Nogmaals knuffel lieve sil! Emma herkenbaar gevoel. Nu lekker weekend vieren! Sas knuffel in je holletje ,niet erop Natas hoe is t met de bedwantsen? Loesie woooo knappe lieve vrolijke S. Ook al bijna 1 jaar. Wat gaat ie hard. Fijn dat je je wat beter voelt.
haha emma, die is grappig zeg!!! @sil: oei, zijn altijd taaie dagen. Vanavond dus veel liefde en aandacht aan je schoonmoeder geven want slijten doet zoiets niet. Je kunt het alleen een plekje geven.... @sas: al ben je hier niet, denk wel aan jullie! dikke knuf vanaf hier. alex: hier alles gedaan wat mogelijk is mbt bedwantsen kwijt raken....we denken zelf dat het dit niet is maar willen het wel uitsluiten wat dus op deze manier zou moeten door flink los te gaan met wasse, schrobben en spuiten. Maar die beesten zijn alleeen s'nachts actief.........en vanmiddag na haar dutje had ze weer een plekje erbij. maar we willen nie te negatief zijn dus smeren trouw de 2 creme's en doen dus wat de dokter zegt en wachten nog even af. vanavond lekker volleybalwedstrijd en morgen weer werken!
Sikki, whoeiiii wat een goed nieuws!!! Sikkibeebjepowerrrrrrrrr!!! Alex, 2 toppers on board!!! Ik duim, fik en klaver!! Sil, wat een moeilijke dag voor jullie!! Knufff Emma, tja geduld is een schone zaak maar op een gegeven moment is t klaar!! Ik hoop dat de tijd heeeeeeel snel voorbij gaat!! Kussssssss
Sikki, wat een goed nieuws! Bij ons zeiden ze toen bij 9 wkn echo dat je nu 95% kans hebt dat je straks een babytje thuis in zn wiegje hebt liggen, dus dat is hartstikke goed! Moet je alleen niet net als ik te vroeg gaan bevallen.
SIKKIIIIIIIIIIII WHOEHOEIIIIII!!!!! * Doe hier een vreugdedansje door de kamer* Wat onwijs gaaf weer een mooie echo!! Een dikke FELICITATIE!! Knuf!
Kliiiiiiiiiiingel.................. Bekijk bijlage 192142 met jullie lieve Glitterdreumesje..... want dat is ze nu écht he.... Baby-af maar een échte 1 jarige dreumes . Hebben jullie een leuke dag gehad? Uitgeteld met de beentjes omhoog nu?! Knuf van hier!
Ik kan helemaal blij worden van al deze mooie berichten. *HUIL* En het werd ook wel weer eens tijd voor posipower hier. En dat hebben we nu in overvloed. Ik ga zo hopen en duimen dat alle andere lieve (mmm)meisjes heel snel mee mogen liften op deze posipowerflow!! Dikke knuff voor iedereen.
Liefnyn die knuf verdien jij ook! Na alle verhuisstress enzo Dus bij deze een megapletknuff voor jou ,omdat je altijd zo lief bent!
Wat een superniews hier! Lauwtje: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Annedore: van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sikki: van harte gefeliciteerd met de prachtige echo Klingel's kleine meid: van harte gefeliciteerd met je een jarig jubileum op dze wereld Klingel: Van harte gefeliciteerd met je een jarig jubileum als mama Alexandra: gefeliciteerd met je emmies ins bach , nog ff wachten... 2 weekjes maar en daarna gewoon nog ff 8 maanden. rest: gefeliciteerd met het weekend En voor alle meiden in holletjes: knuffie, kussie en ik hou jullie handjes vast. Voor alle meiden die geduldig proberen te wachten op weet ik veel wat: ik hoop dat het snel zo ver is. @hier: niet veel hier geweest. Het is er toch ff meer ingehakt dan anders. Negatieve testen, daaaaar ben ik aan gewend Maar niet ontdooiende emmies van een breezerslettige donor en het voorbij gaan van weer (de 6e) poging is me even te veel geworden. We gaan door! en ik ben er wel weer aan toe. maar ik ben weer een stukje wijzer geworden... verwacht alles... en er komt toch nog meer ellende op je pad in ICSI-land
Lieve mmmeisjes!! Hier even een hele snele zwaai en knuffel van een heeeeeeele trotse mama! Bedankt voor de felicitaties, lief! Jens doet het heel erg goed! We zijn zoooo trots op hem! Bevalling heeft nog een nasleep gehad met heel veel bloedverlies en uiteindelijk nog naar de ok. Dus nu eerst in alle rust opknappen en genieten van ons onwijs mooie wonder! Een hele dikke knuffel voor iedereen! en een extra dikke knuffel voor alle mmmeisjes die nog zo verlangen, hopen en wachten op dit moois. Ik hoopduimklaverfik dat voor ieder hier dat jullie wens heel snel uit mag komen! SMAK!
Ja daar ben je eindelijk lieve trotse mama lauwtje. Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet. Ben benieuwd naar een fotootje. Jeetje heb je een fluxus gehad na de bevalling. Dan maar heel rustig aan lekker genieten in je eigen omgeving. En als ik een tip maggeven, aan de floradix! Misschien heb je die al gehad Maar vooral geniet er van meis, eindelijk!
Marjah dank je. Kan me voorstellen dat dit toch meer met je doet ook al ken je alles. Voorzichtig nu toch weer omhoog krabbelen en weer vooruit kijken. Sterkte!
* breekt weer eens in* Lauwtje en Annedore, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zonen! Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn van jullie wondertjes! Marjah, .dikke knuffel voor jou. Weer een dimensie erbij van iets wat niet goed kan gaan in het proces van het proberen te krijgen van een kindje. Het is niet eerlijk dat je ook deze stap mee moet maken. Nogmaals dikke knuff! Alex, ik duimmmmmm! Nyn, lekker dat je nu verhuisd bent! Foto's? Smak! Lief Kling, een dagje te laat in je eigen topic maar heb je al gesproken Dikke lieve verjaardagskus voor jouw liefFlorine! En voor jou als kersverse mama van een dreumes En ach dan ook eentje voor Klingman! Ook voor hem allemaal onwijs speciaal en genieten! *breekt weer uit*
lieverdsssss daar is ze weer. al wil ik helemaal niet uit dit heerlijke gezinsomhulsel... maar ja, de grote boze buiten wereld wacht weer. ik heb trouw mee gelezen, maar mag ik hier weer inplonsen??
Leonie jij mag inbreken! lekker aan t genieten van je vakantie? Taaltje tuurlijk mag dat schatje... Liefkling vandaag groter feestje voor je meisje. Je staat nu vast al in de keuken de culibrunchlunch te maken. Ook vandaag een fijne eMOOIe dag. Verde smak op jullie. Fijne zondag!
Lauwtje! Had je stiekem al voor mij geworpen Maar we hebben wel nog even tegelijk liggen baren Gefeliciteerd met jullie wonderjongetje Jens!!!
Haai lieverds, wat een fantastisch mooi babyrinth weekend is het toch geweest!!! Maar helaas zijn er ook meisjes die hierdoor even extra geconfronteerd worden met hun eigen gemis. Sas en Emma (had je nu nog een keer extra gebeld of je er toch nu alsnog tussen kon???) en Marjah een dikke knuffel voor jullie!!! Alex, whoei 2 echt hele mooie toppers ins bahrmutti!!! Ik duimmmmmmm! Zorra, leuke verjaardag gehad. En wegens al het goede nieuws extra veul versnaperd En nu naar een mooie cyclus met cryo tp deze maand! Nu buikje is opgeruimd is het hoofdje ook iets opgeruimd??? Taaltje, vind het zo fijn voor je dat je zo'n heerlijke vakantie hebt gehad! Dat heb je echt verdiend!!! Niet in dip nu je weer thuis bent? Kun je dat geluksgevoel goed vasthouden? Klingel, culifeestverjaarweekend! Je zit nu vast aan de meest heerlijke dingen, met de meest heerlijke mensen om je heen. Geniet! Nyn, wat is het huis prachtig geworden!!! Daar zullen jullie vast allemaal een lekker plekje in vinden. Alle kindjes ook helemaal blij? En papa en mama, komen die al een beetje tot rust? Enne, kom je eind dit jaar nog richting ons landjes? Lauwtje en Anne, mamaatjes Zijn jullie lekker aan het bijkomen en genieten? Sabrien, jij bent de volgende Natas, meisje haar plekjes weer een beetje bijgetrokken? Wat een ellende blijft dat zeg Sil, iedereen weer uit de ziekenboeg? En jij geen koudje opgelopen met je blote jurk afgelopen vrijdag? Blijerd, hoest in het bos? En wanneer met kleine vent ook alweer naar de ka? En wat doet dat met gevoel? Loesie, wat vreselijk van nichtje Laat mij echt niet los dat soort verhalen... Kun jij het wel een beetje loslaten? En nog een weekje en dan is je ventje alweer 1!!! Kweenie of ik nog iemand vergeten ben... Solly alvast! Vast zwangerschapsdementie Hier dus vrijdag de echo gehad. Was een hele leuke echoscopiste. En ik hoefde niets uit te doen! 'Hier doen we alleen maar leuke dingen mevrouw' Maar goed, ik dus liggen en ze keek en ze zei 'jeetje, wat een darmen vol met gas!' Ze kon dus echt helemaal NIETS zien behalve darmen. Siklief zei dat het net was alsof je een bad vol met schuim had. Nu heb ik altijd al veel last van mijn darmen en obstipatie enzo, maar nu is het helemaal feest. Dus toen toch de boel weer uit voor de oude vertrouwde echo. Nou ja, was in ieder geval leuk om eens een buikecho te ervaren En gelukkig kreeg ze toen wel gelijk de baarmoeder in beeld. En daar was ons boontje, ruim 22 mm groot, 9 weken oud en precies op schema! Ze zei dat ze daar helemaal blij van werd. Daarna nog uitleg gehad of de combinatietest en de 20-weken echo, wat bij ons geen SEO maar een GUO zal zijn ivm de ICSI. En toen moest ik wel even huilen... Zo bizar en onwerkelijk om het over een 20-weken echo te hebben!!! Maar ik heb snel weer het dekseltje erop gestopt. De emoties durf ik nog steeds niet de vrije loopt te laten gaan. Siklief en ik zingen ook nog iedere dag 'blijf bij ons'... Daarna samen een gebakje gegeten En heb ik iets heel engs gedaan. Ik heb een positiebroek gekocht Mijn jurkjes en rokjes pas ik allemaal nog wel prima, maar mijn broeken zitten door die stomme darmen gewoon niet meer lekker. Dus ik heb een heule hippe chino gekocht van queen mum. Daarin valt mijn darmenbuik ook niet zo op en kan ik het voor mijn werk nog even 3 weken verborgen houden. Want in de meeste van mijn jurkjes gaat dat verborgen houden ook niet meer... Nou ja, of men denkt gewoon dat ik een vette pens heb gekregen Morgen nog een echo in Gent en da woensdag de eerste afspraak bij de gyn in ons zh. Dan ook een nieuwe echo afspreken. Lieve meisjes, sorry voor mijn lange verhaal! Maar zoals jullie lezen, word ik stiekem langzaamaan toch enthousiast Fijne zondag!!! En voor de nieuwsgierigen onder ons. Ons boontje staat weer in mijn album!
Whaaa, morgen weer een prachtige echo voor sik. Geniet van al die echo's want dat is zo mooi om steeds jullie wonder in wording te zien groeien!!! en ook genieten van positiekleding want die 9 maanden gaan dalijk opeens sooooo hard. Klingel: weer een wonderlijke dag vol met wauw-wat-een-wonder. Geniet ervan met zijn drietjes als gezin en oja, dat bedacht ik me gister, we willen wel graag foto van moeder en dochter op dit giga feest!!! Hier morgen een heerlijk dagje 'natas'. ik ga namelijk samen met vriendinnetje lekker naar de sauna met een compleet arrangement dus ook een heerlijke massage van een uur!!! en koffie met gebak en lekker niks hoeven mee nemen zoals handdoeken enzo want dat zit er ook bij dus scheelt weer in de was dalijk nog even late dienst en dan 4 dgn vrij,mmmmmm... nu even wandelen met mijn gezin! dikke smak voor alle meiden hier en een extra dikke voor marjah, emma en sas!