JA SO GOEDEMORGEN SEGGGGG!!!!!!!!!!!!!! *als je doet of je wakker bent dan voel je je meteen minder niet wakker!* @alex: heheh, je weet ik duim&vinger me al helemaal de pamper voor je! en, ja ik zeg t hier ook gewoon, ik geloof er echt in, ze zijn SO posi en ze worden steeds posijer! plaats anders es een foto ook hier, kan je meer bevestiging vangen. maar ENG en UW is het he. zeker met je ervaring van vorig jaar... knuffel voor joe! enne, ga je nog werkprik doen? of gewoon morgen weer zien dat ie weerrrr vetter is? @emma, sas: heel veel liefs voor jullie in jullie holletjes. het is spannend, het is eng, en verdrietig ook wel, misschien ook te zien dat anderen al op roze gaan. BUT jullie zijn nu aan de beurt! bijna beginnen! en we houden jullie vast. niemand kan garanties geven, maar in steun en swaffel zijn we goed. knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!! @sab: logisch dat je niet kan komen, zo ver weg (wissikni, had idee dat je dichterbij woonde!) en vooral met minibaby en bv! maar nou ja, je moest natuurlijk wel worden uitgenodigd. andere x! @loesie: EN EN EN je komt he? MOETTTTTTTTTTTTT! beetje zitten mokken dat hier mensen minimeetjes hebben en dan zelf op de massameet af laten weten, ja dikke doei! :x @loesie: verjaardagsSPAMkrijsmeerverhalen!!!!! @sil: ja SEG en jij dan! zie loesie! @sik: hoe voel je je, schatje!!! @bright lief meisje: hoest ermee, zo vlak voor juweeltjes ingreep? hartstikke UW natuurlijk. waar we het al over hadden; het is SO tegennatuurlijk dat je als mama je kindje dat ' laat overkomen ' terwijl het ook SO natuurlijk is, want het is het beste voor haar. huu! ik heb nog wel tijd nagedacht over ons mooie gesprek trouwens. ik wou het wel een beetje delen hier, het onderwerp dan: @de mamas: hebben jullie ook wel eens zulke enge ' wat als ' gedachtes met betrekking tot je kindje(s) dat je er helemaal raarnaar van wordt? overkwam mij dit weekend, en als je dan ook nog enorm visueel ingesteld bent.. man man man! ik snap ook niet waarom ik het mezelf ' aan deed ' want ik was toch zelf echt wel bij die gedachten. wat er met florine zou kunnen gebeuren, en en .. brrrrrrrrr niet overnadenken, KSSSSSSSSSSSSSSST ik weet! maar is het herkenbaar? ongetwijfeld zijn er ook nuchterdere mamas. die benijd ik op dit soort momenten wel eens @blijparijsmijs: HA! we willen wel een verslag hoor! van je temps aldaar en ook hoe de mannen het thuis hebben gehad kleine blijbaby ook al bijna op de OK. help! het MAG niet... kleine kindjes (nou ja, tot ze 50 zijn eigenlijk) mogen NIET in een ZH komen.. *bruggetje* wat vreselijk he van kanjer guusje. en hoe hartverwarmend dan ook, hoe social media dan kan werken... arme lieve mooie guusje. rust zacht. ... @nyn: liefnyn! met je franse mooie huis en je openhaard bij 18 graden! een grote knuffel nog dat ik marijns verjaardag hier vergeten was! kom je snel weer meer krijsen en dweilen hier? (zegt zij die zelf ook de tijd niet kan vinden ahem) enne, SPAM enne schoonm(l)oederupdate en en en!!!!! @zorra de porra: hoest daar schatje? bijna beginnennnnnnn! @beginnen: heb t al eerder gegild, ik wil een WatGebeurtErMetWieLijstje. met data van gyn/echo/verjaardag/piemeldingen/whatever! regel dat! :x .. @klingel: regel het zelf dan! OKEE! SWAFFELIJST Bekijk bijlage 194959 01.11.11 juweeltje operatie ? 2011 ladyzorra GYN ? 2011 emma GYN ? 2011 sas GYN ? 2011 bright GYN ? 2011 sikki ECHO ? 2011 loesie ECHO 09.11.2011 blijbaby MRI eind december: kerstglitterschoolORGIEdate ehhh enzovoort! ik mis uiteraard 12397 dingen, dus roept u maar. de vraag is of hij kan worden bijgehouden letterlijk en figuurlijk; eigenlijk hoop ik dat er zoveel roze nieuws komt en zo weinig ander gedoe dat het een saai lijstje wordt! @annedore: hee lief vers mamaatje, hoest daar? wat een prachtige ' cultuurshock ' he. ik ga even in je eigen hoekje kijken voor hopelijk meer mellespam! @lauw: en hoest daar! ook met je lijf, en je ijzer?? werken de pillen en de floradix? en hoe doet j.ens het??? @natas: is de krentenbaard helemaal exit nu trouwens? @marjah: jij nog nieuws wat betreft next poging? @ehhhhhh :_> wat vergeet ik nu allemaal nog weer uit mijn nakende demente hoofdje? ehhhhhh :x ehhhhh ohja. @taliaa de dahlia lama de drama de hammena hammena: hoest daar? en met de kleine loop/sta E? vertellllll! @taliaa: vind t wel fijn dat je dingen die niet gezegd worden even benoemt, al is het maar met ' iets ' ik vind dat (zeker hier!) geen ' verzwijg struisvogel het maar ' houding moet zijn. BUT ik vind het wel nogal irritant -en zonde- om te lezen dat bij @maartje werkelijk waar aan elke en iedere vorm van zelfreflectie ontbreekt.. EDIT hier stond weer een heule toespraak, maar ik doe alweer gek, ik post m (nu) niet. geen zin. ook niet omdat rest van mijn bericht vol belangrijke en diepzinnige(re) dingen staat en ik die niet wil laten ondersneeuwschaduwen. @taliaa: AHA dat brengt mij nog even op: - WAAR is dat TAAL(misbruik) topic??? - hihihih dood zwijgen, ik heb er nog even over nagedacht (goh) maar he, om te kunnen zwijgen moet je leven. toch? als je dood bent zwijg je ook wel, maar dat is geen keuze meer. ehhhh pleonasmesnapthemzelfooknietmeer. *daalt van troon en peert m naar haar bloemige poppedijntje dat denkt ' het is 11 uur geweest, ik ga wakkerrrrrrrrrrrrrrrr wordennnnnnnnnnnnnnnn ' wintertijdchaos :x SMAKKKKKKK op wie ik nu weer niet genoemd heb. niet persoonlijk wel dement! (ik dus, niet jullie) (hoewel) *wintertijdchaos*
Even laten weten dat ik klaver, diamant en alles wat nodig is voor de meisjes die het nodig hebben!!!
@Bijlage: OMG wat een piemels , alle vormen en maten, zal er eens een lekkere uitzoeken Dat vraagteken staat daar wel goed Klingel . Wanneer wij naar de gyn moeten/mogen is één groot vraagteken
mooie collectie he! het is van een kunstenaar die piemels spaart! (zal wel familie van 1 van ons hier zijn heheheh) over je ?.. misschien heb ik het gemist maar is er helemaal geen duidelijkheid over wanneer weer verder? wanneer hoor je dat nu ook alweer? KUS
@Klingel, ik moet bellen met het VU als ik ongesteld ben geworden (nog ruim 2 weken) en dan maar hopen/bidden/duimen/klaveren dat ze ergens genoteerd hebben dat wij die cyclus zeker voor een tp mogen starten. En als het wéér te druk is dan moeten we nog een cyclus verplichte rust . Maar als ik weer dat zinnetje 'het is té druk' te horen krijg trek ik waarschijnlijk die vpk door de hoorn van mijn telefoon heen :x. @Alex, ik heb totaal geen verstand van hcg-waardes bij zwangerschap, maar deze waarde vind ik al prachtig
@alex: ieks had je m hier al gezet? dan een groot HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAkrijsje daarvoor! hij is MOOI en jij is zwanger! WAUW!!!!! *rozeflow(rine)*rozeflow(rine)*rozeflow(rine)* @emma: OK, dus als ongi bellen. maar, als je twijfelt over notitie: gratis tip: BEL ze gewoon nu alvast even ter herinnering DAT je eraan komt! br, december zal wel rustmaand zijn daar he? :x pffffffffffff wachten op baby is al vreselijk, wachten op poging moet daarom verboden worden
:x kennen jullie dat gevoel , dat je gewoon echt een hekel aan jezelf hebt? Nou dat gevoel heb ik dus nu aaaarghhh ik trek me net de achterdeur dicht en arme Mathijs had zijn vingers er tussen.... ben altijd zo ontzettend voorzichtig en nu... nu heb ik mijn mannetje zeer gedaan gelukkig kan hij ze gewoon bewegen en doet dat niet extra pijn ofzo maar gvd wat voel ik me er klote onder!
Och lieve Sil!!! Ik kan me voorstellen dat je je daar heel rot over voelt. Gelukkig lijkt het mee te vallen? Ga 'm maar lekker knuffelen en verwennen! Emma, nog een dikke knuffel voor jou en rot gevoel! Hier lekker spuien schat! Het helpt allemaal niets maar het kan wel opluchten! Alex, hier ook nog een keer hoera voor hcg waarde!!! Is echt heul mooi hoor voor 14 dagen na punctie!
Het lijkt inderdaad wel op een roze vloedgolf . Helemaal super natuurlijk maar waarom heb ik toch het gevoel bij iedere langskomende roze vloedgolf er achteraan te moeten rennen . Ik wil ook!!!! *spreekt zichzelf weer toe dat ze geduld moet hebben* *edit* Sorry voor mijn zelfmedelijden hoor, maar voel me vandaag een beetje gefrustreerd en down..... @Alex, mag ik je al feliciteren meis @Sil, wat een schrik van M. zijn vingertjes tussen de deur, AUW! Maar je moet geen hekel aan jezelf hebben hoor. Je schrijft zelf dat je altijd heel oplettend bent, nu is het helaas wel een keer gebeurd, maar helemaal voorkomen kan bijna niet lieverd. Knuffel....
wauw, alex; wat geeeweeeldig. vreugdedansje hiero!!! ff snel want mupke zit erbij op schoot en wil ook graag met toetsenbord, muis en muis der staart spelen
Dank lieverds! Ik kan en durf nog niet echt te geloven. Vandaag weer wat bruin en dat maakt me zo bang en onzeker. Bang het weer kwijt te raken. Geen ongi of iets of er op lijkt.....maar pff ben zo nerveus nog. @ klingel nog geen banner....durf niet nog... Misschien na eerste echo als ik die haal. @ emma knuf lieverd... Later meer...reageer uit auto
Lieve skatjes, Sorry van zo lang niets laten horen. Lees wel mee, maar ben zo druk met andere dingen dat ik aan reageren niet toe kom. Morgen wordt ons lieve kleine meisje geopereerd. Ik vind het verschrikkelijk om haar te moeten 'overlaten' aan een arts en tegelijkertijd weet ik dat ik het doe om ervoor te zorgen dat het beter met haar gaat. Maar got, wat voel ik me rot zeg.... Ik hoop morgen wat meer reactie te kunnen geven laiverds. SWAFFELIJST Bekijk bijlage 195076 01.11.11 juweeltje operatie neusamandeltjes ? 2011 ladyzorra GYN ? 2011 emma GYN ? 2011 sas GYN ? 2011 sikki ECHO ? 2011 loesie ECHO 09.11.2011 blijbaby MRI Week 48 Bright met puregon starten eind december: kerstglitterschoolORGIEdate
Alex, JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wat een goede HCG uitslag!!!! En dan ook nog van die mooie positesten . Whoeiiiiiiii dat ziet er goed uit zeg!! Ik duim, klaver en fik voor jullie, kan me voorstellen dat je het heeeeeeel eng vindt. Klingel, yep zachte G. Jammer ver uit de buurt van jouw vast heeeel gezellig schooltje!! Emma, lieffie wat ontzettend moeilijk is het toch om iedereen voor te zien gaan behalve JIJ!!! Ik hou je ontzettend stevig vast en hoop met heel mijn hart dat jullie ook heeeel snel aan de beurt zijn. Dikke knufffffffffffff Sil, een ongeluk zit in een klein hoekje daar kan jij als supermama helemaal niets aan doen, knuffffffffff. Hier vandaag nog steeds menstruatiepijn met krampen maar nog heel onregelmatig, dus nog niets serieus . Denk maar zo, er is er nog nooit 1 blijven zitten . FLODDERPOWER!!!!!!!!!!!! Dikke smakkkkkkkkk
* breekt in * Lieve Alex, ik begrijp heel goed dat je het nog niet in het Geertgen topic durft te vertellen, maar oh wat spannend en wat zijn HCG waardes en testen veelbelovend! Daarom toch alvast een hele voorzichtige proficiat. En ik ga heel hard duimen dat bruin weggaat of in elk geval niet erger wordt en dat je het snel ook in andere topics durft te vertellen! * gaat weer in mee-lees-modus *
oooo bedankt meiden... Hier dan de beloofde foto... Bovenste is van zaterdagavond Onderste vanmorgen...
Ieks felicitaties, voor mij???? Kan het niet geloven...... Liefbright kan me zoo goed voorstellen, zou ook een knup in de maag hebben Je weet dat t moet maar je kleine meisje onder narcose... Heb je vast voor morgen lieverd! Whahaha die swaffellijst....ein gutes idee!!! Hopelijk volgende week afspraak van mij erop....
@ Jessie de meisjes hier moesten het als eerste weten en daarna geen tijd nog gehad tijdens mijn werk.. zal zo eens posten in geertgentopic