@Sas.........dikke knuffel meis... @Klingel, allereerst gefeliciteerd met je baan . Verder is je stukje richting Sas en mij precies zoals ik me voel . Ik zei gisteravond nog tegen Emmaman dat ik heel bang ben om alleen achter te blijven. Dat straks (over een jaartje of 2) iedereen een kindje heeft en wij nog steeds aan het aanmodderen zijn met IVF behandelingen. En heel eerlijk put ik niet altijd hoop uit succesverhalen , onze situatie staat op zichzelf en andermans 'wonder'zwangerschap geeft ons geen garantie dat het dan vast wel zal lukken . Maar m'n hart kan wel een vreugdesprongetje maken als er meiden zoals Sikki uiteindelijk wel zwanger raken. Op dat moment geeft het mij wel even het gevoel dat er altijd een kans is, hoe 'slecht' het er ook uit ziet . @Sil, weet je al meer? @Lauwtje....smelt....wat een mooi mannetje . @BM, knuffel...
Sas Knuffel voor kauutee jubileum *mok* Emma heel begrijpelijk die gevoelens... jouw situatie is uniek en alleen bij jou aanwezig. niemand die het echt begrijpen kan omdat ze niet voelen en zien wat jij voelt en ziet en hoort. maar des al niet te plus een dikke knuffel en hoop ik heel snel van jou te lezen dat jij 1 van de succesverhalen bent waar een ander hoop uit mag/kan putten (samen met sas en nog vele mmmmeiden meer natuurlijk)
@Sas, misschien moeten we dan toch maar eens gaan daten, allebei nog kinderloos, missen allebei vrienden zonder kinderen en voelen veelal hetzelfde in deze situatie
Whahaha, ff heel wat anders hoor en waarschijnlijk totaal niet boeiend (krijg je als je je verveeld op het werk ), maar hebben jullie al eens gekeken naar hoeveel berichten iedereen geplaatst heeft. Moeten jullie eens naar het aantal berichten van la Klingel kijken . Ik heb er pas 2000 geplaatst en bij het aantal van Klingel keek ik echt zo .....
Sorry, reageer zo weer op jullie... maar ,moet even gillen!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb een muis gevangen!!!! AAAAAAHHHHHHH Ik weet dat jaren 30 huizen er last van kunnen hebben, dus muisvriendelijke val gezet en ja ja, daar is ie dan!!! Speedy himself zit erin! En staat nu in de tuin...... te wachten tot mn vriend m ergens ver weg kan uitzetten... brrrrrrrrrrr
@sas en emma: dat bedoelde ik dus.. dat je misschien wel denkt zelfs soms ' iemand anders wel zwanger= kleinere kans ik ook ' HUIL! wat kunnen we zeggen? wat kunnen we doen. zo weinig, maar wel zorgen dat dit een veilige plek is en blijft voor hartelucht, eierkrijs, struisvogel, piemelswaf, en meer van dat al! en dat we jullie dus vast hebben he! SO! @blijmeis: gets dat is zeker niet leuk weg gaan. ' je 3 kinderen ' achter laten en dan ook nog maar hopen dat blijman het ' net zo goed ' doet als jij, en dat doet ie natuurlijk niet! anders, dat doe hij het... hm, klote dat M nu ook spookt, ik hoop in elk geval dat hij niet ZO lang met florine gepraat heeft dat hij ook dezelfde lengte van sloopnachtperiode gaat nadoen maar dat denk ik toch niet.. @blijmeis: hm ook vervelend dat je er niet bij kan zijn deze vrijdag, komen ze lekker op tijd mee seg met die uitnodiging :x hm. dan maar beetje bellen met thuisfront af en toe? EN genieten sowieso, hoewel misschien best moeilijk. ik ervaar althans altijd wel als ik eens een paar uur weg ga (langer dan 5 kan BV technisch niet dus waar hebben we het over heheheh) een soortvan ' haast ' altijd. herkenbaar bij de moeders? @blijmeis: heheh ja jij zei het ja jij zei het, la la la laaaa la, en nu? een zilveren beker in de vorm van een piemel! helemaal leuk seg. ze gaat nu echt als een speer. rennen is het bijna! en af en toe crashen. maar dat hoort erbij tralala. @date: SEG waarom reageert er niemand op het feit dat er een PBmeel met DATEDATUM komt! kortom dat er een datum IS! :x sloeries!!!! als het zo moet dan hoeft het al niet meer! :x nyn en ik en sik gaan wel met zn 3en aan de sap en wijn, TSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK :x @aantal berichtjes: WEK! das veel he! maar ja, ik heb dan ook 3 megatopics hoewel dit toch wel ' de ergste ' is in meerdere opzichten... @sabrien: JA jij hebt MP! @baan: is geen baan! is gewoon even een leuke opdrachtdingetje! (so, voer voor psychologen waarom het geen baan mag heten haha!) @lauw: wat klinkt je blij! en wat gaat het lekker seg! hulde! en hallooooo nu al zon nacht seg! WOW slaapmeneertje! (maak je hem niet wakker om de 4 uur? dat was echt wet bij mijn 2e kraamhulp) @alex: 3 jaar geleden... knuffel voor jou,, ik hoop zo dat leegte snel vervuld mag raken! @blijmeis: alles leuk en wel maar ehhhh 1e weekend nov= boesblijmeislunch op zaterdag! SO dat kan blijman er ook nog wel bijhebben! :O @zorra groente muizen hapje: WAA een muis gevangen! goeso! maar seg, je bent toch geen taliaa faunofobia, je zet dat beestje gewoon even zelf uit! HOP HOP de tuin in jij, beestje mee, en onder struik, val open, hard wegrennen allebei een andere kant op! so en ik HOP HOP even so(a)pen hier maar eerst een PBom eruit, smak!
EhHEHEH heerlijk wat bij te lezen! PBMEEL heb ik al op gereageerd... Dat wil ik niet missen natuurlijk! En nu readebeaen....
IK wil ook mee wijn saufen!!!!!! (neem ik die muis wel mee.... sorry kling, maar ik ben echt GEEN muizenfan) Sas (en Emma): hele dikke knuf op mok jubileum..... Ondanks dat jullie gevoel zo begrijpelijk is, denk ik dat je hier ook wel echt alles kwijt kan (behalve je ei), want als er mensen zijn die begrijpen door wat voor periode jullie heen gaan, dan zitten die hier wel.... BM: jeetje meis.... spannend allemaal voor/ met M. Jij de hort op (al is Parijs wel echt heul leuk!!!) Slapenloze nachten en censuur die van slag is...... Lau: ik snel even foto's kijken!!!
Aaaarghhhh ik weet gewoon ECHT niet of het me gaat lukken die deet.... Die dag van de week is vrije dag en dus kindjes dag en de moeilijkste 'vind een oppasdag' EN december is onze verhuismaand.. En dus DRUK. Maar ga het proberen! Enne klingel: dat heb ik dus echt niet he! *wat?* nou ik vind het echt totaal niet moeilijk om kindjes bij mijn man achter te laten. Ja wel dat ik ze mis (alle 3 ) maar niet dat ik bang ben dat hij dingen niet goed of anders doet. Nee hoor, dat vertrouw ik volledig. Vind het nu alleen wel heel sneu dat ze zo slecht slapen en overdag ook niet al te makkelijk. Dan is hij echt gesloopt na het weekend... Maar ja... Ben laatst 2 nachten weggeweest he, nou echt geen probleem hoor haha.. Dus daar maak ik me niet druk om. Hoop alleen dat hij wel een beetje aan zijn (nacht)rust toekomt! Oh en daar waar je alex zei bedoelde je Sas. Stop de tijd. Emma ook dikke knuffel meis!! en klingel wat leuk van opdrachtjesdingetjesdiegeenbaanzijn!!!
* gaat even naar de chair googlen * Kling wow het klinkt echt helemaal jouw ding...en nog freelance ook.helemaal fijn! Ben heeeeel benieuwd...kunnen we die schrijfsels ook lezen of is het meer binnenskasteels... Wat gaat je lieve schatje toch hard he en idd zoals blijmeis het zegt... Hier hetzelfde met 1 jaar... Ze is een echt stuntvrouwtje dus nu hihi. Jaaaa eindelijk schooldeet! Ik heb gerea'd al en ik KAN Uw komt vooral omdat ik weet dat dit het laatste is..eerste poging had ik dat niet zo hoor maar t wordt alleen maar erger omdat er zo veel van afhangt... Lieve lauwtje wat heerlijk om van jou te horen. En wat een mooi mannetje * smelt * * huiltje * Lieve blijmeis...jeetje wat een ellende meis. Samen met je drukke werk. Zou dan idd ook niet fijn weggaan, ook nog weg als ie naar het zkh moet. Maar wel heel veel plezier en Paris. Is toch vriendinjubileumvieren? Knuffel op de nachten en gewoon voor jou! Zorraatje daar was je weer! Hoe is t met buik en hoofd? Fijne verjaardag nog gehad?? Hahahaha moet lachen om de muis...hier met regelmaat maar ja heb twee rovers rondlopen.... * word ik ook niet heel blij van hoor * Lieve Sas en Emma, alles is gezegd. Knuffel voor jullie allebei. Niemand kan garanderen dat het goedkomt, of jullie ook een wonderverhaal worden. Weet dat we hier altijd er zijn, huil, gil mok en stamp. We zijn er voor jullie en hebben jullie stevig vast in de babyrinthgreep. * pletsmak * Berichtenaantal ik denk dat ik 1 van de minste heb hahaha... Sil jij hebt nu echo.....denk aan je!!!
Blijmeis....drukke decembermaand ja. Hoop echt dat je kan anders komen we idd de dag ervoor gewoon inpakken. Snap je gevoel maar wat je zegt blijmeisman red zich vast. Jij even lekker in Parijs! Is de deet dus zonder kindjes? Ff andere vraag hahaha.
@blijmeis: goeso van vertrouwen, ik bedoelde nu ook meer wegens geprek MRI (dat jij 2308 meer dingen zou willen vragen weten misschien) en de nachten en het sussen en de... ARGHHHH STRESS maar lekker ZIJN pakkie an! hij is laatst ook wel weg geweest tralala! enne JE MOET ER BIJ ZIJN qua meet! :x TSK! .. nou ik snap verhuisdrukte enso, HUU! @alex: ha, heb je al gesproken! wat de mensen die ik nu al gesproken heb *citaat van een bepaald iemand ' het moet geen KDV worden ' is het idealiter met weinig kindjes, los die van IN buik en AAN tit. en tja, florine kan ik moeilijk even buiten zetten maar die mag mee helpen in de catering! (heb de opas en omas gevraagd qua oppas maar die zitten- met elkaar! - een week in praag TSSSSSSSSSSSK) denk dat het wel wat rustiger bijpraten is en ook wel zo fijn misschien voor de emma en de sas die MOETEN komen. toch? @sas waar ik alex zei en andersom: heb een joker INGEBRACHT! @alex: jee ja, de laatste poging. dat maakt het wel even wat anders ja sorry daar had ik even niet aan gedacht.. is het zeker zeker de laatste? (niet wegens goede vibes gent en en? ...) @alex: schrijven is intern haha, wordt een manual. maar ik ga er wel ergens een spannend hoofdstuk in verstoppen denk ik! *flashback naar de rare zinnen die ze wel eens in een offerte verstopte om te kijken of het kasteelkantoor wel wakker was * *piest in panty* @blijmeis: je MOET komen! niet voor niets is de date zo strategisch qua plek ' halverwege ' jou (noordelijkste piemelin) en de taliaasas (zuidelijkste piemelinnen!) :x @piemels: JA lady zorra gaat piemelhapjes maken! ik denk met .. .KAAS! smeerkaas, hmmmmmmmmmm! GETS! rent gillend weg! @blijmeis: JMK!! :x
ohja weet niet zeker of ik iedereen nu gehad heb, mis er ongetwijfeld een paar. PB dan maar, niet verlegen doen, is niet persoonlijk! (nou ja, als je dus een hardcorepiemelin bent he. deze keer slaan we de 23074297 meesoppinnen over, sorry!) enne, er is wel iets veranderd, we maken er geen middagje thee van maar een piemelorgienacht bij volle maan! SO! ja doei!
HAHAHAH lekker ding ben u ook!! Wie heeft zich al aangemeld???? Iedereen?? En helemaal mee eens hoor dat het geen kdv moet worden. Vandaar ook mijn vraag. En tijdstip zal me de ballen aan mijn reet roesten..nachtelijk of bij daglicht. Glow in the dark anaconda heeft op zich ook wel wat.... Hahaha Ik neem penispasta mee!