@ Loesie seg vertel je niet eens even dat vandaag tweede echo is...tssskkkk...denk aan je en hoop op mooi nieuws straks!
Geweldig mooie streepjes meid! Gefeliciteerd! Al blijft het natuurlijk spannend! Zwaai naar alle babyrinth meisjes! * en breekt weer uit *
Alex, als ik hem in het negaief zet, het contrast ontzettend aanpas, mijn aaipet kantel en in de volle zon houd en vervolgens mijn ogen een beetje dichtknijp, dan denk ik wel iets te zien bij de onderste. Moeilijk te zeggen. Heb je wel seks gehad op zijn hondjes, stamppot gegeten en een hondje genomen? En lastbutnotleast de hokiepokie achtersevoren gedanst? Jeueueueueh geen bruin mee, nee ik weet heb. Ik ben namelijk leegloop ongesteld geworden, dus heb die van jou erbij gekregen! Grijns ( en voor mezelf eng hoor, want 40 dagen, heb duidelijk eisprong gemerkt, wieweet een cyclus? En wat als wij de hokiepokie dansen? Eerst was het niet zo eng, want kon toch niet swang raken, maar nu... Brrrrrrrr maar net met man over gehad, we zien het wel... Ben overigens wel gek op de hokiepokie) Anywayyyy, emma en sas, denk zoveel aan jullie, dappere helden!
JAAAAAAAAAAAAAAH Alex!!! Op de PC zien ze er nóg mooier uit! En tuurstreepjes???? TSSSSK! Haai Zora! Dikke knuffel voor Em en Sas!!! IEKS Taaltje! Jij mogelijkheden tot hokiepokiedans! Spannend!
SWAFFELIJST 01.11.2011 juweeltje operatie neusamandeltjes 02.11.2011 loesie echo 05.11.2011 ladyzorra 1e uitgangsecho cryo tp 09.11.2011 blijbaby MRI 16.11.2011 sikki echo 23.11.2011 Alex eerste echo ? 2011 emma GYN ? 2011 sas GYN Week 48 Bright met puregon starten eind december: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!!
SWAFFELIJST 01.11.2011 juweeltje operatie neusamandeltjes 02.11.2011 loesie echo 05.11.2011 ladyzorra 1e uitgangsecho cryo tp 09.11.2011 blijbaby MRI 16.11.2011 sikki echo 23.11.2011 Alex eerste echo ? 2011 sas GYN Week 48 Bright met puregon starten eind december: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!! Ik heb mezelf even weggehaald. Komt wel weer als ik meer weet.
SWAFFELIJST Bekijk bijlage 195579 02.11.2011 loesie echo 05.11.2011 ladyzorra 1e uitgangsecho cryo tp 09.11.2011 blijbaby MRI 16.11.2011 sikki echo 23.11.2011 Alex eerste echo ? 2011 sas GYN Week 48 Bright met puregon starten eind december: kerstglitterschoolORGIEdate maart 2012 complete-roze-baby-shower!! Zo, even weer up to date MET piemelswaffelfoto!!! Enne Sikki, ik denk dat het je niet lukt om ze er TUSSEN te krijgen, omdat piemels ergens IN moeten
So, even kijken wat ik nog weet voor een kleine rea. In random order en in de hoop dat ik het nog goed heb onthouden.... @Sikki, Zo logisch dat je nog niets hebt gekocht. Ik had daar ook werg moeite mee en deed dat eigenlijk pas echt na de 20 weken echo. Over twee weken weer echo lieverd, dan is jullie beebje al een heel stuk groter en meer en meer een echt mensje!! @Alex, Seg, ik zie gewoon geen streepjes hoor. Ik denk dat het tijd wordt om te stoppen met testen..... ZE ZIJN PRACHTIG!! JE BENT SWANG!!! @Lady Nog even en dan weer een 1e echo voor jou lieverd. Deze x moet het goed gaan. Ik duimfikbidklaverdiamantaan!! @Loesie, Vandaag 2e echo!! Succes meis. En eerste ondertandje door voor lief mannetje. Hij gaat nu echt snel he?? @Klingeldingel, Huil om herkenbaar stuk, maar dat weet je al. Open hart he? pfffff Dikke knuf @Taaltje, Jeetje leegloopongi? En een cyclus van 40 dagen? Wauw, dat is wel heel bijzonder!! Vandaag emo dag voor jou, weer een mijlpaaltje wat eraan zit te komen. En dikke smak en knuf voor zorgen om hoofdje van kleine meid. @Emma en Sas, Het is gewoonweg kloten en ik weet ook niet zo goed wat ik anders kan doen dan jullie een hele dikke dikke knuffel geven. @Natas, Snel weer beginnen dus? Ik kan me voorstellen hoe het was in de wachtkamer, had ik ook een beetje. En toch was het iets anders, omdat ik wist dat ik het geluk al een keer heb mogen meemaken. @Sabrien, Wat maak je het spannend met je harde buiken enzo. Ik denk aan je met je olifantenvoetjes. @Sil, Gefeliciteerd met je mannetje!! Hopelijk is de taart lekker en vind hij zijn cadeautje erg mooi. @Annedore en Lauw, Smak op jullie en op jullie beebgeluk!! @BLijerd, Ieks!! Sorry ook hier van onrust stoken voor jou, want jij moet nog volgende week. Komt goed, komt goed, komt goed. En vrijdag ook nog ziekenhuisbezoekje. Hoop op goede echo uitslag. @Nyn, Vanaf nu dus alleen met schoonmams? Succes en sterkte laiverd Wat fijn dat je je zo thuis voelt in jullie nieuwe huis, daar heb je ook hard voor gewerkt!! Vergeet ik iemand??? SORRY SORRY SORRY!!! @hier, Juweeltje raced als een dolle door het huis, ze is helemaal hyper. Ik vermoed (dankzij tip van whatsapper) dat dat nawerking is van narcose. Ze ligt nu al 2 uur weer te slapen. Lekt nog wel een beetje uit haar neusje (rozig slijm), maar voor de rest doet ze het hartstikke goed. Ben zo ontzettend trots op mijn kleine stoere meid!! Huil..... Voor de rest weinig nieuws. Ben nog aan de pil en wacht op het schema van het ziekenhuis. Weet wel al dat ik in week 48 (eerste week dec.) mag beginnen met stimuleren. SIN IN!!! SMAK
Hahahaha....lets do the hokey pokey @ bright hihi hypere Lynn...geen dank voor de tip @loesie hoe laat echo? @ emma hoop dat jij heeeeeel snel op die lijst staat meis!
Kinderarts zegt alles goed, zijn ontslagen.... Maar... Ik geloof het niet. Ja, hoofdje groeit, maar waar komt richel vandaan??? Over 2 weken naar t cb, daar maar weer aankaarten... Maar goed, reflux onder controle...
Even snel vanaf smartphone, echo was goed!!!! Weer een mooi hartje gezien en beebje sprong op en neer! Termijn klopt precies! Apparaat op echobureau was wel slechter dan op ziekenhuis, dus echofoto is niet zo duidelijk als bij S! Kom vanavond terug op laptop! Liefs
Taliaaa! Hier ben ik! Heb wat minder energie voor zo maar lig nu in bed op aaipet bij temlezen op favoriete fora en topics en kom jouw vraag tegen. Ik snap dat je bezorgd bent en blijft, er heeft een donderwolk boven jullie hoofd gehangen en er is maar weinig voor nodig om het onweer opnieuw te laten aanzwellen (gut wat filosovisueel..). Niet googlen inderdaad, daar vind je veel te veel uiteenlopende verhalen die geen van alle op jouw E'tje zullen slaan. De voorhoofdsnaad is de eerste naad die dicht mag groeien, zo rond de eerste verjaardag is de naad bij de meeste kindjes gesloten. Dat dichtgroeien gaat gepaard met de explosieve aanmaak van botweefsel, eerst heel poreus, later een stuk steviger en massiever. Soms ontstaat hierbij een richel omdat er meer weefsel wordt aangemaakt dan er tussen de twee schedeldelen past, het komt er dus wat meer 'bovenop' te liggen. Later wordt het teveel aan weefsel weer geresorbeerd door het lichaam waardoor de richel ook verdwijnt. Dat het hoofdje van E groeit zegt eigenlijk niks, de schedel groeit vanuit alle schedelnaden en ook bij een te vroeg gesloten schedelnaad zal er dus groei zijn vanuit de nade die nog wel open zijn. Je moet letten op de schedelvorm. Als je E haar hoofdje van bovenaf bekijkt moet dat mooi rond zijn waarbij het naar het voorhoofdje toe wel iets smaller mag worden maar niet 'spits'. Kortom: E zit nu op een leeftijd waarop die voorhoofdsnaad dicht gaat groeien, dat kan gepaard gaan met richelvorming maar dat heeft niks te maken met een craniosynostose en is ook niet schadelijk of afwijkend. Hoop dat je een beetje gerustgesteld bent, verwacht niet teveel van de cb-artsen, het gros heeft in zijn hele carrière nog nooit te maken gehad met een kind met craniosynostose. Hoe is het op het werk? Je draai een beetje kunnen vinden? Liefs aan jou en alle andere meisjes hier! PS Sikki wat fijn dat het zo goed gaat met je buikbabytje! Loesie, gefeliciteerd met je goede echo! Alex, je bent gewoon zwanger, gefeliciteerd! Neem de tijd om aan het idee te wennen, daarna kun je veel gemakkelijker genieten!
marieieientje,thnx lievejij!wrom zei die ka dit niet?ben helemaal gerustgesteld!smak ( ben op route,haha)
breekt in He lieve Sikki, Wat geweldig om te lezen hoe goed het gaat. lees speciaal voor jou stiekem mee En dat meen ik. Heel veel liefs Draga. breekt uit
Lieve Draga, dank je wel! Ik hoop dat jij met veel vertrouwen in de Raadsgesprekken zit. Marientje, wat fijn dat je hier met zo'n goed en duidelijk verhaal onze lieve Taal komt geruststellen!!! Lieve Taaltje, ben je nu echt geruster? Geen knagend gevoel of verre stemmetjes? Loesie, WHOEHOE!!! Mooie echo weer in the pocket! Las op FB dat de hele wereld het nu mag weten Hier nog effe stil tot de volgende echo, want bij Siklief op de zaak weet niemand van onze geschiedenis. Alhoewel de geruchten daar nu heel erg toenemen. Vooral na de aanschaf van de station (terwijl we toen nog niet eens zwanger waren ) De man van mijn zus werkt bij Siklief in het bedrijf en die fluistert ons het wel eens in. Hij heeft het tot nu toe altijd nog weten te gooien op carrieretijgers Maar nu willen we het wiegje wat mijn zus in gebruik heeft straks ook hebben (hebben ik en mijn zussen ingelegen en ook al hun kindjes). Dat ding is alleen heel erg lelijk overgeschilderd en beschadigd. Die moet dus overgespoten worden. Maar mijn zus is over 5 weken uitgerekend en als bij ons alles goedgaat dan is mijn neefje 4-5 maanden wanneer het wiegje naar ons moet. Dus we hadden bedacht dat het handiger is om het nu over te spuiten dan tussen de 2 kindjes in. Maar ja, dat kan Siklief zelf pas over 2 weken regelen (hij zit in de verfbusiness) en als hij het nu al doet dan gaat de geruchtenstroom helemaal op hol. Dus nu moet mijn zwager het maar regelen en de rekening naar ons sturen Wel eng om daar nu al over te praten en te regelen, maar tijdtechnisch is het niet anders. Bright, wat fijn dat jullie meisje weer zo vrolijk is! En week 48 komt langzaam dichterbij!!! We houden je vast! Seg Alex, komt die knaltesten eens heel snel hier showen!!! Meiden, wees gewaarschuwd, allemaal de zonnebril op!
Loesie, wat superrrrrrrr dat de echo goed was!!!!!!!!!!!!!!! Wat geweldiggggggggggggg, iedere keer fijn die bevestiging dat alles goed is. Sikki, bij jullie duurt het nu ook niet lang meer nog 2 weekjes totdat jullie weer een echo hebben en dan eindelijk die eerste 3 onzekere maanden voorbij, gaat toch snel he? en nu heerlijk dromen over die wieg, hebben jullie goed geregeld!!!!!!!!!!!!!!!! Taliaa, hopelijk weer gerustgesteld!!! Alex, hoe is het, geen bruinverlies meer gezien? Nu proberen vertrouwen te hebben. De eerste echo is nog even heeeeel erg spannend, hopelijk vliegen die 3 weken snel voorbij!!! Draga, wat ben jij toch een lieverd!! Bright, week 48 weer beginnen met stimuleren. SPANNEND!!! Fijn dat jullie juweeltje het zo goed doet na de operatie, zo zieligggg. Zo weer aan mijn MP voldaan, ga nog even flink aan de poets!! Alles is weer rustig in buikkie. Morgen weer controle + CTG, sin in!!!! Smakkkk