klingel in het babyrinth- deel (klavertje)4!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door klingel, 25 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    #4741 Emma 79, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    Weet je wat ik gewoon belachelijk vind is dat het VU je laat komen voor echo's maar wanneer puntje bij paaltje komt kunnen ze je geen garantie geven dat er een plek vrij is voor een tp. En dus kan het zomaar zijn dat ze de tp afblazen, dat vind ik gewoon niet kunnen, dat irriteert mij heel erg....merken jullie vast wel :D. Je leeft toch naar die tp toe en als het dan wordt afgeblazen omdat het té druk is.
    Daardoor heb ik nu dus al stress en hoe moet dat dan niet zijn tijdens die cryo-cyclus (?), dan moet je dus de hele tijd maar gaan zitten hopen dat ze een plekje voor je hebben.

Vertellen jullie eens, hoe gaat dat in andere ziekenhuizen/klinieken?
    Voor mij is dit dus wel een reden om een volgende behandeling ergens anders te gaan doen, heb gewoon geen zin in deze onzekerheid over wel/niet beginnen en wel/niet een tp. Maar ja, als het in andere zkh er hetzelfde aan toe gaat dan heeft het weinig zin om over te stappen ;);).

2. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Whaha, Emmaman en ik hebben al een heel strijdplan opgesteld aangezien wij aankomende maand een tp gaan opEIsen :D;).

Maar weten jullie, ik maak me nu zo boos, niet omdat ik nog een maand moest wachten (ja, ook wel een beetje :D) maar gewoon omdat ik heel slecht tegen die onzekerheid kan. Ik wil best een maandje wachten als dat moet, maar ik zit nu al in de stress, bang om aankomende cyclus weer niet te mogen beginnen. En als we dan mogen beginnen wil ik gewoon graag zekerheid dat er ook een plek is voor een tp. Niet dat ik 14 dagen in de stress zit of er wel plek is.
    Ik word gewoon heel onrustig van onzekerheid...:)

3. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Emma, niks niet volgende poging in ander zh :x
    Eén van deze cryo's moet jullie beebje worden.
    PUNT!

Maar ik snap je wel hoor ;)

Tja, in de ziekenhuizen waar ik heb gelopen was dat niet zo.
    Indien je startte met de behandeling dan kwam er (indien de embryo's goed ontdooiden) gewoon een tp.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het op verschillende fora ook nog niet had gehoord.
    Maar zou het VUMC dan het enige zh zijn die zo doet?

4. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Tja, dat vraag ik mij dus ook af, want ergens doen ze dan toch iets verkeerd lijkt mij :D

5. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    @em: ik begrijp je helemaal, al die echo's voor piet snot! En zeker die spanningen, die heb je tijdens de wachtweken oo al wel genoeg. Dussssss rellen met die handel daaro! achterlijke malloten ( zo em, doe gezellig ff mee met jou ;) )

@nyn+ (er komt nu steeds zo´n raar teken want heb verkeerd knopje ingedrukt maar weet nie welke dus die plus moet een dubbele punt voorstellen ) gelukkig dat electra wel gewoon door gaat, wanneer verwacht je dat het minder soppig word..

oja, mijn apestaartje doet t ok nie meer, gaat lekker zo ;)

at lady± gosjemijne, nu lijkt t net of je bent overleden....:(
    maar goed, jij lekker TP door flink rellen, you go girl!§!!!!! Fijn joh, nu duimen en klaveren weer hier.

at sik+ geen bloed is goed, maar al 100 spuiten, WOWWWW.
    Dat verdiend ook een ´ik ben nu bijna overal beurs´ award!

at alex+ het moet nie gekkeer worden, een streep nog donkerder dan de controle/streep. hoe ongeloofwaardig is dat, pffffffff. Kom eens met iets origineels :p

at sabrientje, nu zit je volgens mij echt te wachten en dat maakt dat de dagen, denk ik, lang duren. We w8en met je mee!!

at marjah en sas,- schuift tofiffee, warme chocoade melk met vers geklopte slagroom, stukje verse appeltaart en als hartige snack blokjes kaas met mosterd en lays chips cheese-onion de holletjes in. Denken aan jullie lieverds!!!!!

6. Emma 79

Emma 79 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.834
    3
    38
    Haai Nyn, alles en iedereen weer naar huis en jullie weer lekker als gezinnetje in jullie nieuwe huis. Hoe gezellig het ook is om je dierbaren te zien, het is ook altijd weer lekker om je huis weer voor julliezelf te hebben ;).

Ik zag gisteren beelden van noodweer in Spanje, Italie en Zuid-Frankrijk. Ik moest direct aan jou denken! Nu weet ik niet helemaal precies waar je woont maar hebben jullie er veel last van? Hopelijk geen overstromingen of iets!

Knuffel....

7. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    #4747 alexandra80, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2011
    hahaha is vast niet goed he die teststreep :D

Emma ik vind het ook ronduit belachelijk en snap dat je daar zwaar geirriteerd van raakt. Goed van strijdplan.
    En wat Sik zegt...gewoon zwanger van cryotop SO!
    Ken geen ander zkh waar dit zo gaat, als je eenmaal van start gaat dan ook gewoon tp mits goed ontdooit. Ik vind het een vreemde gang van zaken. Ze kunnen gewoon niet maken als pregnyl spuit kan zeggen dat t niet doorgaat. Zo ga je niet met mensen om...

Natas gaat goed met je toetsenbord he :p

Haaaa liefnyn....seg dat was je dus tussendoor aan het doen straks ;) :D
    Mok van geen betonstort :( Gelukkig wel elektra....

KLingel lekker aan t verfen en schrijfselen? Bloemenmeisje lekker aan de wandel?

Loesie hoe is t nu met je kleine mannetje? En met jou?

Blijmeis pak eens een zak...zag alweer heel wat opgeschoten wat uitzoekenvoor huis betreft. Wanneer planning bouw?
    1 december verhuis toch?

Taaltje hoe is t met joezelf? En werkgevoel?

Sas knuffel in je holletje. Zie dat Nyn hem voor je heeft opgeleukt...

Sil weer mindere nacht he...wat balen. Gaat alles wel goed met je??

Bright gewoon een knuffel schatje. Wat fijn dat Juweeltje zo door de operatie is gesjeesd. Op naar een mooi kerstcadeau!

8. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Emma dat had ik ook al aan Nyn gevraagd elders.. ;)

Gelukkig is het niet waar Nyn woont... ;)
    Maar wel regen dus....

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    test staat in mn album overigens ;)

10. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Oooo ik heb nu gedurfd me aan te melden bij mvm....
    Dat ben ik wel verplicht hihi....

11. Even snel @natas: ctrl en shift even 1x tegelijk indrukken, springt je toetsenbord weer op normaal ;)

12. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Liefbright......................... ik ben nu al zwangersschapsdement en dom.....
    Ik bedoelde natuurlijk juweeltje...... stom van mij.
    Sorry!

De tweede keer al in korte tijd... *kijkt naar zorraatje *

13. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    @Bright/Alex: ik heb de modjes een bericht gestuurd en de naam is veranderd door Elmo.

@Elmo: thanks.;)

@Emma: als het moet komen we met het complete babyrinth naar het VU hoor!! Wedden dat dat werkt??:p

Hier geen noodweer gelukkig. Wel heel veel regen gehad maar gelukkig vandaag droog en hopelijk morgen ook.

@Natas: ctrl + shift en je toetsenbord doet het weer.

Geen idee waarneer het droog gaat worden. Voordat de vrachtauto het terrein op kan moet het zeker een week droog blijven. En vanaf woensdag verwachten ze weer regen.:(

@Alex: ik vind het maar een vage test. SO!!;)

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    aaaaa Nyn thanks wat lief!!!!

Ik baalde er zo van...

Elmo thanks!!!

Whahaha vu ziet ons aankomen :D

Vaag he Nyn......

15. blijmeisje

blijmeisje Fanatiek lid

16 jan 2009
    2.188
    0
    0
    Hoge Noorden
    Even heeeuuuul snel:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!

Alex nu voor het eggie: GEFELICITEERD!!! Je bent ZWANGERRRRR!!!! :D :D

Echt zoooo gaaf!!

enne....

16 testen!??!?! :$ :$ :$

Kom ik aan met mijn ene zwangerschapstest hahahah...

16. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik schrik dr van hahaha...
    Ja nu mag het echt...
    Dank je wel lieverd...

Ja echt 16 * bloos *

17. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Tussen krampjessus en voedingen door een SMAK voor jullie!!

18. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haaaaai! :)

liefrinth!

sorryyyyy dat ik minder PC dus minder LBR, meu!
    ik kan de rust weer es niet vinden/nemen. nou ja, ik zoek de rust ook niet dus ik vind m niet :(

hahah!

nu spreek ik veel piemlinaatjes al op veel andere manieren, eigenlijk zouden ' we ' dat niet moeten doen seg :x dan blijft alle piemeligheid op 1 plek! wel zo handig eigenlijk proest!

de sociale media heeft mijzelf ingehaald in elk geval, ik kan echtttt FB twit en en niet allemaal meer bij hogehakken hoor! :p

maargoed, in december doen we het/elkaar even lekker live mag ik hopen! (@wie erover begon: nu ben ik ook bang voor ijzel en weeralarm en en en! :x)

@alex: heheh, is het nu over met mijn dagelijkse ' goedemorgenziejeditstreepjewel-test ' ?
    :x

jammerrrr want je had het stokje zo leuk overgenomen van de testmarathonnende sik in mijn whatssappert!
    :D

maar, terecht seg! jij bent ENORM zwanger! :D
    glitterknuffel!!!
    eindelijk!!

@nyn: proest! :D ik zei van de week ook al, ' wel een beetje vaag hoor deze test ;) '
    hahah!!

hoest verder daar? knuf op joe. jammer van bezoek weg maar fijn van privacy terug! ;)

@blijmeis: volgens mij zag ik de vraag voorbij flitsentwitsen, maar ik seg : koop wat plasticen HEMAdozen! echt!
    kost geen winnie de POOH maar je kleding isblijft gegarandeerd droog schoon mooi onaangevreten fris en en en!

:D

@ehhhh jemig!

@lau: ik zag je mamaatje net weer, bij broerlief.
    (@iedereen: wat ik daar doe? HA dat zeg ik lekker niet! :p)

wat een schatmama heb jij toch!
    je merkt dat ze zoooooo meeleeft en zich ook wel zorgen maakt als omaatje.

hee, even een bemoeitipsel. die ik trouwens wel even sms want dat lees je eerder denk ik.
    naast de (super!) chiro zou ik echt even laten checken op verborgen reflux. dat kan ook echt zonder tekenen (van terugslikken en en en)

heb wel een adres/arts voor je als je wilt van forumvriendin wiens kindje het volgens eigen zh ' echt niet had ' maar het dus echt wel bleek te hebben. kindje huilde eerste half jaar onafgebroken... na goede diagnose en meds was het OVER.

ik hoop zo dat het te achterhalen is lieverd, het is nu zwaar voor jullie he.

weet dat je een supermama bent met zoveel liefde, en supermamamelk ook nog es :D, dat j.ens zich geen beter thuis had kunnen wensen!!!

@emma: jij weer van lijst, sorry als je het niet fijn vond dat ik je erop had gezet. ik hoop dat je snel kan toeleven naar datum, naar AKTIE!
    en we houden je VASTTTTT!

@sas: zie emma! hoest daar? ook met huis trouwens! is het af, is het thuis?

@bright en zorra: ieks! spanning! UW! en ook al duim, vinger :p en houvast!

@loesie: hee seg, hoe voel jij je? en hoest met de tandjeskruipkoning?

@sik: zwanger lief meisje, ik heb van je gedroomd vannacht. we waren samen aan het stadssletten! :D

@sik: knuffel op je onzekerheid. heel bibber is het wederom tot echo.
    ik heb vertrouwen, en je vast, dat weet/zie je ;)

diamantstortregenbui over je heen!!!

@wie rekt hier die PAGINA zo uit! vind ik SOOOOO irri he, als mensen dat doen!!!

@natas: hoest met jou? en de kleine, geen krentenbaard meer?

@blijmeis: heheh! hoe meer onzeker/langer gewacht (?) hoe meer testen denk ik/lijkt het. opzich ook logisch haha.

@vliegend hapje: ieks wat gek eigenlijk dat ei verder is dan BMS.
    maar, ze houden het in de gaten!
    enne, wat nou geen TP?

wat ISSSSSSSSSSS dat met die ziekenhuizen die ' geen tijd hebben ' voor een TP gv???
    een TP is sneller dan elk vluggertje ver3piemels!

benen wijd, cryo erin, en wegwezen! werkelijk waar, ze kunnen het in de koffiepauze met 1 hand als het moet!
    stelletje wankers!

zeg dat maar tegen ze, en @emma jij ook!

...

nou ja of zeg maar niet :p ja en of laat mij het zeggen regelen! u weet, ik heb nogal overtuigingskracht als het gaat om gepiemelTPt worden!

@kat: GETS! kat legt een VOGELKOPJE voor me neer hier! :x

:$

even opruimen, YAK...

@marjah: knuf op je holletje.. :(

werktitel? wat was er mis met mijn ZEER mooie namen? ;)

ik zeg: ze heten werk&titelina! ;)

enne, ik snap dat je ZPrust en topic-verminder doet.
    je kent de verouderdeEIdames ook langer/beter he. succes in elk geval!
    en ik hoop op roze nieuws...

@sil: hoest met jou en de familieperikelen??
    en, hoe gaat t nu met mathjijs?

je vertelde laatst dat hij nogal aan het peuterpuberen was en dat dat best wel moeilijk/zwaar voor jou als mama was.
    vertel!

@taliaa de diafragmaaaaa: seg, hoe gaat ie daar?
    ik weet niet wrom maar ik heb het idee dat jij zit te broeden op denken om te gaan broeden. toch weer.

weet niet wrom ik dat denk maar ik zeg het in het kader van ' we verzwijgen hier niks! :D'

enne, waar was dat TAALtopic nu??

trouwens, ik las toevallig een HILARISCH topic:

' ik wil graag een boek schrijven maar ik weet niet of ME taalgebruik goed genoeg is en ik had al bijna een boek uitgegeven (?????) maar dat ging niet door wegens ME zwangerschap (????????????) en ME dit dat zus zo '

PROEST!

ja sorry hoor.

:)

ik zeg, ken u sterke kanten en uw zwakke kanten en houd daar rekening mee in uw ambitie! :p

hoewel. eigenlijk is het ook wel weer moedig enso.
    hoewel.

nou ja, lekker boeien.

jij ook dicteeeeeeeeeeezin? moet ergens snel zijn nu weer.
    ik weet nog dat ik vorig jaar mijn beste score OOIT had terwijl/omdat ? ik toen volledig ongefocusseded :D met baby aan tiet zat, haha!

typisch gevalletje 2 weten meer dan 1 ;)

@sab: wat spannend, wanneer komt de sabbebaby? en hoe kijk je aan/zie je op tegen het werpen? kus!

@nyn: ja te druk dit weekend :p we waren in het noorden, en toen in het oosten, en en.

zie boven, ik neem de rust gewoon niet. als ze slaapt doe ik andere dingen dan PCen. en ik heb nog steeds niet door hoe ik kan rea'en via de Ipad.. :p

@sik: JEMIG wat een spuiten ja. echt een junkie. en wat sil vraagt, eng om af te bouwen?

@zorra: SMAK op je brugmanpraat! :D

@annedore: haai! hoest! vertel over melle!

@rest: grote swaffel! ik vergeet denk ik nog steeds wel mensen, sorry! :) het is weer een halfuithoofdje.

@florine: ze zit echt te springen! :$
    ja ook figuurlijk. afgelopen nachten weer ouderwetsch zoals feb-aug ...
    5x eruit.
    eet minder, slaapt minder, kwijlt, is hangerig en mama mag geen seconde of millimeter uit haar buurt ;)

het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase he?

@allemaal: seg dat het een faaaaaaaaaaaase is en goed komt! :D

@goed: ze loopt whoohoo! wel wiebel en met crash, maar SO lief!
    :)

@mij: happy maar moe, en oren zingen ook weer meer. meuh...
    verder aan het rondrennen, keukenkasten opnieuw aan het indelen :)? ja ik snap het zelf ook niet :)) en meer van dat raars dat ik NOOIT deed voor ik broedde/wierp...

schilderen staat (dus) ook even stil, en schrijven een beetje, want tussen dit alles door is t ook nog erg druk met (op) bezoek en en.

o, mevrouw is wakker, na precies 1 snurkcylcusje, hm. ophalen en dansje doen dan maar :)

swaffelSMAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19. natascha01

natascha01 Bekend lid

13 sep 2008
    797
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    zuilichem
    het is een faaaaaaaaaaaaaaaaassseeeeeeeee klingeling!!!!!

20. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Geen ervaring, maar ik zeg het ook!
    Het is een faaaaaaaaaaaaaaaaaase ;):D

SMAK voor alle lieverds!

Hier beetje ongeduldig.
    Gisteren weer geprobeerd hartje te vinden maar niet gelukt :(
    Toch eng, maar ik moet maar proberen er rustig onder te blijven.
    Pffffff, volgende week woensdag pas echo...

Deel Deze Pagina