Sikki lieverd flinke dot glijmiddel erop en helemaal onderin luisteren... anders hier nog een angelsound liggen met koptelefoon ... ik gebruikte altijd bodylotiu=on trouwens om te luisteren werd meteen mn buik helemaal ingesmeerd ( de tweeling zwom altijd vrolijk rond dus ik moest veel volgen )
Sil, gisteren echt veel van dat glijspul gebruikt, maar niets kunnen vinden. Wij hebben ook zo'n ding met 2 koptelefoons en een display waar de hartslag op wordt weergegeven. Hij gaf op een gegeven moment wel een hartslag van 130 aan, maar we hoorden niets. En ik vraag me af of die hartslag weergave dan wel goed is, omdat we zondagochtend iets van 165 hadden. Vanavond maar weer eens proberen.
Haha, kom ik ook nog ff Klingel, gewoon omdat het zo leuk is om te zeggen....het is een faaaaaaaaaaaaaseeeeee . *rent weg voordat ze een pets van mama klingel krijgt* @Sikki, knuffel lieverd....
Och sik toch... Wij vonden boemboem alleen als ik een volle blaas had, en dan echt laaglaag zoeken. ( randje van botje )
sik, als beeb slaapt is hartslag zo 120/130, dus maak je niet druk over verschil! ik snap wel heel goed angst, je wilt hartje horen! je hebt wel gezien dus, hartslag gisteren. dan ligt beebje gewoon erg tegen rug/onder onder onderin. maar echt... weet je zeker dat je geen echoooo wil gewoon voor de geruststelling? kan je wel 8 dagen nog zo UWen? aan de realiteit kan je niks veranderen, wel aan of je die wilt weten of niet zegmaar. nou ja ik weet dat sikman het niet helemaal wil, echo, toch? dan hoop ik dat het jou niet teveel stress geeft, maar dat is natuurlijk onmogelijk meu... @faaaaaaaaaaaaaaaaase: jaaaaaaaaa goddank weet ik dat! maar hoe vaker ik het hoor hoe beter het is *stroopt wallen op en peert m naar de bus*
Het is ene faseeeeeeeeee Mooi stukkie weer kling....enne jaaaaaaa hier ook dicteeen... Hihi heb de laatste test maar niet naar je gewhatsapperd....had bijna nog een digicb gehaald maar toch niet gedaan. Ach Sik toch....anders echt eerder bel voor geruststel.. sluit me volledig bij kling aan. Het is en blijft gewoon zo spannend. Knuf lieverd! Anne druk druk met alles. Vandaag voor eerst alleen. Hoe gaat het met je mannetje??? En met jou? Lauwtje uit klings stukje begrijp ik dat er wat zorgjes zijn om je ventje. Knuf! Hier lekker dagje met zn drietjes. Dadelijk even bij mijn vader langs...vertellen dat ie weer opa wordt. Heb een boekje van nijntje getiteld een cadeautje voor opa pluis met achter in een gedichtje uit naam van mijn meisje. En heb net een meegroeibeha en zwangerschapsondergoed gekocht, heel fijn. Van mezelf zat niet echt lekker.... * ik heb dat gekocht, ongelooflijk *
Lieverd, veel plezier en toch ook sterkte met vertellen. Maar wacht eens even, vertel eerst eens hoe de rest reageerde? We willen alles weten!! Emma, ik vind het steeds zo lastig om wat te zeggen tegen je. Het zit jullie zo tegen, en ik word zo boos op jullie ziekenhuis, maar ja, ach, wat weet ik er nu van he? Ik kan alleen maar heel hard hopen dat stomziekenhuis nu eens meewerkt en heel snel iets moois in je buik plaatst en dat het luktgroeitbloeit.. Smakkerd voor jou Liefsasje, en hoe is het met jou dan? En met jullie samen? Ik weet dat je zp moe bent, maar we denken aan je hoor!! Klinkelklinkel, je moet niet zo filosofodenken... Weet je, het is gewoon lastig. Nou ja " lastig" ... Verstandhartgevoelmaartochverstand. Dat icm k*tlijf, wat zelfs nog niet een klein beetje hersteld is.. Tja... We broeien niet, maar nooit gedacht dat dat ene plekje nog zo hard zou kunnen roepen... Het is geen fase. Sorry Hahaha. Ik denk wel ooit dat je er gewoon aan went om moe te zijn. Grijns, moet wel he..
Taaltje kling bedoelde drukke bloemenmeisje of dat een fase is Bij mijn papa was fijn en goed. Ingetogen blijdschap maar ook belangstelling over hoe het met me ging en hoe spannend het was. Het boekje ging hij meteen zitten lezen haha. Later heeft hij mama nog gesmst dat hij zoooo blij was. Het is goed zo... Verder is iedereen om me heen uitgelaten van blijdschap...vriendinnetjes zijn door het dolle...veel mensen weten het maar ook een aantal nog niet dat houden we zo tot na tweede goede echo en dan mag iedereen het weten... Lieverd wat lastig die keuze tussen lijf hart verstand.... Hoop dat dat plekje op welke manier dan ook gevuld mag worden. Hoe is werk nu? Met nieuwe rooster?
Alex, snapte ik. En dat bedoelde ik ook, het is geen fase. Het is een eindeloos project. Want als de ene fase voorbij is, heb je 1 tel om adem te happen,wan de volgende fase breekt alweer aan... Maar mooi van je papa zeg! Dat hij het toch echt meebeleeft! Werk gaat beter met nieuw rooster! @ loesieieieie, hoe gaat het meid? Je ben zo stil?
AHAHAH ja daar heb je gelijk in... Ja het is goed zo van mijn vader....hij is blij en ik dus ook. Wat fijn van werk!! Meer werkplezier? Loesie heeft ziek ventje maar mis dr ook hier...
Hey meiden, Het is hier echt veel te stil hoor. Kom maar op met alle verhalen en geneuzel!! Liefs, taliaa
Ik verwaarloos jullie wel he Het gaat gewoon allemaal nog niet soepel (lichamelijk) na de KS. Doe zelf overal 2 x zo lang over en ben verder nog afhankelijk van anderen als het gaat om zwaardere huishoudklussen en honden uitlaten. Man werkt sinds gister weer. Dus mijn dag was goed gevuld met voor mezelf en Melle zorgen op mijn post-ks-slakkentempo Melle drinkt de laatste dagen ineens minder dan daarvoor en geeft ook regelmatig over na de voeding en dan wil ie dus na 2 uurtjes weer voeding. Hij krijgt BV en KV uit fles. Volgende week maar even bespreken met CB arts... Verder wil ie 's nachts ook niet meer in wieg slapen, maar alleen bij mij of man op borst Overdag ligt ie wel gewoon in zijn wieg, als ik rust of was vouw. Dan slaapt ie of ligt ie rustig wakker te zijn... maar 's nachts is het huilen geblazen zo gauw als ie in wieg ligt Gaat vast wel over, toch? Verder is Melle een heerlijk mannetje. Zal weer eens spammen als ik mijn kabeltje hier beneden heb....ligt nu naast mijn bed nog. We zijn echt een walgelijk gelukkig gezinnetje En zo leuk dat mijn bijna 8 ponder gewoon nog steeds in maatje 50 past Hij is lang en dun en heel fijntjes. Niemand ziet aan hem dat ie 3950 woog bij geboorte. Hij is zo leuk! En mooi! Genoeg over Melle! @Sikki: Bijna 12 weken!!!!! Wow!!! Nog een paar weken en dan ga je leven voelen! Dat is zo mooi @Alex: Wat klink je gelukkig! Dat ben je natuurlijk ook Ik ben zo blij voor jullie! @Taliaa: nog steeds dat lege plekje en die vraagtekens in je hart en in je koppie...sterkte daarmee lieverd! @Klingel: hoe was bloempje haar eerste verjaardag? Ik dacht er nog aan de dag na de KS. Bizar hoe je gaat leven met ZP/babyrinth he
goedemorgen seg! helemaal fris en fruitig achter de appel met cornflakes en theeee, wachten tot bloemenpoppetje wakker wordt! @faaaaaaaaase: ja faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaase! werkelijk! @taliaa de antikraakbeweging:SEG! als ik wil horen dat het een faaaaaaaaaaaaaaaaaase is heb ik support nodig ja, geen afknapperiaanse ' je wordt noooooooooooooit meer fit ' krijsjes! :x alles is een fase! ja ook het leven, een best wel lange! hoewel, de dood, dat is pas een lange fase! althans, zo zie ik het. denk ik. anyWEE @blijmeis: denk aan je NU en ook al net, MRIsmakliefs! @annedore: hi schatje! fijn van je te lezen! enne, over faaaaaaases gesproken, melle wil gewoon maar 1 ding in de koude donkere stille nacht: mama! en papa! vertroetel hem maar lekker. enne, je mag 9 maanden doen over ontzwangeren en over ontbevallen ook wel een heule tijd he. niet streng zijn of ongeduldig je lijf heeft een MEESTERWERK afgeleverd en is een beetje in de kreukel nu. mag! hoort! komt goed! (lekker makkelijk praten, achteraf, maar misschien daarom wel: ik ben ook weer ontkreukeld! al dacht ik ook echt dat ik nooit meer (zo) fit zou kunnen worden, en dat geldt denk ik voor de meeste werperinnen) *ieks! ze wakkert!* meisjes later meer, ik ga zo even naar mijn ouders, papa geopereerd aan dubbele liesbreuk (inclusief flauwvalstort in de garage hetgeen eruit zag als een hartinfarc qua blauw en grijs en onaanspreekbaar en dokter en en ) dus, even florinepower brengen aldaar. zwaai en rest komt later!
Hee meiden, Jullie leven altijd zo enorm mee als ik hier iets post dat ik heel graag wil vertellen hoe het nu gaat. Alhoewel ik dat wel dubbel vind, want kan jullie helemaal niet bijhouden dus heb niet echt een reactie terug.. Anyway.. We zijn gisteren bij Geertgen geweest! En we hebben er een enorm goed gevoel aan over gehouden! Aan al onze wensen kan worden voldaan. Dus dat is echt super.. Bij de eerste menstruatie kunnen we al meteen starten, en dan gaan we het flare up schema volgen. Dus op dag 1 deca, dag 3 puregon. Dus dan spuit je maar ongeveer 2 wk ipv 4. En dus veel korter deca waar ik de vorige keer ongeveer 4 wk aan stuk migraine van heb gehad. Dus ben enorm blij met dit korte schema. In nijmegen wilden ze dit niet doen. Ook worden na bevruchting alle embryo's na eerste deling ingevroren. 2 worden er apart gehouden, de moeiste daarvan wordt terug geplaatst. Helaas kan het embryo dat niet kan worden terug geplaatst niet meer worden ingevroren omdat geertgen dat niet zelf kan. Maar goed, daar kunnen we dan wel mee leven. Nu maar alvast hopen op een enorm goede score! Assisted hatching kunnen ze helaas nog niet in Geertgen, maar ze zijn druk doende daarvoor apparatuur aan te schaffen. Maar dat is dus nog niet mogelijk. Verder gaat hier nog steeds met ups en downs. Het verdriet wordt niet minder, het doortellen blijft. Afgelopen weekend een weekend weg geweest en het vriendinnetje dat precies dezelfde uitgerekende datum heeft was er ook bij. Dat vond ik erg moeilijk. Zij ook trouwens.. Gelukkig zijn het erg goede vrienden en kunnen we er samen goed over praten. Maar het doet enorm zeer.. Ook het gemis van wat had kunnen zijn. Het wordt je zomaar weer afgepakt en het voelt zo onmenselijk. Hoeveel kun je dragen vraag ik me wel eens af. Dus wat dat betreft gaat het hier nog niet zo best.. Ik wil zo graag weer zwanger zijn.. Heb er veel te kort van kunnen genieten.. Liefs Milla
Klinkel, wil je heftig dingen als die van papa niet zomaar tussen soep en erpel door gooien? Heftigggggg knuffel en laat ons weten hoe het is he! Het is geen faaaasssseeeeee tralalalala
Seg Klingel, dat is wel heeeel erg schrikken!! Sterkte met paps! Mila: oh spannend weer! Klinkt goed!! Nou pregnyl zit erin hier, weer met de mutsebollen begonnen... nu nog even goed ontdooien en blijven plakken, appeltje eitje....