Wbt laatste keer...voor alexman wel...gelukkig nog een cryo maar ja. Hij vindt het na 6,5 jaar alleen maar bezig zijn met kinderen krijgen dat het ons leven genoeg heeft beheerst. Ik weet niet of ik er een streep onder kan zetten mocht dit op niets uitlopen De wens is zooo groot.
Hahaha klingel ik ga ECHT mijn best doen! BeloofT! Maare ja dat ik niet mee kan naar anesthesist. Ach vind ik niet heel erg hoor. Is toch maar heel kort lichamelijk onderzoekje en de vragen die ik heb geef ik door. Mijn husband in crime is vaak kritischer dan ik haha.. Had het wel heel erg gevonden als ik niet bij MRI kon zijn, want dan ga ik als ubermama mee he! haha... Dus die dag staat er al een groot kruis door agenda. Moeten om 7.30 in ziekenhuis zijn. Gelukkig wonen we nog in de stad zeg.. Pff maar wel goed dat ze rekening houden met die kleintjes, want vanaf 00.00 nuchter en dan om 11.00 een afspraak bijvoorbeeld kan ik natuurlijk niet verkopen... Oh enne voor de goede orde: IK HEB HEEEEEEEEEEEEL VEEL ZIN IN PARIJS!!!! Was alleen liever gegaan met idee van doorslaapnachten voor manlief, maar ja. Komt ie ook wel weer overheen. Wordt ie hard van! Ja HARD ja hehe.. *slurp* Anyway hij is ook weggeweest ja, maar ik ook he! Ik moet zeggen dat hij wel erg de huispapa is hoor tegenwoordig. Ik vaak overwerk/avondwerk/vrije dagenwerk/uit eten/concert/weekend parijs/vriendinnendeet/etc... Hij zei al... *********** (dit gebruik ik niet volgens klingelprincipes voor ik commentaart krijg) Maar ja hallo ik 2 jaar lang zwanger/bv/moe/misselijk.. Nou uh nou mag ik hoor! Puh... hehehe (dat vindt hij overigens ook hoor.. gunt me alles... Dus niet dat hij moppert. Ik liever dan hij ook, en hij MAG ook.. dus) nou over kletspanty's gesproken.. En dat terwijl ik het heel druk heb. Daarom rea ik ook niet op jullie. Sjemig wat slecht zeg.. *gaat zich in hoekje schamen* Sil: al nieuws??
euh...... krijg een gillend pb binnen met een deetmiet ergens bij een school..... helpppp eng!!! vanavond reageren nu eerst frituurpan aanzetten want is woensdag vandaag en dat is patatdag met heul veul kinderen hier in huis smakkkkkkkkkkkkk
Oeeeeh zie daar wals ik over liefalex's zorgjes heen... Ik zei altijd 'zorgen zijn voor morgen' lieverd... Je weet nog niet of dit lukt en ook niet of een cryo dan wel of niet lukt. Dus het heeft geen zin je daar nu al druk over te maken (makkelijk gezegd). Maar het is wel zo.. Nu heb je een emmy im bauche.. Eerst dat maar eens afwachten en dan.. stap voor stap verder.. Je weet nooit welke deuren met nieuwe mogelijkheden/opties/gevoelens in de toekomst opeens opdoemen die je nu nog niet kan zien.... Knuffel!!
At allemaal, deetiseng. Maar ik ga oppas regelen en kom... Denk ik, haha Maar hangt dus nog even van oppas af. En jeetje, wat zeg je dan he? Klint zo sip, ik ga afspreken met een paar meiden die ik van internet ken. Haha gevalletje hopeloos. Oja, morgen is onze diva alweer 3. Een heel qndeer jubileum dan lieve sas.. Jankje sas. Jeetje, 3 jaar.. Bahbahbah.. En woorden voegen niks meer toe he.. En emma voor jou ook. Maar lieve alex, voor jou ook. En ook voor laatste poging angst.. Moppie toch!! En lieve bright en ladyz, ook jullie... Allemaal meiden met nog een plekje in hun hart, of zelfs een heel hart.. Smak voor allen!! En ook voor sikki, die ineens aan "de andere kant " is.. Voor blijerd die naar parijs gaat ( wat ga je doen?) Voor klinkel die voor een kasteel gaat schrijven, ik snap nu een beetje. Maar wat wou je peebeejen? Grijns Liefsasje, gaan wij karpoelen? Of is dat extra eng? In de zin van, misschien wil jij wel in de auto niks aan je hoofd? Of misschien stink ik? Nou lieve allemaal, Ik moet weer werken vanavond ( en dat gaat steeds beter, maar het plezier is er nog niet echt...) Liefss, taliaa
Een piemeldeet in een school, daar MOET ik bij zijn, lijkt me hilarisch maar ook wel een beetje eng . En toch wil ik graag alle lieve meiden eens zien/spreken die me al een tijdje vasthouden . @Alex, knuffel om waarschijnlijk laatste poging . Maar ik duim/fik/klaver nu nog ff hard door hoor meis
Lieve blijmeis dank je... Enne slaap lekker! Emma zeker eng maar komt goed! Wordt een mega grote groupshanacondahug!
GIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En massadate met alle lieve babyrinthmeisjes!! Sin in!!! Lieve Emma en Sas, ik hoop dat jullie komen want ik wil jullie graag knuffelen maar ik kan me ook voorstellen dat het mss wat te confronterend is. Vanavond meer rea. Nu snel verder met de appelmoes.
Lieve schatten, Ben er wel, maar ook weer niet! Druk druk druk, vergadering hier, verjaardag daar, visite hier, boodschapjes daar, S hier, S daar!!! Je kent het wel! Knuf voor alle meiden die hem nodig hebben!!! En over schooldeet, ik denk niet dat ik kan... Die dag erna hebben wij kerstvakantie en vaak hebben we dan donderdagavond kerstdiner en kerstmarkt op school. En weet niet meer van voorgaande jaren (erg he?) hoe laat we er dan moeten zijn...want het is niet mijn werkdag, dus volgens mij wordt er niet verwacht dat je er om 12.00 al staat... Ik zal het even navragen maandag! Overmorgen ons manneke jarig! Wat gaat dat snel! Boodschappen heeft mijn moeder vandaag gehaald (die was hier en ik was ziek thuis en mijn vader was ook mee, want die was ook ziek 'thuis', want die heeft zware bronchitis, dus kon dat mooi) Morgen haalt manlief nog even het drinken en bier enz... Morgen ga ik nog even nieuwe kleren halen voor mijn stoere man en dan kan het beginnen!!! Alex, denk aan je! Spannend! Em en Sas knuf!!!! Zora, voor jou ook! Sil, heeft er volgens mij ook 1 nodig! Sik, jij bent zoooooooooooooooooo SWANG en al bijna 10 weken! Kling, ook hier hoera voor bloemenwandel! Taaltje, lekker genoten ja?! BM, lekker sloap'n in Paris! Daar is het nie voor! Je moet shoppen!!!!! Natas, schattige foto's had je laatst gepost! Bright, hoe is het meissie?! Nyn, verhuisstress wat minder?!?! Ennuh, kinderwens, helemaal, helemaal van de baan?! (als je nie wil vertellen of over wil praten hoef nie hoor!) Ik vergeet iemand... .......weet het echt niet meer..... Sjonge jonge, druk op verzenden en denk, OH LAUWTJE en ANNEDORE!!!!! Lauw, had al gereageerd onder 2 foto's, maar wat een prachtig ventje zeg!!! En wat fijn dat hij zo goed groeit!!! En lekker doorslapen, whaha, slaapkop! Anne, hoe gaat het met jullie grote kerel! Ook al zo'n mooie foto in jouw topic! Ook een prachtig kereltje!!! Geniet maar lekker! Gister trouwens condoleren gehad van meisje van 24 weken... Stond een heel mooi roze kistje (dicht)op tafel met allemaal foto's en kaarsjes. Wat een popje was het al zeg...helemaal af...mooie kleertjes aan...wat heb ik gejankt...pppfff...en dan condoleer ik de moeder van nichtje (dus de oma van Sophie) feliciteert ze mij ook nog met de zwangerschap...toen moest ik helemaal janken! Zo heftig... Vandaag is ze in besloten kring gecremeerd... Ik ga nu even lekker bankhangen en niks doen! SMAK
Gets Loesie, wat heftig gisteren En jij niet bij zijn bij deet??? Ik snap, maar hoop dat kerst bij jullie gewoon op een andere dag valt @deet, ik ben er bij hoor!!! En nu niet allemaal ineens wegblijven he Sas en Emma, ik hoop ook dat jullie er beide wel bij willen en kunnen zijn! Kunnen we jullie (maar wellicht dan niet eens meer nodig!) heel hard knuffelen!!! Klingel, we wachten op de de foto's! Alex, *slik* van gevoel... Maar ik duim gewoon voor Gunther uni Friedel!!! Zorra, jij stoer wijf! Gewoon een muis gevangen Misschien DIE bij deet meenemen Taaltje, kom je ook... Sorry! Maar werken gaat maar nog steeds zonder plezier Gets, dat duurt nu wel lang he. Maar verder alles wel helemaal goed? Of toch weer 'terugval' na vakantie? Over baan gesproken. Ik heb gebeld naar een vacature! IEKS! Wie gaat nu zwanger solliciteren Nou ja, ik zie wel. Ga ook wel gewoon open kaart spelen. Zeggen dat ik nu swang ben en dat ik niet eerder daar wil beginnen dan volgend jaar oktober O, en dat ik niet fulltime wil werken maar maar 3 dagen. Eens zien wat ze zeggen. Want ik weet ook dat het heel moeilijk is om in mijn vakgebied hier in het oosten iemand te krijgen... Ik word vrijdag teruggebeld. We shall see. Nyn, we gaan weer knuffelen!!! Blijerd, wat een drukte! Maar wel een leuk weekend in vooruitzicht!!! En actie bij kleine man zit nu eindelijk schot in! Heel veel plezier in Paris Paris! Doe je m'n ex-vriendje die daar woont de groeten Bright, knuffel in je hol!!! Sil, hoe was nou de echo vandaag? En bloeduitslag komt pas vrijdag? Hier vanmiddag intake bij gewone gyn gehad. Was een leuk mens. Arts in opleiding maar had haar opleiding in Belgie gedaan en kende dus mijn protocol en had er alle begrip voor. Dat was dus wel fijn! Ik moest haar nu wel beloven niet verder te experimenteren tijdens m'n zwangerschap Verder viel de intake eigenlijk wel tegen. Niet heel veel nieuws onder de zon. De 12 weken en de 20 weken echo is ingepland en that's it. Nu dus 3 weken wachten op de volgende afspraak (en dus bevestiging...) Fijne avond meisjes!!!
Haai lieverds, Kom even aan mn meldplicht voldoen hier!! hihihihi Lauwtje en Annedore lekker aan het genieten van jullie mannen , heerlijk!!!!!!!!! Sikki, jammer dat de controle een beetje tegenviel maar wel fijn dat de 12 en 20 weken echo gepland is. Spannend hoor!!!! Die 3 weken vliegen vast snel om!!!!!!!!!!!!!! Sil, mmmmmmmmm frietjes!!! Emma, lekker al zo vroeg in de week weekend!!! Fijn weekend! Alex, duimmmmmmmmmmmmm. Taliaa, vast hard aan het werk nu en morgen verjaardag diva. Fijne dag!!! Hier alles goed, de laatste loodjes wegen het zwaarst dat merk ik wel. Heb ontzettende dikke voeten en benen vooral links en ben vandaag daarvoor in het ziekenhuis geweest met verdenking trombosebeen was gelukkig niet zo na veel onderzoeken!!!!! Met ons beebje gaat alles goed, dat is het allerbelangrijkste. Ga nu door het leven als ma flodder met slippers aan, krijg echt geen enkele pump, laars, schoen of wat dan ook aan hihihi wordt er steeds charmanter op! Hou jullie op de hoogte. Kussssssssssssssssssssssssssss
Ik heb er ook een topic over geopend,maar ook nog even hier omdat er hier ook meerdere meiden bij het Barrahus geweest zijn (toch?) Heel triest nieuws: Lucienne Gjaltema - Van Buiten | Mensenlinq.nl | Overlijden, nieuws, condoleances en familieberichten= het gaat hier om een van de assistentes van Dr van Veenendaal. echt vreselijk!
ben er heel erg van geschrokken zo'n heerlijk vrolijk jonge vrouw met 2 kindjes, die ons altijd liet lachen (en janken) daar in de kliniek van ' dr antiek' . brrrrrr was eigenlijk al naar bed gesipt maar had t zo koud, ga even thee drinken en en .. naja.
Ik plons er weer gewoon in. @Sikki: een bewegende beeb en bijna 10 weken!! En we gaan weer knuffelen!! @Emma: een hele dikke knuff voor jou. Ik hoop echt dat je komt de 22e. @Natas: hoe gaat het met de rare plekjes van dochter lief? Wat een heerlijke foto's!! @Taliaa: weer thuis van vakantie en gelijk weer druk aan het werk. Gefeliciteerd met Isab. @Alex: lieverd wat een uw. Ik duim,hoop,bid,fik en klaver me een ongeluk. @Sil: ik hoop dat je je snel beter voelt lieverd. Hoest met zindelijkheid matthijs? @Saskia: ook een dikke knuff voor jou. En kippenvel om je verhaal met lieve wandel mevrouw. Ik hoop zo dat jullie verhaal wel een happy end mag krijgen. @klingel: dikke knuff voor jou. Hoe was het bij Sus vandaag?? @LadyZ: klaar met huisvrouwen?? Hoe is het met werk en lijf?? En is muis ver weg!! @Lauwtje: wat een prachtmannetje hebben jullie toch!! *smelt* @Blijmeisje: heel veel plezier in Parijs. Ik hoop dat je kan genieten en vooral kan slapen!! En manlief die gaat het echt wel redden. Misschien moet je alleen even lucifers meenemen voor hem!! @Annedore: jullie ook al zo'n mooi mannetje. gaat het verder allemaal goed?? @Sabrien: spannende weken voor jullie. Alles klaar om te bevallen? @Loesie: vreselijk verhaal. Wat een verdriet. Ik hoop zo dat je er toch bij kan zijn. Ik wil je heel graag zien en knuffelen. Verhuisstress is zeker minder maar nu weer druk met kinderen die vrij zijn en ik moet de rommelkamer klaar maken omdat sl zaterdag voor een week hier in huis komt. Voel jij je al wat beter? Klaar voor de grote dag morgen?? *huil* om barranieuws. Veel te jong, wat een verdriet en groot verlies. Hier alles goed. Ik ben druk met de kinderen die vrij zijn en heb van de week nog snel even de luiken geschilderd. Ze waren nog niet allemaal klaar. Nu nog steeds niet helaas. Maar het regent vandaag en morgen dus de laatste grote deur luiken moeten wachten. Verder druk met het rommelkamertje leeg halen en opruimen. Vanaf zaterdag komt mijn sm hier een week logeren. En het kamertje was zo'n zooi dat ik daar echt even moest lopen ruimen. Morgen komen mijn ouders afscheid nemen. De vijf weken zitten er dan alweer op. Gelukkig zie ik ze in december weer. Ik hoop echt dat er veel mensen komen op de date. Lijkt me zo leuk om iedereen nu eens te zien. Kijken hoe vreselijk hysterisch iedereen nu echt is....
Echoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo.................. Iedereen angst voor de hysterische deet en daardoor in holletjes weggekropen???? MIETJES