klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    * alex zit in holletje *

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *Schuift een kopje thee in Alex haar holletje en knijpt even zachtjes in haar arm om te laten weten dat ze aan haar denkt*

3. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Sorry voor de verwaarlozing. Onze levende baby born neemt ons leven over momenteel ;) De BV kost veel tijd nog, omdat ik ook kolf om het goed te blijven stimuleren.
    Maar denk wel aan jullie!! :)

Voor de nieuwsgierigen: mijn uitgebreide bevallingsverhaal staat in mijn eigen hoekje :)

SMAK

4. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Maartje, fijn je hier weer te zien!!!!!!!

Alex,knuffffffffffffff in je holletje...... (klinkt een beetje raar maar ja ;), je weet wel wat ik bedoel).

Annedore, wauw meis wat een verhaal heb het met een traantje in mijn oogjes gelezen. Wat een liefde voor Melle en je hubbie springt daar vanaf zeg. Geniet lekker van je mannen!!

Loesie, tuurlijk vergeet ik jou niet!!!!!!!!!!!!! :D;)

Ladyzorra, trots op tekening!!!!!! LEUKKKKKKKKKKKKKKKKK

Heb vandaag al de hele dag last van menstruatiepijn, zo op en af..... is dat normaal, herkennen jullie dat? Beebje heeft ook al 3 keer vandaag flink de hik gehad, och germ.

Ga weer verder banken met mijn olifantenpootjes omhoog :D :D :D :D :D :D ....

5. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    *zucht*
    Waarom kijk ik juist nu bij het forumonderdeel 'ik ben zwanger' ;)
    Voel me meteen weer een achterblijver....en dat maakt me droevig en gefrustreerd en ook een beetje bang....
    Ik wil zo graag mee op die roze flow maar heb het gevoel dat het voor ons nog lang niet zover is. En dan komt dat gevoel weer naar boven dat wij alleen achterblijven al aanmodderend met IVF na IVF, terwijl iedereen kindjes heeft.

Tjongejonge, wat moet je toch met dit soort gevoelens :cool:. Die gevoelens zijn juist hetgene waar ik zo genoeg van heb. En die gedachten/gevoelens zorgen er echt niet voor dat ik morgen zwanger ben.

Geduld Emma, geduld is het toverwoord......

Verjaardag neefje was trouwens erg leuk en gezellig. Lekker een beetje lopen stoeien met beide neefjes :)...maar voel de leegte nu.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Schuift ook warme choco en knuffels richting emma!
    En pakt linkeroorlel eens stevig vast!

7. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    AUWWWW, niet te hard trekken hoor Taliaa :D

*neemt slokje van warme choco*

8. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Speciaal voor lieve emma even uit holletje.
    Lieverd laat t maar toe ,heel herkenbaar en normaal.
    Zou willen dat ik kon zeggen t komt goed....
    Maar helaas...weet dat ook ik je vastheb!
    Knuf meis

Sabrienefloddermien....ja heel herkenbaar die krampen en dan buik die knoerhard werd..laatste loodjes meis. Spannend he?

Loesie vertel eens hoe het me je is meissie... Fijn de geslaagde verjaardag van je grote kleine man!

Klingel geef je gewoon een knuf! Ik wil wel op de rozeflow ja :D

Whoei voor spontane zelfongi van taaltje!

Sikki bijna bij twaalf weken met meisje in je mikkie ;) lekker trots op je buikje zijn of t nu darmen zijn of niet :D

Maartje....ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Ik sta ook nog steeds achter wat ik gezegd heb en vind het jammer dat je het zo opgevat hebt.
    Nog steeds ben ik van mening dat je het niet zo had moeten aanpakken. Er was geen enkele reden namelijk om het te doen.
    En waarom ik zo reageerde is dat jij in je pbtje zei dat veel meer mensen zo dachten maar het niet durfden te zeggen. Daarmee legde je anderen woorden in de mond die niet klopten. Want niemand dacht het. Ik vond het gewoon jammer dat je loes onnodig bang hebt gemaakt voor totaal ongegegronde vermoedens.
    Doe waar jij je goed bij voelt.

Blijerd lekker aan t genieten en Paris....mazzelaar met geen last van tijd terug....

Anne heb je verhaal net in je hoekje gelezen. Meis ook jij hebt de hel meegemaakt. Het zal nog even nodig hebben dat een plekje te geven maar wat heb je een geschenk ,je lieve kleine melle en je grote man. Een hecht team. Meis heel veel geluk.

Liefbrightje......* knuffelt maar weer eens met je in je holletje *

Liefnyn.....voor jou ook eentje. Viel afscheid je zwaar??? Ik vind je lief!

@ ego...morgen dag 10 na tp. Voor mij cruciaal immers alle pogingen dan ongi of fors bruinverlies * bibber * * weer holletje in gaat *

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    Alex, ik denk morgen de hele da aan je! Geef jouw portie maar aan taliaa ( kut menstruatie zet niet door)

10. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Alexandra denk ook iedere dag aan je!
    Ik duim dat weet je:D

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    @Meet.... datum is geen vrije dag voor mij en/of mijn mannetje, dus moet kijken of ik dat red...:(

Lady wat een mooi kunstwerk van je kleine kunstenaar in de dop ;)

Emma schatje wat een klote gevoel.. we kennen het allemaal die gevoelens en toch ook weer niet :(
    een hele dikke knuffel voor jou lieverd want jij hebt het nodig en je verdiend een stevige knuffel...
    Je bent een kanjer en ook jij hebt recht op je eigen stukje geluk.

Loesie hoe was feestje en taart? ben je zelf aan de knutsel gegaan?
    dooptaart was ook super mooi vandaar ;)

Alex ik heb je zo goed vast aan je linkeroorlelletje...
    we trekken je er doorheen hoor... rode duivels moeten gewoon weg blijven en beeje moet blijven plakken ;)

Nyn...knuffel lieverd...

Sas hoe gaat het nu met jou? en hoe gaat het met de lekkageproblemen?

Taliaaaaaaaaaaaa hoe gaat het met jou?
    morgen weer werken las ik...

Blijmeis in parijs aan het genieten heerlijk... denk er soms nog aan terug (helaas was het met ex)

12. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    even gauw illegaal vanaf werk: alex: denk, duim, klaver, fik voor yooooooooouuuuu!!! En yoooouuuubeeeeeeeb!!!!!!!!

13. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Oh Alex, wat een ontzettend spannende dag voor jou morgen. *bibber* Ik hoop zo verschrikkelijk hard dat ongi of bruine afscheiding morgen weg blijft...dat MOET!!!

Maar wat is je gevoel? Heb je er een slecht of goed gevoel over...
    En dan bedoel ik of je al de slechte symptomen hebt van een naderende ongi of dat het anders voelt dan normaal.

Maar wat kruipen jouw ww langzaam voorbij zeg....heb het idee dat je al 4 weken aan het wachten bent :cool:

14. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Alex, denk ook aan je!

Emma, onwijs dikke knuffel voor jou, lijkt me moeilijk om zo tussen je gevoelens in te zitten van hoop maar toch ook vrees wat komen gaat.
    OOo, wist je maar sowieso dat het jullie ooit zou lukken he, maar helaas dat ook niet.
    Gelukkig zijn hier veel lieve meiden die je steunen en weet dat je vanuit de meeleesleefhoek ook gesteund wordt!

15. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Lieve meisjes

Willen jullie heel erg keihard gaan duimen....
    Zaterdag en gisteravond klein sliertje bruin verloren.
    Maar ook vanaf zaterdag donker wordende positesten....
    Kan door het bruin nog niet blij zijn, ben doodsbang het weer kwijt te raken en sta stijf van de zenuwen...
    Dus alle duimen zijn hard nodig.
    Foto plaatsen vanaf foon lukt niet maar ook de cb digitaal zei zwanger 1-2 gisterochtend...

16. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Ik duim en klaver me helemaal rot voor je!!!!!

17. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Lieve Alex, goeso een babyrinth oproep voor posipower!!!

Je weet het, de duimen staan hier in turbo stand!!!

Het MOET!!!

Lieve Emma, voor jouw een posipowerknuf!
    Ik weet hoe moeilijk het is.
    Het wachten en de onzekerheid :(
    KNUF!

Sil, heb je mijn aanbod gezien?
    Mocht je mee kunnen met de meet&greet dan kun je een slinger van mij richting het noorden krijgen!

18. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Nou ja Alex, wat een goed bericht!!!
    Ik snap je onzekerheid meis. Maar je hebt in ieder geval posi testen ;)
    Ik duim/fik/klaver nog even door!

19. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    twente
    Sikki,
    Sorry ja had je aanbod gezien :D moest het nog even laten bezinken hihihi.
    Toen ik aan het wordfeuden was met Taliaa maakte mn man de opmerking dat het op een werkdag valt dat wij die week nog geen vrij hebben.
    dus ik moet echt even kijken of ik het geregeld krijg allemaal... zoals bekend heb ik niet zo heel veel mensen om op terug te vallen wat oppassen betreft ;) en mijn schoonmoeder is natuurlijk al 72 en die trekt het net om die 5 uurtjes op te passen dus langer gaat haar echt niet meer lukken :(

Alex ik hoop echt zo hard met je mee je testen zagen er in ieder geval super goed uit,, zo duidelijk heb ik ze nooit gehad op dag 10...op 14 ook niet trouwens :p had altijd een beetje lichte testen nooit echt knal geloof ik..

20. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    @Sil, mis ik soms iets :( waar zie jij testen :(:D;)

Deel Deze Pagina