Nu de testen gezien en dan volg ik annedore: van harte meid, maar kan goed begrijpen dat het nog heel onwerkelijk voelt en die bruinverlies is dan ook eng, gatver. Hopelijk verdwijnt dat als sneeuw voor de zon en wanneer durf je te gaan bellen voor echo? Had ook ff gegoogled en die waarde is echt mooi joh!! Je weet het, we houden hier jouw handen vast!!
@ natas ik mag pas vrijdag officieel testen dus dan ook bellen.... @ taaltje thanks lieverd @ sil knuf mop. Een ongeluk zit in een klein hoekje en het overkomt ons allemaal... @ maflodder voorwerk....spannend zeg! @ klingel ja herkenbaar die gedachten...kan je helemaal naar van worden Verder eens met jou maar weet je al..... Enne bedankt, je weet wel waarvoor @ Sikki hoe is t schatje langzaam aan nader je de 12 weken grens....zo fijn!
SWAFFELIJST Bekijk bijlage 195076 01.11.2011 juweeltje operatie neusamandeltjes 05.11.2011 ladyzorra 1e uitgangsecho cryo tp ? 2011 emma GYN ? 2011 sas GYN ? 2011 sikki ECHO ? 2011 loesie ECHO 09.11.2011 blijbaby MRI Week 48 Bright met puregon starten eind december: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!! Bright: heeel veel succes morgen! Komt goed schatje *schuift glaasje roosvicee toe* Alex: wat flik je nou!!! Wat mooi! Ik ga voor de posipower!!!
Bright een dikke knuffel voor jou!!!! Alex woeiiiii voor nog duidelijkere test !! Knuffel voor de mama's (nog) zonder babies in buik. Hier een ouderwetse sloopnacht gehad : Dader 1 L v E gewicht ca 12000 gr lngt ca 82 cm kleur ogen Blauw haar Goudblond Dader 2 M v E gewicht ca 13 kg lngt ca 100 cm kleur ogen Blauw haar blonderdanblond. Dader 3 S v E gewicht ca 11 kg lengte ca 80 cm ogen Blauw haar kleur honingblond Gezocht wegens het verstoren van de nachtrust van moeder en soms vader. Ze zijn gevaarlijk charmant dus benader ze niet maar bel de desbetreffende moederagente . Aanhouding is vereist vanwege weg willen slapen van wallen onder de ogen van moeder. PAS OP EXTREEM CHARMANTE KINDEREN DIE JE PRECIES OM DE VINGER WIKKELEN!!!!!!
Whaaaaaaa alex!!! SWANGGGGG!! GEFELICITEEEEEEEEERD!!! Ohh wat heerlijk! Snap van onzeker ivm bruinverlies maar donker wordende testen zien er goed uit! Bright, ik denk aan je! Nu snel j.ens an de tit! Smak!
wahahaha sil toch!! smak op sloopnacht! bright, denk aan jou en juweeltje!! alex moppie, ben toch zo blij voor je! maar bibberrrr wel met je mee, bruinverlies is zoooo eng! I know!!!
@Sil, als ik één van de daders vind bel ik niet hoor dan hou ik hem/haar voor mezelf @Alex, meis ik ga je toch echt feliciteren....GEFELICITEERD @Bright, succes voor je kleine meid. @Sas, lieverd, niet meteen weer weggaan! Hoes't met jou? Wanneer ook weer beginnen? Ik mis je hier, voel me nu helemaal zo alleen
*huiltje* Voor alleen voelende Emma! En ook voor Sas die zich liever ingraaft in holletje. Knuffel!!! Sil lieverd, onze oppermama, zo'n sloopnacht schat Knuffel voor jou! En dan Alex, *bibber* *eng* Maar gewoon wel... GEFELICITEERD!!! Je bent echt swang!!! We houden je vast! Bright, vandaag wordt Juweeltje geopereerd Ik denk aan jullie!
Dikke knuf voor em en sas; hou vol meiden, al klinkt dat zo makkelijk voor anderen om te zeggen. We slepen jullie er doorheen en hopleijk heel snel 2 strepen, zere borsten, boven de pot hangen, gal spugen op manlief als die iets niet goed doet naar je zin We zijn er voor jullie, hou vol lieverds. Ook juist om jullie een dubbel gevoel dat we vanmiddag afspraak hebben in zkh voor nieuwe ronde en 2de beebje. Alweer voor 2de beeb en de tijd is voor ons gevoel voorbij gevlogen maar ook is die tijd voor jullie voorbij gegaan maar helaas zonder het o-zo-gewenste resultaat en dan praten wij hier al over gaan voor 2de....Vind dat wel erg moeilijk. Ook omdat schoonzus met wie we altijd close zijn, ook nog altijd voor eerste wonder in zkh loopt. We willen ( durven niet zo goed ) het daar nog niet aan vertellen dat we weer opnieuw starten binnen nu en paar maandjes. Moeilijk, moeilijk!! Verder: @sil: ik zeg 3x amber alert eruit!! Dat zal ze leren, die harten-stlers van je @bright: hopelijk valt het mee maar is altijd erg taai om je eigen kindje dan zo te zien he!! Moederhart breekt dan. @alex: klinkt hoopvol meid. Jeetje, zelfs ik vind het spannend dus laat staan hoe dat voor julie moet zijn! Jammer dat we tijd niet vooruit kunnen spoelen naar de eerste echo voor kloppend hartje! @sikske: op naar de 12 WEKEN!!! Wie had dat gedacht??? Ja, wij hier natuurlijk, duh!!! Zo met mijn mupke even rondje wandelen en daarna late dienst. Morgen erg luxe; cursus van 9 tot 12 maar krijg hele werkdag uitbetaald Goed bezig!!!! En dat de komende 4 woensdagen. Ik ben gewoon een gouden medewerker!!! ( of krijg ik nu teveel air - ego???......Neeeeeeeeeeee )
Ik kom speciaal sas en emma even knijpen, en stuur een lekker pakketje hun holletje in! Smakkerdd Bright, gelukkig was de ok goed gegaan, nu op naar een goed herstel! Alle wensmama's, ik denk aan jullie. Het klinkt zo loos, maar echtechtechtsmakknijphugggg Even kort, morgen weer kinderarts voor elize, ip alleen voor reflux. Zijn nu 2 weken gestopt met de medicatie en het gaat wel goed, al merk ik dat het niet over is. Maar... Ik maal me zorgen om het hoofdj. Bah. Fontanel is natuurlikk al dicht, mag ook. Maar ik voel op de voorhoofdsnaad een duidelijke richel... En wil NIET googlen! ( iemand zin in?) . Dus nu bibberen tot morgen. ( klinkel, ja, ik kan dus ook doemdenken. Ik zit namelijk al inw het ronaldmacdonaldhuis in mijn gedachte, sarcastischegrijns. Maar ook met andere dingen. Ziekzijndoodgaanengemannen bahbah, en dan maak ik altijd mijn man wakker om even te huilen en dan ga ik slapen.. Vervolgens ligt hij dan wakker, nogmaalsgrijns) Joepie al 100 gram eraf. Nog 9,8 kilo. Willen jullie me cheerleaden? Smakkie
Taaltje, goed bezig met gewicht, nog maar 9,8 kilo!!!! Wil wel een paar kilootjes van je overnemen!!! @doemdenken; daar zijn wij vrouw en moeder voor toch? Zit in ons aardje! Maar wel goed aangeven morgen hoor, en misschien is het niets en kun je er gerust op zijn. En manlief wakker maken moet ook kunnen, dan hevel je het probleem gewoon even over zodat jij daarna in ieder geval wel goed kan slapen! Hoelaat is afspraak morgen???
1145. Ik geef het morgen ook aan hoor, ik vraag elke keer of ze wil voelen, maar steeds is het goed. Maar sindskort voel ik dus die richel. Brrr Marientje, lees je soms mee??
Taaltje, ook hier dikke knuffel voor zorgen en angsten en huiltjes en dromen en en en... Knuffel voor zorgen en morgen! En idd, hoe stoer is het om eens NIET te googlen. (is dat gelukt???) En joehoe 100 gram! Het begin is er *cheer cheer* Natas, ik snap je gevoelens tav 2e beeb. Maar die wens mag er ook zijn! Ik voel me ook wel eens schuldig dat zwanger ben geworden na 9 ICSI's omdat andere wensmama's zich daardoor slecht voelen als ze na 3, 4 of 5 ICSI's stoppen. Of zelfs erger, als het na 9 ICSI's NIET gelukt is. En nu ook naar mijn adoptiegroep waar we mailcontact mee hebben. Die heb ik nog niet verteld dat wij nu zwanger zijn.