooie echo van sikkibeeb! Op naar een heule grote versnapering! En op naar mijn eigenste Gunther en Friedel! Ik verwacht jullie wel op de rode loper!
Wat een dag, wat een dag... Lieve Annedore ook hier: GEFELICITEERD LIEVERD!!! Lieve Florine ook hier : van harte gefeliciteerd lief klein groot mooi knap glitterend bloemenmeisje! Een jaar geleden zaten we nu nog in grote spanning te wachten op het nieuws of jij er al zou zijn. En toen kwam je! En hoe! Mamaklingel hield niet over je op. En terecht! na zo lang wachten mag je ook trots zijn. Dus vandaag is het GROOT FEEST! En mama zal waarschijnlijk de hele dag huilen, maar dat geeft niet hoor. Dat doet ze alleen maar omdat ze heel blij is. Trek je er maar niks van aan, mama doet soms gewoon een beetje raar Als jij maar veel lacht en geniet van de mooie slingers en cadeautjes! Dikke kus lieverd, je krijgt snel een echte! Lieve mamaklingel: jij ook gefeliciteerd lieverd. Het is wat he.. Verjaardagen komen opeens in een heel ander licht te staan. (vond ik) Geniet ervan dit weekend. Hoe groot ze al is geworden in 1 jaar. En hoeveel mooie jaren er nog zullen komen! KUS Lieve LadyZ Er is er 1 jarig HOERA HOERA dat kun je wel zien dat ben JIJ!!!!! Gefeliciteerd lieverd... Op naar een heel mooi jaar met hopelijk een nieuwe zwangerschap en heel veel andere mooie dingen! Fijne dag! Lieve Sikki heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel plezier en geluk vandaag!!!! En tot slot, maar zeker niet het minst, lieve Alex. De jurk hangt klaar, mijn higheels ook. (nee die staan klaar wijsneuzen) Natuuuuuuuurlijk staan we allemaal op de rode loper voor je!!! Geniet ervan moppie! (ok ok niet lichamelijk, maar wel in je hoofdje!)