Gelukkig, daar hebben we Nyn! Die is geen mietje, maar dat wist ik al! SMAK! O, en... Eindelijk kan ik nu eens zeggen, hier schijnt het zonnetje!!!
Weet je dat ik eerlijk gezegt wel geniet van de regen? Openhaard aan, kindjes lekker nog in pyama. Heerlijk zo'n dagje.
Kan iedereen vanaf nu dan beginnen met de geen-sneeuw-op-..-december-dans?? Anders doe ik er waarschijnlijk 3 uur over, moet ik mezelf 6x uitgraven en moeten jullie me de weg op duwen Gerodi is ziek, vooral koorts en dat vind ik zoooooooo eng, dus ben er druk mee... Nyn: regen?? hoe kan dat nou En wacht maar, jij gaat in december met tuutende oren naar huis Wie is er morgen 10 weken zwanger......????........ Sikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@LadyZ: beterschap. Koorts is nooit leuk bij die kleintjes. @Sikki: ik vind je wel heul lief hoor!! @Bright: hoest is je holletje? Ik ben vanochtend wel even wezen puimruimen hoor. Het is er nu weer lekker warm en schoon.
Waar is de rest gebleven seg??:x Zo erg zijn we niet hoor. Toch niet allemaal in jullie holletje gekropen mag ik hopen? Zoveel had Klingel er toch niet getekend?
Ben er wel! Onderhoudswerkzaamheden vandaag door ziggo. dus weg telefoon internet en tv en hallo stoeien en rollenbollen met de kids Uitslag echo was goed klein spoortje vocht rondom baarmoeder maar dat hoefde niks te betekenen , dus aankijken en bij meer klachten weer terug komen en dan op naar de gyn. Bloed was ok ook beetje te weinig ijzer en een veel te laag en bijna niet meer te meten vit D gebrek.. dus terwijl ik al op een maandelijkse extra dosering zat van vit D moet ik ze nu wekelijks nemen en dan tussendoor weer bloed prikken om te kijken of het opgenomen word anders door naar de internist... ook over paar maanden weer een dexascan om te kijken hoe het met mijn heupen gesteld is kortom word een oud omaatje nog grijze haren en breekbare heupen heb ik al
@sil: hopelijk merkmje snel resultaat van die extra vit. D!! Soort van danoontje powerrrrrrrrr zeg maar hiero as dinsdag naar de gyno, toch beetje zenuwachtig. Ook zo krom als een hoepel, ik bedoel; net alsof je niet weet wat er gaat komen............ verder donderdagavodn dus heerlijk rijk alleen!!! Nu nog even samen met mijn meisje maar die ligt heerlijk te duimen in de box dus die gaat zo ook naar dromenland en dan is morgen weer haar papa-dag!!
taaltje: wil je wat meer vertellen over je werk want volgens mij heb ik daar een stukkie gemist.....Je bent nog steeds zoekende om je draai te vinden toch? Mmmm, werk kan soms ingewikkeld zijn.
Natascha, ik werk sindskort als wijkverpkeegkundige, hiervoor vijf jaar crisis/kortverblijfopvang gedaan met verstandelijk beperkten jongeren/kinderen. Ik wilde heel graag terug de verpleegkundige zorg in en dat bevalt goed, alleen ik kan mijn draai niet vinden. Het werk is het gewoon niet helemaal voor me. Ik kan/ wil daar op openbaar niet te veel over uitwijden, maar dan weet je een beetje hoe en wat. Zo, hier een feestje achter de rug. Ben wel moe, al is het alleen maar omdat ik als culinitwit voor 19 man eten heb gemaakt. E het smaakte nog ook, haha Liefss, taliaa Ps onze oudste prinses heeft het heerlijk gehad en ik heb maar een keer gehuild, haha
Taaltje nog gefeliciteerd ook hier meis! Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat is kleine S! Lieve loesie en loesieman Van harte met jullie mannek. 1 jaar alweer dat hij jullie papa en mama heeft gemaakt. Hele fijne emooie dag! Liefs
Taaltje, ook hier nog een keer gefeliciteerd met je grote meid! Loesie, gefeliciteerd met S! 1 jaar vandaag, hoera!!! Fijne dag! Taaltje, knuf op draai op werk. Ik gun je zoveel meer! Alex, hoe is het? Een week onderweg nu...*bibber* Knuf! Sil, wat fijn dat de echo niets engs liet zien! Dit weekend even flink in de zon voor extra vitamine D, natuurlijk bovenop dat wat je moet slikken. Hopelijk ga je je snel beter voelen. Knuf!
Alex is de wanhoop een beetje nabij denk ik. Vind dit wachten zo erg en heb er even geen vertrouwen meer in. Voel mijn buik steeds en dat maakt me heel bang... Zucht waarom deed ik dit ook alweer.
Alex dikke knufffffffffffff Glittermeet... Denk wel dat ik erbij ben ligt eraan wat mannetje er van zegt en vooral hoe het weer is die dag in geval van horrorwinter met veel ijzel en sneeuw en gladheid kom ik niet (mag van mannetje niet eens naar het werk rijden dan) maar hoop dat alles meewerkt incl mannetje ben volgens mij de enigste die nog helemaal niemand van het babyrinth in het echt gezien heeft, de rest heeft allemaal wel al een minimeet gehad met iemand en ik helemaal niet *huil*
@Sil, troost je, ik heb ook nog nooit iemand van het babyrinth in real life ontmoet hoor . Misschien zijn wij niet leuk genoeg Ik kom ook als het weer het toelaat. Met sneeuw of andere gekkigheid kom ik ook niet. En aangezien er een horrorwinter voorspelt is @Loesie, GEFELICITEERD met S. Maak er een mooie dag van vandaag!!! @Alex, meis, dikke knuffel....
Loesie: Hieperdepiep Hoera!!!!! Alex: dikke knuffel! Klingel: zou er evt ook een treinstation bij jou in de buurt zijn waar iemand mij op zou kunnen halen als het echt met meters uit de lucht komt?? Doe ik een rode roos in mn haar