@ Natas, wat een schatje!!! Echt té lief gewoon Volgende ongi inderdaad beginnen. Op dag 1 aan de pil en bellen met Gent voor een uitgangsecho. Dan waarschijnlijk na 2 weken pil weer stoppen en uitgangsecho en dan weer beginnen met spuiten. Ik verwacht zelf begin december de punctie. Met mij gaat het verder wel goed Ik ben wel weer toe aan de volgende poging, maar tegelijkertijd vind ik het ook weer moeilijk. Want als deze ook mislukt, wat dan...?
@ emma en sas: wij stemmen hier VOOR dat jullie helemaal VOOR-VOOR-VOOR aanstaan met een hele vette VOORsprong!!!!! En VOOR-lopig slepen we jullie er hier doorheen!! Of is het nu iets te veel VOOR........ NEE, HELEMAAL NIET, LANG GENOEG GEWACHT!!!!
Hahaha, Natas .....ik stem VOOR @Sas, spannend meis, bijna beginnen met de 3e poging, leuk maar inderdaad ook weer heel spannend/moeilijk.
@ sikkii.. Je kunt het nog niet geloven he meis? Reken maar dat de boxstoelmeubelschuif er komt!! Smakkk Klinkel, oeioei, wat een emooifeestweekend! Oja, tell me, kasteelschrijffreelance? Je hebt het maar tegen een simpele wijkzuuhhhhsterrrr he! Sas, bijzonder meid! Bijzonder gesprek.. Hoe gaat het nu met jóu en jullie?? Natacha, wauwwwww
Ook ik stem voor.... * ego* Vandaag weer gewerkt, was extra hoefde niet in de zorg, kleine hand en spandiensten. Maar het was zo rustig dat ik om half twee naar huis ben gegaan. Ging goed maar ben wel bekaf nu en hoofdpijn. Emma dag vijf nu...leef echt toe naar dag 10 op die dag heb ik alle keren zwanger of niet bruinverlies gekregen... Nu molletje op en even bijkomen op de bank ,hoofdpijn. Voel me met vlagen vreselijk UW, dan weer Zen, dan positief, dan negatief. Zucht....
@alex: knuf vanaf hier ( ook vanaf de bank dus ) en gooi al je emoties er hier maar uit want dara zijn we voor. en die dagen lijken dan ook soooo langzaam te gaan....zucht.
Veel te langzaam....zucht. die hoofdpijn maakt me bang en onzeker.immers ook altijd als ongi nadert...maar dat zou wel erg vroeg zijn.. Vanacht weer tegen vier uur wakker zoals elke nacht en dan begint het gemaal, zucht. Loesie vind het knap dat jij zo zen kon blijven, het luktme maar moeilijk ook al heb ik veel afleiding....
Waar is iedereen seg.... Klingel zag ik voorbij wapperen...daag schatje benieuwd naar alle fotos. En wat gaaf schrijven voor kasteel. Wat ga je dan schrijven. Whoei sikki en de piano klinkt zo gaaf. Mijn mams is pianolerares heb zelf al jaren niet meer gespeeld. Enne ik zeg schuiven maar want die box komt er! Emma stom verplicht wachten... Seg sabrien je bent 37 weken dus ook melden hier! Loesie alles goed mop? Druk aan t voorbereiden, bijna zover! Je mannetjes eerste verjaardag! Sil doet wat ze wil....alles goed schatje? Kersverse mamas zitten hopelijk hoog op blauwe wolkje Lieveblijerd bijna bijna lekker weekend weg! Verder alles goed meis?? Natas wat een leuke fotos zeg. Schatje! Liefnyn nog druk met je huisje en kindertjes. Mis je hier lieverd! Net als liefbright...mis je hier! Maar heb je wel lekker vast in je holletje hoor Sas spannend langzaam aan toeleven naar nieuwe start. Alles met jou weer wat beter? Bijzonder zon gesprek... Liefzorraatje al sinds je verjaardag niet gezien hier? Alles wel goed? Hoe is het met buik? En hoofd? Taaaaltje met haar hoofd bij naderende verjaardag en herinneringen....knuf
Oh alex, wat slopend zeg...we hebben je vast he! En hoofdpijn nu zegt écht nog niks!! Emma,voor jou duurt wachten ook lang, he meis... Bah
Alex, ik heb je vast!!! Emma, mevrouw Ongeduld Heel logisch hoor! Je MOET ook gewoon de volgende ronde aan de beurt zijn! Sas, niet denken aan niet lukken :x Ik snap het wel hoor. Maar positief proberen te blijven schatje! Taaltje, hoe is het om nu weer thuis en aan het werk te zijn? Knuffels voor jullie!!!
er ligt er hier nog steeds 1 te pitten, hoorde haar tegen half 9 eventjes en dacht ik, ga er zo uit, en nu slaapt ze nog steeds. 1 nadeel; van uitslapen word noah meestal nie gezelliger Hier verder alles rustig. Vanavond naar een kerstshow maar wel ladys-night en nie alleen kerstdingen ( gelukkig ) Ook kraampjes met kleding, eten en drinken, sieraden, verzorging enz! Dus moeders gaat los vanavond!!
Goedemorgen allemaal Hier vanmorgen bij de dokter geweest en een waslijst met klachten opgegeven resultaat net mn bloed laten prikken op alles en nog wat inc schildklier etc. en vanmiddag om 14.45 een echo laten maken van mijn onderbuik ivm de hevige ongi's en veelvuldig buikpijn sinds de ks... dus ben benieuwd wat er allemaal uit komt...
annedore en lauwtje gefeliciteerd sikki gefeliciteerd met goed nieuws van beeb ,ik hoop dat ik aankomend vrijdag ook goed nieuws krijg
Dank je wel zal wel loslopen denk ik is bij een huisartsenlab dus weet niey of ik meteen de uitslag krijg normaal bij een gyn wel....
HAAAAI!!!!!! so! @sik: hih, wat leuk van pingel in de kamer, en vooral vooruitzicht van box in de kamer dan ook nog! HUILTJE! en KRIJSSSSSSS de de EAMES lounge chair die staat hier ook op verlanglijstje, al jaren! de witte of de zwarte? ach, same smaken shop alike, tuurlijk jullie ook de witte! (ken nog een adres waar hij 1% iets minder hysterisch duur :x is, maar lekker boeien als schoonouders m betalen natuurlijk! ) wat gaaf en lief dat dat aan beebje wordt gekoppeld trouwens, wauw! en verder: smak op joe! @natas: LIEF! enne, grijze roodstaart , waarom noemen ze het dan geen grijsstaart! :x @natas: ik gooi nieuwe (loop/ren) fotos in album! @sil: succes met uitslagen, zit vast goed ja, denk ik. er kan zoveel gek voelen en raar lijken, maar vaak ehhhhh BEN je gewoon een beetje gek/raar he toch goed om te laten checken. @taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaliafanaaaaaaaaaaaaatia: hoest daar? wat LEUK dat E al STAAT! trouwens, is het sowieso niet het idee dat beeb eerst (goed) leert los staan en dan gaat lopen? leek me logisch? *wijst naar florine en schudt hoofd* @taliaa de al italia: tja. wat ga ik schrijven. een soortvan 'gebruiksaanwijzing' met ehhhh ALLES erin van het hele landgoed. van de financieele doelstellingen tot de wijnarrangementen tot het onderhoud van kasteel tot ehhhhhhh .. een encyclopedie in 237 delen denk ik (zeker met mijn woordoverdosisgebruik! ) leuk!! en uitdagend, maar vooral ook goed te doen in deze constructie. ........ als ik mezelf kan tegen houden niet 2937 uur mee te werken bij stress ' omdat ik het kan en niet oncollegiaal wil zijn ' *uitdaging* EDIT hier stond heel verhaal, maar dat PB ik je wel even @emma en sas: JA JULLIE STAAN VOORAAN! dat is gewoonweg een feit. het MOET en het SALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL het is echt tijd he. en ondanks het fantastische nieuws van verschillende babyrinthinnen kan ik me wel voorstellen dat jullie je nu wat meer 'alleen' voelen. ' vroeger ' waren we bijna allemaal nog kinderloze mmmeisjes. en hoewel de mmmbeebjes hopelijk ook veel hoop geven op eigen geluk, kan ik donkere gedachten (die ikzelf dan kon krijgen) wel goed voorstellen... het is allemaal leuk en aardig dat het bij een ander, ook bij HEUL moeilijke gevallen *ik noem geen namen SIKKI * wel lukt, maar jij bent jij, allebei, en nou ja, de angst om toch over te blijven... daarom een heel grote lieve knuffel. @alex: knuffel op je UW. de dagen gaan zo langzaam he... ik moet zeggen, denk dat ik net als loesie ook vrij zen zou zijn/blijven. denk dat ik heel anders er nu in zou staan dan op de nogal geobsedeerde manier als bij/voor de eerste. maar, ik heb dan ook niet die gillende eierstokjes hihihi! @bright: jij wel, en jij mag ook weer een beetje bijna beginnen! KNIJP EN HOU VAST!!!!! @groentebabe: zie bright! @blijmeis: SEG al klaar voor vertrek bijna? tres tres leuk!! @annedore en lauw: vertel en SPAM????? @nyn: en niet daarom, maar gewoon somaar, ook een voor jou!! en de hele rest KNUFFFF want ik ga nu weg rennen! beetje bibbers, want buurvrouw zit NU bij de arts voor uitslag borst K... zon eng idee.. ohja SEG er volgt een PBbom/whatssapbom inzake OPEN SCHOOL met kerstglitters! dat jullie t even weten! smak!!!!!!!
Ola!! Hoe gaat het hier??? Sil goed dat je je even laat checken! Alex: UW!!! Ik hou je teen vast!! Klingel: feli met nieuwe baan! Klinkt wel echt als iets voor jou, maar je hoeft je niet voor 18273652% in te zetten hoor, iets minder is echt ook ok.... Hier alles goed hoor, het is weer woensdag, dus ben vandaag weer huisvrouw Wasmand gaat niet meer dicht etc.... Kus voor iedereen!!
Haaaaiiiiii!!!! Kom even snel loeren en zal zo even wat foto's in mn album zetten van mn allerknapste man! Alex, ik heb je heul stevig vast en hoopduimklaverfik me suf voor alexbeeb! Sikki, wat heerlijk, jullie boontje zien bewegen! Sas, mooi gesprek gehad, heel bijzonder. En weer bijna aan de strart voor sasbeeb! Spannend! Klingel, echt florine-style om jullie op verjaardag te laten verassen met los lopen! Ennn gefeliiiii met job! Super zeg! Natas, mooie spam gezien! Wat n skeeeetje!! Sas, mooi gesprek gehad, bijzonder. Weer bijna aan de start voor sasbeeb! In Gent, dus gaat er zeker een sasbeeb komen! Spannend! Blijerd, er even lekker tussenuit? Geniet ervan! Emma, dikke knuffel! Volgende ronde zijn jullie WEL aan de beurt, en ik hoop dat dan eindelijk beloond wordt met lief beebje! Sil, Ben benieuwd naar uitslag. Hopen dat er wat uit komt! Taliaa, Staat E los? Schattig! Ladyz, lekker huisvrouw spelen vandaag! Succes! Bright, hoe is t daar? Al aan het junken? Nyn, inmiddels al verhuisd, of nog druk aan de gang? Loes, lekker aan het zwangeren? Sabrien, je hebt wel meldplicht hier he?! Het is bijna zover! Spannend!! Annedore, ja ik was stiekem een dag voor jou bevallen hihi.. Hoe is t daar? Lekker aan het genieten van jullie kleine man? Hier alles goed! J.ens doet het zoo goed en groeit goed. Vandaag al 80gr boven geboortegewicht! Het is zo'n scheetje! Gister wat minder scheetig, hele middag/avond huilen en alleen maar willen drinken en niet in zn bedje willen.. Uiteindelijk na de voeding om 2300uur in slaap gevallen en vanmorgen om 0600uur schrok ik wakker! Lag meneer nog prinsheerlijk te slapen.. Toch maar even wakker gemaakt voor een tit! Ben helemaal verliefd op hem! Dikke smak voor iedereen!!!!
Schatjes! Even heeeeel snel ali illegali vanaf werk.. *FOEI!* :x Klingeldingelringel.. weet je dat ik vrijdag wou whatsappen: wedje dat Florine eerste stapjes losloopt op verjaardag.. En toen heb ik het weer weggehaald want dacht. Ach wat heeft ze daaraan, zekers als het niet zo is blabla.. Maar ZIE JE WEL!! Enne *for the record* ik heb dit al maanden geleden gezegd he! Ja echt! Heel veel meisjes eerste pasjes op 1e verjaardag. Heeel veel jongens heeel veel later trouwens Goed dat gezegd hebbende.. Alex: DUIMMMMMM lieverd! Knuf op onrust SIk: ZOooooooooooooooooo blij voor jou!\ Rest megazoen! Hier: CRISIS M heeft teveel met Florine gepraat vrees ik. Al meer dan 2 weken rampnachten. Als in 3 keer per nacht wakker, niet ,meer willen slapen, fles etc. Zit bijna elke nacht 1,5 uur op. En dan is de wekker om 6.30 NIET grappig! Wat ook NIET grappig is, is dat *censuur* zijn humeur er niet door lijkt te verbeteren. Ws toch onrustig slapen door huilM en daardoor moe en dus.... Ik ben 2 en ik zeg...... WHAAAA*()^&)(*&^*&(T^(%^&%*(!!!!!!! Wat dan vooral NIET grappig is (voornamelijk voor mijn meneer) is dat ik 4 dagen naar Parijs ga en hij dus én de nachten én de dagen alleen moet doen... Vind ik best rot weggaan. Nah ja... Anyway.. Het kon nog lastiger, want we kregen gister een brief van het ziekenhuis dat M vrijdag naar de anesthesist moet en 9 nov voor de MRI. En vrijdag ben ik al weg hahaha... Lekker handig.. Maar goed wel fijn dat het nu gaat gebeuren allemaal.. Ik dus vrijdagochtend met het vliegtuig naar Parijs en dan maandagavond laat weer terug. Radiostilte dus van mijn kant. What else is new... Nu snel an die arbeit, zielige kindjes wachten op hulp! SMOKSMAK!