En die rare autistische echoscopiste van de vorige keer moet ontslagen worden, So! Beetje onrust stoken.... mok
Hihi, dat was de fertiliteitsarts, hoofd van de fertiliteitsafdeling.... Maar vanaf nu NIETS meer mee te maken. DOOS!
Nog erger, autistische fertiliteitsdoos Maar vanaf nu alleen maar mooie echo's met zwaaiend sikkibeebje erop totdat sikkibeeb zich aandiend en we met zn allen beschuit met muizen komen eten!!!!!
Jaaaa Gunther en Friedel ins gebahrmutti! Prachtige negen en elfcellige zonder fragmentaties! Whoei! De derde liep wat achter in deling, die observeren ze komende dag nog in het lab en evt nog invries als ie het toch nog goed doet. Heb een fotootje van Gunther of Friedel als vier cellig embryootje van unterhose meegekregen! We hebben echt gezellig met hem nog even zitten kletsen en grapjes gemaakt haha. I love unterhose!
Huilllllllll Om mooi sikkibeebnieuws. Lieverd wat ongelooflijk gaaf en super en mooi. We gaan genieten van al het moois de komende maanden, buikfotos, kamertjespam! Eindelijk! En idd die autist....ze kon alleen maar follies opmeten. Op naar de beebshower en beschuit met muizen!
Alex: joehoeeeeeeeeeeeee!! Gunther und Friedel ins? Heb je nog gevraagd over je opgeblazen gevoel etc?? Of gaat het beter? Hou jezelf wel goed in de gaten, want hcg verergerd het he!!!!
tweedubbel YEAH, voor Sikki's mooi op schema lopende sojaboontje en voor Alex haar prachtige Gunther en Friedel
Ja moest rustig aan blijven doen...eierstokken waren idd vergroot nog maar nog niet zo dat opname moest. Niet sporten en werken... En zijn beste advies....veel scheten laten! Heeft ie serieus gezegd!
JEEEEEEEEEEEH!!!! JEEEEEEEEEEEH!!!! Zo die waren voor de sik en de alex officieel een geweldig dag dus nu vandaag... Fijn lieverds... Hier een 'is het al 19.00 uur' dag... Crisis. Maar goed. Draak 1 slaapt, ik heb een bordje zuurkool van gister dus straks gaat t vast beter... Ja vast! xxx
En ik heb hier een 'wanneer word ik nou weer ongesteld ik wil een cryo-tp' dag . Ik ben me een potje ongeduldig joh, deze maand kan niet snel genoeg voorbij gaan . Of weet je wat, het mag van mij al wel april zijn....is de winter ook weer lekker voorbij
Emma mok op ongeduld...d.at de tijd maar vliegt meis. En je krijgt mijn ongi erbij Knuf voor blijmeisje. Succes lieverd vandaag
@klingel en florine: vandaag is dan DE dag. Alweer 1 jaar geleden dat jullie wonder jullie wereld (in de mooiste zin van het woord) compleet op zijn kop zette. Jullie droom was waarheid geworden en nooit had je verwacht zoveel van iets van jullie beiden te kunnen houden, genieten, ontroeren. Maak er een geweldige glitter-glamour-dag van met alle toeters en bellen en vooral niet vergeten te genieten en veel te knuffelen, lachen en nogmaals genieten!!!! @anne: ja hoor, we moesten lang in spanning zitten maar het is het dubbel en dwars waard. En daar is jullie kanjer!! Geniet en bewonder-verwonder jullie maar lekker samen met jullie manneke!! @sik; jaaaaaah, goeie echo maar we hadden niet anders verwacht van jullie sterretje-in-wording @alex: ook weer 2 toppers rijker en hopleijk blijven ze de hele 9 maanden warm bij moeders onder de vleugels en in de buik! nu weer die ellendige w8weken maar wij slepen je er hier doorheen!! @BM: oeps, nog ff te gaan meis. Soms toch jammer van het ontbreken van die uit-knop @emma: kan me goed zo''n mok dag voorstellen, grrrrrrr. Gewoon lekekr er een eind op weg mokken hoor meid! @loes; wauw, hij trekt zich al op!! Gaat zo snel he en iedere stap is er 1 naar een grote-vent-worden!
Gelukkig heb ik geen MOK dag vandaag, ben alleen wat ongeduldig . Geduld hebben is niet echt mijn sterkste eigenschap en laat de mmm nou eens net bestaan uit alleen maar wachten . En om me heen gebeurd er vanalles, meiden bevallen, vrouw van collega heeft 20-weken echo gehad, weer een ander is bezig met een IVF behandeling....en ik lijk wel stil te staan, daar word ik ongeduldig van, want ik wil ook door. Ik verveel me wel stierlijk. Zit vandaag op m'n werk, normaal altijd lekker vrij op vrijdag maar een collegaatje wilde graag vrij vandaag en er was geen backup. Maar manmanman wat is het rustig op vrijdag. Merk dat ik daardoor een beetje melig wordt . Dus passen jullie maar op
Joepie voor goede echo....kon niet eerder kijken had visite... we wisten het allemaak wel dat die doos het mis had vorige keer whahahahaha sikkibaby is onderweg na ak die jaren.....
Hier ook een dag met een grauw randje vandaag 4 jaar geleden was ik 3maanden zwanger en zoiden we vanavond telefoon krijgen dat mijn schoonvader slecht lag. 5min later zou hij overlijden terwijl wij onderweg waren naar hem....... dus straks even een bkoemetje brengen met de kinderen.... mijn schoonmoeder een dikke.knuffel brengen . en dan de dag weer positief afsluiten
Lieve Klingel, alweer een jaar geleden dat jullie wonder zich dan eindelijk aandiende. En nu is haar eerste verjaardag alweer. Het gaat snel, maar dat is wel een goed teken Gefeliciteerd met jullie bloemenmeisje! Lieve Sikki, wat super dat beebje weer helemaal goedgekeurd is en mooi op schema ligt! Lieve Annedore, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!! Lieve Alex, wauw... 2 prachtige embryootjes in je buik! En nu 2 weken fikken, klaveren en bibberen! *kruipt weer terug haar holletje in, even geen zp-zin*